Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Nicoleta ifr's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Nicoleta ifr's Content

There have been 22 items by Nicoleta ifr (Search limited from 25-November 07)


Sort by                Order  

#276065 salariu minim net mai 2016

Postat de Nicoleta ifr on 14 October 2016 - 07:47 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Vezi postareaOtilia Alupei, la 24 August 2016 - 01:17 PM, a spus:

Indemnizatia de insotitor este echivalenta cu salariul net al asistentului social debutant, prevazuta la art. 58 alin. (3) din Legea nr. 448/2006.
cf L293/2015, incepand cu drepturile aferente lunii decembrie 2015, cuantumul brut al salariilor de baza/soldelor functiei de baza/salariilor functiei de baza/indemnizatiilor de incadrare de care beneficiaza personalul din cadrul sistemului public de asistenta sociala (...) se majoreaza cu 25% fata de nivelul acordat pentru luna septembrie 2015, adica asistentul personal va primi 1313 lei salariu brut, ceea ce duce la un net de 969 lei (calcul cu deducere pers. si fara pers. in intretinere).

925 lei rezulta la un brut de 1.250 lei (minimul brut pe economie de la 1 mai 2016), calculat tot cu deducere personala si fara pers. in intretinere).

dupa parerea mea, dif. ar proveni din data angajarii, adica asistentul care s-a angajat inainte de dec. 2015 a prins majorarea la 1313 lei (1.050 lei minimul de atunci x 25%) si a ramas cu ea fiindca suma bruta este peste minimul de 1.250 lei in vigoare de la 1 mai 2016, insa daca s-a angajat incepand cu 1 mai 2016, i s-a aplicat direct minimul pe economie valabil la acea data (si acum inca).

alte pareri, va rog ? :smile:
la bugetari mai sunt si reguli speciale, poate ne ajuta cineva care stie cum e cu grila bugetara de salariazare, eu am calc. ca la un salariu de firma si cifrele s-au potrivit fiindca (in fond) calc. elementar de la brut la net ar trebui sa fie la fel si conforme cu CF.

Multumesc!
Exact asa a fost.o zi buna!



#275403 salariu minim net mai 2016

Postat de Nicoleta ifr on 24 August 2016 - 09:24 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Buna ziua!
Pentru acordarea indemnizatiei de handicap, care reprezinta salariul net al unui asistent personal, se acorda 967 lei sau 925 lei?
Mentionez ca unele institutii acorda 925 lei, altele 967 lei...care este varianta corecta si cum se calculeaza?



#274953 control managerial intern

Postat de Nicoleta ifr on 13 July 2016 - 09:53 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Cum procedati in vederea actualizarii anual a controlului managerial intern?



#274135 calcul salariu bibliotecar

Postat de Nicoleta ifr on 09 May 2016 - 06:29 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Va multumesc foarte mult!



#274035 calcul salariu bibliotecar

Postat de Nicoleta ifr on 05 May 2016 - 08:45 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Buna ziua!
Ma puteti ajuta sa aflu incadrarea pentru un bibliotecar cu studii medii care are vechime peste 10 ani intr-o comuna sub 3000 de locuitori?ce salariu ar trebui sa aiba si ce sporuri?



#274031 majorare salariu minim

Postat de Nicoleta ifr on 05 May 2016 - 07:24 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Multumesc pentru raspuns! dar in cazul in care trec de la gradul de inspector debutant la cel definitiv, va exista vreo majorare?



#274023 majorare salariu minim

Postat de Nicoleta ifr on 04 May 2016 - 02:42 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Buna ziua!
Sunt functionar public si am fost incadrata cu salariu minim pe economie de 1050 in anul 2015, iar de-a lungul anului s-a majorat cu 12% conform OUG 27/2015 si cu 10% conform OUG 35/2015, rezultand la un salariu brut de 1294 lei. Din data de 1 mai 2016 voi mai beneficia de vreo majorare?



#273711 comisie anchete sociale

Postat de Nicoleta ifr on 08 April 2016 - 01:05 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Va multumesc frumos!



#273709 cote ISC

Postat de Nicoleta ifr on 08 April 2016 - 01:00 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

BUNA ZIUA!
Daca am un proiect de asfaltare pe fonduri europene, de unde voi plati cota de 0.5 si cea de 0.1 catre ISC din titlul 56 sau 71?



