Autorizatii, avize, licente firma
#21
Postat 29 April 2008 - 11:00 PM
#22
Postat 30 April 2008 - 08:02 AM
crissmario, la Apr 30 2008, 12:00 AM, a spus:
nu contractele trebuie avizate la Bucuresti! trebuie sa faci o intraga documentatie la Ministerul Muncii pentru aprobare de contingent ( in primul rand trebuie sa faci dovada ca firma activeaza in Romania - in acelasi domeniu- si trebuie sa depui actele societatii , contract cu partenerul starin, devizul de lucrari, cam 3 declaratii............. daca vei cauta munca legala in germania vei gasi tot ce trebuie), apoi, dupa ce vei primi aprobare de contingent - care este in functie de durata contractului, productivitatea om/ luna- , trebuie obtinute formulare e101 pentru muncitorii pe care-i vei detasa in Germania - !!
Este o munca titanica si iti trebuie cam 2 luni da obtii tot ce-ti trebuie !
#23
Postat 08 May 2008 - 05:25 PM
Multumesc
#24
Postat 22 May 2008 - 07:05 PM
Daca firma X doreste sa aibe ca activitate principala :"Activitate de contabilitate , audit financiar, consultanta dom. fiscal", iar ca act. secundara :"COnsultanta privind accesarea fonduri structurale":
- pentru obtinerea autorizatiilor de la CECAR, Camera Aud. FIn, reprezinta un impediment existenta acestui tip de activitate secundara?
- ce conduri CAEN treb. trecute pt activitatea secundara??
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
#25
Postat 03 June 2008 - 06:30 AM
Supun discutiei urmatoarea problema:
- care este limita cifrei de afaceri pentru care administratorul poate semna doc. contabile in nume propriu;
- care este limita cifrei de afaceri pentru care o societate de contabilitatae poate semna documente contabile ale societatii X, fara sa fie necesar existenta uni departament financiar - contabil in cadrul societatii X
- care este cifra de afaceri peste care este obligatoriu sa ai departament financiar-contabil
V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta si cu paragraful de lege in acest sens.
Va multumesc anticipat.
#26
Postat 03 June 2008 - 08:42 AM
de anul trecut administratorul nu mai are voie sa semneze si toate societatile indiferent de cifra de afaceri trebuie sa aiba compartiment contabil intern sau extern .In ceea ce priveste societate de contabilitate nu poate semna ci doar societatile de expertiza . Daca veti citi materialul de mai sus va veti lamuri .
#27
Postat 07 June 2008 - 04:03 PM
#28
Postat 18 June 2008 - 03:44 PM
#29
Postat 18 June 2008 - 05:53 PM
#30
Postat 18 June 2008 - 09:32 PM
#31
Postat 19 June 2008 - 12:16 PM
Florin_76, la Jun 18 2008, 10:32 PM, a spus:
Este vorba de o firma de consultanta.
Ce mai stiu eu este ca trebuie sa avem un regulament intern, trebuie sa existe fisa postului, protectia muncii iarasi trebuie sa existe, PSI probabil, avize pt protectia mediului....si probabil mai sunt.....
Chiar daca cele care le-am mentionat eu sunt corecte si trebuie sa existe, problema mea este ca nu stiu cu ce sa incep....unde sa merg ca sa ma pun in ordine cu toate.
Va multumesc
#32
Postat 22 July 2008 - 04:33 PM
#33
Postat 30 July 2008 - 09:38 AM
Nedelcu Mihai, la May 8 2008, 06:25 PM, a spus:
Multumesc
am si eu aceeasi situatie, si ma cam invirt in cerc. Ai aflat cumva cum se procedeaza pentru a obtine licenta pentru jocurile de noroc? Pina acum singurii care au spus ca ma "ajuta" sa-mi iau licenta si autorizatiile sint bisnitarii.
#34
Postat 31 July 2008 - 03:22 PM
#35
Postat 31 July 2008 - 04:21 PM
#36
Postat 01 August 2008 - 06:26 PM
Eu sunt expert contabil si am firma mea de contabilitate...si recent am primit o oferta sa particip la infiintarea unei alte firme de contabilitate cu mine 51%(asociatii care doresc infiintarea sc de contb nu sunt experti contabili si au nevoie de cineva)bineinteles imparteala dividendelor este in mod egal... nu stiu cat este de legal asta...si sa ma ocup de ea.
Problema este ca nu vreau sa renunt la firma mea ...si ma gandeam daca
1.pot sa numesc un director compartiment contabiliate care sa faca aceste lucrari financiar contabile si eu numai sa intocmesc bilanturile...bineinteles raspunderea sa-mi apartina numai pt intocmirea lor.
2.CECCAR are cateva coduri CAEN agreate...si in momentul in care infiintezi firma de contabilitate poti sa ai si alte coduri CAEN ? Daca nu...atunci pot sa introduc dupa autorizarea CECCAR a firmei, alte coduri in afara de cele agreate din CCECAR?
3.cu autorizatia mea de expert contabil pot sa infiintez mai multe societati de contabiliate?
Gata...nu stiu cum sa procedez...ideea este ca as dori sa-i ajut pe ceilalti asociati si nu stiu cum sa fac...fara sa am probleme.
Va multumesc pentru atentie!
#37
Postat 01 August 2008 - 08:00 PM
Numai bine
#38
Postat 02 August 2008 - 07:31 PM
Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 16 February 2010 - 03:20 PM
#39
Postat 03 August 2008 - 07:06 PM
COCEAN ELIDA, la Aug 1 2008, 07:26 PM, a spus:
Eu sunt expert contabil si am firma mea de contabilitate...si recent am primit o oferta sa particip la infiintarea unei alte firme de contabilitate cu mine 51%(asociatii care doresc infiintarea sc de contb nu sunt experti contabili si au nevoie de cineva)bineinteles imparteala dividendelor este in mod egal... nu stiu cat este de legal asta...si sa ma ocup de ea.
Problema este ca nu vreau sa renunt la firma mea ...si ma gandeam daca
1.pot sa numesc un director compartiment contabiliate care sa faca aceste lucrari financiar contabile si eu numai sa intocmesc bilanturile...bineinteles raspunderea sa-mi apartina numai pt intocmirea lor.
2.CECCAR are cateva coduri CAEN agreate...si in momentul in care infiintezi firma de contabilitate poti sa ai si alte coduri CAEN ? Daca nu...atunci pot sa introduc dupa autorizarea CECCAR a firmei, alte coduri in afara de cele agreate din CCECAR?
3.cu autorizatia mea de expert contabil pot sa infiintez mai multe societati de contabiliate?
Gata...nu stiu cum sa procedez...ideea este ca as dori sa-i ajut pe ceilalti asociati si nu stiu cum sa fac...fara sa am probleme.
Va multumesc pentru atentie!
#40
Postat 05 August 2008 - 01:12 PM
- cui
- act constitutiv
- dovada varsarii capitalului social de catre asociati
- cazier judiciar administrator
- declaratie administrator
- roi
- contract de inchiriere spatiu
- aviz de spatiu de la finante si politie
- decl 010 ca iesti inregistrat ca platitor de taxe pt. jocuri de noroc
- factura de provenienta a aparatelor
- certificat de verificare tehnica pt aparate
- aprobare de tip pt aparate
- note tehnice pt aparate
- certificat de atestare fiscala
Dupa ce ai un dosar cu toate actele faci o cerere in care specifici pt ce aparate vrei licenta, fiecare aparat in parte cu serie si loc de amplasare, si mai faci si un opis la dosar, apoi te duci cu el la ministerul finantelor si il depui la registratura si astepti sa fie comisia. Urmatoarea este in 20 august 2008, si actele trebuie depuse cu 10 zile inainte.
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
emitere factura catre firma din SUA |
Contabilitate PFA | mihaci |
|
||
Salariu si tichete de masa neridicate de catre salariatul plecat din firma |
SALARII | Otilia Alupei |
|
||
Salariat la o firma din strainatate dar lucrez de acasa |
Impozitare - VENIT | StefanNed |
|
||
Amortizare autorizatii farmacie achizitionate sub forma de fond comercial |
IMOBILIZARI | AndreiEcco |
|
||
Deducere Impozit microintreprinderi din facturi primite de la firma INACTIVAfirme inactive deduceri profi |
Impozitare - PROFIT | Ana2020 |
|
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi