Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
GEORGE NEAGU's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


GEORGE NEAGU's Content

There have been 268 items by GEORGE NEAGU (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#184096 ASOCIATII SI FUNDATII

Postat de GEORGE NEAGU on 11 October 2008 - 07:45 AM in Arhiva

Va pun cateva intrebari in domeniul valabilitatii modificarilor
statutului unei asociatii neguvernamentale(ong) care nu a mai fost apoi legalizat.
Sunt valabile pentru membrii unei asociatii sau pentru persoanele din exterior modificarile unui statut care nu a fost apoi legalizat?
E un termen de la desfasurarea unei adunari generale in care trebuie legalizat statutul cu noile modificari?
Poate fi convocata o noua adunare generala in anul urmator daca in periada scursa de la adunarea
precedenta nu a fost legalizat statulul cu modificarile aduse(nu au fost aduse modificari asupra articolelor din statut care privesc convocarea adunarii si cvorumul de adoptare a modificarilor statutului dar au fost adaugate atributii noi ale adunarii si s-au facut modificari asupra atributiilor organelor de conducere alese de adunare)?
Va multumesc anticipat pentru raspunsurile acordate.



#185314 raport Z

Postat de GEORGE NEAGU on 23 October 2008 - 07:17 PM in Arhiva

Raportul zilnic "z" se scoate la sfarsitul zilei doar pt zilele in care au fost incasari prin casa de marcat pe care-l treci in registrul de casa.Daca nu, atunci nu-l scoti si nici in registrul de casa nu treci nimic.La sfarsit de luna se mai scoate un sumar al lunii respective.



#217981 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 30 January 2010 - 11:28 AM in Arhiva

Vezi postareachilom, la Jan 21 2010, 10:20 AM, a spus:

buna ziua,
am si eu urmatorul caz
tr1. 22699ron impozit declarat si platit
tr.2 1433ron impozit minim
tr.3 2150ron impozit minim
tr.4 nu declar nimic, voi depune 101 la februarie
impozit calculat cumulat 2009 5408 ron
dupa parerea mea eu ar trebui sa platesc 1433+2150+2150(tr.4)=5733,care este mai mare ca 5408
dar am declarat in cursul anului si am platit 22699+1433+2150=26282
deci ar trebui sa recuperez 26282-5733=24132
din declaratie rezulta 15141, adica ma obliga sa platesc si impozitul minim de 5733 si impozitul calculat de 5408
oare este corect
La randul 24 din declaratie nu trebuia trecuta valoarea 28432 adica cu ce te-ai inregistrat in contul 691 cheltuieli cu impozitul pe profit in cele patru trimestre(22699+1433+2150+2150)?



#218049 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 31 January 2010 - 05:22 PM in Arhiva

La CII randul 3 nu mai treci nimic si la randul 9 treci 550. Depui daclaratia pana pe 25 februarie 2010 daca in declaratia 100 nu ai trecut nimis la impozitul pe trofit minim.



#219735 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 20 February 2010 - 06:00 PM in Arhiva

Vezi postareachiradianatm, la Feb 20 2010, 03:36 PM, a spus:

mersi inregistrarea o stiu dar cu ce suma cu suma inpozitului forfetar?
Cea mai mare pe care o treci si in declaratia 100 si apoi o si platesti si in final vei avea sold zero la 441.



#219752 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 20 February 2010 - 09:48 PM in Arhiva

In balanta pentru decembrie. Ordinea este: declaratie 101 completata si depusa apoi bilantul care oricum are termen de depunere 150 zile.



#219754 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 20 February 2010 - 10:16 PM in Arhiva

Valoarea pe care urmeaza s-o treci in contul 691 corespunzatoare anului 2009 trebuie sa nu fie trecuta in 2010 pentru ca ai afecta rezultatul exercitiului acestui an.



#219778 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 21 February 2010 - 01:18 PM in Arhiva

Vezi postareabh08clg, la Feb 21 2010, 12:51 PM, a spus:

La finele lunii noiembrie trebuie sa ai in soldul contului 441 suma de 300 lei pe care spui ca ai platit-o candva in avans(aici trebuie sa fii sigura ca si la finante figurezi in contul firmei tale cu aceasta suma platita in plus).
In decembrie inregistrezi in contul 441 impozitul forfetar datorat prin declaratia 100 de 1075 lei si vei avea soldul de 775 lei, atat cat ai platit in ianuarie.Aceeasi suma de 775 lei sa o ai trecuta in declaratia 100 din decembrie la " de plata".



#219829 calcul impozit profit / topic 2009 si 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 22 February 2010 - 10:00 AM in Arhiva

Vezi postareabh08clg, la Feb 21 2010, 06:21 PM, a spus:

multumesc! ....
am preluat firma in octombrie 2009, nu am baza de date ,
in 441 nu figureaza plata in avans, am primit de la fisc o adresa in care se specifica ca am
debit la ei ,
multumesc! daca ma poti ajuta
Pai ar cam trebui sa insisti sa-ti dea macar actele pe lunile din 2009 si registrul fiscal completat pana la trimestrul III 2009.Ca urmeaza sa faci pana pe 25.04 si declaratia 101.
Cat despre inregistrari ramane valabil ce ti-am spus anterior cu observatia ca de aceasta data in balanta ta va aparea un sold , cum ca nu ai fi platit toata suma, adica mai putin cu acei 300 lei. Puteai sa fi platit suma integrala si la tine era sold zero in ianuarie iar la finante acei 300 lei platiti in plus si reglai asa cum iti spuneam dar cu alta ocazie.



#220023 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de GEORGE NEAGU on 23 February 2010 - 02:27 PM in Arhiva

Vezi postareasimonel, la Feb 23 2010, 01:53 PM, a spus:

Buna ziua!
Am urmatoarea situatie pentru D101.:
In trim.I am avut 161 lei de plata impozit pe profit, dar am avut de recuperat 70 lei de anul trecut. Am completat D100 cu 161 lei si am facut si nota 691=441 = -70.

In trim.II am avut 367 (impozit minim)

In trim.III am avut 550 (impozit minim)

Venituri din exploatare = 36.140
Cheltuieli din exploatare = 35.461
Profit = 679.
La rd.24 trec 1008 lei (adica 91+367+550) sau 1078 lei (adica 161+367+550)?
de asemenea la rd.3 trec 161 (atata am declarat in D100 pe tr.I) sau 91 cat am inregistrat in conta si am achitat?

Va multumesc anticipat
In luna martie 2009 trebuie sa faci 691=441 cu valoarea 161 cat datorai. Treaba cu valoarea platita in plus , provenita dintr-o alta perioada anterioara se evidentiaza in contul 441 unde apar valorile datorate si cele platite. In declaratia 100 ar fi trebuit sa treci la impozit datorat 161 si la de plata 91. Plateai in aprilie 2009 acea valoare de 91 si la finele lunii aprilie aveai sold zero la contul 441.



#220266 bonuri de benzina

Postat de GEORGE NEAGU on 24 February 2010 - 08:59 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Si va rog atentie unde postati intrebarea. Nu prea are legatura cu salariile.



#220455 Bonuri benzina

Postat de GEORGE NEAGU on 26 February 2010 - 02:41 PM in Arhiva

Vezi postareadeutz, la Feb 26 2010, 01:43 PM, a spus:

Am si eu o intrebare, va rog :
Pentru bonurile de benzina, se mai face NIR si apoi bon de consum , sau se trec direct pe cheltuiala cand se face plata prin casa ?
Prin casa.



#220840 Cota din impozit profit directionat catre ONG

Postat de GEORGE NEAGU on 02 March 2010 - 10:11 PM in Arhiva

Vezi postareaoanam2, la Mar 2 2010, 03:18 PM, a spus:

Buna ziua,

Am rugamintea de a-mi spune cum se procedeaza in cazul in care se doreste virarea catre un ONG a cotei de 2% din impozitul pe profit si care este modalitatea de inregistrare in contabilitate, declaratii, virament. :smile:

Va multumesc,
Astept parerile dvs.