#273497 comisie anchete sociale

Postat de Nicoleta ifr on 26 March 2016 - 10:21 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Cum pot refuza sa fac parte din comisia de anchete sociale?mentionez ca sunt contabil si mai sunt angajati care ar putea face parte din aceasta comisie, pt ca au mai mult timp liber.Primarul a dat dispozitie cu membrii comisiei



#273419 150 lei cadou de 8 martie

Postat de Nicoleta ifr on 22 March 2016 - 06:11 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Primarul comunei a emis dispozitie in acest sens,desi l-am avertizat ca sunt bani care se vor imputa.Astfel ca, mi-a facut referat spunandu-mi chiar si conturile de unde sa platesc...drept urmare am efectuat plata pentru ca nu ma pot opune ordonatorului principal de credite care face atatea presiuni...



#273095 150 lei cadou de 8 martie

Postat de Nicoleta ifr on 07 March 2016 - 05:12 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Se pot acorda 150 lei cadou cu ocazia zilei de 8 martie pentru femeile din primarii?



#271221 cheltuieli de judecata si cheltuieli de executare

Postat de Nicoleta ifr on 19 November 2015 - 01:12 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Buna ziua!Am avut un proces cu o societate,care a castigat, i-am platit suma care i se cuvenea,dar au mai ramas cheltuielile de judecata si cele de executare.Cum procedez pentru a efectua plata,fara sa ajung in momentul in care imi vor bloca conturile la trezorerie.Ce act imi da posibilitatea sa le platesc si pe ce clasificatie sa le pun la rectificarea bugetara?



#270169 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de Nicoleta ifr on 03 September 2015 - 11:41 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

va multumesc mult pentru toate raspunsurile...ma juta enom.o zi buna! :)



#270155 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de Nicoleta ifr on 03 September 2015 - 09:36 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Am transmis la Finante situatia privind necesarul pana la finele anului si mi-au dat doar 75 mii lei, acestia luand in considerare executia de la 31.12.2015, conform careia aceasta marire de plafon mi-ar fi ajuns, insa noi avem anul acesta salariati in plus( 8 asistenti personali, 4 contractuali si 1 functionar public), ceea ce schimba lucrurile. aceasta majorare ne pune in dificultate. Dispozitiile s-au trimis la Prefectura, inca nu a venit legalitatea...nu exista un regulament dupa care s-a facut aceasta majorare. Se va mai acorda marire de plafon? Sunt singurul contabil, debutant........si parca am ajuns intr-o gaura de sarpe....Mentionez ca nu detin eu viza



#270151 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de Nicoleta ifr on 03 September 2015 - 08:36 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Am adus la cunostinta primarului ca nu avem bani suficienti nici pentru acordarea salariilor in starea actuala si cu toate acestea a acordat dispozitie pentru majorarea cu 12% . Nu incalca conditia in care se precizeaza ca trebuie sa avem plafon necesar pentru acordarea majorarii? Plus ca a acordat doar catorva persoane din institutie, iar ceilalti angajati primesc drept raspuns ca nu se incadreaza si ca are dreptul sa dea diferentiat.este posibil ca situatia actuala sa fie una corecta? care sunt criteriile dupa care poate acorda diferentiat sau in cazul nostru pentru care nu poate majora deloc la unele persoane?Cum sa procedez eu in calitate de contabil in aceasta situatie?



#269711 am facut plata fara ordonantare si viza cfp

Postat de Nicoleta ifr on 06 August 2015 - 07:49 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Buna dimineata!Am cateva situatii in care nu am dus ordonantarea la viza cfp...de ex: am luat prima de instalare (am ridicat numerar) am facut stat separat, insa fiind debutant nu am stiut ca am nevoie de ordonantarea vizata ca sa pot efectua aceasta plata...(mentionez ca toate celelalte documente sunt aprobate: cerere,stat de plata etc)...dna inspector financiar care detine viza, nu ma intelege ca am facut asta din neatentie si poate chiar din nestiinta pt ca am doar 3 luni de cand lucrez in acest domeniu....mi-a facut referat si spune ca a anuntat si parchetul (precizez ca nu i-am gresit cu nimic, insa asa le-a facut tuturor contabililor de aceea nu au mai avut unul de foarte mult timp in aceasta primarie, eu intrand prin concurs), o alta greseala de care imi este teama este aceea ca luna trecuta am acordat salariile la toti oamenii pentru ca mi-a parut rau sa ii las fara , zic greseala pentru ca eu am paznicul si seful svsu pe care ii platesc din capitolul 61.02, insa din subcapitole diferite...pe total capitol aveam bani insa la paznic erau cateva lipsuri pe la contributii, astfel ca am facut rectificare de buget pentru a le acoperi, insa plata am facut-o pe 10iulie, iar rectificarea pe 13 iulie, in program pot sa rezolv asta si sa trec rectificarea tot pe 10, sa scot ordonantarile corect insa nu vrea sub nici o forma, facandu-mi referat si pe aceasta cale.
Sper ca ati inteles toata incurcatura, cum pot sa rezolv problema ca la un eventual control sa nu fiu acuzata de ilegalitati?...imi pare rau ca lucrez cu oameni care nu sunt uniti pt ca lucrurile sa mearga bine si de la care sa invat si eu ceea ce e corect inainte sa fac vreo greseala :(



#269701 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de Nicoleta ifr on 05 August 2015 - 08:44 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

se vor majora cu 12% si salariile demnitarilor?



#269671 OUG 27/2015 MAJORARE 12%

Postat de Nicoleta ifr on 04 August 2015 - 08:32 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

buna dimineata! va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns !!!
secretara primariei a emis dispozitiile privind majorarea salariului minim pe economie incepand cu 1 iulie, iar astazi va emite si dispozitiile privind majorarea cu 12% (precizez ca asteptam marirea plafonului si ca sursa de finantare o avem) , insa dumneaei sustine sus si tare ca cei care au primit majorarea minimului nu mai primesc 12% pe considerentul ca au primit deja un drept salarial, ...mie mi se pare o aberatie pentru ca aceasta lege cu 12% este data tocmai pentru a mai scapa de salariile astea mizerabile iar dumneaei vrea sa mareasca tot la cei care au peste minim. Mentionez ca eu sunt incadrata ca inspector contabil debutant si primesc un salariu minim pe economie, iar ca urmare a actiunilor dumneaei asa o sa raman...cum este posibil asa ceva??????



#269657 decontare transport

Postat de Nicoleta ifr on 03 August 2015 - 01:17 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Am platit pentru un curs de formare profesionala 4506 lei (taxa curs 950+cazare regim hotelier 3* pt 8 zile 3000 lei+ 556 decontare in avans transport cu masina proprie catre dus-intors Mamaia).........iar acum mi s-a spus ca limita maxima admisa este de 3000 lei/pers, insa nu am gasit nici o lege care prevede asa ceva.Sunt doar zvonuri sau chiar am intrat in incurcatura si exista o astfel de reglementare?



#269653 infiintare proprire

Postat de Nicoleta ifr on 03 August 2015 - 01:06 PM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Va multumesc foarte mult! Deci oricat de mult mi-as dori sa mai aman infiintarea acestei popriri, legea nu imi permite...Mentionez ca nu sunt mai multe urmariri asupra aceleiași sume .o zi buna! :)



#269643 infiintare proprire

Postat de Nicoleta ifr on 03 August 2015 - 08:27 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Buna ziua!am 23 de ani si sunt contabil debutant la o primarie.In momentul de fata am doar 3 luni de cand m-am angajat si sunt foarte multe lucruri pe care nu le cunosc inca, dar vreau foarte mult sa invat.Spun toate acestea, deoarece intrebarile mele pot parea banale pentru unii dintre dumneavoastra. Va multumesc aticipat pentru intelegere!
Luna trecuta am primit de la un birou executor judecatoresc o infiintare proprire pe numele unui salariat, dar nu i-am oprit 1/3 din salariu in luna respectiva deoarece acesta avea anumite probleme financiare si m-a rugat sa mai aman infiintarea popririi cateva luni. Exista reglementari in acest sens, cum ca pot amana infiintarea popririi mai mult de 15 zile cum este specificat in codul de procedura civila?




Cometa SQL