Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
infiintare societate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


- - - - -

infiintare societate

aprobari acte necesare taxe autorizatie infiintare salarii
334 replies to this topic

#41 Omu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 20 June 2007 - 04:21 PM

Revin cu noutati, am fost la Adm Financiara si am luat certificatul de inregistrare in scopuri de TVA si am intrebat si de problema vectorului fiscal si mi-au spus ca trebuia pentru societate fara activitate (care nu are salariati) sa nu bifez casutele alea cu impozit pe salarii, cas, somaj etc si ca ar trebui sa dau o declaratie 010, dar m-am mai interesat la cei care primesc declaratia 100 si 300 si mi-au spus ca pot sa trec in declaratii la sumele pentru salarii, somaj, cas etc 0 la fiecare, oricum sper ca anul asta sa am angajati si chiar nu-si avea rostul acea 010.
Nu exista nici un user pe acest forum, care sa lucreze la FISC :smile: si care sa ne ajute in problemele astea de inceput, asa cand mergi pe acolo toti functionarii sunt grabiti, nu au timp de tine.
Azi am fost sa iau registrul unic de control si la ghiseu am vazut ca trebuie si registrul de evidenta fiscala pentru firmele care platesc impozit pe profit, l-am luat si pe acela. La momentul actual ce registre trebuie sa mai iau, avand in vedere faptul ca nu am activitate?
Multumesc pentru ajutor, sper ca nu devin suparator cu intrebarile mele.



#42 Twodoor

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 20 June 2007 - 05:05 PM

M-am hotarat sa-mi infiintez o SC, cu domeniu de productie vitralii si obiecte decorative din sticla. Marea problema e ca eu am terminat un liceu cu profil teoretic iar acum sunt student la facultatea de Informatica. Intentionez sa le produc singur, fara alti angajati. Am vreo sansa? Ce atestat ar trebui sa fac intr-un timp cat mai scurt ca sa pot desfasura activitatea de productie? Oare un simplu atestat ca taietor de sticla nu ar ajunge? :smile: ooff




#43 anca_viti

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 21 June 2007 - 11:53 PM

Vreau sa imi infiintez o firma cu obiect de activitate fotigrafii, filmari. As dori sa imi tin singura contabilitatea. Am studii superioare dar nu in domeniu, de aceea doresc sa urmez un curs de contabilitate asistata pe pc. Ma ajuta acest curs intr-un fel? Voi avea nevoie de un expert contabil sau pot face singura tot (acest lucru in masura in care pot si voi fi ajutata de cineva care are cunostinte)? Ma refer la faptul ca nu as dori sa angajez un contabil si nici o firma ci sa lucrez eu, sa semnez eu actele urmarita din umbra de un cunoscator.
Va multumesc.



#44 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 22 June 2007 - 11:19 AM

Vezi postareaanca_viti, la Jun 22 2007, 12:53 AM, a spus:

Vreau sa imi infiintez o firma cu obiect de activitate fotigrafii, filmari. As dori sa imi tin singura contabilitatea. Am studii superioare dar nu in domeniu, de aceea doresc sa urmez un curs de contabilitate asistata pe pc. Ma ajuta acest curs intr-un fel? Voi avea nevoie de un expert contabil sau pot face singura tot (acest lucru in masura in care pot si voi fi ajutata de cineva care are cunostinte)? Ma refer la faptul ca nu as dori sa angajez un contabil si nici o firma ci sa lucrez eu, sa semnez eu actele urmarita din umbra de un cunoscator.
Va multumesc.

daca vei fi "urmatita din umbra" de un cunoscator, de ce nu apelezi la "serviciile lui"? stii cat de multe implicatii presupun "primii pasi" ai unei firme? tu pui o intrebare si vrei sa ti se raspunda cu un manual :smile: .
si pt ca totusi sa nu ramai fara raspuns, iti spun asa: poti sa iti tii contabilitatea (doar esti administrator). Daca nu depasesti CA de 50.000 euro, semnezi tu bilanturile; daca depasesti, semneaza un expert contabil sau un contabil sef angajat cu CIM pe minim. Daca vrei sa fii micro, iti angajezi un om cu CIM in maxim 60 de zile de la infiintare.
Orice curs pe care il faci, nu poate decat sa te ajute si nicidecum sa te incurce.
Studiile superioare n-au nici o legatura cu tinerea efectiva a contabilitatii. Acestea insa, iti confera un altfel de statut decat cel al unui "om obisnuit", unul ceva mai relaxant si deopotriva mai "interesant" in afaceri.
Succes!
Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#45 anca_viti

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 22 June 2007 - 02:21 PM

Sa inteleg ca nu este nevoie de un expert contabil pentru a semna bilanturile, eu cu un curs de conta pot sa fac totul, ma refer din punct de vedere legal este ok sa ma asociez cu tatal meu si sa fiu incadrata contabil, nemaifiind nevoie de alt contabil sef sau expert la firma. Nu este vorba de sume mai mari de 50.000 e sub nici o forma.
Mai astept lamuriri.
Multam mult de tot.



#46 clauditza01

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 116 Postari:
  • Location:timisoara

Postat 27 June 2007 - 09:24 AM

Care ar fi inregistrarile cu ocazia deschiderii unei societati noi?



#47 hb_ralu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:

Postat 27 June 2007 - 10:24 AM

5124=456 varsare capital social de catre asociati

456=1011 capital subsctis nevarsat

1011=1012 capital subscris varsat



#48 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1144 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2007 - 10:30 AM

5121 = 456 pt. lei si 5124=456 in valuta !
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#49 clauditza01

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 116 Postari:
  • Location:timisoara

Postat 27 June 2007 - 12:11 PM

Si cheltuielile de inregistrare?



#50 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1144 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2007 - 12:58 PM

cheltuieli de constituire : 201 = 5121, 531, 462
amortizare chel constituire : 280 = 201
termen 3 ani , dar nu mai stiu exact !
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#51 hb_ralu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 59 Postari:

Postat 27 June 2007 - 01:00 PM

termenul este de cel mult 5 ani deci poti sa amortizezi de la 1 an la 5 ani.Trebuie sa faci o decizie AGA sau a asociatilor/asociatului



#52 clauditza01

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 116 Postari:
  • Location:timisoara

Postat 27 June 2007 - 01:40 PM

Si ce pot inregistra in cheltuielile de constituire?



#53 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 27 June 2007 - 02:29 PM

atentie insa... pana nu se amortizeaza cheltuielile de constituire nu se pot ridica dividende



#54 Kaspik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Gender:Male

Postat 27 June 2007 - 07:03 PM

Vrei sa infiintezi o SC sau vrei sa activezi ca PFA?
daca vrei PFA te inregistrezi in baza unei calificari..............
La SC o infiintezi si gata...................



#55 Twodoor

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 28 June 2007 - 07:28 AM

SC... si tocmai am aflat ca se poate. :lostit (13):



#56 moldoveanu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 28 June 2007 - 11:22 AM

Vezi postareaOmu, la Jun 18 2007, 10:17 PM, a spus:

Buna seara!
Incepand cu 12.06.2007 am deschis o firma al carei obiect principal de activitate este 2852 (mecanica generala), pe sediu social fara activitate. Avand in vedere ca firma este nou infiintata, momentan nu am activitate, mai trebuie sa depun pana pe 23 sau 25 declaratia 100 si 300(am optat pentru declararea la trimestru). Idem, mai trebuie sa depun declaratia aia care tine loc de bilant la 30.06.2007. Azi am fost sa depun declaratia 010 si mi-au spus d-nele de la Fisc ca nu aia am nevoie ci ceva legat de TVA. Printre altele au gasit si o eroare care trebuie indreptata, asta este.
Va rog pentru Constanta, poate trimite cineva pe privat, cam cat ma costa un contabil sau la cat ma ajunge tinerea contabilitatii de catre o firma de contabilitate (primara, secundara, declaratii, ITM, etc etc). Sunt un tip tehnic care nu vrea sa se incurce cu toate hartiile alea, momentan ma intereseaza doar contabilitatea la firma fara activitate, cand o sa fie cazul
(ITM, Sanatate, Pensii etc) ma astept si gasesc normal ca tariful sa creasca :biggrin: :lostit (13):




#57 kra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 05 July 2007 - 10:00 PM

Vezi postareacristina5859, la Jun 27 2007, 01:58 PM, a spus:

cheltuieli de constituire : 201 = 5121, 531, 462
amortizare chel constituire : 280 = 201
termen 3 ani , dar nu mai stiu exact !

am facturi cu cheltuieli de constituire care au TVA. Cum le contabilizez?
%=5121,531,462? 119
201 100
4426 19

e ok?

acestea le trec in declaratia 394?



#58 vulpisor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2007 - 06:48 PM

Vezi postareaSeptimiu, la Jun 27 2007, 03:29 PM, a spus:

atentie insa... pana nu se amortizeaza cheltuielile de constituire nu se pot ridica dividende



unde este precizat ?



#59 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 06 July 2007 - 10:26 PM

directivele europene



#60 cArMeN_87

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 07 July 2007 - 07:17 PM

Pt. MADALINA.....as avea si eu o intrebare la tine dc se poate.....eu lucrez de un an si cateva luni la o firma care se ocupa cu cherestea...eu ii fac contabilitatea primara si stiu ce acte tb sa fac in domeniul asta...dar acum mai lucrez pt un prieten care si-a deschis un fast-food....si nu stiu exact ce acte tb sa fac....de exemplu pt bonurile fiscale care le emitem...tb sa fac bon de consum???....te rog frumos sa ma ajuti dc poti....dc vrei poti sa-mi raspunzi p adresa mea de mail tanase.carmen@yahoo.com....ms mult de tot






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL