Daca pleci prin demisie (act unilateral) , patronul NU trebuie sa fie de acord ,este vointa ta . Trebuie sa respecti doar nr. de zile trecut in CIM in caz de demisie .
#41
Postat 22 June 2008 - 09:53 PM
Daca pleci prin demisie (act unilateral) , patronul NU trebuie sa fie de acord ,este vointa ta . Trebuie sa respecti doar nr. de zile trecut in CIM in caz de demisie .
#42
Postat 22 June 2008 - 11:31 PM
Doina P, la Jun 22 2008, 10:53 PM, a spus:
Daca pleci prin demisie (act unilateral) , patronul NU trebuie sa fie de acord ,este vointa ta . Trebuie sa respecti doar nr. de zile trecut in CIM in caz de demisie .
Multumesc Doina, deci mai trebuie sa stau atatea zile cate sunt mentionate, nu ma obliga nimeni, daca am semnat 3 luni sa stau pana se implinesc zilele alea...am inteles. Si inca o intrebare ,sper sa nu postez aiurea...in cate zile de la angajare(semnarea contractului) ar trebui sa am carte de munca completata de noul loc de munca?
#43
Postat 23 June 2008 - 09:20 AM
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 23 June 2008 - 09:20 AM
#44
Postat 23 June 2008 - 05:11 PM
Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 23 June 2008 - 05:12 PM
#45
Postat 03 July 2008 - 04:30 PM
#46
Postat 03 July 2008 - 05:42 PM
#47
Postat 09 September 2009 - 07:44 AM
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 21 September 2009 - 03:40 PM
#48
Postat 28 September 2009 - 02:03 PM
din CM am vazut ca exista per de proba de 5 zile , 15 sau 30 zile dupa cum ctr este pe o perioada mai mica sau mai mare de 3 respectiv 6 luni ; eu intreb nu pot sa fac angajare si pentru o luna cu perioada de proba de 5 zile ? pt muncitori calificati ?
intreb asta pt ca licitatia pe care am castigat-o acopera doar o luna de munca..........
astept pareri si sfaturi
#49
Postat 29 September 2009 - 01:28 PM
Daca vei folosi contracte pe perioada determinata vei putea face decat max 3 astfel de contracte succesive.
#50
Postat 19 October 2009 - 08:48 PM
detin un mic magazin de cosmetice cu 2 angajate (vanzatoare) una dintre ele este angajata de la deschidere de acum 2 ani si una de 1 an fix. Cu ambele am facut Contract Individual de Munca pe perioada nedeterminata, sunt intregistrate la Fortele de Munca. In principiu se ocupa contabila de toate cele, dar azi am citit pe net ca aceste contracte se incheie numai pe perioade determinate de max un an. (am citit in Codul Muncii). E adevarat? Sunt in neregula cu aceste acete?
Si ar mai fi ceva, programul de lucru: magazinul e deschis 12 ore pe zi de L-D iar fetele lucreaza 6 ore pe zi zilnic. Defapt lucreaza un weekend una un weekend cealalta. Nici asta nu e ok? Cum procedeaza lumea?
Merci de raspunsuri.
#51
Postat 19 October 2009 - 09:05 PM
Legat de program trebuie vazut daca fac ore suplimentare si daca da se platesc dublu , iar orele din wekend se platesc dublu sau se da zile libere.
Fetele sunt angajate cu 8h/zi sau cu 6h/zi ?
#52
Postat 20 October 2009 - 10:08 AM
Trebuie sa fac si Carnet de Munca, sau acest lucru nu mai este obligatoriu?
Fetele sunt angajate cu 6 ore/zi, una pe functia de asistent Vanzari iar cealalta ca si director de Vanzari (fiindca se mai ocupa si de altele legat de magazin).
#53
Postat 20 October 2009 - 11:48 AM
Daca angajatele dvs. nu poseda carnete de munca,acestea vor da o declaratie pe proprie raspundere ca nu au posedat niciodata si in baza acestei declaratii inspectorul de resurse umane, respectiv persoana care se ocupa la dvs. de aceste aspecte, va intocmi o adresa catre ITM care va contine : numele si prenumele persoanelor, data angajarii, CNP-ul si CIM inregistrat la ITM.
Aceasta adresa va fi vizata de referentul de specialitate la care este repartizata societatea si cu adresa vizata persoana dvs. va cumpara carnetele..
In mod normal aceste carnete ar fi trebuit cumparate in termen de 30 zile de la data angajarii. Ptr aceea adresa catre ITM exista formular special, daca aveti nevoie vi-l pot trimite.
#54
Postat 28 October 2009 - 08:08 PM
timisoara, la Oct 20 2009, 12:08 PM, a spus:
Trebuie sa fac si Carnet de Munca, sau acest lucru nu mai este obligatoriu?
Fetele sunt angajate cu 6 ore/zi, una pe functia de asistent Vanzari iar cealalta ca si director de Vanzari (fiindca se mai ocupa si de altele legat de magazin).
Daca fetele au contract cu 6h/zi, nu au voie sa faca ore suplimentare, deci maxim 30 h/saptamana.
Aceasta postare a fost editata de dalinas: 28 October 2009 - 08:10 PM
#55
Postat 02 November 2009 - 12:56 PM
#56
Postat 09 March 2010 - 03:50 PM
#57
Postat 10 March 2010 - 09:05 PM
conform art 80, alin 4, din Codul Muncii, "Intre aceleasi parti se pot incheia cel mult 3 contracte individuale de munca pe durata determinata succesive, dar numai inauntrul termenului prevazut la art 82" (24 de luni)
deci, mai este permisa o ultima prelungire, daca te incadrezi in total in perioada de 24 de luni.
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 11 March 2010 - 09:29 AM
#58
Postat 11 March 2010 - 08:07 AM
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 11 March 2010 - 09:29 AM
#59
Postat 27 July 2010 - 04:52 PM
Cum este corect sa scriu 01.08.2010-01.02.2010 sau 01.08.2010-31.01.2011/
Astept opinii
Va multumesc mult
#60
Postat 27 July 2010 - 05:34 PM
ii faci prelungire cu 01.08 fiindca atunci e prima zi in care nu ar mai lucra dupa 31.07
este corect 01.08.2010-31.01.2011 daca vrei sa nu mai lucreze incepand cu 01.02.2011, adica 31.01.2011 sa fie ultima din ctr nou/prelungire.
logic, nu ? :biggrin:
aaa, sa nu uit : vorbesti de un ctr de munca, da ?
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi