- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → (anisoara bobi)'s Content
(anisoara bobi)'s Content
There have been 70 items by (anisoara bobi) (Search limited from 29-November 07)
By content type
See this member's
#205898 impozitul minim
Postat de (anisoara bobi) on 01 July 2009 - 10:51 AM in Arhiva
#206680 impozitul minim
Postat de (anisoara bobi) on 09 July 2009 - 06:23 PM in Arhiva
si o cerere de compensare eu folosesc cam asa:
SC ___________________ SRL
Sediu social: ___________
C.U.I.: ________________
Nr
Catre,
Administratia Finantelor Publice a Municipiului ______
CERERE DE COMPENSARE
Prin prezenta va rugam sa procedati la compesarea urmatoarelor obligatii fiscale aferente lunii iunie 2009 in conformitate cu prevederile art. 111 din Ordonanta Guvernului nr 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata:
1. Veniturile din care se compenseaza alte obligatii:
Impozit profit - suma xxlei;
2. Obligatii fiscale care se vor stinge prin compensare:
Impozit minim– suma xxlei;
Total obligatii fiscal de compensate – suma xxxlei.
Administrator,
yyy
#221473 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA
Postat de (anisoara bobi) on 09 March 2010 - 11:03 AM in Arhiva
#161204 fisa postului - CERERI
Postat de (anisoara bobi) on 04 February 2008 - 08:52 AM in Arhiva
Ana Z, la Jan 29 2008, 02:42 PM, a spus:
Multumesc din suflet>:D<
as vrea daca se poate sa ma ajutati cu FP pentru Director Administrativ
Multumesc din suflet>:D<
DENUMIREA POSTULUI: DIRECTOR ADMINISTRATIV
RELAȚII IERARHICE:
este subordonat: Consiliului de Administrație (CA)
are în subordine: - Director Economic
- Director Vânzări și Marketing
- Director Resurse Umane
- Director Tehnic
- Director Tehnologia Informației
RELAȚII FUNCȚIONALE: Aprobă procedurile de importanță generală pentru organizarea și derularea proceselor principale la nivel de firmă.
În acest sens, are relații cu: Directorii
RELAȚII DE REPREZENTARE: reprezintă firma față de organele de control de specialitate, în relația cu furnizorii, clienții, persoanele/organizațiile din țară și din străinătate cu care intră în contact în interes de serviciu.
ACTIVITĂȚI PRINCIPALE:
1. STABILEȘTE OBIECTIVELE GENERALE DE DEZVOLTARE ALE FIRMEI, ÎN CONCORDANȚĂ CU STRATEGIA ELABORATĂ DE CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
2. APROBĂ BUGETUL ȘI RECTIFICĂRILE ACESTUIA
3. IDENTIFICĂ OPORTUNITĂȚI DE AFACERI
4. REPREZINTĂ FIRMA ÎN RELAȚIILE PROTOCOLARE CU FURNIZORII, CLIENȚII ȘI ALTE ORGANISME/ORGANIZAȚII CU IMPACT REAL/POTENȚIAL ASUPRA REZULTATELOR FIRMEI
5. ASIGURĂ MANAGEMENTUL FIRMEI
6. ASIGURĂ REȚEAUA DE RELAȚII NECESARĂ DEZVOLTĂRII ACTIVITĂȚII FIRMEI
ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente):
1. Stabilește obiectivele de dezvoltare ale firmei, în concordanță cu strategia elaborată de Consiliul de Administrație
Stabilește anual, împreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe 12, 24 și 36 de luni
Comunică obiectivele și urmărește ca acestea să fie comunicate întregului personal
Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
Stabilește obiective personale și pentru top-management în strictă concordanță cu obiectivele firmei
2. Aprobă bugetul și rectificările acestuia
Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final
Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
3. Identifică oportunități de afaceri
Monitorizează piața și identifică tendințele de dezvoltare
Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic și social
Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor oferite de firmă în concordanță cu tendințele pieței
Identifică și atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
4. Reprezintă firma în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții și alte organisme/organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor firmei
Asigură o bună imagine a firmei pe piață
Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale din țară și din străinătate
Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției firmei
5. Asigură managementul firmei
Comunică managementului valorile și obiectivele strategice ale firmei
Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, service, resurse umane)
Participă la elaborarea și implementarea sistemelor de raportare și a sistemului de calitate
Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
Asigură un climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
Identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului firmei
Participă la programele de elaborare și actualizare a fișelor de post ale managerilor din subordine
Evaluează periodic activitatea managerilor din subordine
Negociază și conciliază situațiile conflictuale apărute în relațiile interpersonale
Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajații din subordine
Asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine
Stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
6. Asigură rețeaua de relații necesară dezvoltării activității firmei
Evaluează potențialul furnizorilor și al clienților
Stabilește posibile căi de colaborare și decide asupra parteneriatelor strategice
Elaborează planuri de afaceri și le implementează
Dezvoltă relații pozitive cu personalul firmei în vederea motivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea firmei
RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
Legat de activitățile specifice, răspunde de:
Calitatea relației cu furnizorii și clienții
Folosirea eficientă a resurselor firmei
Respectarea obligațiilor firmei față de furnizori, clienți, organele financiare și organismele guvernamentale
Asigurarea drepturilor bănești ale personalului angajat al firmei conform clauzelor contractuale și legislației muncii
Îndeplinirea la termen și în conformitate cu dispozițiile legale a obligațiilor față de bănci, furnizori și clienți
Calitatea climatului organizațional
Calitatea managementului firmei
Corectitudinea datelor raportate
Legat de funcțiile manageriale, răspunde de:
Coordonarea eficientă a personalului din subordine
Utilarea corespunzătoare a subordonaților cu echipamentele și consumabilele necesare
Calitatea pregătirii profesionale a angajaților din subordine
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
Îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate
Respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru
Se implică în vederea soluționării situațiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
Decide asupra noilor direcții de dezvoltare
Stabilește planurile de vânzări și profit
Aprobă bugetele și corecțiile necesare
Semnează documentele de angajare, colaborare și încetare a relațiilor de muncă
Semnează deciziile de modificare a funcției/salariului pentru angajații firmei
Semnează organigrama și nomenclatorul de funcții al firmei
Semnează contracte cu furnizorii, clienții și partenerii strategici
Aprobă procedurile de interes general ale firmei
Semnează referate de investiții, statele de plată și rapoartele financiare ale firmei
Solicită rapoarte de activitate și ia măsurile necesare în vederea creșterii eficienței activității firmei
Utilizează echipamente/consumabile/materiale, mașina și calculatorul puse la dispoziție de firmă
Stabilește prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine
Aprobă recompense/penalizări, prelungirea/încetarea activității după perioada de probă a angajaților
Aprobă/respinge cereri ale personalului din subordine
Aprobat,
Director General DRU
Data Data
SPECIFICAȚIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: studii superioare
CURSURI DE PREGĂTIRE: management, finanțe, vânzări, legislație
EXPERIENȚĂ:
ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: minim 3 ani
CUNOȘTINȚE NECESARE:
Cunoștințe privind procesul de vânzare
Cunoștințe privind tehnici de negociere
Cunoștințe de management
Microsoft Office
Cunoașterea în profunzime a pieței locale
Cunoașterea generală a mediului de afaceri românesc
Cunoștințe minime de contabilitate primară
Cunoașterea legislației în domeniu
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudine generală de învățare
Aptitudini de comunicare
Aptitudini de calcul
Aptitudinea de a lucra cu documente
Planificare și organizare a operațiilor și activităților
Abilități de negociere
Acordare și transmitere de informații
CERINȚE PENTRU EXERCITARE:
Inteligență de nivel superior
Spirit organizatoric
Echilibru emoțional
Capacitate de a evalua și a lua decizii
Capacitate de a lucra cu oamenii
Rezistență mare la stres
Ușurință, claritate și coerență în exprimare
Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: gândire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea și dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea și controlul oamenilor, ambiție, încredere în sine, activism, energie, fluență verbală
#223326 noua decl. 101 / depunere in 2010
Postat de (anisoara bobi) on 25 March 2010 - 01:16 PM in Arhiva
#182964 AMORTIZARE mijloace fixe
Postat de (anisoara bobi) on 26 September 2008 - 08:11 PM in Arhiva
#182791 diverse probleme mijl. fixe
Postat de (anisoara bobi) on 24 September 2008 - 02:07 PM in Arhiva
#193893 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT
Postat de (anisoara bobi) on 12 February 2009 - 12:03 PM in Arhiva
#222070 balanta/bilant de lichidare
Postat de (anisoara bobi) on 12 March 2010 - 12:16 PM in Bilanturi
inchizi conul la banca, platsti toate datoriile la salarii si catre salariat, incerrci sa soldezi conturile; formularul de bilant de lichidare l-am facut pe formularul de bilant pt 2009 si am prezentat la orc numai formularul 10; conturile din clasa 1 le soldezi prin 456; te astept cu informatii despre cum te descurci
#177390 bILANT IUNIE 2008
Postat de (anisoara bobi) on 07 July 2008 - 12:01 PM in Arhiva
#189353 vanzare auto
Postat de (anisoara bobi) on 11 December 2008 - 03:19 PM in Arhiva
Prin casarea unui mijloc fix se înțelege operația de scoatere din funcțiune a activului respectiv, urmată de dezmembrarea acestuia și valorificarea părților componente rezultate, prin vânzare sau prin folosirea în activitatea curentă a contribuabilului." asa ca eu nu am inteles ca sunt deductibile 6583 la vanzare chiar daca sunt mai mici ca 7583.
#197058 incetare/desfacere CIM
Postat de (anisoara bobi) on 18 March 2009 - 08:45 AM in Arhiva
#210218 pot tine contabilitatea ?
Postat de (anisoara bobi) on 06 September 2009 - 04:30 AM in Cum poti deveni contabil
#171874 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?
Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 12:01 PM in Arhiva
#171854 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?
Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 10:32 AM in Arhiva
#189886 depasire plafon tva
Postat de (anisoara bobi) on 22 December 2008 - 10:47 PM in Arhiva
#157824 imp. profit, declarare si plata
Postat de (anisoara bobi) on 11 January 2008 - 11:58 AM in Arhiva
miha m, la Jan 11 2008, 10:07 AM, a spus:
ALUPEI OTILIA, la Jan 10 2008, 04:28 PM, a spus:
" Conform anexei nr. 2 la OMFP nr. 281/2004, așa cum a fost modificată de OMFP nr. 91/2005, privind Instrucțiunile de completare a formularului 100 "Declarație privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat", lit. B3, punctul 1:
"De asemenea, contribuabilii prevăzuți la art. 34 alin. (7) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, care au definitivat până la data de 15 februarie închiderea exercițiului financiar anterior și care plătesc impozitul pe profit aferent anului fiscal încheiat până la data de 15 februarie a anului următor, nu completează formularul pentru impozitul pe profit pentru luna decembrie sau trimestrul IV, după caz." "
in luna dec 2007 am participat la curs ceccar cu lectori din mf si la impozitul pe profit d-na de la fisc sublinia declararea impozitului pe profit la nivelul trim III. am ridicat intrebarea cu declararea in 100 cu suma O in cazul in care se finalizeaza exerc la 15.02, caci asa am facut pt 2006, si mi-a raspuns ca asa a fost pt 2006 insa pt 2007 ramane asa cum scrie si in codul fiscal la niv trim III. nu prea mi-a placut raspunsul dansei dar mai asteptam
#158225 examen aptitudini CAFR mai 2008
Postat de (anisoara bobi) on 14 January 2008 - 10:00 PM in Arhiva
#161030 Lucrare audit-stagiu expert ctb.
Postat de (anisoara bobi) on 01 February 2008 - 04:18 PM in Arhiva
...v-am trimis la toti
#160320 Cerere monografie activitate hotel
Postat de (anisoara bobi) on 29 January 2008 - 11:01 AM in MONOGRAFII CONTABILE
Legolas, la Dec 10 2007, 01:46 PM, a spus:
as dori si eu monografia hotel, adresa anybobi@yahoo.com; avem si noi activitate hoteliera dar nu asa complexa ca a ta; multumesc
#173156 Cerere monografie activitate hotel
Postat de (anisoara bobi) on 23 May 2008 - 08:53 AM in MONOGRAFII CONTABILE
#205933 calcul concediu medical
Postat de (anisoara bobi) on 01 July 2009 - 01:40 PM in Arhiva
ART. 7
Stagiul minim de cotizare pentru acordarea drepturilor prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a) - d) (ART. 2
(1) Concediile medicale si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, la care au dreptul asiguratii, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, sunt:
a) concedii medicale si indemnizatii pentru incapacitate temporara de munca, cauzata de boli obisnuite sau de accidente in afara muncii;
b) concedii medicale si indemnizatii pentru prevenirea imbolnavirilor si recuperarea capacitatii de munca, exclusiv pentru situatiile rezultate ca urmare a unor accidente de munca sau boli profesionale;
c) concedii medicale si indemnizatii pentru maternitate;
d) concedii medicale si indemnizatii pentru ingrijirea copilului bolnav;)
este de o luna realizata in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acorda concediul medical.
ART. 8
(1) Stagiul de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate, prevazut la art. 7, se constituie din insumarea perioadelor:
a) pentru care s-a achitat contributia pentru concedii si indemnizatii de catre angajator sau, dupa caz, de catre asigurat, respectiv de catre fondul de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale sau bugetul asigurarilor pentru somaj;
b) pentru care plata contributiei de asigurari sociale de sanatate se suporta din alte surse, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (2) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002*) privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
c) pentru care, pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, plata contributiei de asigurari sociale de sanatate s-a facut din alte surse, potrivit prevederilor art. 6 alin. (2) lit. b) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002*), cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Se asimileaza stagiului de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate perioadele in care asiguratul beneficiaza de concediile si indemnizatiile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta.
(3) Se asimileaza stagiului de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate si perioadele in care asiguratul:
a) a beneficiat de pensie de invaliditate;
b) a urmat cursurile de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, pe durata normala a studiilor respective, cu conditia absolvirii acestora.
(4) Perioadele prevazute la alin. (2) si (3) se asimileaza stagiului de cotizare numai daca in aceste perioade asiguratul nu a realizat stagii de cotizare in intelesul prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
------------
*) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 a fost abrogata. A se vedea Legea nr. 95/2006.
ART. 9
Asiguratii au dreptul la concediu si indemnizatie pentru incapacitate temporara de munca, fara conditii de stagiu de cotizare, in cazul urgentelor medico-chirurgicale, tuberculozei, bolilor infectocontagioase din grupa A, neoplaziilor si SIDA. Lista cuprinzand urgentele medico-chirurgicale, precum si bolile infectocontagioase din grupa A este stabilita prin hotarare a Guvernului.
ART. 10
(1) Baza de calcul a indemnizatiilor prevazute la art. 2 se determina ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, pana la limita a 12 salarii minime brute pe tara lunar, pe baza carora se calculeaza contributia pentru concedii si indemnizatii.
(2) In situatia in care la stabilirea celor 6 luni din care, potrivit prevederilor alin. (1), se constituie baza de calcul a indemnizatiilor, se utilizeaza perioade asimilate stagiului de cotizare sau perioade dintre cele prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b) si c), veniturile ce se iau in considerare sunt:
a) cuantumul indemnizatiilor, pentru situatiile prevazute la art. 8 alin. (1) lit. c) si alin. (2);
b) salariul de baza minim brut pe tara, din perioadele respective, pentru situatiile prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b) si alin. (3).
(3) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul pensionarilor de invaliditate gradul III, al pensionarilor nevazatori, pe perioada in care se afla in situatiile prevazute la art. 1 alin. (1) lit. A si B si alin. (2) lit. c) si d).
(4) In cazul in care stagiul de cotizare este mai mic de o luna, pentru situatiile prevazute la art. 9 si 31, baza de calcul a indemnizatiilor o constituie venitul lunar din prima luna de activitate pentru care s-a stabilit sa se plateasca contributia, cu respectarea prevederilor alin. (2).
(5) Din duratele de acordare a concediilor medicale, exprimate in zile calendaristice, se platesc zilele lucratoare.
(6) La stabilirea numarului de zile ce urmeaza a fi platite se au in vedere prevederile legale cu privire la zilele de sarbatoare declarate nelucratoare, precum si cele referitoare la stabilirea programului de lucru, prevazute prin contractele colective de munca.
ART. 11
(1) Asiguratii beneficiaza de concedii si de indemnizatii, in baza certificatului medical eliberat de medicul curant, conform reglementarilor in vigoare.
(2) In intelesul prezentei ordonante de urgenta, medic curant este orice medic aflat in relatie contractuala cu casele de asigurari de sanatate, precum si orice alt medic cu autorizatie de libera practica valabila si care incheie o conventie in acest sens cu casele de asigurari de sanatate, in conditiile prezentei ordonante de urgenta
#182793 registrul de evidenta fiscala
Postat de (anisoara bobi) on 24 September 2008 - 02:17 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII
#193896 Ecotaxa
Postat de (anisoara bobi) on 12 February 2009 - 12:11 PM in Arhiva
eu gandesc astfel operatiunile 446=401, 5311=446 o incasezi de la consumatorul final si 401=5311 sau 5121 dupa caz; daca altcineva are alta parere, asteptam :wink:
#186530 declaratii CAS
Postat de (anisoara bobi) on 06 November 2008 - 10:42 AM in Arhiva
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ (anisoara bobi)'s Content
- Regulament