O primavara frumoasa :thumbup:
Cred ca faci o mica - mare confuzie. Treaba cu 2% se refera la impozitul pe salariu sau alte venituri asimilate care automat i se retine salariatului, se vireaza la bugetul de stat si din acesta statul directioneaza aceasta cota de 2% catre un ONG pe care-l specifici tu prin completarea si depunerea formularului 230 pana pe 15 mai 2010.
Din impozitul pe profit se poate deduce sponsorizarea, adica o cota de 3 la mie din cifra de afaceri dar nu mai mult de 20% din impozitul datorat la stat. Ce depaseste aceasta limita nu mai e deductibila. Acesta sponsorizare se face de catre firma in cursul anului 2010 si se evidentiaza in declaratia 101 pe care o va depune firma pana pe 25 februarie 2011.



#221649 cateva intrebari contabile

Postat de GEORGE NEAGU on 09 March 2010 - 11:08 PM in Arhiva

Vezi postareadze, la Mar 9 2010, 09:54 PM, a spus:

este a 3-a oara cand intru pe acest forum.
am cateva intrebari si m-ar ajuta foarte tare daca mi-ati raspunde. multumesc!

1. cine tine facturile contabila sau eu la sediu? cu atat mai mult cu cat in contractul cu contabila nu e specificat acest lucru si nici nu am un proces verbal de predare primire a facturilor.
2. prestez servicii si vand bunuri catre persoane juridice, inteleg ca la vanzarea catre persoane fizice e nevoie de casa de marcat iar la cerere se elibereaza si factura. printre prestarea de servicii poate fi si aceea de consultanta... ce fac in cazul asta? si mai ales ce ma motiveaza sa vand catre persoane fizice daca am putine vanzari iar cu casa de marcat e o intreaga nebunie?...
3. dpdv legal inventarul se tine de catre contabila conform cumparaturilor de pe factura sau trebuie sa am un inventar paralel cu cel din contabilitate. daca da de ce?
4. daca achizitionez diverse produse pentru a confectiona un produs finit pe care il vand, cum se scot din contabilitate materialele care au intrat in componenta produsului finit? face asta contabila in urma notelor de consum pe care i le dau sau nu conteaza atata timp cat platesti impozit si tva la ce vinzi statului?
5. s-a scos forfetarul sau nu? sau ne nenorocesc si anul asta? mentionez ca sunt macro cu zero angajati.
6. se poate lucra cu 2 facturiere unul fix la firma si unul mobil pe teren? daca da cum se inregistreaza in contabilitate? trebuiesc si 2 chitantiere separate pt cele 2 facturiere? ma gandesc la cazul in care sa zicem am la sediu un soft de facturare si pe teren un alt facturier care il completez pe loc.
7. caietul de contracte are vreo dimensiune standard?
8. daca la sediul social e si punct de lucru e suficient 1 sg registru unic de control?
1.Depinde cine face contabilitatea primara. Daca tu o faci, si tot tu ai in grija incasarile si platile acestor facturi, ele trebuie sa ramana la tine, la sediu, cel putin pana la finele lunii.Apoi i le dai contabilei intr-un dosar cu toate actele din acea luna, pentru a inchide luna si a face balanta.Apoi dosarul completat cu situatiile de inchidere a lunii si balanta revin la tine. Presupun ca nu doreste contabila sa-si ocupe spatiul cu hartoage.
2. Asta ramane la aprecierea patronatului daca doreste sa se extinda si catre persoanele fizice sau nu.Daca esti doar salariat ai putea in cel mai bun caz sa le prezinti daca e rentabila aceasta extindere si cu cheltuielile aferente.
3. Se face un singur inventar, fara chestii paralele. La contabila ajunge procesul verbal semnat de catre membrii comisiei de inventariere, iar ea constata situatia faptica fata de cea scriptica din evidentele contabile si in final regleaza in contabilitate.
4. Achizitionezi produsele care pentru voi sunt materii prime si a caror evidenta le tii pe fise de magazie.Pe baza normelor de consum faci bonuri de consum pentru a scoate din gestiune materia prima folosita.Asta te ajuta si la acel inventar anual de care aminteai mai sus.Treaba cu plata finala a impozitelor catre buget e , asa, un mod simplist de a vedea lucrurile.
5. Aici nu comentez, mai ales ca nu aveti nici un salariat. Am aflat deci ca se face voluntariat sau se ....
6. Da. La inceput de an emiti decizia de alocare de numere pentru cele doua facturiere si chitantiere in continure, unul dupa altul iar evidenta facturilor si chitantelor se tine dupa data.
7. Aici nu cunosc.
8.Da.



#221757 gestiune depozit materiale de constructii

Postat de GEORGE NEAGU on 10 March 2010 - 05:49 PM in Arhiva

Vezi postareanarcisar, la Mar 9 2010, 01:55 PM, a spus:

Buna ziua

Infiintez o firma de vanzare materiale de constructii si as dori sa stiu cum se va tine contabilitatea. Din cate am citit, aceasta se tine prin metoda global valorica sau metoda cantitativ valorica. Firma va vinde atat en-gross (la alte firme) cat si cu amanuntul. Am inteles ca metoda cantitativ valorica inregistreaza preturile la nivelul celor de achizitie pe diferite marfuri iar cea global-valorica inregistreaza preturile la nivelor celor de vanzare. As vrea sa ma consult care metoda este mai potrivita in cazul meu (vanzare materiale de constructii din depozit si cu ridicata). Trebuie tinute ambele tipuri de gestiuni? Verificarea stocurilor trebuie facuta lunar?
Mentionez ca am si casa de marcat fiscala pentru vanzarea din depozit.

Va multumesc,
Cantitativ valoric. La facturile cu care intra marfa in magazin care reprezinta o singura gestiune, completezi nirurile si apoi completezi fisele de magazie pentru fiecare articol. Aveti grija sa va faceti lista cu toate articolele comercializate pentru ca trebuie sa le introduceti in casa de marcat cand o programati.Cand vinzi en gross dai clientului factura si bonul de la casa de marcat iar la vanzarea cu amanuntul dai numai bon de la casa de marcat.
Inventarul se face la finele anului sau daca considerati necesar lunar pe baza unei decizii de inventariere emisa de conducerea firmei.



#221810 necazuri la preluare conta

Postat de GEORGE NEAGU on 10 March 2010 - 10:50 PM in Arhiva

View Postemiliacrstn, on Mar 10 2010, 01:09 PM, said:

Am preluat o firma a carui extrs de cont nu a fost niciodata introdus decat la constituirea capitalului social. Mentionez ca firma nu lucreaza cu banca dar a primit in 2007 si 2008 sponsorizari. Ce pot sa fac acum in? Cum inregistre venituri acelea si comisionale bancare si ridicari si depuneri de bani in cont sin din cont
Pentru lunile scurse din 2010 introduci operatiunile de incasari si plati prin contul de banca in luna asta, martie presupunand ca ai inchis celelalte luni.
Pentru anii trecuti conturile de cheltuieli si venituri le inchizi prin contul 1174 „Rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile” dar tot in luna martie din acest an cang ai constatat greselile.



#222195 cheltuieli de constituire

Postat de GEORGE NEAGU on 13 March 2010 - 03:08 PM in ONG

Vezi postareagonquin, la Mar 13 2010, 10:42 AM, a spus:

:frusty:
Am fost persoana desemnata sa ma ocup cu obtinerea personalitatii juridice pentru o asociatie (OG 26/2000).
Patrimoniul initial al asociatiei a fost depus cu consemn la CEC insa pentru obtinerea personalitatii juridice a fost nevoie de alte cheluieli.
E vorba de un comision bancar, onorariu avocat, taxa de timbru, etc.
Le-am achitat pe toate din "fonduri proprii".

Intrebarea este:

Mai pot recupera acesti bani si daca da cum trebuie sa procedez?
Le vei recupera atunci cand veti termina de inregistrat ONG-ul si veti putea avea acces le banii din cont. In prima faza pastrezi toate documentele de constituire si le vei inregistra in contabilitate in prima luna, respectiv in prima balanta. Banii pe care trebuia sa-i ai vor fi introdusi in casa ca aport catre asociatie facut de tine ca persoana fizica care poate faci parte si dintre membrii fondatori ai ONG-ului. Apoi cand aveti liber la contul bancar , ii scoti ca restituire aport catre asociatie tot pe numele tau. In contul bancar vor ramane doar banii necesari acoperirii comisioanelor bancare, adica suma minima ceruta de banca ca sa nu-ti inchida contul.
Daca nu se acopera toata suma cheltuita pentru inregistrare si tu totusi vrei sa-ti recuperezi mai repede banii, adunati cotizatii de la membrii, asa cum aveti trecut in statut sau poate atrageti sponsorizari si chiar 2%.
Succes.



#222319 Declaratii fiscale pentru ONG-uri

Postat de GEORGE NEAGU on 15 March 2010 - 05:45 PM in ONG

Vezi postareaStefan Alina Maria, la Mar 3 2010, 07:35 PM, a spus:

Am si eu o nelamurire...Avem un ONG..care asta-vara a tinut un festival....Am platit chirie pe un spatiu la primarie...am cumparat sucuri...cafele...cabluri pt tras curentul....curentul efectiv consumat....si am primit sponsorizari si cotizatii....Am considerat bauturile,respectiv sucuri si cafele...ca date participantilor....Tot ce am descris pana acuma reprezinta activitate economica?Eu consider ca NU!!!Deci ar trebui depus doar bilantul,nu?

Dar daca s-ar fi platit bilete de intrare pt o expozitie..sau competitie sportiva.....si sucurile s-ar fi vandut...atunci ar fi fost activitate economica?S-ar depunde declaratii lunar sau tot anual?(nu exista angajati).
TITLUL II Impozitul pe profit
CAPITOLUL I Prevederi generale
[....]

Art. 3 - Scutiri
[...]
(2) Organizatiile non-profit sunt scutite de la plata impozitului pe profit pentru urmatoarele tipuri de venituri:
a) cotizatiile membrilor;
b) contributiile banesti sau in natura ale membrilor si simpatizantilor;
c) taxele de inregistrare stabilite potrivit legislatiei in vigoare;
d) veniturile obtinute din vize, taxe si penalitati sportive sau din indemnizatiile obtinute din participarea la competitii si demonstratii sportive;
e) donatiile, banii sau bunurile primite prin sponsorizare;
f) dividendele si dobanzile din plasarea veniturilor scutite;
g) veniturile pentru care se datoreaza impozit pe spectacole;
h) resursele obtinute de la bugetul de stat si bugetele locale sau din finantari nerambursabile;
i) veniturile din actiuni ocazionale realizate de organizatii sindicale/patronale, utilizate in scop social sau profesional, potrivit statutului acestora;
j) veniturile exceptionale rezultate din cedarea activelor corporale aflate in proprietatea organizatiilor non-profit, altele decat cele care sunt sau au fost folosite intr-o activitate economica.
k) veniturile obtinute din reclama si publicitate realizate de organizatiile non-profit de utilitate publica din domeniul culturii, cercetarii stiintifice, invatamintului, sportului.
(3) Organizatiile non-profit sunt scutite de la plata impozitului pe profit si pentru veniturile din activitati economice realizate intr-un an fiscal care nu depasesc minimum dintre:
a) echivalentul in lei a 15000 Euro, sau



#222322 ONG care face cursuri de dans

Postat de GEORGE NEAGU on 15 March 2010 - 06:11 PM in ONG

Vezi postareaAndrei_D, la Mar 15 2010, 01:49 AM, a spus:

Sotul instructoarei se ocupa de partea administrativa iar ea se ocupa de dans. Sotul a murit. Contabila i-a pus instructoarei in brate actele si a lasat-o balta. Nici eu, nici instructoarea nu avem habar de ce-au creat ONG-ul. Nici nu castiga sume exorbitante care sa-i permita sa apeleze la consiliere juridica si oricum nu stim pe cine sa intrebam. La 70 RON/luna de cursant abia daca-i ajung banii de un salariu minim pe patru ore (cu taxele aferente).

E cu nervii la pamant, total scoasa din elementul ei si tot ce vrea este sa transmita mai departe tinerilor talentul ei. Evident ca daca se ocupa doar de asta isi doreste sa aiba si carte de munca. Eu incerc s-o ajut, sa fie in legalitate, dar ma cam depaseste partea juridica a problemei.

Instructoarea avea o societate comerciala, suspendata de cand cu impozitul minim, prin care se ocupa de dans, deci pot sa banuiesc ca s-a incercat evitarea impozitului minim.

Dansul sportiv (de performanta) nu se face in discoteci. E nevoie de sali, de muzica si de antrenamente imposibil de realizat in cluburi sau alte d'astea.

Are perechi pe care le pregateste de ani de zile, cu care participa la concursuri de specialitate. De asemenea, se ocupa de copii atat de mici ca n-ar fi acceptati in nici o discoteca. De obicei lucreaza cu ei chiar in sala de sport a scolii unde are grupe de cursanti.

Practic nu vrea sa faca profit dar deoarece se ocupa doar de dans, isi doreste o carte de munca.

Acu' citez din statut:

Asociatia are drept scop principal organizarea cursurilor de dans sportiv.

In vederea realizarii acestui scop, asociatia:

- va promova dansul sportiv la nivel local;
- va atrage practicanti din toate categoriile de varsta;
- va participa cu membrii cursanti la concursuri locale, nationale si internationale in scopul motivarii acestora.
Practic cursantii pot fi priviti ca si membrii ai asociatiei. Ei pot participa la diverse concursuri ca membrii ai acestei asociatii. Asociatia poate crea unele facilitati pentru diferite categorii de cursanti prin atragerea de 2%. Astfel nu se poate numi activitate economica faptul ca doritorii se inscriu in asociatie si cineva angajat cu contract de munca sau printr-un contract de colaborare ii invata dansul sportiv. Cata performanta reuseste sa faca fiecare depinde numai de el. Ei raman membrii atata timp cat vor sa vina sa urmeze aceste cursuri sau chiar sa participe la unele evenimente gen concursuri de dans organizate de asociatie. Cursantii pot deveni membrii ai asociatiei prin plata unei cotizatii lunare care sa fie echivalentul acelei taxe de urmare a cursurilor.Vor avea legitimatii de membrii ai asociatiei.



#222379 bilant ONG

Postat de GEORGE NEAGU on 16 March 2010 - 09:27 AM in ONG

Vezi postareaSI-MO, la Feb 12 2010, 10:39 AM, a spus:

Vezi postareaSILVIA B, la Feb 9 2010, 10:09 PM, a spus:

Vezi postareaandur, la Feb 6 2010, 10:38 PM, a spus:

Intrebare : unde se depune ?
La Administratia financiara sau daca ONG-ul este de utilitate publica..
Va rog sa ma sfatuiti in urmatoare situatie, am o asociatie non profit-asociatie medicala infiintata in decembrie 2009 ,nu a avut nici un fel de activitate pe 2009 , ce trebuie sa intocmesc si unde se depune?? este valabila declaratia aceea ca si la societati?? unde se depune??la societati declaratia se depune acum direct la onrc.Nu stiu ce sa fac.Va multumesc frumos
Ai ceva cheltuieli de constituire si chiar patrimoniul initial care nu cred ca l-ai pierdut din vedere. Vei avea o balanta pentru decembrie si deci bilantul care se depune la finante.



#222381 inregistrare capital social,cotizatii la o asociatie

Postat de GEORGE NEAGU on 16 March 2010 - 09:45 AM in ONG

Vezi postareaioanalex, la Feb 9 2010, 11:02 AM, a spus:

Buna ziua, am si eu o nelamurire in legatura cu inregistrarea cotizatiilor membrilor unui ONG.
se inregistreaza ca venituri numai la incasarea cotizatiilor sau se inregistreaza in contul de venituri conform obligatiei
din statut.
va doresc o zi buna in continuare
(sper ca am pus intrebarea bine ca topic, e prima si daca am gresit, imi cer scuze.)
Cotizatia o inregistrezi cand o incasezi de la fiecare membru, ii dai chitanta completata si o treci in registrul de casa si deci , numai cu acea data iti apare ca venit.



#222445 declaratii nedepuse la termen

Postat de GEORGE NEAGU on 16 March 2010 - 03:42 PM in Arhiva

Vezi postareaCoraliaandra, la Mar 16 2010, 12:43 PM, a spus:

Buna ziua am si eu o intrebare, am facut rost sa tin contabilitatea unei asociatii non profit,
care promoveaza tehnologiile informaționale în educație , intrebarea mea era ca nu stiu la cat timp se depun declaraiile care sunt acestea care se depun.
Deocamdata firma nu are activitate
Deci daca ong-ul nu are activitate, nu firma, trebuie sa faci balanta la decembrie 2009 cu rulajele din cursul anului 2009 pe zero dar cu ceva solduri initiale si finale(presupun ca e infiintat de mai multi ani), depui totusi un bilant pentru 2009 si o declaratie 101 la finante(termenul la declaratie era 25.02.2009).
Intreaba presedintele asociatiei daca au facut inventarul anual. E mai simplu decat la firme dar te intereseaza sa bata scripticul cu fapticul. Vezi extrasul de cont bancar sa nu fi avut ceva incasari , chiar si din 2%. Succes.



#222464 declaratii nedepuse la termen

Postat de GEORGE NEAGU on 16 March 2010 - 05:30 PM in Arhiva

Vezi postareaCoraliaandra, la Mar 16 2010, 04:30 PM, a spus:

Asociatia s-a infiintat anul acesta .

Asociația este o persoană juridică de drept privat, fără scop lucrativ, constituită cu scopul de a promova tehnologiile informaționale în educație în instruirea permanentă prin cercetări și dezvoltări de sisteme.

In cazul in care este infiintata anul acesta , luna trecuta ce declaratii trebuie sa depun la administratie?

Ea deocamdata nu are nici o factura , nimic de bagat in contabilitate
In martie pentru februarie nimic.



#222466 bilant 31.12.2009

Postat de GEORGE NEAGU on 16 March 2010 - 05:37 PM in Arhiva

Vezi postareaBrigante, la Mar 16 2010, 04:06 PM, a spus:

Suntem de groaza!!!
Acum trebuie sa-i mai pupam undeva si pe astia de la ORC, dosarul de depunere a bilantului arata ca o documentatie pentru o fabrica de bombe atomice.
Nu v-au spus ce culoare trebuie sa aiba dosarul si pixul cu care scriem in coltul din dreapta sus si jos si mai stiu eu pe unde.

Ma lasa nervii!!!!!!!
La Braila se primeste fara dosar, fara balanta si fara:
- Adresa inaintare situatii financiare la 31.12.2009
- Imputernicire din partea firmei care depune – in cazul in care merge expertul contabil si le depune



#222467 intoarcere inante de 2 ani din CIC

Postat de GEORGE NEAGU on 16 March 2010 - 05:51 PM in Arhiva

Da. Ce s-ar fi intamplat, de exemplu, daca ar fi angajat o alta persoana timp de doi ani cu contract pe perioada determinata pe 2 ani? Ar fi trebuit s-o dea afara. Nimi nu stie dinainte cat va fi acest CIC.




Cometa SQL