Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
(anisoara bobi)'s Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


(anisoara bobi)'s Content

There have been 70 items by (anisoara bobi) (Search limited from 29-November 07)



Sort by                Order  

#205898 impozitul minim

Postat de (anisoara bobi) on 01 July 2009 - 10:51 AM in Arhiva

eu am avut un caz are suspendarea la orc in data de 22.05 -a dus la finante si a fost nevoit sa plateasca impozit forfetar dupa urmatorul calcul facut de o duduie amabila 2200lei/365zile*22zile=132.60leicu declaratie acestui impozit facuta pt luna a 6 si depusa in luna a 6, cu plata acestui impozit si cu o cerere a obtinut regimul derogatoriu; dupa cum spui tu ar tb sa platesti pt aceste 5 zile din luna mai



#206680 impozitul minim

Postat de (anisoara bobi) on 09 July 2009 - 06:23 PM in Arhiva

cred ca se refera la compensarea impozit profit cu impozit minim intrucat am certitudinea ca in fisa pe platitor vor aparea ca debite distincte la bugetul de stat

si o cerere de compensare eu folosesc cam asa:
SC ___________________ SRL
Sediu social: ___________
C.U.I.: ________________
Nr

Catre,
Administratia Finantelor Publice a Municipiului ______
CERERE DE COMPENSARE
Prin prezenta va rugam sa procedati la compesarea urmatoarelor obligatii fiscale aferente lunii iunie 2009 in conformitate cu prevederile art. 111 din Ordonanta Guvernului nr 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata:
1. Veniturile din care se compenseaza alte obligatii:
Impozit profit - suma xxlei;
2. Obligatii fiscale care se vor stinge prin compensare:
Impozit minim– suma xxlei;

Total obligatii fiscal de compensate – suma xxxlei.

Administrator,
yyy



#221473 ASOCIATIA PROFESIONALA A ECONOMISTILOR SI CONTABILILOR DIN ROMANIA

Postat de (anisoara bobi) on 09 March 2010 - 11:03 AM in Arhiva

votat si eu...mai degraba platesc cotizatia de la CECCAR catre aceasta asociatie :biggrin: multa bafta in ceea ce intreprindeti; sunt alaturi de voi zilnic :smile:



#161204 fisa postului - CERERI

Postat de (anisoara bobi) on 04 February 2008 - 08:52 AM in Arhiva

Vezi postareaAna Z, la Jan 29 2008, 02:42 PM, a spus:

as vrea daca se poate sa ma ajutati cu FP pentru Director Administrativ

Multumesc din suflet>:D<

as vrea daca se poate sa ma ajutati cu FP pentru Director Administrativ

Multumesc din suflet>:D<

DENUMIREA POSTULUI: DIRECTOR ADMINISTRATIV
RELAȚII IERARHICE:
 este subordonat: Consiliului de Administrație (CA)
 are în subordine: - Director Economic
- Director Vânzări și Marketing
- Director Resurse Umane
- Director Tehnic
- Director Tehnologia Informației
RELAȚII FUNCȚIONALE: Aprobă procedurile de importanță generală pentru organizarea și derularea proceselor principale la nivel de firmă.
În acest sens, are relații cu: Directorii
RELAȚII DE REPREZENTARE: reprezintă firma față de organele de control de specialitate, în relația cu furnizorii, clienții, persoanele/organizațiile din țară și din străinătate cu care intră în contact în interes de serviciu.








ACTIVITĂȚI PRINCIPALE:
1. STABILEȘTE OBIECTIVELE GENERALE DE DEZVOLTARE ALE FIRMEI, ÎN CONCORDANȚĂ CU STRATEGIA ELABORATĂ DE CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
2. APROBĂ BUGETUL ȘI RECTIFICĂRILE ACESTUIA
3. IDENTIFICĂ OPORTUNITĂȚI DE AFACERI
4. REPREZINTĂ FIRMA ÎN RELAȚIILE PROTOCOLARE CU FURNIZORII, CLIENȚII ȘI ALTE ORGANISME/ORGANIZAȚII CU IMPACT REAL/POTENȚIAL ASUPRA REZULTATELOR FIRMEI
5. ASIGURĂ MANAGEMENTUL FIRMEI
6. ASIGURĂ REȚEAUA DE RELAȚII NECESARĂ DEZVOLTĂRII ACTIVITĂȚII FIRMEI

ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente):
1. Stabilește obiectivele de dezvoltare ale firmei, în concordanță cu strategia elaborată de Consiliul de Administrație
 Stabilește anual, împreună cu Directorii departamentelor din subordine, obiectivele generale de dezvoltare pe 12, 24 și 36 de luni
 Comunică obiectivele și urmărește ca acestea să fie comunicate întregului personal
 Monitorizează trimestrial/semestrial/anual gradul de realizare a obiectivelor
 Stabilește obiective personale și pentru top-management în strictă concordanță cu obiectivele firmei
2. Aprobă bugetul și rectificările acestuia
 Participă la elaborarea bugetului, analizează propunerile înaintate, operează corecțiile necesare și aprobă bugetul final
 Aprobă sistemul de raportare folosit pentru urmărirea realizării bugetului
3. Identifică oportunități de afaceri
 Monitorizează piața și identifică tendințele de dezvoltare
 Analizează oportunitățile/constrângerile de ordin legislativ, financiar, tehnologic și social
 Identifică modalități de dezvoltare a serviciilor oferite de firmă în concordanță cu tendințele pieței
 Identifică și atrage resursele necesare pentru implementarea noilor idei de afaceri
4. Reprezintă firma în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții și alte organisme/organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor firmei
 Asigură o bună imagine a firmei pe piață
 Participă la întâlniri de afaceri cu furnizori, clienți, organisme financiare și instituții guvernamentale din țară și din străinătate
 Dezvoltă relații pozitive cu persoane-cheie în vederea întăririi poziției firmei
5. Asigură managementul firmei
 Comunică managementului valorile și obiectivele strategice ale firmei
 Stabilește obiectivele managerilor din subordine, termenele-limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
 Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, service, resurse umane)
 Participă la elaborarea și implementarea sistemelor de raportare și a sistemului de calitate
 Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
 Asigură un climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
 Identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului firmei
 Participă la programele de elaborare și actualizare a fișelor de post ale managerilor din subordine
 Evaluează periodic activitatea managerilor din subordine
 Negociază și conciliază situațiile conflictuale apărute în relațiile interpersonale
 Aprobă planificarea concediilor de odihnă pentru angajații din subordine
 Asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine
 Stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
6. Asigură rețeaua de relații necesară dezvoltării activității firmei
 Evaluează potențialul furnizorilor și al clienților
 Stabilește posibile căi de colaborare și decide asupra parteneriatelor strategice
 Elaborează planuri de afaceri și le implementează
 Dezvoltă relații pozitive cu personalul firmei în vederea motivării și a creșterii gradului de implicare în activitatea firmei


RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
Legat de activitățile specifice, răspunde de:
 Calitatea relației cu furnizorii și clienții
 Folosirea eficientă a resurselor firmei
 Respectarea obligațiilor firmei față de furnizori, clienți, organele financiare și organismele guvernamentale
 Asigurarea drepturilor bănești ale personalului angajat al firmei conform clauzelor contractuale și legislației muncii
 Îndeplinirea la termen și în conformitate cu dispozițiile legale a obligațiilor față de bănci, furnizori și clienți
 Calitatea climatului organizațional
 Calitatea managementului firmei
 Corectitudinea datelor raportate
Legat de funcțiile manageriale, răspunde de:
 Coordonarea eficientă a personalului din subordine
 Utilarea corespunzătoare a subordonaților cu echipamentele și consumabilele necesare
 Calitatea pregătirii profesionale a angajaților din subordine
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
 Îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate
 Respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru
 Se implică în vederea soluționării situațiilor de criză care afectează firma

AUTORITATEA POSTULUI:
 Decide asupra noilor direcții de dezvoltare
 Stabilește planurile de vânzări și profit
 Aprobă bugetele și corecțiile necesare
 Semnează documentele de angajare, colaborare și încetare a relațiilor de muncă
 Semnează deciziile de modificare a funcției/salariului pentru angajații firmei
 Semnează organigrama și nomenclatorul de funcții al firmei
 Semnează contracte cu furnizorii, clienții și partenerii strategici
 Aprobă procedurile de interes general ale firmei
 Semnează referate de investiții, statele de plată și rapoartele financiare ale firmei
 Solicită rapoarte de activitate și ia măsurile necesare în vederea creșterii eficienței activității firmei
 Utilizează echipamente/consumabile/materiale, mașina și calculatorul puse la dispoziție de firmă
 Stabilește prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine
 Aprobă recompense/penalizări, prelungirea/încetarea activității după perioada de probă a angajaților
 Aprobă/respinge cereri ale personalului din subordine

Aprobat,
Director General DRU

Data Data


SPECIFICAȚIILE POSTULUI

NIVEL DE STUDII: studii superioare
CURSURI DE PREGĂTIRE: management, finanțe, vânzări, legislație
EXPERIENȚĂ:
ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: minim 3 ani
CUNOȘTINȚE NECESARE:
 Cunoștințe privind procesul de vânzare
 Cunoștințe privind tehnici de negociere
 Cunoștințe de management
 Microsoft Office
 Cunoașterea în profunzime a pieței locale
 Cunoașterea generală a mediului de afaceri românesc
 Cunoștințe minime de contabilitate primară
 Cunoașterea legislației în domeniu
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE:
 Aptitudine generală de învățare
 Aptitudini de comunicare
 Aptitudini de calcul
 Aptitudinea de a lucra cu documente
 Planificare și organizare a operațiilor și activităților
 Abilități de negociere
 Acordare și transmitere de informații
CERINȚE PENTRU EXERCITARE:
 Inteligență de nivel superior
 Spirit organizatoric
 Echilibru emoțional
 Capacitate de a evalua și a lua decizii
 Capacitate de a lucra cu oamenii
 Rezistență mare la stres
 Ușurință, claritate și coerență în exprimare
 Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: gândire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea și dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, conducerea și controlul oamenilor, ambiție, încredere în sine, activism, energie, fluență verbală



#223326 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de (anisoara bobi) on 25 March 2010 - 01:16 PM in Arhiva

la randul 2 cheltuieli de exploatare il cuprinzi si pe acest impozit minim care este tot impozit pe profit;la C II randul 1=0, rd 4=550, rd 5=917, rd 9=550; deci ai gandit corect mai putin includerea impozitului minim in chelt de exploatare



#182964 AMORTIZARE mijloace fixe

Postat de (anisoara bobi) on 26 September 2008 - 08:11 PM in Arhiva

valoarea aparatului de aer conditionat se adauga la valoarea initiala a tractorului se considera o imbunatatire a mijlocului fix si se amortizeaza pe durata ramasa de functionare a tractorului din momentul in care a fost instalat :thumbup:



#182791 diverse probleme mijl. fixe

Postat de (anisoara bobi) on 24 September 2008 - 02:07 PM in Arhiva

Poate ca fiind o centrala dezafectata se considera ca nu aduce venituri societatii prin exploatarea sa si ca atare nu are rost sa o amortizeze; sau poate ca anterior cumpararii a fost amortizata integral - se poate solicita lucrul acesta in vederea calcului amortizarii. Sper sa-ti foe de folos :thumbup:



#193893 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT

Postat de (anisoara bobi) on 12 February 2009 - 12:03 PM in Arhiva

jennyi, eu zic ca ar fi bine sa te duci cu 101 pana la 15.02 si astfel eviti vreo situatie neplacuta....oricum ai terminat exercitiul din momemnt ce ai pus in 100 impozitul aferent trim iv



#222070 balanta/bilant de lichidare

Postat de (anisoara bobi) on 12 March 2010 - 12:16 PM in Bilanturi

am si eu o lichidare in curs dar am facut bilant de lichidare la data in care expirau cele 30 zile de la publicare in MO;
inchizi conul la banca, platsti toate datoriile la salarii si catre salariat, incerrci sa soldezi conturile; formularul de bilant de lichidare l-am facut pe formularul de bilant pt 2009 si am prezentat la orc numai formularul 10; conturile din clasa 1 le soldezi prin 456; te astept cu informatii despre cum te descurci



#177390 bILANT IUNIE 2008

Postat de (anisoara bobi) on 07 July 2008 - 12:01 PM in Arhiva

cel mai bine ar fi sa depui raportare; e cel mai sigur si nu lasa loc de interpretari.



#189353 vanzare auto

Postat de (anisoara bobi) on 11 December 2008 - 03:19 PM in Arhiva

de unde ai scos studenta IV interpretarea aceasta la pct 71.6 din norme care spune asa "71.6. În aplicarea prevederilor art. 24 alin. (15) din Codul fiscal, cheltuielile înregistrate ca urmare a casării unui mijloc fix cu valoarea de intrare incomplet amortizată sunt cheltuieli efectuate în scopul realizării de venituri impozabile.

Prin casarea unui mijloc fix se înțelege operația de scoatere din funcțiune a activului respectiv, urmată de dezmembrarea acestuia și valorificarea părților componente rezultate, prin vânzare sau prin folosirea în activitatea curentă a contribuabilului." asa ca eu nu am inteles ca sunt deductibile 6583 la vanzare chiar daca sunt mai mici ca 7583. :thumbup:



#197058 incetare/desfacere CIM

Postat de (anisoara bobi) on 18 March 2009 - 08:45 AM in Arhiva

Lichidatorul numit pentru dizolvarea societatii va avea grija ca sa inceteze contractul de munca suspendat.... oricum lichidarea/dizolvarea societatii dureaza ceva timp... poate pana atunci iese cim din suspendare...eu zic sa nu iti mai bati tu capul...lasa-l pe lichidator sa munceasca un pic... :biggrin:



#210218 pot tine contabilitatea ?

Postat de (anisoara bobi) on 06 September 2009 - 04:30 AM in Cum poti deveni contabil

cred ca este vorba de tine butelie; altminteri nu ai face rectificari la TVA; daca ai avea un control de audit de la contabili ai fi mancat de mult :lostit (13):



#171874 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?

Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 12:01 PM in Arhiva

multumesc frumos :wink:



#171854 PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?

Postat de (anisoara bobi) on 09 May 2008 - 10:32 AM in Arhiva

In cazul unui contract de laesing pe PFA ce cheltuieli sunt deductibile? eu am considerat ca fiind deductibile: dobanda, comisionul de leasing, rca, asig casco, amortizarea lunara. Am gandit bine? :thumbup:



#189886 depasire plafon tva

Postat de (anisoara bobi) on 22 December 2008 - 10:47 PM in Arhiva

Cursul bnr la sf anului 2006



#157824 imp. profit, declarare si plata

Postat de (anisoara bobi) on 11 January 2008 - 11:58 AM in Arhiva

Vezi postareamiha m, la Jan 11 2008, 10:07 AM, a spus:

Vezi postareaALUPEI OTILIA, la Jan 10 2008, 04:28 PM, a spus:

de ex., eu am avut imp. la trim 3, vreo 65.000 ron, firma a facut un proiect mare si asta-i impozitul. in schimb, la trim IV are doar vreo 3000 roni de plata. ce fac ?? trec in decl. 100 imp. pe profit 65.000 si ii platesc ?? tre' sa fiu nebuna sa-i fac asa ceva !!!
Eu stiam ca nu se declara deloc la decembrie in situatia in care finalizez pana la 15 feb 2007. Anul trecut m-am stresat din cauza asta - am zis ca o sa zica ca nu declar tot ce este trecut in vectorul fiscal. Dar pana la urma a fost corect. N-am declarat nimic la decembrie in declaratia 100 si am depus 101 pana la 15 feb. Am gasit asta pe site-ul CECCAR:
" Conform anexei nr. 2 la OMFP nr. 281/2004, așa cum a fost modificată de OMFP nr. 91/2005, privind Instrucțiunile de completare a formularului 100 "Declarație privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat", lit. B3, punctul 1:
"De asemenea, contribuabilii prevăzuți la art. 34 alin. (7) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, care au definitivat până la data de 15 februarie închiderea exercițiului financiar anterior și care plătesc impozitul pe profit aferent anului fiscal încheiat până la data de 15 februarie a anului următor, nu completează formularul pentru impozitul pe profit pentru luna decembrie sau trimestrul IV, după caz." "

in luna dec 2007 am participat la curs ceccar cu lectori din mf si la impozitul pe profit d-na de la fisc sublinia declararea impozitului pe profit la nivelul trim III. am ridicat intrebarea cu declararea in 100 cu suma O in cazul in care se finalizeaza exerc la 15.02, caci asa am facut pt 2006, si mi-a raspuns ca asa a fost pt 2006 insa pt 2007 ramane asa cum scrie si in codul fiscal la niv trim III. nu prea mi-a placut raspunsul dansei dar mai asteptam



#158225 examen aptitudini CAFR mai 2008

Postat de (anisoara bobi) on 14 January 2008 - 10:00 PM in Arhiva

cele anuntate pe site



#161030 Lucrare audit-stagiu expert ctb.

Postat de (anisoara bobi) on 01 February 2008 - 04:18 PM in Arhiva

TE POT AJUTA EU CU LUCRAREA PE CARE AM PREDAT-O CAND AM FOST STAGIAT; A DRESA DE E-MAIL DACA IMI DAI.... :tongue:

...v-am trimis la toti



#160320 Cerere monografie activitate hotel

Postat de (anisoara bobi) on 29 January 2008 - 11:01 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareaLegolas, la Dec 10 2007, 01:46 PM, a spus:

Pot sa te ajut cu o monografie la hotel , dar este ceva mai complex(raport de gestiune, realizari hotel, realizari restaurant incasate de hotel, postari in avans, nota in cont, mic dejun constituit consumat, tichete valorice, mic dejun in tarif, mic dejun separat). Pune o adresa de mail si te ajut cu un material. :lostit (13):

as dori si eu monografia hotel, adresa anybobi@yahoo.com; avem si noi activitate hoteliera dar nu asa complexa ca a ta; multumesc



#173156 Cerere monografie activitate hotel

Postat de (anisoara bobi) on 23 May 2008 - 08:53 AM in MONOGRAFII CONTABILE

sunt si eu interesata de o asemenea monigrafie, anisoaratunaru@yahoo.com; multumesc frumos



#205933 calcul concediu medical

Postat de (anisoara bobi) on 01 July 2009 - 01:40 PM in Arhiva

Ordonanta de urgenta Nr. 158 din 17 noiembrie 2005-actualizata-
ART. 7
Stagiul minim de cotizare pentru acordarea drepturilor prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a) - d) (ART. 2
(1) Concediile medicale si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, la care au dreptul asiguratii, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, sunt:
a) concedii medicale si indemnizatii pentru incapacitate temporara de munca, cauzata de boli obisnuite sau de accidente in afara muncii;
b) concedii medicale si indemnizatii pentru prevenirea imbolnavirilor si recuperarea capacitatii de munca, exclusiv pentru situatiile rezultate ca urmare a unor accidente de munca sau boli profesionale;
c) concedii medicale si indemnizatii pentru maternitate;
d) concedii medicale si indemnizatii pentru ingrijirea copilului bolnav;)
este de o luna realizata in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acorda concediul medical.
ART. 8
(1) Stagiul de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate, prevazut la art. 7, se constituie din insumarea perioadelor:
a) pentru care s-a achitat contributia pentru concedii si indemnizatii de catre angajator sau, dupa caz, de catre asigurat, respectiv de catre fondul de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale sau bugetul asigurarilor pentru somaj;
b) pentru care plata contributiei de asigurari sociale de sanatate se suporta din alte surse, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (2) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002*) privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
c) pentru care, pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, plata contributiei de asigurari sociale de sanatate s-a facut din alte surse, potrivit prevederilor art. 6 alin. (2) lit. b) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002*), cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Se asimileaza stagiului de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate perioadele in care asiguratul beneficiaza de concediile si indemnizatiile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta.
(3) Se asimileaza stagiului de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate si perioadele in care asiguratul:
a) a beneficiat de pensie de invaliditate;
b) a urmat cursurile de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, pe durata normala a studiilor respective, cu conditia absolvirii acestora.
(4) Perioadele prevazute la alin. (2) si (3) se asimileaza stagiului de cotizare numai daca in aceste perioade asiguratul nu a realizat stagii de cotizare in intelesul prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
------------
*) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 a fost abrogata. A se vedea Legea nr. 95/2006.

ART. 9
Asiguratii au dreptul la concediu si indemnizatie pentru incapacitate temporara de munca, fara conditii de stagiu de cotizare, in cazul urgentelor medico-chirurgicale, tuberculozei, bolilor infectocontagioase din grupa A, neoplaziilor si SIDA. Lista cuprinzand urgentele medico-chirurgicale, precum si bolile infectocontagioase din grupa A este stabilita prin hotarare a Guvernului.
ART. 10
(1) Baza de calcul a indemnizatiilor prevazute la art. 2 se determina ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, pana la limita a 12 salarii minime brute pe tara lunar, pe baza carora se calculeaza contributia pentru concedii si indemnizatii.
(2) In situatia in care la stabilirea celor 6 luni din care, potrivit prevederilor alin. (1), se constituie baza de calcul a indemnizatiilor, se utilizeaza perioade asimilate stagiului de cotizare sau perioade dintre cele prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b) si c), veniturile ce se iau in considerare sunt:
a) cuantumul indemnizatiilor, pentru situatiile prevazute la art. 8 alin. (1) lit. c) si alin. (2);
b) salariul de baza minim brut pe tara, din perioadele respective, pentru situatiile prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b) si alin. (3).
(3) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul pensionarilor de invaliditate gradul III, al pensionarilor nevazatori, pe perioada in care se afla in situatiile prevazute la art. 1 alin. (1) lit. A si B si alin. (2) lit. c) si d).
(4) In cazul in care stagiul de cotizare este mai mic de o luna, pentru situatiile prevazute la art. 9 si 31, baza de calcul a indemnizatiilor o constituie venitul lunar din prima luna de activitate pentru care s-a stabilit sa se plateasca contributia, cu respectarea prevederilor alin. (2).
(5) Din duratele de acordare a concediilor medicale, exprimate in zile calendaristice, se platesc zilele lucratoare.
(6) La stabilirea numarului de zile ce urmeaza a fi platite se au in vedere prevederile legale cu privire la zilele de sarbatoare declarate nelucratoare, precum si cele referitoare la stabilirea programului de lucru, prevazute prin contractele colective de munca.
ART. 11
(1) Asiguratii beneficiaza de concedii si de indemnizatii, in baza certificatului medical eliberat de medicul curant, conform reglementarilor in vigoare.
(2) In intelesul prezentei ordonante de urgenta, medic curant este orice medic aflat in relatie contractuala cu casele de asigurari de sanatate, precum si orice alt medic cu autorizatie de libera practica valabila si care incheie o conventie in acest sens cu casele de asigurari de sanatate, in conditiile prezentei ordonante de urgenta



#182793 registrul de evidenta fiscala

Postat de (anisoara bobi) on 24 September 2008 - 02:17 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

ar trebui sa fie scris cu modul de calcul gandit la vremea respectiva; cel putin asa mi-au cerut cei de la garda cand au fost in control de fond



#193896 Ecotaxa

Postat de (anisoara bobi) on 12 February 2009 - 12:11 PM in Arhiva

taxa eco este inscrisa in factura de achizitie deci o platesti furnizorului care, daca e producator o vireaza la fondul de mediu
eu gandesc astfel operatiunile 446=401, 5311=446 o incasezi de la consumatorul final si 401=5311 sau 5121 dupa caz; daca altcineva are alta parere, asteptam :wink:



#186530 declaratii CAS

Postat de (anisoara bobi) on 06 November 2008 - 10:42 AM in Arhiva

de ce? ar trebui?




Cometa SQL