Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ClaudiaNicu's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ClaudiaNicu's Content

There have been 95 items by ClaudiaNicu (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#249795 poprire salariu -neplata credite banca

Postat de ClaudiaNicu on 07 August 2012 - 09:32 AM in Arhiva

Buna.Am si eu o intrebare.Am inteles ca la propriri venite de la banci se opreste 1/3 din venitul net,dar la propriri venite de la fisc tot asa se opreste?



#249361 balanta/bilant de lichidare

Postat de ClaudiaNicu on 27 June 2012 - 11:04 AM in Bilanturi

Cine poate sa-mi spuna ce program din mfinante de bilant de lichidare pot folosi adica ma refer la S1004?ca acolo nu ma lasa sa schimb data cu data lichidarii exemplu pe 20.05.2012



#246054 achizitii intracomunitare / topic 2011

Postat de ClaudiaNicu on 16 November 2011 - 08:35 PM in Arhiva

Haideti sa va explic cam cum sta treaba.Un roman deschide o afacere in Suedia de curierat si fiindca plateste mult la stat incheie contracte de colaborare cu persoane fizice autorizate bineinteles romani pentru prestari.Deci ii scoate de pe postul de salariati si incheie contracte de prestari intre firma lui deschisa in suedia si pfa-urile romanesti.La sfarsitul unei luni pfa taie factura la firma suedeza ca sa-i dea banii pentru munca prestata dar pfa imi trimite ca a cheltuit pe mancare pe baza bonurilor si acolo am nedumerirea cum sa procedez ca daca ar fi romanesti as intelege ce scrie pe ele si le-as inregistra dar asa trimitandu-mi din Suedia nu stiu cum sa fac cu ele.



#245987 achizitii intracomunitare / topic 2011

Postat de ClaudiaNicu on 15 November 2011 - 09:18 AM in Arhiva

Doar in Suedia face curieratul.Deci sa inteleg ca nu se pot inregistra acele bonuri prin care respectivul pfa si-a asigurat mancarea?



#245962 achizitii intracomunitare / topic 2011

Postat de ClaudiaNicu on 14 November 2011 - 11:06 AM in Arhiva

Nu ati inteles.Cand am zis ca am luat un PFA m-am referit la faptul ca ii tin contabilitatea.El are un contract incheiat cu o societate din Suedia ca sa presteze serviciul de curierat.Santem cu toate in regula adica PFA este platitor TVA este inregistrat in ROI.Am si emis prima factura catre societatea din Suedia pentru a-si primi banii pentru munca prestata dar ce am cerut ajutor a fost pentru acele bonuri pe care PFA"societatea"mi le-a trimis sa le operez in contabilitate acolo am nelamuriri.Eu din ce am citit ar fi considerate diurne eventual,in cuantum de 32.5 lei/zi ce este in plus nu este deductibila cheltuiala,desi in afara diurna este de 35 euro/zi,dar la tva nu cred ca am de operat deoarece nu am emise facturi ci sant pr si simplu bonuri de la magazine alimentare dar nu inteleg ce scrie pe ele in afara de cola.Si vroiam sa stiu daca trebuie cumva traduse desi e absurd acest lucru,sau pur si simplu le contabilizez ca 32.5 lei/zi diurna si la tva nu le iau in seama.Iar la cheltuiala cu transportul din tara in Suedia cum fac?



#245956 achizitii intracomunitare / topic 2011

Postat de ClaudiaNicu on 14 November 2011 - 10:26 AM in Arhiva

Buna ziua.Am si eu nevoie de ajutor in sensul ca am luat un PFA care presteaza servicii de curierat pe teritoriul Seudiei.Toate bune si frumoase dar acel pfa mi-a trimis bonurile de consum adica ce consuma el acolo pe mancare si biletul de drum ca a plecat din Romania spre Suedia.Intrebarea care o am este cum procedez cu acele bonuri ca una sanr in limba suedeza si sincer ce inteleg de pe bonuri ar fi doar coca cola in rest nu stiu ce scrie si ma refer la faptul ca le pot inregistra?Si la TVA?Si in al doilea rand sant ca valoare in coroane suedeze.Ar trebui la cursul zilei cand au cumparat sa le transform ca valoare in lei?VA rog cine poate sa ma ajute.



#245410 depunere declaratii ONLINE

Postat de ClaudiaNicu on 25 October 2011 - 07:41 AM in Arhiva

e inadmisibil ce se intampla si la voi nu merge anaf-ul ca de ieri ma chinui sa transmit



#242371 monografie scontari banca

Postat de ClaudiaNicu on 16 June 2011 - 12:04 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Nu e nimeni care sa ma ajute?O idee ve rog.



#242201 monografie scontari banca

Postat de ClaudiaNicu on 10 June 2011 - 09:16 AM in MONOGRAFII CONTABILE

eu am zis asa:5121-519 deoarece primesc de la banca niste bani in contul biletelor la ordin pe care banca le va incasa cind e data scadenta si atunci voi returna imprumutul si cu dobanda aferenta.Apoi cind clientul la data scadenta varsa banii in banca o sa avem:519-5121 si 5121-411?



#242200 Monografie leasing, contract novatie

Postat de ClaudiaNicu on 10 June 2011 - 09:09 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Buna.Am un caz care l-am urmarit pe aici sa fie ceva asemanator dar nu am gasit asa ca cine poate sa ma ajute rog frumos.O societate A plateste timp de 5 luni ratele la o masina inregistrata pe alta societate B prin intelegerea dintre patroni.In momentul in care societatea de leasing accepta ca societatea A sa preia leasingul si achita in continuare ratele societatea B face contract de cesiune datorii catre societatea A cu valoarea care a achitat-o respectiv cele 5 luni ratele.Pana in contract inregistrarea in contabilitate s-a facut 408-5121 cu cele 5 luni ratele.Cum fac acum cind am contractul de cesiune deoarece eu valoarea masinii am inregistrat-o la valoarea pe care mi-a dat-o societatea de leasing cu ratele ramase de plata.Multumesc anticipat.



#241950 stagiu anul III

Postat de ClaudiaNicu on 31 May 2011 - 09:25 PM in PERIOADA DE STAGIU

De ce inainte de test nu ati judecat toti cum se rezolva iar acum vin toti cu "rezolvarile"?



#241949 stagiu anul III

Postat de ClaudiaNicu on 31 May 2011 - 09:22 PM in PERIOADA DE STAGIU

Dupa razboi multi viteji se anunta.Cand a fost sa ne ajutam la idei si calcule nu era nimeni prin preajma dar acuma dupa test toata lumea isi arata "rezolvarile"facute de cine?



#241863 monografie scontari banca

Postat de ClaudiaNicu on 30 May 2011 - 10:42 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Poate cineva sa ma indrume cum contabilizez scontarea unui bilet la ordin?Banca m-a creditat in "numele" acelui bilet cum procedez?



#241834 stagiu anul III

Postat de ClaudiaNicu on 28 May 2011 - 12:22 PM in PERIOADA DE STAGIU

Sant foarte dezamagita ca nimeni nu vine cu o solutie ci doar cersesc raspunsurile macar un pic dati-va silinta si incercati sa aduceti propuneri si chiar si rezolvari oricum toti santem ocupati si aglomerati dar acesta e riscul meseriei deci astept propuneri la rezolvarile postate de mine chiar nu imi bat capul pentru alte probleme daca vad ca nimeni nu incearca sa-si bata capul.



#241816 stagiu anul III

Postat de ClaudiaNicu on 27 May 2011 - 09:32 PM in PERIOADA DE STAGIU

Cine are problema cu activul net corijat de 22.000 lei,capacitatea benefica de 3.000 lei si rata neutra 20% rezolvarea e astfel:SP=CB-ANC*i unde i=rata neutra asa ca avem super profitul=3.000-(22.000*20%)=3.000-4.400=-1.400 mii lei deci raspuns este b).



#241814 stagiu anul III

Postat de ClaudiaNicu on 27 May 2011 - 09:20 PM in PERIOADA DE STAGIU

Haideti sa gandim nu e bine numai sa copiem asa ca la problema cu venituri totale 50.000 lei avem deci profit contabil 50.000-40.000=10.000 lei apoi avem cheltuieli nedeductibile 5.000 lei(chelt.cu impozitul pe profit inregistrate pana in luna septembrie),98lei revine din 100-(100*2/100)=98 lei fiindca avem doar 2 lei deductibili apoi 448.65 i deci 450-(450*0.3/100)=448.65 lei si 2.000 lei din amenzi deci totalul de cheltuieli nedeductibile este 5.000+98+448.65+2.000=7546.65 lei deci totalul de cheltuieli deductibile ar fi 40.000-7546.65 lei=32453.35 lei dar nu sint sigura la venituri din reluarea provizioanelor daca e deductibila deoarece veniturile din dividente sint nedeductibile si am avea total venituri deductibile 50.000-2.000-4.000=44.000 si in final am avea 44.000-32453.35=11546.65*16/100=1847.46 lei,avem un restde 3.000 lei de plati din urma asa ca in contul 441 avem de plata 3.000+1847.46=4847.46 lei.Astept pareri nu doar confirmari ca poate am gresit undeva.



#235869 cont pt cheltuieli efectuate in cursul procesului de executare

Postat de ClaudiaNicu on 24 January 2011 - 08:48 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

Stie careva care este procedura de plata la o decizie de impunere in care se specifica venituri din recuperarea cheltuielilor efectuate in cursul procesului de executare silita adica sint acele plicuri pe care le trimite ANAF si pe care ni le imputa noua acum si vin si acestea in titlu executoriu.



#235265 descarcare gestiune marfa, va rog, urgent

Postat de ClaudiaNicu on 12 January 2011 - 03:33 PM in CONTABILITATE STOCURI

La fel am si eu o situatie doar ca firma e neplatitoare TVA atunci banuiesc ca fac doar 607-371 care e nedeductibila fiscal?Deoarece la 378 am 0 lei fiindca in prealabil am scazut tot adaosul in speranta ca se va vinde si asa deci practic a incercat o reducere de pret cu motiv lichidare de stoc dar tot a mai ramas marfa.



#233705 Contul 455

Postat de ClaudiaNicu on 29 November 2010 - 02:39 PM in Arhiva

Deci in primul rand nu stiu ce a fost in urma si credeti-ma nu sint platita sa caut ce s-a facut in urma cu 12 ani dar numai la mine intr-o luna patronul care este asociat unic face multe depuneri in banca pentru plata furnizorilor si numai intr-o luna am avut depuneri de 32.000 lei care normal ca sint din firma dar in casa are incasari mult mai mici fiindca tot asa cum plateste prin banca are si incasari doar ca nu acopera platile,iar referitor la limitarea sumei de a credita o spun in urma unui control al garzii financiare care mi-au spus ca mai mult de 10.000 euro nu are voie sa crediteze patronul ci doar facand un contract de creditare cu tot ce se presupune la un imprumut si cum el numai crediteaza si inapoi nu are cum sa-i ia ar creste penalizarile enorm.De aceea am pus intrebarea fiindca realmente chiar da banii astia ca ii are de undeva asta nu stiu.Eu i-am raportat ca am preluat firma cu contul 455 in valoare de 463.000 si m-a intrebat pe mine ce putem face acuma?



#233691 transfer bancar

Postat de ClaudiaNicu on 29 November 2010 - 06:44 AM in Arhiva

Buna dimi.Am si eu problema urmatoare:patronul meu are doua societati la una din ele lucrez eu si am gasit pe un extras de cont bani dati pentru cealalta societate sub forma de "imprumut"dar pe extras scrie transfer.Mentionez ca nu avem datorii catre cealalta firma ci doar se face un transfer spre ei si dupa citeva zile ni se returneaza banii.Cum ar trebui contabilizati?Ar trebui sa folosesc oare contul 541?Poate ma ajuta cineva.



#233686 Contul 455

Postat de ClaudiaNicu on 28 November 2010 - 07:04 PM in Arhiva

Buna seara.Referitor la contul 455 am preluat si eu de curind o societate care are in contul 455 valoarea de 436.672lei bani care in decursul anilor i-ar fi imprumutat patronul firmei.Eu unu la mana stiu ca nu are voie sa depaseasca valoare de 40.000 si la el e de 11 ori mai mult dati si doi la mana este un singur asociat ce pot face in cazul asta deoarece de acum inainte daca are inca de dat bani la firma fiindca nu-i ajung pentru plati as putea face vreun contract fictiv cu cineva care crediteaza firma?



#228087 cas la pfa?

Postat de ClaudiaNicu on 08 July 2010 - 01:36 PM in Arhiva

Deci am 2 contracte individuale de munca partiale ca si contabil iar in rest am 9 contracte prestari servicii contabile plus un contract de agentie cu Provident tot ca si persoana fizica autorizata.In cazul acesta mai sint obligata sa platesc Cas,Cass?Oricum e hotie pe fata.



#223211 contract civil prestari servicii

Postat de ClaudiaNicu on 24 March 2010 - 11:01 AM in CONTRACTE comerciale

Am obtinut de curand autorizatia de contabil autorizat si veau sa inchei niste contracte de prestari servicii intre mine si societati si as vrea cine e in asemenea caz sa ma indrume ce anume a facut?A deschis PFA sau doar contractul si cu declaratia 070 a depus-o la fisc?



#218969 impozitul minim

Postat de ClaudiaNicu on 11 February 2010 - 01:06 PM in Arhiva

Tot citesc si eu pe forum si nu inteleg nimic va rog care poate sa-mi explice si mie.In primul trimestru am pierdere deci impozit 0 in al doilea trimestru am profit 9368.18 lei deci impozit am 1498.91lei si la forfetar ma incadrez la 367 lei,am facut 691-441=1498.91,in trimestrul 3 am profit 439.31 lei deci impozit am 70.29 lei si forfetar 550lei si am facut 691-4411=70 si 691-4412=480 dar acesti 480 imi afecteaza 121 pentru urmatorul trimestru nu?adica il bag normal ca si cheltuiala?



#214150 achizitii intracomunitare

Postat de ClaudiaNicu on 19 November 2009 - 03:55 PM in Arhiva

Buna ziua am si eu nevoie de legislatia in sensul achizitionarii de produse din belgia spre romania in vederea revanzarii adica tot ce tine in acest sens si ma refer la declaratii taxe impozite si alte noutati legislative.multumesc




Cometa SQL