Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Autorizatii, avize, licente firma - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


Autorizatii, avize, licente firma

caen autorizatii functionare
98 replies to this topic

#21 crissmario

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 29 April 2008 - 11:00 PM

buna.am o firma de constructii care are un contract cu o persoana din germania pt care trebuie sa ridice un bloc.care sunt demersurile si actele necesare pt a duce muncitorii din firma in germania?trebuie sa le avizez contractele la bucuresti?



#22 adriana1973

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:botosani

Postat 30 April 2008 - 08:02 AM

Vezi postareacrissmario, la Apr 30 2008, 12:00 AM, a spus:

buna.am o firma de constructii care are un contract cu o persoana din germania pt care trebuie sa ridice un bloc.care sunt demersurile si actele necesare pt a duce muncitorii din firma in germania?trebuie sa le avizez contractele la bucuresti?

nu contractele trebuie avizate la Bucuresti! trebuie sa faci o intraga documentatie la Ministerul Muncii pentru aprobare de contingent ( in primul rand trebuie sa faci dovada ca firma activeaza in Romania - in acelasi domeniu- si trebuie sa depui actele societatii , contract cu partenerul starin, devizul de lucrari, cam 3 declaratii............. daca vei cauta munca legala in germania vei gasi tot ce trebuie), apoi, dupa ce vei primi aprobare de contingent - care este in functie de durata contractului, productivitatea om/ luna- , trebuie obtinute formulare e101 pentru muncitorii pe care-i vei detasa in Germania - !!
Este o munca titanica si iti trebuie cam 2 luni da obtii tot ce-ti trebuie !




#23 Nedelcu Mihai

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Location:Gaesti

Postat 08 May 2008 - 05:25 PM

Salut as dori sa stiu cum ai obtinut licenta si ce proceduri ai urmat, am o firma si nu am avut licenta si am fost "prins". As dori sa stiu efectiv ce procedee trebuie urmate pentru obtinerea licentei si ce taxe se platesc eventual.
Multumesc
Salut



#24 Sweety25

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 22 May 2008 - 07:05 PM

Va rog mult sa ma ajutati..

Daca firma X doreste sa aibe ca activitate principala :"Activitate de contabilitate , audit financiar, consultanta dom. fiscal", iar ca act. secundara :"COnsultanta privind accesarea fonduri structurale":

- pentru obtinerea autorizatiilor de la CECAR, Camera Aud. FIn, reprezinta un impediment existenta acestui tip de activitate secundara?
- ce conduri CAEN treb. trecute pt activitatea secundara??


Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!



#25 Petrea Jitaru

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Gender:Male

Postat 03 June 2008 - 06:30 AM

Buna ziua,
Supun discutiei urmatoarea problema:
- care este limita cifrei de afaceri pentru care administratorul poate semna doc. contabile in nume propriu;
- care este limita cifrei de afaceri pentru care o societate de contabilitatae poate semna documente contabile ale societatii X, fara sa fie necesar existenta uni departament financiar - contabil in cadrul societatii X
- care este cifra de afaceri peste care este obligatoriu sa ai departament financiar-contabil

V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta si cu paragraful de lege in acest sens.

Va multumesc anticipat.



#26 nemrac

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 116 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 03 June 2008 - 08:42 AM

legea contabilitatii actualizata si OG nr. 65/1994 privind organizarea activitatii de expertiza contabila si a contabililor autorizati - republicata
de anul trecut administratorul nu mai are voie sa semneze si toate societatile indiferent de cifra de afaceri trebuie sa aiba compartiment contabil intern sau extern .In ceea ce priveste societate de contabilitate nu poate semna ci doar societatile de expertiza . Daca veti citi materialul de mai sus va veti lamuri .



#27 Bandit

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 53 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2008 - 04:03 PM

in cazul in care o firma si-a deschis un punct de lucru ( "printarie") trebuie sa iau autorizatie de functionare de la primaria de sector pe raza careia se afla pct. de lucru ?



#28 ioana.aron

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 18 June 2008 - 03:44 PM

Buna ziua. Va rog sa ma ajutati intr-o problema. Urmeaza sa preiau in administrare o societate si din cate am inteles eu nu prea este la zi cu avizele. Problema mea este ca nu stiu ce anume sa verific sa vad daca e la zi sau nu. Care sunt avizele de care are nevoie o societate sa functioneze in legalitate. Va multumesc



#29 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2008 - 05:53 PM

daca ne spui un pic si despre obiectul de activitate al firmei te-am putea ajuta.
Madalina



#30 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2008 - 09:32 PM

Reveniti cu ceva detalii, ca sa ne putem face o idee, despre ce anume doriti.



#31 ioana.aron

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 19 June 2008 - 12:16 PM

Vezi postareaFlorin_76, la Jun 18 2008, 10:32 PM, a spus:

Reveniti cu ceva detalii, ca sa ne putem face o idee, despre ce anume doriti.

Este vorba de o firma de consultanta.
Ce mai stiu eu este ca trebuie sa avem un regulament intern, trebuie sa existe fisa postului, protectia muncii iarasi trebuie sa existe, PSI probabil, avize pt protectia mediului....si probabil mai sunt.....
Chiar daca cele care le-am mentionat eu sunt corecte si trebuie sa existe, problema mea este ca nu stiu cu ce sa incep....unde sa merg ca sa ma pun in ordine cu toate.
Va multumesc



#32 elmam

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 208 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:informare

Postat 22 July 2008 - 04:33 PM

POATE CINEVA SA MA AJUTE CU O LISTA A AUTORIZATIILOR CE TREBUIESC OBTINUTE PT DECHIDERE RESTAURANT? VA ROG MULT DE TOT
elma



#33 Viktorija

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 30 July 2008 - 09:38 AM

Vezi postareaNedelcu Mihai, la May 8 2008, 06:25 PM, a spus:

Salut as dori sa stiu cum ai obtinut licenta si ce proceduri ai urmat, am o firma si nu am avut licenta si am fost "prins". As dori sa stiu efectiv ce procedee trebuie urmate pentru obtinerea licentei si ce taxe se platesc eventual.
Multumesc

am si eu aceeasi situatie, si ma cam invirt in cerc. Ai aflat cumva cum se procedeaza pentru a obtine licenta pentru jocurile de noroc? Pina acum singurii care au spus ca ma "ajuta" sa-mi iau licenta si autorizatiile sint bisnitarii.



#34 gigimus

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 31 July 2008 - 03:22 PM

Doresc sa infiintez o firma de turism tip SRL si va rog sa-mi spuneti ce acte sunt necesare pentru infiintare si evetuale avize de licenta si de la cine? Multumesc anticipat! Astept raspunsuri.



#35 nilufera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 237 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 31 July 2008 - 04:21 PM

[Vorbeste cu un avocat pentru asta, in principiu aceleasi acte ca pt orice alt SRL< in plus licenta de turism care se obtine pe baza brevetului pe care il ai sau faci rost :frusty:



#36 COCEAN ELIDA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:INFORMATIE SI COMUNICARE

Postat 01 August 2008 - 06:26 PM

Dragii mei colegi as vrea sa va cer parerea in privinta unei situatii mai ciudate .

Eu sunt expert contabil si am firma mea de contabilitate...si recent am primit o oferta sa particip la infiintarea unei alte firme de contabilitate cu mine 51%(asociatii care doresc infiintarea sc de contb nu sunt experti contabili si au nevoie de cineva)bineinteles imparteala dividendelor este in mod egal... nu stiu cat este de legal asta...si sa ma ocup de ea.
Problema este ca nu vreau sa renunt la firma mea ...si ma gandeam daca
1.pot sa numesc un director compartiment contabiliate care sa faca aceste lucrari financiar contabile si eu numai sa intocmesc bilanturile...bineinteles raspunderea sa-mi apartina numai pt intocmirea lor.
2.CECCAR are cateva coduri CAEN agreate...si in momentul in care infiintezi firma de contabilitate poti sa ai si alte coduri CAEN ? Daca nu...atunci pot sa introduc dupa autorizarea CECCAR a firmei, alte coduri in afara de cele agreate din CCECAR?
3.cu autorizatia mea de expert contabil pot sa infiintez mai multe societati de contabiliate?

Gata...nu stiu cum sa procedez...ideea este ca as dori sa-i ajut pe ceilalti asociati si nu stiu cum sa fac...fara sa am probleme.

Va multumesc pentru atentie!



#37 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 01 August 2008 - 08:00 PM

Nici eu nu am prea multa experienta, dar am sesizat anumite nereguli , daca ai sa citesti regulamentul ceccar ai sa descoperi ca nu poti fi asociat la mai multe societati de contabilitate si nici nu poti functiona cu mai multe coduri caen decat iti este permis din 2 motive : 1 de ordin deontologic, nu poti sa faci ceva ce-ti este interzis, si unde? tocmai cu ceccarul , 2. va trebui sa obtii un aviz de la ceccar pentru ati schimba actul constitutiv iar acolo se va specifica clar codurile caen specifice pentru activitati contabilitate, consultanta etc sunt pe situl ceccar dupa cate imi aduc aminte, sau poti vorbi cu un avocat sau sa intrebi la registrul Comertului daca vrei sa-ti faci singura modificarile.
Numai bine



#38 COCEAN ELIDA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:INFORMATIE SI COMUNICARE

Postat 02 August 2008 - 07:31 PM

Merci mult !!!

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 16 February 2010 - 03:20 PM




#39 nicolaitza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 101 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:constanta

Postat 03 August 2008 - 07:06 PM

Vezi postareaCOCEAN ELIDA, la Aug 1 2008, 07:26 PM, a spus:

Dragii mei colegi as vrea sa va cer parerea in privinta unei situatii mai ciudate .

Eu sunt expert contabil si am firma mea de contabilitate...si recent am primit o oferta sa particip la infiintarea unei alte firme de contabilitate cu mine 51%(asociatii care doresc infiintarea sc de contb nu sunt experti contabili si au nevoie de cineva)bineinteles imparteala dividendelor este in mod egal... nu stiu cat este de legal asta...si sa ma ocup de ea.
Problema este ca nu vreau sa renunt la firma mea ...si ma gandeam daca
1.pot sa numesc un director compartiment contabiliate care sa faca aceste lucrari financiar contabile si eu numai sa intocmesc bilanturile...bineinteles raspunderea sa-mi apartina numai pt intocmirea lor.
2.CECCAR are cateva coduri CAEN agreate...si in momentul in care infiintezi firma de contabilitate poti sa ai si alte coduri CAEN ? Daca nu...atunci pot sa introduc dupa autorizarea CECCAR a firmei, alte coduri in afara de cele agreate din CCECAR?
3.cu autorizatia mea de expert contabil pot sa infiintez mai multe societati de contabiliate?

Gata...nu stiu cum sa procedez...ideea este ca as dori sa-i ajut pe ceilalti asociati si nu stiu cum sa fac...fara sa am probleme.

Va multumesc pentru atentie!
poti fi asociat la o singura firma de contabilitate



#40 camilucaci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 05 August 2008 - 01:12 PM

Pt obtinerea licentei ai nevoie de o gramada de acte:
- cui
- act constitutiv
- dovada varsarii capitalului social de catre asociati
- cazier judiciar administrator
- declaratie administrator
- roi
- contract de inchiriere spatiu
- aviz de spatiu de la finante si politie
- decl 010 ca iesti inregistrat ca platitor de taxe pt. jocuri de noroc
- factura de provenienta a aparatelor
- certificat de verificare tehnica pt aparate
- aprobare de tip pt aparate
- note tehnice pt aparate
- certificat de atestare fiscala

Dupa ce ai un dosar cu toate actele faci o cerere in care specifici pt ce aparate vrei licenta, fiecare aparat in parte cu serie si loc de amplasare, si mai faci si un opis la dosar, apoi te duci cu el la ministerul finantelor si il depui la registratura si astepti sa fie comisia. Urmatoarea este in 20 august 2008, si actele trebuie depuse cu 10 zile inainte.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL