Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
REZOLVARI GRILE - 2007 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 58

Salt la continut


REZOLVARI GRILE - 2007


1183 replies to this topic

#1141 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2007 - 03:28 PM

Vezi postareaelena_eugenia, la Sep 11 2007, 04:16 PM, a spus:

la problema cu balanta si eu am facut la fel. tot surogat de balanta, cu inchidere venituri si cheltuieli, impozite si taxe l-am considerat ca datorie de plata.stie cineva cum era problema cu taximetria, exact?la fiscalitate si la drept grile, intrebarile 1? (varianta 6)
Eu am considerat de recuperat pentru ca avea sold debitor. La drept parca intreba cine poate fi comerciant (R: Cel care face fapte de comert obiective - este in carte) iar la fiscalitate, ce reprezinta un sediu permanent (este tot in carte). Asa imi aduc aminte. Dar nu sunt sigura.

Vezi postareaelena_eugenia, la Sep 11 2007, 04:16 PM, a spus:

la problema cu balanta si eu am facut la fel. tot surogat de balanta, cu inchidere venituri si cheltuieli, impozite si taxe l-am considerat ca datorie de plata.stie cineva cum era problema cu taximetria, exact?la fiscalitate si la drept grile, intrebarile 1? (varianta 6)
ai auzit cumva si alte pareri in legatura cu problema cu balanta?

Vezi postareaelena_eugenia, la Sep 11 2007, 04:16 PM, a spus:

la problema cu balanta si eu am facut la fel. tot surogat de balanta, cu inchidere venituri si cheltuieli, impozite si taxe l-am considerat ca datorie de plata.stie cineva cum era problema cu taximetria, exact?la fiscalitate si la drept grile, intrebarile 1? (varianta 6)
Cu taxi, am inteles ca era: 20000 x 9/12 x 16% = 2400



#1142 elena_eugenia

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 11 September 2007 - 03:41 PM

nu stiu alte pareri despre problema cu balanta.
la problema cu taximetria ma refeream la enuntul problemei.




#1143 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2007 - 03:46 PM

Vezi postareaelena_eugenia, la Sep 11 2007, 04:41 PM, a spus:

nu stiu alte pareri despre problema cu balanta.
la problema cu taximetria ma refeream la enuntul problemei.

I s-a fixat in 2006, pentru 2007, o norma de venit de 20000 lei. In 2007 a realizat 10000 lei, a fost 3 luni in spital si a efectuat cheltuieli de 3000 lei. Ce impozit plateste in 2007. Parca asa suna. Cine isi aduce aminte mai bine, sa posteze.



#1144 AnAbEllA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 Postari:

Postat 11 September 2007 - 03:50 PM

Vezi postareaAnaStancu, la Sep 11 2007, 04:46 PM, a spus:

Vezi postareaelena_eugenia, la Sep 11 2007, 04:41 PM, a spus:

nu stiu alte pareri despre problema cu balanta.
la problema cu taximetria ma refeream la enuntul problemei.

I s-a fixat in 2006, pentru 2007, o norma de venit de 20000 lei. In 2007 a realizat 10000 lei, a fost 3 luni in spital si a efectuat cheltuieli de 3000 lei. Ce impozit plateste in 2007. Parca asa suna. Cine isi aduce aminte mai bine, sa posteze.


Asa era.



#1145 katya

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 11 September 2007 - 07:58 PM

eu una sunt bulversata in legatura cu aceste superbe probleme la control.
daca stam sa ne gandim tva-ul la prima era 10000 nu 5000 voi ce ati scris?



#1146 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2007 - 09:26 PM

Vezi postareakatya, la Sep 11 2007, 08:58 PM, a spus:

eu una sunt bulversata in legatura cu aceste superbe probleme la control.
daca stam sa ne gandim tva-ul la prima era 10000 nu 5000 voi ce ati scris?
de ce sa fie 10000 ? cum o dai, tot 5000 iese. Daca acceptam ca sa facut eroare si s-a scris in loc de taxare inversa, scutit de tva (ceea ce in cazul unui control nu este o scuza plauzibila), ai fi avut 10000 tva deductibila si 5000 tva colectata, deci diferenta era tot 5.000 .....



#1147 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2007 - 09:40 PM

Vezi postareaelena_eugenia, la Sep 11 2007, 03:01 PM, a spus:

am considerat ca , incredintarea este doar cedarea dreptului de folosinta, societatea ramanand proprietara pe teren, deci nu e paguba. Am discutat cu un avocat care mi-a spus ca este interpretabila problema ca nu sunt suficiente date si puteau fi n ipoteze si n raspunsuri. deci....
totusi, problemele erau la control, nu la drept ..... si erau intra-devar f interpretabile .... de problema cu pricina spunea de :incredintare expresa fara plata ..... ceea ce nu prea inseamna doar cedarea dreptului de folosinta ....... este interpretabil .....



#1148 tat.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 82 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 11 September 2007 - 09:55 PM

Vezi postareamihavesa, la Sep 11 2007, 10:40 PM, a spus:

Vezi postareaelena_eugenia, la Sep 11 2007, 03:01 PM, a spus:

am considerat ca , incredintarea este doar cedarea dreptului de folosinta, societatea ramanand proprietara pe teren, deci nu e paguba. Am discutat cu un avocat care mi-a spus ca este interpretabila problema ca nu sunt suficiente date si puteau fi n ipoteze si n raspunsuri. deci....
totusi, problemele erau la control, nu la drept ..... si erau intra-devar f interpretabile .... de problema cu pricina spunea de :incredintare expresa fara plata ..... ceea ce nu prea inseamna doar cedarea dreptului de folosinta ....... este interpretabil .....

la control la problema cu terenul la fel am gandit si eu :incredintare teren fara plata adica cedare drept de folosinta ,terenul este in patrimoniul societatii ,deci nicio paguba , nu stiu insa exact ce am scris daca am facut precizarea ca atata timp cat este doar cedat dreptul de folosinta si terenul este in patrimoniul societatii , nu este nicio paguba ,....................

cei care corecteaza nu sunt vizionari , daca nu scrii in foaie tot ce gandesti ei nu au cum sa puncteze,in cazul meu cel putin (parca am precizat ca terenul ramine in patrimoniu si nu sunt pagube! :notworthy:

nu a fost nici timp suficient ,

eu una daca am atitea incertitudini , am facut /nu am facut , am peste 6! dar iau 7 -le necesar?sau invers ,deja m-am hotarat nu mai dau examenul asta , cel putin nu prea curand! si ma apuc de altceva sau nu!
Tatiana Teodorescu



#1149 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 September 2007 - 10:01 PM

Eu m-am pus in situatia unui oragan de control care vine in control la compania respectiva si constata ca un activ care facea parte din patrimoniu a fost dat cu titlu gratuit. Cum aceste companii nu au voie sa faca donatii (au capital majoritar de stat, deci nu pot sa faca acte de binefacere pe banii cetatenilor), inseamna ca acest activ a fost transferat ilegal. De aceea trebuie tras la raspundere Consiliul de Administratie pentru ca a autorizat aceasta ilegalitate, iar terenul trebuie sa reintre in posesia companiei. Asa am gandit eu.



#1150 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2007 - 07:24 AM

eu am gandit prb la control EXCLUSIV prin prisma disciplinei de control ..... nu mi-am pus intrebarea daca era legal sau nu transferul ..... dar e posibil si f corecta sa aiba dreptate cei care au scris ca era ilegal transferul ......... dar zic eu si aici este interpretabil .... avem suficiente date cat sa consideram transferul ilegal ? stim noi cumva daca nu Consiliul de Administratie s-a consultat inainte sau a primit incuviintarea AGA inainte ??? nu stim .....
Cat priveste cedarea dreptului de folosinta .... poate ca aveti dreptate si aici si nu s-a cedat dreptul de proprietate, dar tot aia este, pe undeva, ca cedarea tot gratuita ar fi ...... absolut totul este interpretabil. Ca si la prb cu TVA de rambursat : eu m-am legat exclusiv de faptul : poti sa ceri unui organ de control sa-ti returneze un tva pe care tu l-ai considerat nedeductibil cand el era deducitibil ? ce se intampla, spre ex, daca in prb ni se spunea in loc sa deduca tva de 19% cf facturii, societatea l-a considerat scutit de tva ??? Eu asa am explicat aceasta problema..... sau sper sa intealaga ca asta am vrut sa spun .....



#1151 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2007 - 08:25 AM

Parerea mea este ca si daca se primea incuviintarea AGA, transferul tot ilegal era. Oricum, in problema se spune ca transferul a fost autorizat de Consiliul de Administratie. Ei raspund pentru ilegalitati. Daca AGA ar fi luat o hotarare ilegala, hotararea trebuia atacata in justitie. Dar Consiliul de Administratie s-a multumit sa execute ("sa traiti") intocmai hotararea (daca ea a existat), fara sa-si puna problema daca este legal sau nu. Eu zic ca atunci cand vine cineva in control, urmareste in primul rand respectarea legii. Ori legea in cazul nostru, parerea mea, nu prea a fost respectata.



#1152 Roxanee

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 104 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 12 September 2007 - 08:49 AM

Cate capete tot atatea pareri si nici un raspuns oficial. Oare CECARU- l nu ne da nici o lamurire??



#1153 crisa36

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2007 - 10:39 AM

Vezi postareacrisa36, la Sep 10 2007, 03:27 PM, a spus:

Poate sa ma ajute cineva cu o idee?
Daca am avut o probl de genul:" o soc primeste de la alta soc produse in regim de consignatie la pretul de 2000 in luna ian, iar in febr le vinde la 22000. Inreg.in ctb vanzarea".
Cum se face corect?
Multumesc.

Da' chiar nu stie nimeni?! Nu aveti nici macar o idee?...
PLEASE...



#1154 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2007 - 12:53 PM

Vezi postareacrisa36, la Sep 12 2007, 11:39 AM, a spus:

Vezi postareacrisa36, la Sep 10 2007, 03:27 PM, a spus:

Poate sa ma ajute cineva cu o idee?
Daca am avut o probl de genul:" o soc primeste de la alta soc produse in regim de consignatie la pretul de 2000 in luna ian, iar in febr le vinde la 22000. Inreg.in ctb vanzarea".
Cum se face corect?
Multumesc.

Da' chiar nu stie nimeni?! Nu aveti nici macar o idee?...
PLEASE...
In primul rand, cred ca vanzarea ar fi la 2200 si nu 22.000 ... oricum, nu asta conteaza
eu as rezolva asa : avem detalii despre cat este comisionul perceput sau cat din pretul de achizitie este comisionul perceput ? era o problema la fiscalitate de genul asta, unde se calc TVA doar la val comisionului daca marfa se lua de la persoane fizice, si la total valoare, daca venea de la persoane juridice. Dar existau detalii in problema, cat este adaosul comercial, de la ce fel de persoane se ia .... daca nu ni se dau detalii, atunci cred ca este vanzarea standard cu descarcarea de gestiune normala .....



#1155 AnAbEllA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 Postari:

Postat 12 September 2007 - 05:59 PM

si mai ce?[/quote]Poate ajuta la ceva (eu am gresit, nu am facut asa), vezi art 49 alin 4 CF si alin 7 acelasi art.Eu am facut: 20000 x 9/12 x 16% = 2400 [/quote]
[/quote]

dde ce crezi ca ai gresit la problema cu taximetristul ? alin 7 din CF se refera la cei care au desfasurat si o alta activitate indep. in afara de cea de taxi, ori nu se specifica nimic in problema despre o alta activitate...din cate imi amintesc..deci eu zic ca ai facut bine 20000x9/12x16%
(7) Daca un contribuabil desfasoara activitate de transport de persoane si de bunuri in regim de taxi si desfasoara si o alta activitate independenta, atunci venitul net din activitatile independente desfasurate de contribuabil se determina pe baza datelor din contabilitatea in partida simpla, conform art. 48. In acest caz, venitul net din aceste activitati nu poate fi inferior venitului net stabilit pe baza normei de venit pentru activitatea de transport de persoane fizice si de bunuri in regim de taxi.



#1156 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2007 - 07:04 PM

Multumesc AnAbElla! Am realizat ca aici am facut bine. Cand m-am uitat in CF, cred ca eram intr-o pasa mai proasta si nu mi-am dat seama ca acolo scrie de alte activitati independente ceea ce nu era cazul in problema noastra. In schimb am gresit totusi la problema cu masina de 1820 cmc. Trebuia sa impart direct la 200 si sa inmultesc cu 60 (impozitul). Eu intai am scazut 200, apoi am impartit la 200 si am inmultit cu 60. De ce? Nu ma intreba, ca nu stiu nici eu. Nu stiu insa ce subiect am mai avut la fiscalitate in afara de aceste 2 probleme, de cea cu opere literare si cu impozitul pe profit. Mi-e teama ca am trecut peste ea, fara sa o vad. Din aceasta cauza tot intreb ce subiecte am avut (varianta 6, sambata).



#1157 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2007 - 07:09 PM

Multumesc AnAbElla! Am realizat ca aici am facut bine. Cand m-am uitat in CF, cred ca eram intr-o pasa mai proasta si nu mi-am dat seama ca acolo scrie de alte activitati independente ceea ce nu era cazul in problema noastra. In schimb am gresit totusi la problema cu masina de 1820 cmc. Trebuia sa impart direct la 200 si sa inmultesc cu 60 (impozitul). Eu intai am scazut 200, apoi am impartit la 200 si am inmultit cu 60. De ce? Nu ma intreba, ca nu stiu nici eu. Nu stiu insa ce subiect am mai avut la fiscalitate in afara de aceste 2 probleme, de cea cu opere literare si cu impozitul pe profit. Mi-e teama ca am trecut peste ea, fara sa o vad. Din aceasta cauza tot intreb ce subiecte am avut (varianta 6, sambata).



#1158 AnAbEllA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 109 Postari:

Postat 12 September 2007 - 07:19 PM

Vezi postareaAnaStancu, la Sep 12 2007, 08:04 PM, a spus:

Multumesc AnAbElla! Am realizat ca aici am facut bine. Cand m-am uitat in CF, cred ca eram intr-o pasa mai proasta si nu mi-am dat seama ca acolo scrie de alte activitati independente ceea ce nu era cazul in problema noastra. In schimb am gresit totusi la problema cu masina de 1820 cmc. Trebuia sa impart direct la 200 si sa inmultesc cu 60 (impozitul). Eu intai am scazut 200, apoi am impartit la 200 si am inmultit cu 60. De ce? Nu ma intreba, ca nu stiu nici eu. Nu stiu insa ce subiect am mai avut la fiscalitate in afara de aceste 2 probleme, de cea cu opere literare si cu impozitul pe profit. Mi-e teama ca am trecut peste ea, fara sa o vad. Din aceasta cauza tot intreb ce subiecte am avut (varianta 6, sambata).

Nu-ti face probleme pt aia cu taxa auto, pt ca aia era punctata cel mai putin; cu impozitul pe profit au fost 2 : una in care se dadeau doar venituri si chelt si se cerea sa se calc.impozitul si una ( ultima, nr5) in care in afara de venituri si chelt se mai dadeau si protocol, sponsorizare, etc... aici eu nu am calculat bine decat protocolul, sponsorizarea nu am calculat-o si nu am scazut-o din impozitul final, si am inteles ( dar eu n-am observat) ca au mai pus intre cheltuieli si chelt cu ajutor social sau ceva in genul asta, eu m-am grabit si am crezut ca este chelt cu asig sociale si l-eam considerat deductibile ... am gresit si la cea cu drepurile de autor pt ca am calculat doar 10% retinerea la sursa nu am mai continuat, iar la taximetrist am facut ca o desteapta doar 20000x9/12; eu sper sa puncteze macar la jumatate din punctajul normal pt ca am facut totusi ceva....



#1159 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 12 September 2007 - 09:03 PM

Da, AnAbElla, parca imi aduc aminte ca am facut ceva cu impozit pe profit, in afara de problema cu cheltuielile. La opere literare, am scazut cota forfetara de 40% si am calculat apoi impozit 16%. Nu stiam ca trebuie 10%. Sigur trebuia 10%? La cea cu impozitul pe profit am calculat bine si cheltuielile de protocol si cheltuielile cu sponsorizarea, le-am scazut din impozitul pe profit cum trebuie, dar exact ca tine, cheltuielile sociale, le-am considerat cheltuieli cu asigurarile sociale. Cat despre problema aceea de care nu-mi mai aminteam, sper sa fi trecut-o "pe curat", pentru ca in ritmul in care am transcris de pe ciorne... ma astept la orice. Mare prostie am facut ca i-am ascultat si am lucrat intai pe ciorne. Am constatat la sfarsit ca am scris mai frumos pe ciorne decat pe curat.



#1160 crisa36

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 34 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2007 - 10:13 AM

Vezi postareamihavesa, la Sep 12 2007, 01:53 PM, a spus:

Vezi postareacrisa36, la Sep 12 2007, 11:39 AM, a spus:

Vezi postareacrisa36, la Sep 10 2007, 03:27 PM, a spus:

Poate sa ma ajute cineva cu o idee?
Daca am avut o probl de genul:" o soc primeste de la alta soc produse in regim de consignatie la pretul de 2000 in luna ian, iar in febr le vinde la 22000. Inreg.in ctb vanzarea".
Cum se face corect?
Multumesc.

Da' chiar nu stie nimeni?! Nu aveti nici macar o idee?...
PLEASE...
In primul rand, cred ca vanzarea ar fi la 2200 si nu 22.000 ... oricum, nu asta conteaza
eu as rezolva asa : avem detalii despre cat este comisionul perceput sau cat din pretul de achizitie este comisionul perceput ? era o problema la fiscalitate de genul asta, unde se calc TVA doar la val comisionului daca marfa se lua de la persoane fizice, si la total valoare, daca venea de la persoane juridice. Dar existau detalii in problema, cat este adaosul comercial, de la ce fel de persoane se ia .... daca nu ni se dau detalii, atunci cred ca este vanzarea standard cu descarcarea de gestiune normala .....

Ai dreptate. Am scris eu gresit. Intra la 20000 si se vand la 22000. De tva nu se specifica nimic. Problema mea este pe ce cont de vanzare intra?! 758 sau care? Cu suma de 2000, presupun... adica comisionul.






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

8 useri citesc topicul

0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL