Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mihaci's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


mihaci's Content

There have been 387 items by mihaci (Search limited from 24-November 07)



Sort by                Order  

#97443 amortizare program informatic

Postat de mihaci on 16 August 2006 - 08:03 AM in Arhiva

Buna ziua, va rog, imi poate spune cineva daca un soft pentru o agentie imobiliara pe care l`am inregistrat in contul 208 se amortizeaza in 3 ani sau pot sa il amortizez si intr-o perioada mai mica tinand cont ca are o valoare mica de achizitie, doar 123 ron? Multumesc



#97476 amortizare program informatic

Postat de mihaci on 16 August 2006 - 12:58 PM in Arhiva

va multumesc pt raspunsuri, dar nu stiu pe care sa il consider corect? 3 ani sau amortizare la data achizitiei?



#104665 plata avans abonament cu chitanta fara factura

Postat de mihaci on 24 October 2006 - 08:29 PM in Arhiva

Buna ziua, va rog sa imi spuneti cum inregistrez corect plata unui abonament RDS efectuata in avans? Chitanta a fost emisa in 30.08, factura nu a sosit nici in septembrie, firma este platitoare de TVA. Inregistrez
409=5311? iar la emiterea facturii 4426,626=401 si 401=409? Ce fac daca factura s-a pierdut?Multumesc



#104837 dispozitie de incasare de 10.000 euro?

Postat de mihaci on 26 October 2006 - 09:41 AM in Arhiva

Buna ziua, va rog sa imi spuneti cum trebuie sa procedez in urmatoarea situatie: un SRL cu asociati straini avand ca activitate tranzactii imobiliare, a cumparat o casa in vederea renovarii. Care sunt documentele in baza carora fac inregistrarile contabile? contract de vanzare-cumparare, daca acesta nu exista, ci doar chitanta de la proprietar? pentru plata imobilului, voi face o dispozitie de incasare de la administrator, dar nu stiu daca se poate face pe o suma mare, ex. 10.000 euro? Multumesc



#105378 inregistrare factura avans si chitanta avans

Postat de mihaci on 30 October 2006 - 10:04 PM in Arhiva

Buna ziua, am urmatoaea situatie: in luna septembrie un srl are de la un furnizor o factura pentru abonament internet pentru luna octombrie si chitanta corespunzatore acestei facturi, adica a si platit in ziua emiterii facturii. Firma e neplatitoare de TVA. Am facut inregistrarile : factura: 471=401 chitanta 4092=5311,
in octombrie voi face 626=471 si 401=409. Este corect ? Multumesc



#105431 impozit venit agentie imobiliara

Postat de mihaci on 31 October 2006 - 11:18 AM in Arhiva

buna ziua, o agentie imobiliara microintreprindere doreste sa inchirieze in regim hotelier unui client, va rog sa imi spuneti cum trebuie procedat, daca se factureaza clientului suma totala, atunci agentia va plati impozit 3% pe toata suma, dar de fapt venitul este este doar comisionul, iar clientul nu vrea factura doar pe comision.Inchirierea se face de la un particular.Multumesc



#108344 obiecte de inventar amortizare

Postat de mihaci on 19 November 2006 - 10:39 AM in Arhiva

Buna ziua, o societate comerciala platitoare de impozit pe profit si neplatitoare de TVA a cumparat in octombrie un frigider si mobilier, in valaore de 3000 ron. CUm este corect, sa le dau in folosinta tot in octombrie cu suma integrala, sau pe o perioada de 6-12 luni? Multumesc



#108345 registrul de evidenta fiscala

Postat de mihaci on 19 November 2006 - 10:44 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Buna ziua, va rog sa imi spuneti, in registru de evidenta fiscala, pierderea se trece intre paranteze, sau se trece cu semnul - sau doar se scrie pierdere si suma, multumesc



#109073 marfuri si materii nefolosite-scadere gestiune

Postat de mihaci on 23 November 2006 - 05:34 PM in Arhiva

Buna ziua, cum trebuie sa procedez in contabilitatea unei firme care are un stoc de materii prime (val 500 ron in contul 301) si marfuri (stoc de 500 ron in contul 371) si care nu va mai folosi materiile prime (stare deteriorata) si nici nu va mai vinde marfurile , vreau sa raman cu sold 0 la ambele conturi.Multumesc



#109074 plata impozitului -cheltuiala deductibila

Postat de mihaci on 23 November 2006 - 05:41 PM in Arhiva

Buna ziua, va rog sa imi spuneti daca in cazul unui cabinet medical individual PFA, plata impozitului corespunzatoare profitului de anul trecut cat si plata partiala a impozitului conform estimativei pe anul acesta, sunt cheltuieli deductibile? le trec in registrul de plati si incasari? multumesc



#109112 facturi in Euro emise de firma romaneasca?

Postat de mihaci on 23 November 2006 - 07:49 PM in Arhiva

Buna ziua, va rog, imi poate spune cineva daca o firma romaneasca emite facturi in euro intr-o zona libera? Am o firma noua si patronul a spus ca asa a emis facturi mereu, in euro pentru zone libere.
incasarea s`a facut prin chitanta in lei.Multumesc



#109343 inregistrare impozit la consum cu reducere

Postat de mihaci on 24 November 2006 - 08:28 PM in Arhiva

Buna ziua, ma confrunt cu o problema pe care nu am mai intalnit-o, pe o factura de la Electrica este mentionata o pozitie "impozit la consumul cu reducere", suma nu are calculata TVA si reprezinta cea mai mare parte a facturii, ca valoare. Va rog sa imi spuneti in ce cont trebuie sa inregistrez, tot 605? multumesc



#109603 frigider-obiect de inventar si NIR?

Postat de mihaci on 26 November 2006 - 12:05 PM in Arhiva

Buna ziua, am citit pe acest forum ca trebuie sa fac NIR pentru toata clasa 3, am inregistrat stampila si un frigider (mai iefitn de 1500 ron) in contul 303, trebuie sa fac NIR atat pentru stampila cat si pentru frigider?
Le-am dat in comsum in luna achizitionarii.Multumesc



#110621 calcul concediu de odihna, va rog, urgent

Postat de mihaci on 02 December 2006 - 01:36 PM in Arhiva

Buna ziua, va rog sa ma sfatuiti cum trebuie sa calculez concediul de odihna pentru un salariat care in anul 2006 a fost angajat in perioada 01.01.2006-30.06.2006 cu program normal de 8 ore zilnic si 400 ron lunar brut, dar in fiecare din aceste luni a lucrat doar 5-6 zile, de la 01.07.2006 s-a schimbat incadrarea, cu 2 oe zilnic si 200 ron lunar, cum calculez concediul de odihna in luna noiembrie pentru tot anul 2006? Multumesc, nu am mai avut un astfel de caz pana acum.



#110931 inregistrare avans clienti,urgent,va rog

Postat de mihaci on 05 December 2006 - 05:06 PM in Arhiva

Buna seara, am urmatoarele operatiuni: in luna septembrie s-au incasat prin banca 800 lei ron fara a emite factura clientului, am facut inregistrarea 5121=419,4427 , in noiembrie s-a emis factura de 800 ron, am facut inregistrarea 411=707,4427 dar nu stiu cum sa decontez avansul, imi ramane TVA colectata de doua ori. Multumesc pentru ajutor.



#111111 calcul concediu de odihna, va rog, urgent

Postat de mihaci on 06 December 2006 - 07:04 PM in Arhiva

revin cu acest calcul al salariului in cazul descris, inteleg ca trebuie sa tin cont de zilele lucrate si nu de numarul de ore lucrate? adica pentru o saptamana de lucru cu 8 ore pe zi salariatul are acelasi numar de zile de concediu ca atunci cand lucreaza o saptamana cu 2 ore pe zi? multumesc



#111874 registru cumparari pentru cheltuieli cu TVA 0

Postat de mihaci on 12 December 2006 - 05:28 PM in Arhiva

buna ziua, am urmatoarea situatie, o soc.com. platitoare de TVA, are facturile de la RDS si Electrica pe numele patronului , adresa coincide cu sediul firmei, le inregistrez pe cheltuieli, dar fara TVA-ul aferent, nefiind pe numele firmei, in programul SAGA , aceste sume apar la rubrica achizitii scutite de TVA, este corect? daca trec TVA=0, atunci imi pare baza de impozitare egala cu suma totala factura si TVA=0, dar nu cred ca e corect, cum sa procedez?Multumesc



#112046 semnare bilant din 2007

Postat de mihaci on 13 December 2006 - 08:47 PM in Arhiva

Buna seara, am citit mai multe pareri referitoare la schimbarile ce vor avea loc dupa aderare, cu cateva saptamani in urma pe forum conta de pe yahoo cineva spunea ca modificarile referitoarea la obligativitatea semnarii bilanturilor doar de catre persoane cu studii economice superioare sau firme de conta, se va aplica de la 01.01.2009 nu am notat legea sau ordonanta de guvern, astazi pe acelasi forum cineva spunea ca acest lucru va intra in vigoare de la 01.01.2007. Ma poate lamuri cineva? ceilalti contabili cu studii medii nu vor mai putea semna bilanturi din 2007? Multumesc



#112352 probleme SAGA

Postat de mihaci on 16 December 2006 - 05:30 PM in Arhiva

Buna ziua, am urmatoarea problema pe care nu stiu cum sa o rezolv dpdv contabil. Folosesc SAGA pentru inregistrari contabile, la inceput, am creat analitice gen 401A- furnizorul A, 401B-furnizorul B, daca incercam sa obtin un sold total sintetic la 401, conturile erau defalcate pe analitice, am crezut ca asa era programul, dupa un timp, aplicatia s-a imbunatatit si nu se mai putea crea conturi analitice ca mai sus, ci doar 401.A, 401.B, caz in care pe sintetic nu mai erau afisate toti furnizorii, ci doar totalul lor. As vrea sa fac corectii la conturile create gresit , pentru ca la balanta de la 31.12.2006 sa nu imi apara in balanta sintetica de la bilant
toti furnizorii, ci doar totalul. Va rog sa imi spuneti ce corectii trebuie sa fac pentru a muta rulajele din 401A in 401.A, situatia o am pentru furnizori, clienti, materii prime.Multumesc



#113047 situatia comisionului ITM intocmita anual

Postat de mihaci on 24 December 2006 - 04:51 PM in Arhiva

Buna seara si Craciun fericit!

Va rog, imi poate trimite cineva un model de situatie a comisionului ITM care se intocmeste la sfarsitul fiecarui an? pe adresa : mihaci@hotmail.com

Multumesc



#113079 salariul minim 2007, coef. de ierarhizare

Postat de mihaci on 26 December 2006 - 01:10 PM in Arhiva

Buna ziua si Craciun fericit!

Stie cineva daca a aparut in Monitorul Oficial hotararea de guvern referitoare la salariul minim de 390 ron de la 01.01.2007?
Se mai face situatia anuala a comisionului ITM daca anul acesta am depus declaratii lunare?

Multumesc si LA MULTI ANI!



#113705 declaratia inventar

Postat de mihaci on 03 January 2007 - 09:47 PM in Arhiva

Buna seara si LA MULTI ANI!

Va rog sa imi spuneti si mie pana la ce data trebuie sa depun declaratia inventar daca nu am platit comisionul ITM? daca la o firma s`a platit dar in unele luni cu intarziere, tot trebuie depusa declaratia inventar cu penalitatile? eu le calculez? multumesc!



#114202 Raportari on-line ITM

Postat de mihaci on 05 January 2007 - 08:45 PM in Arhiva

Am incercat si eu in seara aceasta , imi da numar dar nu pot lista, imi zice ca nu este "PDF file", desi alte documente pdf se deschid, de ex. cele de la sanatate



#114319 imprumut firma din strainatate de catre cetatean UE

Postat de mihaci on 06 January 2007 - 07:27 PM in Arhiva

Buna seara, va rog , daca ma poate ajuta cineva, cum poate un cetatean strain, francez, sa imprumute propria firma creata in Romania, firma fiind un SRL cu capital strain, asociatii fiind francezi. Poate imprumuta orice suma, de ex. 50.000 euro? ce acte contabile trebuiesc facute?Multumesc



#114322 impozite cladire cumparare

Postat de mihaci on 06 January 2007 - 07:38 PM in Arhiva

Buna seara, va rog sa imi spuneti daca stiti, ce trebuie sa fac in urmatoarea situatie: un SRL cu sediul in Bucuresti a cumparat o casa cu teren in jud. Brasov, pentru plata impozitului pe cladire si teren, de la primarie s`a spsus sa calculeze contabilul valoarea cladirii si a terenului, au dat patronului 2 formulare.
Trebuie sa faca o estimare a valorii casei si terenului. Nu stiu cum sa fac. Multumesc




Cometa SQL