Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
varaD's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


varaD's Content

There have been 73 items by varaD (Search limited from 09-December 07)



Sort by                Order  

#195726 Contabilitate PFA

Postat de varaD on 04 March 2009 - 09:25 AM in Contabilitate PFA

Nu. Doar daca ai angajati.



#193071 Contabilitate PFA

Postat de varaD on 03 February 2009 - 12:36 PM in Contabilitate PFA

Vezi postareaLyvyoo, la Jan 3 2009, 03:26 PM, a spus:

Cu alte cuvinte, banii acestia ii vom trece in declaratia de venit pe 2008/decont tva decembrie sau sumele apartin anului 2009?
Parerea mea, conform art.49 coroborat cu art.51 din Norma metodologica din 08.07.2004 - ar insemna ca in RJIP se inregistreaza incasarile si platile "in numerar sau prin banca", adica numai chitantele emise si cele achitate in anul fiscal.



#195867 Contabilitate PFA

Postat de varaD on 05 March 2009 - 10:17 AM in Contabilitate PFA

Vezi postareaMARIA-CARMEN, la Mar 4 2009, 12:32 PM, a spus:

ba da, trebuie sa faceti declaratie pana in data de 15 martie pentru sanatate ca pfa...
Curios, am intrebat la casa de sanatate si au spus ca nu trebuie. Ideea este ca nici chitantele care le emit nu sunt pe PFA... ca sa nu mai spun de concedii medicale..
Ne poti spune si baza legala sa le primeasca?



#193045 Completare RJIP

Postat de varaD on 03 February 2009 - 10:33 AM in Contabilitate PFA

Vezi postareaMARIA-CARMEN, la Feb 3 2009, 09:18 AM, a spus:

1. Suma se trece o singura data la data cand a fost incasata de la client;

Nu se reflecta miscarile de numerar ca in registru de casa si jurnalul de banca la societati comerciale. Daca doresti sa urmaresti aceste sume intocmesti aceste registre auxiliare.



#188749 pontaj-mod de completare

Postat de varaD on 03 December 2008 - 09:28 AM in Arhiva

Vezi postareaConny, la Dec 2 2008, 10:08 PM, a spus:

[Exista vre-o diferenta intre pontajul la 12 ore si cel la 8 ore?
Daca ar fi fost scrise in contractul de munca, firma avea obligatia sa va ponteze cu 12 ore si libere, asa cum lucrati. Daca nu e scris, ramane la latitudinea patronului, neavand nici o modalitate legala sa-l fortezi sa le plateasca asa cum a mentionat Alina_C.



#188821 pontaj-mod de completare

Postat de varaD on 04 December 2008 - 12:07 PM in Arhiva

Vezi postareaAlina_C, la Dec 3 2008, 10:26 PM, a spus:

cum adica nu exista nici o modalitate legala sa-l fortezi sa le plateasca? de unde ai scos asta?
ati citit codul muncii? eu zic sa-l cititi ca nici nu e foarte lung.....
Spuneam de dovada, atat timp cat nu ai dovada "pe hartie", condica nu semnezi ... Cat despre Codul muncii... consider un forum de discutii nu de "intepaturi". So, contractul de munca este valabil fiind in forma scrisa, iar daca vrei neaparat sa-ti iei banii, fa o reclamatie la ITM sa vina sa constate faptic.
Sa nu-mi spui ca lucrezi exact 8 ore pe zi, ca nu stai peste program fara sa fi pontata sau te plateste sambata dublu sau iti da ore suplimentare, ca nu te cred.



#188500 pontaj-mod de completare

Postat de varaD on 28 November 2008 - 03:38 PM in Arhiva

Ar trebui sa te uiti putin peste contractul tau de munca . Daca ai specificat 8 ore pe zi ... asta e.



#188648 pontaj-mod de completare

Postat de varaD on 01 December 2008 - 03:09 PM in Arhiva

Daca in contractul de munca la repartizarea programului de lucru scrie 8 ore/zi - va plateste 8 ore pe zi 5 zile pe saptamana; daca ar fi scris inegal, schimburi 12 orex24ore sau altceva - v-ar fi platit altfel, implicit si pontajul ar fi fost altul.
Parerea mea.



#160345 contributii 2008

Postat de varaD on 29 January 2008 - 01:26 PM in Arhiva

Frumos raspuns. Multumesc!

Oricum, un proiect de lege de pe site-ul Ministerului Muncii aduce in discutie aceasta reducere, normal -mai putin pentru institutiile publice.
Reducerea in 2007 s-a aplicat, prin Legea bugetului pe 2007 cota la somaj angajator era de 2.25%.



#160185 contributii 2008

Postat de varaD on 28 January 2008 - 03:33 PM in Arhiva

Vezi postareaBANKER, la Jan 18 2008, 08:15 PM, a spus:

Sinteza contributii 2008.

Sper sa va fie de folos!
Multumim!
Am o mica nedumerire: nu am vazut nici o explicatie la reducerea somaj angajator cu procentul 0.25% Fond de garantare.

Anul trecut in ianuarie au facut precizari! Acum neavand nici o explicatie somajul angajator devine 0.75% din ianuarie!!!?



#194976 model RAPORT CENZOR

Postat de varaD on 23 February 2009 - 02:17 PM in Modele fisiere specifice AP

Nu exista un model aparte. In principiu intocmesti un proces verbal de verificare (la luna) in care mentionezi ce anume ai verificat, ce s-a constatat si recomandari.
De ex.: Subsemnata...., cenzor al... numita de Adunarea Generala / Comitet Executiv..... am procedat la verificarea: - inregistrarilor din registrul de casa... concordanta chitantelor emise si inregistrarea acestora in fise locatari..... existenta documentelor justificative (procese verbale, aprobari, devize...).... verificarea repartitiei cheltuielilor in listele de plata lunare conform cheltuielilor aferente lunii sau conform aprobarilor / planificarilor din procesele verbale / buget....
Apoi, .. in urma verificarilor s-a constatat:... - diferente sold, chitante neinregistrate/ inregistrate gresit... diferente... calcul...
... se recomanda: -reglarea diferentelor... solicitarea aprobarilor.... repartitia cheltuielilor in luna careia ii corespund....



#188502 stat de plata si declaratii salariale rectificative

Postat de varaD on 28 November 2008 - 03:47 PM in Arhiva

Greseli la compartimentul resurse umane?
Pontaj? Salariu de incadrare? Sporuri? Ce anume?



#188653 Completare registru jurnal de incasari plati

Postat de varaD on 01 December 2008 - 03:35 PM in Arhiva

Vezi postarearbogdan, la Nov 30 2008, 03:37 AM, a spus:

Referitor la decontarea cheltuielilor de intretinere pentru sediu (
Mergi la asociatia de proprietari, inchei o conventie de plata pentru spatiul unde-ti desfasori activitatea (1camera sau 2 camere, 1 persoana sau 2 - in functie de locul in care iti desfasori efectiv activitatea) in baza acestei conventii, cand se va intocmi lista de plata iti va da un desfasurator ce va cuprinde modul de repartitie, o factura si cam atat. Iti atasez un model de conventie in cazul in care administratora de la bloc va spune ca nu stie.

Fisiere atasate




#160753 registre obligatorii - asociatii si fundatii

Postat de varaD on 31 January 2008 - 01:24 PM in ONG

Vezi Ordinul 1969/2007 privind aprobarea reglementarilor contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial, publicat in MO 846/10.12.2007



#201557 declaratia 100 si 102

Postat de varaD on 13 May 2009 - 08:16 AM in Declaratii si alte raportari

Depune la semestru.



#64314 declaratia 205

Postat de varaD on 03 February 2006 - 01:12 PM in Arhiva

31.06.2006- ultima modicare legislativa, Ordinul 2017 publicat in M.O. din 20.01.2006, precizeaza pentru declaratiile aferente veniturilor obtinute in anul 2005 ca unica data de depunere pentru declaratia 205



#18910 monografie salarii

Postat de varaD on 04 May 2005 - 02:10 PM in Arhiva

sunt aceleasi

deduceri se acorda ptr functia de baza indiferent de timp lucrat



#228482 decl. CAS / 2010

Postat de varaD on 16 July 2010 - 02:25 PM in Arhiva

[/quote]
14/22*600= 382 baza de calcul aferenta cm
asigurat, pentru 14 zile cm: 382*10.5%= 40
angajator, pentru 14 zile cm 382*20.8%= 79
restul pana la 22 zile?
[/quote]
Tks ptr. raspuns, asa am calculat si eu, dar programul in loc de 79 mi-a luat 99!!!
Ati mai avut asa problema? Cum se poate rezolva?



#227946 decl. CAS / 2010

Postat de varaD on 06 July 2010 - 08:15 PM in Arhiva

Am si eu o problema la prg de CAS. Am introdus 14 zile CM si mi-a calculat CAS 99 lei la 382 lei minim ptr.14 zile.
Eu am calculat 79, ce am gresit? o solutie va rog! cum trimit declaratia?



#12300 Dobanzi si penalitati la contributii salariale

Postat de varaD on 04 March 2005 - 03:10 PM in Arhiva

penalitatile erau:
pana in 15.08.2001 de 0,2%
de la 15.08.01 la 01.12.01 de 0,15%
de la 01.12.01 la 01.09.02 de 0,1 %
de la 01.09.02 la 31.12.02 de 0,07%
iar din 01.01.2003 de0,06%

succes la calcul :)

revin cu legislatia (ultima aparuta) Hot. 67/29.01.04 ...
Art. 1. - Nivelul dobânzii datorate pentru neachitarea la termenul de scadenþã de cãtre debitori a obligaþiilor de platã reprezentând impozite, taxe ºi alte contribuþii, precum ºi pe perioada pentru care au fost acordate înlesniri la platã este de 0,06% pentru fiecare zi de întârziere sau zi calendaristicã, dupã caz.



#188652 angajat - abuz de concedii medicale

Postat de varaD on 01 December 2008 - 03:21 PM in Arhiva

Vezi postarealicamirela, la Nov 28 2008, 04:25 PM, a spus:

Firma are medic de medicina muncii dar nu stiu cum trebuie procedat sa nu-l platesc, angajatul a intrat in c.m. de la 01. oct. si s-a prelungit pina la sfarsitul lui noiembrie si poate mai departe. Ce ma sfatuiti, multumesc pentru timpul acordat!
Avand medic de medicina muncii poti sa ceri viza de la acesta pe concediu medical, adica domnul bolnav sa faca o vizita medicului si se va vedea daca are ce e scris pe concediu sau nu (presupun ca el ti-a adus concediul).
Asa procedau firmele mai mari atunci cand era "sezonul de cules"... toti angajatii erau bolnavi... si in final nici nu stiau ce ar fi trebuit sa-i doara (de ex.: aveau trecut pe CM o boala de rinichi si pe ei ii durea in gat).



#188499 angajat - abuz de concedii medicale

Postat de varaD on 28 November 2008 - 03:35 PM in Arhiva

Casa de asigurari de sanatate este in masura sa verifice concediul medical, asta daca ai dubii referitor la boala, in principiu nu prea castigi ca angajator (adica nu scapi fara sa-l platesti). Pe aceasta perioada se poate angaja pe AS (perioada determinata) o alta persoana. Cred ca are concediile in continuare si atunci te-ai scos. Oricum vine intrebarea: chiar vrei sa dai afara un om bolnav?
Daca ai fi avut contract cu un medic de (intreprindere) medicina muncii pentru vizare concedii medicale... cred ca ai fi avut sanse sa nu-l platesti.



#184615 Repartizarea cheltuielilor de intretinere = activitate exclusiva pt experti c...

Postat de varaD on 17 October 2008 - 09:20 AM in Arhiva

View Postcriberro, on Apr 13 2008, 11:50 AM, said:

NU CRED CA S-A INTELES
Administrator de imobile (juridic sau fizic ) inseamna mai multe atributii : se ocupa de proprietate, tine contabilitatea , repartizeaza, angajeaza, urmareste si trebuie sa fie atestat. OK?
EU fac numai REPARTIZAREA. Vine omul cu facturile si cu un program complex permanent tinut la zi cu legislatia in domeniu fac imparteala facturilor administratorulor de imobile pe apartamente. Scot la imprimanta listele de plata ce sunt la intrare in fiecare scara[...]
Repartizarea facturilor tine de contabilitatea de gestiune a unei asociatii de proprietari si intra in atributiile administratorului atunci cand acesta cumuleaza si functia de contabil. Asa ca.... probabil ai fi putut fi "operator date", repartitia in sine nu ai fi putut sa o faci.



#18506 SALAR MINIM 3.300.000 ?

Postat de varaD on 27 April 2005 - 03:59 PM in Arhiva

am uitat sa pun "" ptr orientativ

explicatiile le-am primit de la un inspector de resurse umane... problema era negocierea contractului colectiv al unitatii in care lucrez http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif

sincer - asta e :(



#18460 SALAR MINIM 3.300.000 ?

Postat de varaD on 27 April 2005 - 01:14 PM in Arhiva

salariu minim pe economie in anul 2005 este de 3100000, reglementat prin lege.
contractul colectiv la nivel national este cu titlu' orientativ




Cometa SQL