Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Registrul de casa - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 6

Salt la continut


- - - - -

Registrul de casa

registru de casa
154 replies to this topic

#101 CONTAR

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 22 February 2012 - 02:37 PM

am voie sa incasez cat de mult
am voie sa platesc unui furnizor intr o zi o singura chitanta de max 5000, dar per total sa nu depasesc suma de 10.000 sau de 100.000?
am vazut mai sus 100.000 - de asta intreb


verific acum un dosar...si pe langa jurnalul de casa am si un jurnal de deconturi
in jurnalul de casa am plati de 10.000 si in jurnalul de deconturi 10.000 catre furnizori. este corect????



#102 GIUTZA

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 05 March 2012 - 10:29 PM

Buna seara, va rog ajutati-ma cu o lamurire ,poate pare hilara dar nu mai vad iesire :blink2: de 3 ore. Am eliberat din casierie suma de 200 de ron pe baza referat de necesitate -am operat in registrul de casa la plati in aceiasi zi,dupa cateva zile mi-au sosit bonurile aferente sumei eliberate in referat dar au totalizat 230 ron, am dat diferenta de 30 de roni iar in registrul de casa am operat suma de 230 ron. E ok?!!!! Practic eu am scazut de doua ori?! Acum nu imi iese recapitulatia lunara fix cu 200 de lei.(total incasari sa dea la fel cu sumele adunate din depuneri bancare,facturi achitate,salarii, cheltuieli administrative plus sold casa la 29.02.2012) In speranta ca nu v-am zapacit multumesc anticipat pentru raspuns .




#103 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 March 2012 - 08:33 AM

Vezi postareaGIUTZA, la 05 March 2012 - 10:29 PM, a spus:

Buna seara, va rog ajutati-ma cu o lamurire ,poate pare hilara dar nu mai vad iesire :blink2: de 3 ore. Am eliberat din casierie suma de 200 de ron pe baza referat de necesitate -am operat in registrul de casa la plati in aceiasi zi,dupa cateva zile mi-au sosit bonurile aferente sumei eliberate in referat dar au totalizat 230 ron, am dat diferenta de 30 de roni iar in registrul de casa am operat suma de 230 ron. E ok?!!!! Practic eu am scazut de doua ori?! Acum nu imi iese recapitulatia lunara fix cu 200 de lei.(total incasari sa dea la fel cu sumele adunate din depuneri bancare,facturi achitate,salarii, cheltuieli administrative plus sold casa la 29.02.2012) In speranta ca nu v-am zapacit multumesc anticipat pentru raspuns .

Daca prima data v-ati scazut din registrul de casa cu 200 lei , a doua oara trebuia sa scadeti doar 30 lei (atat cat ati platit ) nu 230 lei cat ati inregistrat dvs. !
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#104 Macarie Adina

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 28 March 2012 - 10:12 PM

Cum verificati concilierea soldului bancar cu inregistrarile din contabilitate?



#105 montanman

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 05 April 2012 - 04:59 PM

Scuze ca am postat initial unde nu trebuie

Buna ziua,
am uitat sa intocmesc registrul de casa pentru operatiunile dintr-o zi, in speta 12 mai 2011. In urma unui control am descoperit la momentul de fata problema respectiva. Cum pot remedia situatia. In contabilitate operatiunile au fost inregistrate, dar nu am documentul efectiv in spate, am doar documentele justificative.
Daca ma puteti ajuta cu un sfat, va multumesc.



#106 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 11 April 2012 - 02:41 PM

corectia se face la data la care ai descoperit lipsa inregistrarilor in registrul de casa, desi in urma inventarierii conturilor eroarea trebuia depistata si corectata in 2011



#107 Arthemis

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 03 June 2013 - 08:54 PM

Bună seara!

Am și eu o întrebare. Lucrez de foarte puțin timp și am o nelămurire cu registrul de casă, mai exact banii încasați în ziua mea de lucru, pe care îi dau colegei mele la schimbul de tură, ea nu trebuie să semneze pt primirea banilor? Eu am semnat registrul de casă cu un anumit sold, ea n-ar trebui să semneze că a primit banii aceia pt tura ei?



#108 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 June 2013 - 11:35 AM

poti folosi monetarul. :smile:

monetarul (cod 14-50-61). serveste ca:
- document justificativ pentru evidentierea la sfarsitul zilei a numerarului existent in casierie, corespunzator marfurilor comercializate;
- document justificativ de inregistrare in contabilitate;
- document justificativ pe baza caruia se preda contribuabilului numerarul incasat prin casa de catre casier, respectiv vanzator.

se intocmeste in doua exemplare de catre casier sau persoana imputernicita, la sfarsitul zilei (n.n. turei), prin inventarierea numerarului pe categorii de bancnote si de monede.

Contribuabilul ................................
...............................................

MONETAR Nr. ........
Data ..........................
Magazinul ................ Casa ..........

....................... bucăţi x 500 lei ...................
....................... bucăţi x 200 lei ...................
....................... bucăţi x 100 lei ...................
....................... bucăţi x 50 lei ...................
....................... bucăţi x 10 lei ...................
....................... bucăţi x 5 lei ...................
....................... bucăţi x 1 lei ...................
....................... bucăţi x 50 bani ...................
....................... bucăţi x 10 bani ...................
....................... bucăţi x 5 bani ...................
....................... bucăţi x 1 ban ...................

TOTAL LEI:
................................................................................

Casier predător, Casier primitor,
..................... .....................
Responsabil,
.....................



#109 nico1979

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 93 Postari:

Postat 28 October 2013 - 10:54 AM

Stiti cumva, daca mai e valabil, registrul de casa mai trebuie listat cate o pagina pentru fiecare zi, sau il pot lista pe tot la sfarsitul lunii?



#110 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2013 - 02:10 PM

operatiunile prin caserie se consemneaza zilnic, in ordinea efectuarii lor !! prin urmare, vei edita registrul de casa in fiecare zi !

:smile:



#111 danutzakiri

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 27 August 2014 - 06:53 PM

daca la sfarsit de luna nu am sold in casa cum procedez la inregistrarea statului de plata?



#112 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 August 2014 - 07:26 PM

va trebui sa se aduca nr. in caserie, iar cele mai uzitate moduri sunt : fie prin transfer din contul bancar, fie prin aport numerar asociat/ administrator.
cu alte cuvinte, daca salariile s-au achitat, atunci trebuie inreg. operatiunea ecomica asa cum a fost in realitate, adica incarcarea cu numerar a caseriei din sursa respectiva si apoi plata salariilor cf. statului de plata.



#113 danutzakiri

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 27 August 2014 - 11:08 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 27 August 2014 - 07:26 PM, a spus:

va trebui sa se aduca nr. in caserie, iar cele mai uzitate moduri sunt : fie prin transfer din contul bancar, fie prin aport numerar asociat/ administrator.
cu alte cuvinte, daca salariile s-au achitat, atunci trebuie inreg. operatiunea ecomica asa cum a fost in realitate, adica incarcarea cu numerar a caseriei din sursa respectiva si apoi plata salariilor cf. statului de plata.


da am inteles ,dar eu am in sold 3349.81 ron iar statul de salarii este de 19700.00 ron ,creditarea casei este de 5000 ron si dif. de unde o iau?



#114 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 28 August 2014 - 09:04 AM

Diferenta o luati din banca ( daca aveti disponibil), incasarea din vanzari marfa sau prin alt aport numerar asociat/administrator.
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#115 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 28 August 2014 - 09:31 AM

dif. o iei de acolo de unde s-au platit salariile !! de unde ati avut bani sa platiti, de acolo faci incarcarea cu nr. a caseriei !
ti-am mai spus : reflecta realitatea operatiunilor !

daca nu ati platit salariile inca, nu le inreg. ca platite - le lasi in sold (adica de plata) pana aveti banii necesari !!



#116 danutzakiri

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 06 September 2014 - 01:28 AM

multumesc pentru indrumare,am rezolvat,e mai greu cand esti incepator in ale contabilitatii si toti vor sa fii perfect,oricum va multumesc pentru ajutor si sper sa pot conta pe sprijinul vostru si in continuare.multam!



#117 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 September 2014 - 10:32 AM

cu drag, :smile: oricand ne pricepem ...
Cristina e o profesionista, te poti baza pe raspunsurile ei oriunde le gasesti. :biggrin2:
De fapt, cam toti cei care mai raspundem p-aici stim destul de bine ce spunem... doar ca, din pacate, suntem din ce in ce mai putini.



#118 danutzakiri

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 September 2014 - 08:06 PM

cand am restituire creditare casa ,am inteles ca trebuie emisa o chitanta,ce trebui sa scriu la rubrica AM PRIMIT DE LA ?



#119 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 08 September 2014 - 09:18 PM

Se trece numele persoanei fizice careia i se inmaneaza banii, care trebuie sa fie chiar persoana care a creditat firma.
In caz ca creditarea firmei a fost facuta de o firma, se recomanda ca restituirea sa se faca prin banca. In caz ca restituirea se face cu numerar unei firme, se trece numele persoanei care are imputernicire de la firma respectiva.
Desigur ca trebuie sa existe si dispozitie de plata.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#120 mgabi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1344 Postari:
  • Gender:Female

Postat 09 September 2014 - 09:24 AM

In Ordin scrie la chitanta ca se foloseste doar pentru incasari ... nu cred ca este corect sa faci plati cu chitanta!

2. Se întocmește în două exemplare, pentru fiecare sumă încasată, de către casierul unității și se semnează de acesta pentru primirea sumei.

Pentru plati se foloseste doar in cazul platilor in valuta si se emite chitanta in valuta, aceea este singura la care scrie ca se foloseste pentru incasari/plati.

Daca voi stiti alte reglementari , ar fi bine-venita precizarea. Mie personal, mi se pare mai comod sa tai chitanta pentru facturile de retur cu numerar, ca sa nu chemi delegatul cu chitanta la el, sau sa faci DP ... dar n-am gasit "portita" legala.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL