Postat 28 June 2007 - 09:50 AM
1. facturi de achizitii, neprinse in contabilitate: aici chiar mi se pare o problema, in plus exista si varianta sa ti se emita facturi pe firma (de ex, un angajat ce are card Metro de firma si face factura pe firma, dar nu ti-o aduce la conta, pt ca nici nu i s-ar accepta la decontare; o face pe firma sa zicem doar asa ca a zis el ca vrea pe PJ nu pe PF...). si atunci la tine nu are cum sa apara declarata desi la Metro apare!
Si tot legat de diferente intre facturile emise de furnizor si cele inregistrate la firma client, eu am cazul facturilor de restaurant si/sau alte cazuri cand in conta e inreg o suma diferita la TVA fata de ce scrie pe factura! Daca in 394 trebuie trecute sumele exact cum apar pe factura, asta insemna sa iei manual fiecare factura in parte, pe 6 luni... sa-ti cauti prin furnizori care-s astia?! Si legatura intre declaratie si conta ta nu mai este, se pastreaza insa concordanta cu furnizorul.
2. factura cu un produs primit bonus la o cumparare, total factura = 0: aici zic sa o declari exact asa cum este, cu zero; am si eu 1-2 si o sa le trec.