Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Autorizatii, avize, licente firma - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


Autorizatii, avize, licente firma

caen autorizatii functionare
98 replies to this topic

#61 eugenia82

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 17 February 2009 - 05:38 PM

Am nevoie de ajutor . am avut control de la ITM si "am aflat si noi" ca nu suntem autorizati din punct de vere al securitatii si sanatatii in munca pentru toate activitatile. Anexele noastre de la CUI cu autorizarile sunt pentru sediul social si punct de lucru fara a avea o anexa si pentru activitatile desfasurate in afara sediului social si a sediilor secundare ( suntem firma de constructii ) . Intrebarile mele sunt :
1. Ce acte imi sunt necesare ( model declaratie , cerere etc )?

multumesc



#62 blue_ange

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 26 February 2009 - 01:51 PM

Buna ziua,

as avea si eu o intrebare.
Dorsec sa deschid o firma de meditatii pentru elevi si nu stiu daca trebuie sa fie acreditata!
Ma poate cineva ajuta cu un raspuns ?

Va multumesc.




#63 vioreld

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:Buzau
  • Interests:Informare

Postat 26 February 2009 - 07:00 PM

Vrem si noi mai multe amanunte. Cum adica ,,acreditata'' ?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 27 February 2009 - 09:13 PM

vioreld



#64 mirelan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 02 March 2009 - 02:54 PM

din cate stiu eu nu exista acreditare in acest sens
doar sa selectezi cod caen corespunzator
daca vrei putem vorbi in privat: mirela_niculai_ec@yahoo.com



#65 liavio

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 10 April 2009 - 08:44 AM

Buna ziua!

Ce avize sunt necesare pentru deschiderea unui atelier de vulcanizare.Spatiul unde va fi atelierul este proprietate personala.Am cumparat aparatul de jantat,compresor,am luat casa de marcat(aici m-am grabit,de unde am cumparat m-a obligat sa fac contract de srvice ptr 12 luni cu ei...si eu nici nu am deschis),am societate din 1995 neplatitoare de tva,fara activitate.Urmeaza sa angajez un salariat,dar nu stiu ce avize imi trebuiesc(mediu,primarie???)Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi.Va multumesc anticipat.



#66 liavio

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 11 April 2009 - 12:09 PM

Chiar nu e nimeni pe forum care sa ma ajute cu un sfat ,indrumare?



#67 alexy

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 22 April 2009 - 12:56 PM

Daca stie cineva sa imi raspunda ,va rog : am o firma de constructii pe care am trecuta si fabricarea de boltari ,pentru inceperea activitatii de producere a boltariilor imi trebuie si alte aprobari (certificate de calitate? aprobari de la mediu?) din alta parte si daca da de unde ? va multumesc anticipat



#68 Cosmi

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 23 April 2009 - 08:51 AM

Buna ziua,
As dori sa stiu ce autorizatii are nevoie firma mea pentru import de anvelope de camioane. Vrem sa facem si colectare.
Astept un raspuns.
Va multumesc mult.



#69 katinca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 250 Postari:
  • Gender:Female

Postat 23 April 2009 - 08:53 PM

Vezi postareaaalina68, la Jan 7 2009, 11:33 AM, a spus:

Trebuie sa aiba afisat ceva anume?
Alina
Acte ce se afiseaza in loc vizibil la punctele de lucru:
-programul de functionare/de lucru cu publicul, inclusiv eventualele pauze de masa,
-certificatul de inmatriculare (in copie) al societatii comerciale,
-certificatele constatatoare/autorizatiile (in copie),
-limitele de adaos comercial practicat (in cazul societatilor ce desfasoara activitati de comert),
-telefonul pentru oficiul de protectie a consumatorului,
-textul privind obligatia clientilor de a solicita si de a pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate (acolo unde este cazul),
-planul de evacuare in caz de incendiu



#70 bogdan010

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 04 May 2009 - 05:56 PM

Buna ziua,

Sunt la inceput, am si eu o idee si cativa banisori si vreau sa ii inmultesc. Vreau sa plasez o toneta intr-un spatiu public cu flux de persoane foarte ridicat la care sa vand ceva ... Am o firma infiintata de cateva luni, nepaltitoare de TVA, si as vrea daca se poate sa mi se dea cateva indicatii sau macar un punct de plecare pentru a putea sa incep mica afacere(autorizatii, avize, taxe, etc.)

Multumesc.



#71 arrinna

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 26 June 2009 - 04:41 PM

Am depus documentele pentru autorizatie sanitar veterinara cf Ordinului 111/2008 pentru activitatea de comert cu ridicata cafea ceai condimente - deoarece activitatea pe care o desfasoara firma la acel punct de lucru este definita generic in Ordinul 111 ca activitate de depozitare asfel: "Unităţi care desfăşoară alte activităţi supuse înregistrării sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor şi controlului sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor;
a)Depozit alimentar - unitate cu spaţii şi dotări adecvate în care se desfăşoară activităţi pentru recepţia produselor de origine animală şi nonanimală cu sau fără regim termic, provenite din unităţi autorizate/înregistrate sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor de pe teritoriul naţional, depozitarea şi livrarea acestora către alte unităţi de vânzare cu amănuntul sau direct consumatorului final.", DSV Ilfov refuza autorizarea pe motiv ca nu am in obiectul de activitate declarata activitatea de depozitare cu cod CAEN aferent .

Mie mi se pare un abuz mai ales ca sunt inregistrata cu un cod CAEN care cf ord 601/2002 permite activitati secundare de depozitare, asa ca nu inteleg care este motivul pentru care ma trimit la Reg Com sa scimb codul CAEN .

Sa nu credeti ca motivatia pentru refuz mi-au dat-o in scris (desi eu le-am solicitat raspuns scris) - pe procesul verbal au scris documentatie incompleta desi eu am depus toate actele ( prin posta ca la sediu nu au vrut sa le primeasca).

Ati avut si voi aceeasi problema?
E normal ca o norma sanitar veterinara sa stabileasca codurile CAEN ? Unde scrie in norma ca tb sa am codul CAEN de depozitare daca desfasor activitate de comert cu ridicata - eu am citit si consider ca ma incadrez in conditiile de autorizare?
Ati primit autorizatii pentru activitati de comert cu ridicata in alte judete fara sa declarati cod CAEN depozitare?

Multumesc



#72 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2009 - 01:15 PM

si ce cauta acest topic la "controale .. " ??

topic mutat la "societati comerciale", si "avize, licente..."



#73 OANCEA SIMONA

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:CONSTANTA

Postat 24 July 2009 - 09:02 AM

Buna ziua,

daca poate sa ma ajute cineva, sunt intr-un impas in legatura cu urmatoarea problema.

Am o societate care, pe langa obiectul de activitate, vrea sa ma aiba venituri si dintr-o taxa de magazinaj.

Adica : vrea sa factureze catre alta societate, care doar tranziteaza geam termopan, o taxa de magazinaj pentru depozitarea temporara a acestei sticle. Deci nu ar desfasura ea activitate in acel spatiu ci doar ar percepe un procent din valoarea sticlei tranzitate.
Problema e : trebuie sa-si deschida firma mea punct de lucru sau firma care are geamul ?
Adica la un eventual control la acel spatiu cine ar trebui sa raspunda (oare trebuie si diverse avize, autorizatii - cu toate ca nu desfasoara activitate acolo ci doar desfacere, sa-i zicem asa) ???

multumesc mult !



#74 katinca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 250 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 July 2009 - 09:42 PM

Sper sa fie de folos



#75 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 25 July 2009 - 12:35 AM

Vezi postareaOANCEA SIMONA, la Jul 24 2009, 10:02 AM, a spus:

Am o societate care, pe langa obiectul de activitate, vrea sa ma aiba venituri si dintr-o taxa de magazinaj.
Problema imi apare ca o inchiriere de spatiu comercial. Cauta in codurile CAEN un cod potrivit pentru aceasta activitate si adaugi acest cod la domeniul de activitate (in Statut/act constitutiv si mentiuni la Reg.Com.). Apoi poti face un contract de inchiriere si facturezi lunar chirie spatiu comercial (de regula fara TVA).
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#76 wex

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 09 August 2009 - 08:36 PM

Firma pe care o reprezint vrea sa achizitioneze spre vinzare bauturi alcoolice (vin si bere) din spatiul UE. In acest moment incerc sa culeg informatii pentru a incepe aceasta activitate in mod legal.
In acest sens sunt unele intrebari la care nu am raspuns:
- Firma trebuie sa se autorizeze ca operator inregistrat (cf OMFP 2135/2006) ? sau e suficient ca furnizorul sa fie inregistrat in statul membru UE?
- la ce autoritate se face aceasta inscriere si ce contine dosarul de autorizare?
- Ce conditii trebuie sa indeplineasca furnizorul din statul membru?
- este necesara marcarea acestor bauturi alcoolice?
- la ce autoritate ar trebui sa se declara firma ca platitor de accize; ce declaratii se depun dupa aceea?
- unde si cind se plateste acciza;
- pe baza a ce documente pot circula produsele intre furnizor si cumparator (de unde se procura si cine trebuie sa le completeze)



#77 wex

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 27 August 2009 - 09:15 AM

Este posibil ca o firma infiintata in 2009 sa obtina aurotizarea ca operator inregistrat pentru produse accizabile?



#78 smara_radu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 06 January 2010 - 07:56 AM

Buna ziua,

As dori un raspuns in legatura cu urmatoarea situatie:

Detin firma X care a construit 3 ateliere de productie anul trecut.
Anul acesta tot firma X a luat autorizatie de constructie (si a facut implicit si proiectul) pentru o extensie a cladirii in fata si etajare + mansarda.
Problema este ca nu se mai doreste construirea pe firma X, ci pe persoana fizica.
Am inteles ca exista o modalitate de a vinde autorizatia + proiectul cladirii de pe firma pe persoana fizica.

Eu sunt administratorul societatii si doresc sa stiu din punct de vedere contabil cum se realizeaza acest lucru. Daca de exemplu autorizatia + proiectul se evalueaza la aprox 6000 RON, se taie factura pentru persoana fizica; cum se conteaza aceasta tranzactie?

Multumesc si astept raspuns!
Smaranda Iordache



#79 darla2203

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Hunedoara

Postat 15 February 2010 - 01:00 PM

Buna ziua.am si eu o intrebare.imi poate spune cineva care ar fi avizele, licente,autorizatii etc pt o societate care urmeaza sa se infiinteze cu obiect de activitate de servicii de paza si protectie la obiective fixe (adica se vor face contracte cu baruri, magazine unde permanent va fi un agent de paza) o cunostinta imi spunea ceva legat de ISO. Multumesc anticipat si astept rasp. dvs.
DARLA2203



#80 darla2203

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Hunedoara

Postat 15 February 2010 - 01:01 PM

Buna ziua.am si eu o intrebare.imi poate spune cineva care ar fi avizele, licente,autorizatii etc pt o societate care urmeaza sa se infiinteze cu obiect de activitate de servicii de paza si protectie la obiective fixe (adica se vor face contracte cu baruri, magazine unde permanent va fi un agent de paza) o cunostinta imi spunea ceva legat de ISO. Multumesc anticipat si astept rasp. dvs.
DARLA2203






Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL