Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
atmsocom's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


atmsocom's Content

There have been 14 items by atmsocom (Search limited from 25-November 07)


Sort by                Order  

#236052 cont bancar in UE

Postat de atmsocom on 26 January 2011 - 09:02 PM in CONTABILITATE BANCARA

Se inregistreaza la BNR doar daca se contracteaza credite pe termen mediu sau lung, in Registrul Datoriei Private Externe.
In cazul in care il foloseste doar pentru transferuri dintr-un cont deschis la o banca romaneasca atunci pe baza formularelor DIE/DPE banca raporteaza catre BNR operatiunile respective. Clientul este obligat cf Normei 26 sa mentioneze felul transferului si codul statistic aferent.
Nu cred ca se va cara nimeni cu geanta de bani sa-i depuna la banca din UE!



#226643 CIEL

Postat de atmsocom on 07 June 2010 - 11:16 AM in Arhiva

La terminarea inregistrarii ar fi trebuit sa dai Alt + T sau sa apesi butonul Temporar. In mod normal daca ai deschide Culegere Universala /factura client /factura furnizor sau depinde ce ai inregistrat ar trebui sa-ti apara documentul avut in lucru.
Acum depinde si ce versiune ciel ai!



#191161 garantie buna executie

Postat de atmsocom on 14 January 2009 - 09:07 PM in Arhiva

Acea garantie de buna executie pe perioada lucrarilor de constructie nu a fost blocata intr-un cont bancar??? (deobicei cam asa se practica si este stipulat in contract). Aceasta garantie se constituie de catre constructor in favoarea beneficiarului urmand ca la incheierea lucrarilor si dupa intocmirea procesului de predare a lucrari sa-si recupereze garantia de buna executie!



#190954 Masa angajati

Postat de atmsocom on 12 January 2009 - 09:33 PM in Arhiva

Uite cum scapam din vedere rezolvarile simple. Acum totul devine ceva mai clar.

Nu, in contractul de munca nu este prevazut nimic de acest gen mai ales ca am preluat de curand firma si fostul contabil mergea pe contracte cadru fara a le adapta activitatii desfasurate de catre societate.
In ROI nici vorba de asemenea prevederi.

Sper sa ma incadrez desi nu cred, in 2009, in cei 2%. Pentru dec.2008 nu-i problema iar cat despre Tva nu poate fi vorba deoarece sa mai iei si factura e destul de complicat asa ca nu am decat bonuri de la casa de marcat si din cate stiu nu pot deduce tva de pe ele.

Oricum multumesc de raspuns!



#190892 Masa angajati

Postat de atmsocom on 12 January 2009 - 12:57 PM in Arhiva

Acum nu stiu daca complic eu situatia doar ca este cam ciudata pentru mine. Ma gandesc doar ca devine restaurant (adica ar cam trebui sa calculez pretul unei portii de mancare??? doar ca devine productie nu??? am materii prime, am forta de munca, am produsul finit) dar nu am codul caen aferent activitatii!!
Sa iau grosier valoarea bonurilor cu matriile prime sa le adun si apoi sa le impart la numarul de angajati ca in final sa le adaug la salariul brut nu prea mi se pare corect!!
Este vreo rezolvare simpla??

Devine arzatoare problema ca am luat deja o amanare de la garda financiara ca sa rezolv problema numai ca nu am cale de rezolvare!! (adica bonurile pentru materii prime abia acum a "binevoit" patronul sa le predea catre contabilitate pentru a fi prinse la registrul de casa)



#190864 Masa angajati

Postat de atmsocom on 12 January 2009 - 09:55 AM in Arhiva

Am urmatoarea problema:

Firma la care tin contabilitatea a decis sa acorde o masa angajatilor. Foarte frumos numai ca patronul a angajat bucatar, a amenajat bucatarie si vrea sa pregateasca mancarea in bucataria firmei nu sa apeleze la o firma de catering. A inceput sa cumpere alimente si toate cele necesare. Obiectul de activitate al firmei este intretinere si reparatii autovehicule nu de alimentatie.
Cum abordez problema si cum fac inregistarile in contabilitate. O consider ca avantaje pentru angajati si le impozitez, nu stiu.

Daca are cineva o idee sau are asa ceva, astept sugestii

Multumesc!



#190847 solutie pt sold mare in caserie

Postat de atmsocom on 12 January 2009 - 12:12 AM in Arhiva

De curand am preluat o firma si am constatat cu stupoare ca soldul ct 5311 la 31.12.2008 este de (tineti-va bine) 287.520 Ron. Explicatii prea multe nu am primit, cert fiind ca suma aceasta nu prea exista in casierie, din vina cui, nu prea stiu. Ce se poate face????? Patronul da vina pe fostul contabil (e mai usor asa). Este solutia cu dividendele doar ca suma fiind atat de mare nu prea stiu ce implicatii legale poate avea. Si colac peste pupaza mai vine si garda financiara peste ei!!! Cum se poate rezolva?
Multumesc.



#173661 CIEL

Postat de atmsocom on 29 May 2008 - 11:53 AM in Arhiva

@bibilica: De ca sa mai trimiti baza la ciel si sa te taxeze pentru asta cand iti poti face singur devalidarea. Parca era data sintaxa pe aici pe undeva!!!! Trebuie sa ai NDS-ul!!



#170307 Scoala de soferi

Postat de atmsocom on 18 April 2008 - 08:35 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postarearamona.gabriela, la Apr 3 2008, 12:10 AM, a spus:

bonurile fiscale emise se inreg. in 704, iar cheltuielile prin 628, etc

nu toate merg in 628 ce faci cu 6022, cheltuielile cu benzina. La o scoala sunt foarte importante. Apropo cati litri au la ora instructorii???



#169784 Informatii factura

Postat de atmsocom on 14 April 2008 - 09:19 PM in Arhiva

Era mai logic ca factura respectiva sa fie storno la factura emisa de tine si nicidecum anulata, dupa 3 zile dar asa-i cu patronii care le stiu pe toate.
In cazul tau factura presupun ca a fost emisa in 2 sau maxim 3 exemplare deci ar trebui sa mai fie un exemplar ori la facturier ori la contabila si daca nu este treci la stornat factura ca este mai sigur.



#169782 ERP - teorii si practica

Postat de atmsocom on 14 April 2008 - 09:08 PM in Arhiva

Pai daca ati adus SAP-ul in discutie de ce nu aduceti argumente pro sau contra. Hai sa vedem in primul rand costurile cu implementarea si aducerea lui in conformitate cu legislatia romaneasca. Sunt 2 companii de petrol care folosesc SAP Productiv si au avut mari probleme, mai sunt cei din industria cimentului care cat de cat l-au implementat bine. Si sistemul bancar sporadic se chinuie sa-l implementeze dar foarte greu.
Dar pentru utilizator este un program foarte greoi cu foarte multe proceduri si tranzactii, cu foarte multe cerinte in taskuri ce trebuie indeplinite. Astept si alte argumente!!!



#169779 ce program de contabilitate imi recomandati ?

Postat de atmsocom on 14 April 2008 - 09:00 PM in Arhiva

Vezi postareasilvie, la Apr 13 2008, 12:48 PM, a spus:

in prezent, am doua firme la care tin evidenta contabila. una dintre ele este cu prestari servicii plus alte cheltuieli anexe, iar cealalta este o firma de constructii. ambele au 1, respectiv 3 angajati.

ce program de conta ma sfatuiti sa folosesc? din luna aprilie a inceput activitatea si cea de-a doua firma. trebuie sa iau un program de conta...

astept sugestii. multumesc

Depinde de bugetul de care dispui. Buget mic - SAGA; Buget mediu - Ciel. Ambele cu plusurile si minusurile sale.



#152317 CIEL

Postat de atmsocom on 30 November 2007 - 09:22 PM in Arhiva

Chiar nu utilizeaza nimeni tot pachetul Ciel???? sau macar parti din el?



#152156 CIEL

Postat de atmsocom on 29 November 2007 - 09:39 PM in Arhiva

De ceva timp imi pierd vremea cu adaptarea CFM retea la activitatea firmei la care lucrez si intampin numai probleme cu aplicatiile programului. Sunt curios ce probleme aveti in utilizare, asta daca aveti si cum reusiti sa le rezolvati .... eu in anumite cazuri m-am blocat in explicatiile oferite de catre serviciul clienti.
De ex:
- Ciel Gestiune v 1.7 s-a creat depozit en-detail si totodata nu se mai pot modifica preturile decat prin proces verbal.
s.a.m.d
Ce probleme ati intampinat in utilizare???

Va intreb acest lucru deoarece de la 01.01.2008 trebuie sa generalizez toata activitatea firmei pe Ciel.

Va multumesc!!




Cometa SQL