Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ana-op - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ana-op

Inregistrat la: 04 May 2004
Offline Ultimul click: Jan 28 2011 11:55 AM
*****

Postari ale mele

In topicul:impozitul minim

02 July 2009 - 12:54 PM

credeam ca in cazul in care nu ai impozit pe profit in 2008 pt comparatie poate are vreo legatura cu impozitul pe venit la acea data (cu toate ca nu am citit nicaieri), insa nu eram sigura daca am omis sau nu
multumesc pt raspuns

In topicul:impozitul minim

02 July 2009 - 12:41 PM

buna ziua,
eu tot nu inteleg cum se aplica in cazul societatilor care au fost micro in 2008.
In iunie 2008 eram micro si am platit impozit venit 2300 lei
Cf ordonantei ma incadrez la impozit anticipat pe 2009 6500 lei/12 luni*2 luni=1083 lei
In contabilitate pe trim 2 2009 cf veniturilor si cheltuielilor am de plata un impozit de 1300 lei.
Care ar trebui platit?
Multumesc

In topicul:Suspendare activitate societate comerciala SRL

30 June 2009 - 07:37 AM

ANAF: O noua procedura privind declararea inactivitatii firmelor
30 Iunie 2009 Avocatnet.ro
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a elaborat un proiect de Ordin pentru aprobarea Procedurii privind declararea contribuabililor inactivi potrivit art.78 alin.(5) din Codul de procedura fiscala.
Proiectul de Ordin al ANAF a fost elaborat in aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 46/2009 privind imbunatatirea procedurilor fiscale si diminuarea evaziunii fiscale, care a modificat, printre altele, si reglementarile referitoare la declararea inactivitatii contribuabililor.

Astfel, vor fi declarati inactivi contribuabilii persoane juridice si alte entitati fara personalitate juridica, daca indeplinesc una dintre urmatoarele conditii:
a) nu isi indeplinesc, pe parcursul unui semestru calendaristic nicio obligatie declarativa prevazuta de lege;
b) se sustrag de la efectuarea inspectiei fiscale, prin declararea unor date de identificare a sediului social care nu permit organului fiscal identificarea acestuia;
c) organele fiscale au constatat ca nu functioneaza la sediul social sau domiciliul fiscal declarat.

Prin exceptie, nu vor fi declarati inactivi contribuabilii aflati in stare de insolventa sau contribuabilii pentru care s-a pronuntat sau a fost adoptata o hotarare de dizolvare.

Declaratiile vizate de proiectul de ordin sunt:
- 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat",
- 102 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale",
- 103 "Declaratie privind accizele",
- 300 "Decont de taxa pe valoarea adaugata",
- 301 "Decont special de taxa pe valoarea adaugata",
- 390 VIES "Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri"
- 394 "Declaratie informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national".

Declararea contribuabililor inactivi se va face cu data intrarii in vigoare a ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala pentru aprobarea Listei contribuabililor declarati inactivi.

Potrivit proiectului de ordin, sediile secundare inregistrate fiscal ale contribuabililor declarati inactivi sunt considerate inactive pe perioada in care contribuabilii care le-au infiintat raman inactivi.

De la data declararii ca inactiv, contribuabilul nu va mai avea dreptul de a utiliza facturi si alte documente care insotesc miscarea produselor accizabile. Documentele fiscale emise de un contribuabil declarat inactiv cu incalcarea acestei interdictii nu vor produce efecte juridice din punct de vedere fiscal.

Mai mult, pe perioada starii de inactivitate, toate procedurile de avizare, autorizare, certificare, licentiere sau alte proceduri similare, cat si orice operatiune si procedura vamala cu privire la contribuabilul inactiv si la activitatile acestuia, precum si oricare dintre avizele, autorizatiile, licentele, acordurile si orice alte acte in baza carora contribuabilii inactivi sunt autorizati sa functioneze sau sa desfasoare diverse activitati economice se vor suspenda de drept.

Suspendarea nu va determina prelungirea termenelor pentru care avizele, autorizatiile, licentele, acordurile sau alte astfel de acte sunt acordate si nici amanarea in vreun fel ori exonerarea de obligatiile de plata datorate pentru eliberarea, modificarea sau prelungirea acestora.

Pentru a fi reactivati, contribuabilii trebuie sa indeplineasca, cumulativ, urmatoarele conditii:
a) si-au indeplinit toate obligatiile declarative si de plata,
b) datele de identificare privind sediul social sunt reale si permit organului fiscal competent efectuarea inspectiei fiscale,
c) functioneaza la sediul social sau domiciliul fiscal declarat.

Reactivarea contribuabililor se va face cu data intrarii in vigoare a ordinului presedintelui ANAF pentru aprobarea Listei contribuabililor reactivati.

proiectul...in atasament

In topicul:aberatie

18 June 2009 - 08:39 AM

In Monitorul Oficial, partea I, nr. 365 din 1 iunie 2009 a fost publicata Legea nr. 194/2009 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 19/2008 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala.Legea modifica Codul de procedura fiscala, in sensul ca stabileste in detaliu procedura de cesionare a creantelor fiscale

In topicul:declaratie cf. Legii 12/1990 republicata in 2009

04 June 2009 - 01:09 PM

Eu am aflat ca nu tb depusa si pt servicii (pt servicii se practica tarife si nu adaos comercial si exista obligativitatea de a avea afisate 'la vedere' tarifele)

Cometa SQL