Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contract de administrare firma - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

contract de administrare firma

78 replies to this topic

#21 GabrielaK

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 63 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Examenul de Expert Contabil

Postat 19 May 2007 - 05:36 PM

Kalina, dar sanatate 6% care ar fi al angajatorului nu plateste?
Gabriela



#22 primavera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:satu mare

Postat 24 May 2007 - 11:58 AM

Vezi postareacontasoft, la Mar 27 2007, 09:05 AM, a spus:

Pentru inceput multumesc pentru contractul de mandat ca o sa am nevoie de el.

Veniturile obtinute in baza unui contract de mandat se declara prin declaratia speciala depusa de administrator pana la 31 mai anul urmator obtinerii veniturilor.
Din punctul de vedere al societatii se retin 10% care se vireaza la finante. Dupa depunerea declaratiei se face regularizarea si se emite o instiintare de plata pentru diferenta de 6%.

La casa de sanatate se declara contractul de mandat si se plateste 6.5% din valoarea venitului.

Casa de pensii primeste numai contracte de asigurare. Fiecare stabileste valoarea la care se incheie contractul.

Daca aveti alte pareri mi-ar fi de folos pentru ca sunt in stadiu de documentare. Multumesc.
asociatul unic poate sa-si faca un contact de mandat sau de administrare fara a trece pe la Reg.Comertului?
e suma deductibila?
ma refer la impozitul de 10% retinut la sursa, contractul cu casa de pensii si cu casa de sanatate.




#23 primavera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 46 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:satu mare

Postat 25 May 2007 - 01:26 PM

Vezi postareacontasoft, la Mar 27 2007, 09:05 AM, a spus:

Pentru inceput multumesc pentru contractul de mandat ca o sa am nevoie de el.

Veniturile obtinute in baza unui contract de mandat se declara prin declaratia speciala depusa de administrator pana la 31 mai anul urmator obtinerii veniturilor.
Din punctul de vedere al societatii se retin 10% care se vireaza la finante. Dupa depunerea declaratiei se face regularizarea si se emite o instiintare de plata pentru diferenta de 6%.

La casa de sanatate se declara contractul de mandat si se plateste 6.5% din valoarea venitului.

Casa de pensii primeste numai contracte de asigurare. Fiecare stabileste valoarea la care se incheie contractul.

Daca aveti alte pareri mi-ar fi de folos pentru ca sunt in stadiu de documentare. Multumesc.
sunt foarte interesata de problema
nu ai reusit sa te documentezi?
daca reusesti trimite-mi un semnal
multumesc



#24 criseta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2007 - 08:10 PM

Am urmatoarele nelamuriri:
1. indemnizatia poate fi oricat? Sau exista un plafon (n-am auzit dar intreb totusi)?
2. poate fi diferita ca valoare in fiecare luna sau trebuie sa fie fixa?
3. trebuie incheiat contract cu casa de asig de sanatate sau se vireaza 6.5% direct? Se intocmeste vreo declaratie pt 6.5%?
Multumesc.



#25 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 31 May 2007 - 09:21 PM

nu vreau sa supar pe nimeni, dar urmaresc toate postarile care apar de la o zi la alta si constat ca se repeta de aproape "enespe" ori acelasi subiect, subiect care abordat fiind, a primit si o sumedenie de raspunsuri, la inceput, multe din ele "diametral-opuse'", dar care in final au devenit RASPUNSURI CLARE SI PRECISE.

credeti-ma sunt postari care mai de care mai argumentate si folositoare pe acest subiect, chiar eu am postat, nu stiu acum daca in acest topic sau in altele, despre toate retinerile ce se consemneaza pe fondul acestei spete, colegi care au postat (dupa lungi cautari), definitii ale unor termeni, aprecieri reale si precise cu privire la clasificarea veniturilor de natura salariala samd.

Propun pe aceasta cale, moderatorilor avizati, sa uneasca topicurile pentru mai mare eficienta in aflarea raspunsurilor dorite.

no offence, pls Imagine postata
Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#26 george75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 02 June 2007 - 07:55 AM

Vezi postarearobertantal, la May 31 2007, 10:21 PM, a spus:

Propun pe aceasta cale, moderatorilor avizati, sa uneasca topicurile pentru mai mare eficienta in aflarea raspunsurilor dorite.

no offence, pls Imagine postata

Subscriu Robertantal . Multe intrebari se repta tocmai datorita acestui fapt, pentru ca sunt multe topicuri iar cand cineva nu gaseste rapunsul la o intrebare posteaza automat un nou topic. Si eu am fost in situatia asta.
Va multumesc.



#27 george75

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 02 June 2007 - 08:22 AM

Chiar am cateva intrebari acum la care nu am gasit nici un raspuns.

Codul fiscal spune ca indemnizatia administratorului este impozabila la nivelul sumei trecuta in contractul de asigurari sociale.

1.Este posibil ca un administrator sa fie asigurat la casa de pensii pentru 5 milioane si la societatea sa aiba o indemnizatie bruta de 15 milioane? Daca nu, unde scrie ca nu ?
2. Daca da atunci cum ii retin impozitul ( ca ma gandesc ca daca ii retin la 5 mil la un eventual control nu voi fi iertat pentru restul de 10 mil neimpozabili)?
3. In acest caz la societate este deductibila suma de 5 mil sau 15 mil ?

Va multumesc si astept raspuns urgent, caci chiar am intalnit un astfel de caz si sunt in dubii.



#28 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 02 June 2007 - 08:38 PM

Pentru moment, imi vine in minte un singur raspuns: nu are nici o legatura faptul ca primeste indemnizatie de administrator cu contractul de asigurari la casa de pensii pentru vechime. Indemnizatia de admin nu se declara la casa de pensii, prin urmare nu beneficiaza de vechime in baza acestui statut. pentru a beneficia de vechime in munca, face acest contract cu casa de pensii. Ca deductibilitate, spun ca suma din contractul de admin e ded.

la sanatate lucrurile sunt diferite: in sensul ca nu are nevioie de contract ca e asigurat in sistemul public de sanatate prin indemnizatia primita.

Caut in lege daca e altfel si postez.

Aceasta postare a fost editata de robertantal: 02 June 2007 - 08:38 PM

Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#29 avocado

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 69 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:brasov
  • Interests:inregistrari contabile PFA

Postat 18 June 2007 - 06:34 PM

Am o nelamurire in ceea ce priveste indemnizatia de administrator.
Speta este urmatoarea: SRL cu 2 asociati straini, din care unul este administrator.
Asociatii incheie un contract semnat de ambii, prin care stabilesc ca administratorul va primi o indemnizatie lunara de 1500 EUR, in afara beneficiilor stabilite prin actul constitutiv.
1. Suma este deductibila integral pe societate?
2. Se platesc ceva taxe la stat pentru această sumă si cit, avind in vedere ca asociatul este strain (spaniol), nu are nevoie de asigurare de sanatate si nici de vechime in Romania.
3. Se plateste impozit pe venit de catre administrator in suma de 16% din suma, si daca da, ce trebuie sa faca, sa mearga la fisc si sa inregistreze acest contract care se incheie anterior de actul de infiintare a firmei? Firma este in curs de infiintare.
Multumesc!
av. Corina Capota



#30 gherghi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 58 Postari:

Postat 18 June 2007 - 09:08 PM

Vezi postareamichi dtru, la Mar 16 2007, 04:00 PM, a spus:

Caz concret: manager angajat cu contract de management, dar care are contract individual de munca la o alta societate.
1. La firma unde este angajat cu contract de management statul de plata/indemnizatie va contine aceleasi retineri (pensie, somaj, sanatate, impozit indemnizatie) ca si in cazul contractelor de munca?
2. Aceasta persoana trebuie sa fie persoana fizica autorizata inregistrata la Administratia fiscala?
3. Ar trebui sa fie incheiat si un contract pentru garantia costituita de acest manager?
4.Daca trebuie sa fie PFA inregistrata la Fisc, normal ar fi sa primesc factura de la aceata PFA si atunci pe lista de plata a indemnizatiei ii retin doar garantia!

Imi este neclara aceasta problema a angajarii managerului cu contract de management; am rugamintea sa ma ajutati daca aveti experienta in acest sens, inclusiv controale trecute cu bine. Sa indraznesc sa spun ca este si urgent?
Va multumesc anticipat! :smile:

Eu zic asa....La societatea unde este angajat prin contract de management i se retine doar impozit 16%-"Alte venituri"(art.78-79 Cod Fiscal). II pui sa opteze in scris ca sunt de acord cu impunerea pe Cap.IX.....E simplu de calculat, impozitul e final si nu mai sunt nevoiti sa faca si ei drumuri la Administatie pt.Declaratia anuala...Daca mergi pe varianta de venituri din activitati independente, ii retii 10% anticipat, dar ei tb. sa-si fac Declaratie anuala si sa achite diferenta de 6%....
In ceea ce priveste celelalte dari, e treaba lor....... CAS-obligatoriu (29%-la min. 1270/4 sau max.5x1270=6350), FAMBP-optional (1%), sanatate-obligatoriu (6,5% la tot), CCI-optional (0,85%) si somaj-optional (3,25%). Asteptam pareri....



#31 avocado

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 69 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:brasov
  • Interests:inregistrari contabile PFA

Postat 18 June 2007 - 09:47 PM

Cu privire la problema mea, chiar nu stie nimeni?
Putem plati doar impozitul pe venit de 16%?
Pe acesti cetateni spanioli (asociatii) nu-i intereseaza nici CASS, nici somajul, nici vechimea in munca, astfel incit doresc sa stiu ce sume sunt de platit obligatoriu la stat in afara de impozitul pe venit platit personal de administrator/manager?



#32 cr1st1na

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 295 Postari:

Postat 19 June 2007 - 05:06 AM

La un SRL este administrator si asociat cu inca o persoana, lucreaza cu CIM de 8 ore/zi la o alta firma,, pot sa-l angajej cu CIM pe timp partia incalitate de dir. gen.? Astept cu nerabdare raspunsul, multumesc!



#33 avocado

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 69 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:brasov
  • Interests:inregistrari contabile PFA

Postat 19 June 2007 - 04:33 PM

Pina la urma nu mai am nevoie de un raspuns pentru ca am rezolvat-o in alt mod, deoarece problema nu suferea aminare.
Pacat insa ca nici un profesionist nu s-a incumetat sa-si dea cu parerea asupra spetei prezentate.....
Va doresc o zi buna tuturor!



#34 mamadana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 186 Postari:
  • Location:galati

Postat 30 July 2007 - 07:03 PM

Vezi postareaavocata, la Jun 19 2007, 05:33 PM, a spus:

Pina la urma nu mai am nevoie de un raspuns pentru ca am rezolvat-o in alt mod, deoarece problema nu suferea aminare.
Pacat insa ca nici un profesionist nu s-a incumetat sa-si dea cu parerea asupra spetei prezentate.....
Va doresc o zi buna tuturor!



daca esti draguta, spune-mi si mie cum airezolvat-o pt ca ma intereseaza si pe mine (adminsitrator strain , care este si asociat - vrea sa fie remunerat cu indemnizatie.... ce trebuie sa le cer ?un ctr prin care asociatii sa stabileasca indemnizatia lunara ....daca ai avea si un model de ctr ar fi excelent sa mi-l trmiti pe mail la adresa :
danielaaiordachioaie@yahoo.com, si care sunt retinerile pe persoana si contributiile societatii.......sunt novice la capitolul asta asa ca sper intr-un ajutor prompt

multumesc din suflet, Andrei
daniela



#35 mamadana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 186 Postari:
  • Location:galati

Postat 30 July 2007 - 07:55 PM

Vezi postareaadiL, la Dec 29 2006, 04:16 PM, a spus:

Buna
Ai cumva si anexele la care se face trimitere in contract? anexa 1, 2 si 3?
Daca se poate as vrea sa mi le trimiti la florentina.gradinaru@totalcargrup.ro
Multumesc mult!



as vrea si eu anexele daca se paote pe adresa:danielaaiordachioaie@yahoo.com MULTUMESC !
daniela



#36 mamadana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 186 Postari:
  • Location:galati

Postat 03 August 2007 - 07:23 PM

Vezi postareaavocata, la Jun 19 2007, 05:33 PM, a spus:

Pina la urma nu mai am nevoie de un raspuns pentru ca am rezolvat-o in alt mod, deoarece problema nu suferea aminare.
Pacat insa ca nici un profesionist nu s-a incumetat sa-si dea cu parerea asupra spetei prezentate.....
Va doresc o zi buna tuturor!



vad ca nu vrei sa ne ajuti sipe noi astia mai nestiutoridecat tine.......pacat ca tii numai pt tine (probabil ascest comportament vine din faptul ca nu ti-a raspuns nimeni ..... dar te-ai gandit oare ca e posibil ca nimeni sa nu stie asa ceva ? eu unul am fost la finante sa intreb si nu m-a lamurit nimeni ; pt ca am acelasi caz..... de accea ti-am cerut "umilul" ajutor


oricum eu nu-mi schimb parerea despre utilitatea forumului, pt ca am avut de invatat multe din partea celor binevoitori !

o zi bunaiti doresc, si poate-ti schimbi mentalitatea pe viitor !
Andrei
daniela



#37 Mika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 124 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 August 2007 - 08:05 PM

Buna Mamadana,


Ai mare dreptate in ceea ce priveste utilitatea Forumului. Poti gasi o sumedenie de informatii utile.

Legat de rumenartia administratorului, chiar dc nu ai primit ajutor din partea colegei noastre "Avocata" (La avocati intai se plateste si apoi se primesc informatiiile, care nu de fiecare data sunt cele mai eficiente!..... :beee: ) o sa incerc sa-ti mentionez in randurile de mai jos inregistrarile pe care tb sa le faci (Asa cum a postat si Robertantal, intr-un topic intitulat "Remuneratie administrator":


621=401x - cu venitul brut

401=%
'
4314 - cu cass 6.5%

444x - cu imp 16%

6453 = 4313 - cu cass 7%

6452 = 4373 - cu CIC 0,85%



Be happy, don't worry!.... :lostit (13):


Mika



#38 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 03 August 2007 - 08:32 PM

procentele pe care le folosesti la retineri sant de anul trecut- ma refer la cass
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#39 mamadana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 186 Postari:
  • Location:galati

Postat 04 August 2007 - 09:42 AM

multumesc , Mika si Mariana :biggrin:

cred ca nu am fost prea norocos sa gasesc postarea lui Robertantal......... :celb (6): si in acelasi timp va multumesc din suflet pt ajutor :lostit (13):

o zi buna ,
Andrei
daniela



#40 Mika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 124 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2007 - 07:20 PM

Scuze am scris raspunsul de 2 ori si prima data am trecut 6%, dar cand l-am trimis mi-a dat eroare si de aceea apare cu 7%. Nu am m-ai corectat.

Adresa topic:
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...e+administrator






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL