Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
infiintare societate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

infiintare societate

aprobari acte necesare taxe autorizatie infiintare salarii
334 replies to this topic

#21 cristina_nita

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 19 May 2007 - 09:16 PM

buna seara!
e cineva care se ocupa cu comert marfa importata din China?as dori sa-mi deschid o firma cu acest dom.de activitate si as vrea sa aflu mai multe detalii cu privire la costurile unui import(taxe vamale, com.vamal, transport, etc). multumesc anticipat ptr raspunsuri.



#22 kahledh2007

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 20 May 2007 - 01:44 PM

Buna,

As avea si eu nevoie de niste sfaturi in privinta infiintari unui SRL.
DATELE PROBLEMEI:
1. Am terminat un liceu de contabilitate, mai am 1 an pana la terminarea facultatii tot pe finante-contabilitate.
2. vreau sa imi deschid o firma de publicitate , iar in actul constitutiv as vrea sa introduc si "7412 Activitati de contabilitate, revizie contabila, consultanta in domeniul fiscal - FARA REVIZIE CONTABILA " .
3. In prezent lucrez pentru 5 firme ( au acelasi sediu, sunt angajat doar in una dintre ele , iar situatiile contabile si declaratile sunt semnate de superiorul meu-care are studii superioare)
INTREBARI:
-----Am voie sa tin contabilitatea la propria firma avand in vedere ca am doar liceul terminat ( Tehnician economist)?INCEP SA MA DISPER in privinta modificarii legii contabilitatii
----- daca deschid un SRL pentru materiale publicitare si includ in actul constitutiv si 7412, as putea sa tin evidenta la 1-2 firme mici pana la nivel de balanta, si totodata sa emit factura pentru contabilitate primara si inregistrari?

P.S. ESTE PRIMA MEA POSTARE SI VREAU SA I TRANSMIT LUI SEPTIMUI CA IL APRECIEZ PENTRU RASPUNSURILE CLARE PE CARE LE DA ATAT PE CONTA.RO CAT SI PE SITUL SAGA FORUM.) :smile:

ASTEPT O INDRUMARE

VA MULTUMESC




#23 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1727 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 May 2007 - 01:56 PM

Daca este unic asociat si administrator nu se poate angaja. Numind prin actul constitutiv un alt administrator, acea persoana il va putea angaja. In lege nu se fac diferentieri in privinta faptului ca societatea este IMM sau micro. Poti da cautare pe forum, s-a discutat mult despre acest subiect.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 20 May 2007 - 01:56 PM

Madalina



#24 dana77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:
  • Location:cluj-napoca
  • Interests:drumetii

Postat 23 May 2007 - 07:02 AM

Buna dimineata ,tot eu va deranjez cu o intrebare.La o firma incepand cu luna mai 2007 nu mai am angajati deloc.Cu declaratiile de la CAS. CASS .Somaj cum ar trebui procedat:pur si simplu nu mai depun sau tb de asemenea sa fac ceva notificari?
Va multumesc
da... s-a rezolvat!Nu se poate.



#25 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 23 May 2007 - 12:23 PM

te duci la adm financiara de care apartii in maximum 30 de zile de la schimbare, declari ca nu mai ai salariati si restul de declaratii pur si simplu nu le mai faci. e simplu, corect si legal.



#26 elenadragu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 29 May 2007 - 08:12 PM

Buna ziua! Am si eu o intrebare.......cheltuielile de constituire de recupereaza? Se pot deconta cumva? Multumesc



#27 anuszka

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Ramnicu Valcea

Postat 30 May 2007 - 08:34 AM

Probabil GabrialaK se referea la aceea ca daca are ca ob. de activ. consultanta /management, mai mult de 50 % din CA, nu poate opta pt. plata de imp. pe venit 2%.
Asa este : nu poti, chiar daca ai angajati. Probabil tu faci referire la cond. ce trebuiau indeplinite inainte de 01.01.2007, cand trebuia sa ai cel putin un angajat ca sa poti fi platitor de impozit pe venit 3 %.



#28 Fuleki

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 30 May 2007 - 02:27 PM

Buna ziua,

Am un SRL si recent am primit un contract de prestari de servicii IT in Italia.
as dori sa stiu ce cheltuieli sunt deductibile pe parcursul sederii mele in Italia.

Va multumesc tare mult.



#29 leho.ioana

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:cluj-napoca
  • Interests:contabilitate-financiar

Postat 08 June 2007 - 08:14 PM

Trebuie sa depui cate o notificare ca firma nu mai are angajati la toate institutiile la care ai depus declaratii.



#30 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1144 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2007 - 08:31 PM

da, trebuie sa le faci o adresa scrisa prin care le aduci la cunostiinta ca, incepand cu data de ...... soc. nu mai are salariati !!
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#31 mishka

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 10 June 2007 - 09:57 AM

Salutare tuturor.

Am cateva nelamuriri in legatura cu infiintarea unui SRL. AM cautat cca 1 ora prin forum, dar informatia e dispersata si greu de sintetizat. Pe scurt :

- Vreau sa infiintez un SRL care va avea sediul intr-un apartament inchiriat. Contractul de inchiriere vreau sa il fac pe firma, evident. Ca sa infiintez firma trebuie sa vin deja cu un contract de inchiriere pt sediu ? Daca da, cum pot sa il fac cu o firma care nu exista inca ? Ce trebuie facut mai intai ?
- Cam la cat se ridica suma totala necesara pt infiintare firma ? Vazusem undeva ca e b de vreo 15 mil (Ma intereseaza cazul in care apelez la o firma specializata sa se ocupe de tot; onorariul lor este cam de 6 mil).
- Dupa ce preiau toate actele si situatia de la firma care infiinteaza srl-ul ce mai trebuie sa fac eu ? Am vazut ca e ceva cu inregistrarea in termen de 30 de zile la Adm fin si neaparat sa angajez o persoana ca altfel trec pe macro. Ar mai fi si altceva ?

Cam atat.

Va multumesc tuturor anticipat.
O zi buna



#32 euro1

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:formare profesionala,cursuri de calificare si specializare

Postat 11 June 2007 - 03:21 PM

1.contractul de ichiriere il faci pe numele firmei dupa ce rezervi numele de la registrul comertului
2.cauta pe cineva care se pricepe si vezi cum te inregistrezi platitor sau neplatitor de tva,cred ca gasesti si cu 300 lei onorariu+taxele cam tot atat
3.da,te duci la adm. financiara si apoi iti angajezi un contabil(part time) si neaparat 1 salariat(tu)
4.te apuci de treba serios daca vrei sa mearga si iti dedici tot timpul acelei activitati
Mult succes! :smile:



#33 razvyrazvy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 66 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV

Postat 11 June 2007 - 08:18 PM

vezi!
daca esti unic asociat nu poti sa te angajezi pe tine!
angajezi un contabil pe 2 ore!
poate sa fie si evidenta primara!
du-te la registrul comertului si te invata aia ce si cum.
ar fi indicat sa le faci personal, ca sa intelegi sistemul si actele !!
bafta :smile:



#34 catalind

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 June 2007 - 03:07 PM

Salutare,

Am si eu o intrebare referitoare la sediul societatii.
Daca viitorul sediu al societatii este un apartament ipotecat (cu ipoteca de rang I ) se poate intocmii contract de comodat ca de inchiriere stiu ca nu da voie banca?

Multumesc



#35 Omu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 18 June 2007 - 08:17 PM

Buna seara!
Incepand cu 12.06.2007 am deschis o firma al carei obiect principal de activitate este 2852 (mecanica generala), pe sediu social fara activitate. Avand in vedere ca firma este nou infiintata, momentan nu am activitate, mai trebuie sa depun pana pe 23 sau 25 declaratia 100 si 300(am optat pentru declararea la trimestru). Idem, mai trebuie sa depun declaratia aia care tine loc de bilant la 30.06.2007. Azi am fost sa depun declaratia 010 si mi-au spus d-nele de la Fisc ca nu aia am nevoie ci ceva legat de TVA. Printre altele au gasit si o eroare care trebuie indreptata, asta este.
Va rog pentru Constanta, poate trimite cineva pe privat, cam cat ma costa un contabil sau la cat ma ajunge tinerea contabilitatii de catre o firma de contabilitate (primara, secundara, declaratii, ITM, etc etc). Sunt un tip tehnic care nu vrea sa se incurce cu toate hartiile alea, momentan ma intereseaza doar contabilitatea la firma fara activitate, cand o sa fie cazul
(ITM, Sanatate, Pensii etc) ma astept si gasesc normal ca tariful sa creasca :biggrin: :smile:



#36 andreea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Literatura, muzica, computere, masini....toate in egala masura.

Postat 19 June 2007 - 10:54 AM

e declarata la REG Comert fara activitate? daca da, at nu tb depus nimic. daca nu, at decl 100 cu impozit (pe profit sau pe venit micro).....a fost declarata in 010 cu salariati? at trebuiesc incluse in decl 100 si darile pe salarii, toate cu 0, daca firma nu are activitate pana la 30.06.2007 si decl 300 TVA tot pe 0, tot daca firma nu are activitate pana pe 30.06.2007 si astea tb depuse pana pe 25 IULIE 2007, ca e trimestru :smile: .



#37 Omu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 19 June 2007 - 07:10 PM

Multumesc Andreea, eu azi am fost pe la Adm.Financiara sa ma interesez de registrul unic de control si am intrebat si de declaratii dar din pacate mai mult m-au incurcat, mi-a spus ca daca nu am salariati, chiar daca nu am activitate, trebuie sa schimb vectorul fiscal (ceva legat de impozit pe salarii) si mai merg si maine si ma lamuresc.
Am si eu o intrebare pentru oamenii de bine de pe acest forum, in momentul in care am ales micro sau macro ca societate nu eram foarte lamurit in privinta avantajelor de o parte sau de alta, avand in vedere ca la ce am de gand sa fac adaosul este destul de mare (peste 50%) am inteles ca am ales prost impozit pe profit si aici urmeaza intrebarea, pana unde pot sa ma intind cu cheltuielile de investiii, cat la % din venituri am voie sa reinvestesc in utilaje, cladiri, spatii pentru a scadea profitul impozabil. Va multumesc!



#38 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 June 2007 - 07:46 PM

Da, ai ales gresit,era mai bine micro. Acum nu mai poti schimba ,dar in ian 2008,daca ai avut un angajat fie si cu 2 ore si nu ai depasit 100.000E ,poti opta pt micro.
Pt a diminua profitul , poti cumpara obiecte de inventar( maxim 1500lei): scule, mobilier,birotica. Investitiile mari, peste 1500 lei(mijloace fixe) se amortizeaza pe mai multi ani. Daca ai deja sculele tale, poti face un contract de vanzare-cumparare si le vinzi firmei tale.
Succes in activitate !



#39 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 19 June 2007 - 07:55 PM

Vezi postareaOmu, la Jun 19 2007, 08:10 PM, a spus:

Am si eu o intrebare pentru oamenii de bine de pe acest forum, in momentul in care am ales micro sau macro ca societate nu eram foarte lamurit in privinta avantajelor de o parte sau de alta, avand in vedere ca la ce am de gand sa fac adaosul este destul de mare (peste 50%) am inteles ca am ales prost impozit pe profit si aici urmeaza intrebarea, pana unde pot sa ma intind cu cheltuielile de investiii, cat la % din venituri am voie sa reinvestesc in utilaje, cladiri, spatii pentru a scadea profitul impozabil. Va multumesc!
ideea e ca la o rata a profitului de 50%, Profitul*16%>CA*2%, oricat te-ai stradui sa sa-ti intorci activitatea pe toate fetele. Pratctic e tinta pe care vrei sa o atingi.
Faptul ca vreu un asemenea target teoretic poti sa faci orice invetitie si oricat, ca targetul e ....target.
Aaaa, daca vrei sa reduci tinta (in cazul tau, mult sub 50%), atunci, da, Investitiile te ajuta sa realizezi acest deziderat: acela de a reduce rezultatul, si deci impozitul pe profit. Practic poti sa (re)investesti oricat, insa cheltuiala aferenta acestor tipuri de investitii (mentionate de tine) se concretizeaza in: amortizare lunara, impozit pe imobilizari corporale (o suma pe care o platesti de 2 ori pe an - martie si septembrie, asigurari la aceste bunuri).
Regula generala: situatia ta, e una cu doua sensuri (un sens negativ, pt faptul ca la inceput cheltui mult; altul pozitiv, pt ca dupa un timp -1,2...luni/ani, depinde de ce activitate prestezi si cand incepi sa acoperi cheltuielile si in ce masura- te bucuri de roade; practic amortizezi totul)
In cazul tau, vad doua sensuri ale amortizarii: cea fiscala (luna de luna pana la amortizarea legala integrala) si cea efectiva (atunci cand prin ceea ce produci, iti poti recupera banii bagati in afacere).
Parerea mea.

Aceasta postare a fost editata de robertantal: 19 June 2007 - 07:56 PM

Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#40 mihails2005

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 474 Postari:

Postat 19 June 2007 - 08:11 PM

Dar inregistrarea 5311 = 1042 ati intalnit-o.Ce ar insemna?!






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL