infiintare societate
#61
Postat 20 July 2007 - 05:19 PM
#62
Postat 05 August 2007 - 06:44 PM
#63
Postat 03 September 2007 - 08:56 PM
hb_ralu, la May 16 2007, 01:39 PM, a spus:
In cazul schimbarii denumirii si sediului firmei mai pot folosi vechile tipizate si daca da pe ce perioada? Facturarea pe noua denumire trebuie sa se faca doar dupa ce obtin noul certificat in scopuri de TVA?Nu am reusit sa gasesc nimic in legislatie poate ma ajutati voi.Multumesc.
#64
Postat 27 October 2007 - 07:04 PM
madalinab, la May 18 2007, 03:13 PM, a spus:
Eu sunt contabil, dar am infiintat si firme si te pot ajuta cu mai multe sfaturi, eventual iti pot trimite chiar model pt toate actele necesare.
Imi poti scrie pe mail daca consideri ca te pot ajuta. Numai bine
Multumesc pt ajutor, acum fac angajari
Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 28 October 2007 - 05:16 PM
#65
Postat 28 October 2007 - 05:24 PM
nu iti aplic acum vreo sanctiune mai consistenta, insa data viitoare iti suspend dreptul de a posta !
Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 28 October 2007 - 05:33 PM
#66
Postat 03 December 2007 - 04:52 PM
Multumesc anticipat!ma mai puteti contacta la alinacalexandra@gmail.com
#67
Postat 04 December 2007 - 12:45 PM
3% sau 16%...este o ''discutie'' destul de greoaie pe forum, mai ales daca nu stapanesti notiunile. Iti recomand sa iei legatura cu un contabil - vei avea nevoie dupa infiintarea firmei - si sa discuti personal.
In mare, pentru societati ce presteaza preponderent servicii este recomandat sa plateasca 3% pe venit.
Pt autorizatie - cred ca primaria trebuie vizitata.
#68
Postat 04 December 2007 - 01:18 PM
#69
Postat 04 December 2007 - 08:22 PM
#70
Postat 15 December 2007 - 11:17 PM
Am vreo 2 intrebari momentan..
1. daca nu am RO in fata la codul de inregistrare inseamna ca musai sunt neplatitor de tva? (m-as uita pe mfinante.ro daca ar functiona!!! si ca sa dau un tel acum e cam tarziu)
2. ce pot sa fac ca sa trec ca platitor de tva? (si ce inseamna in materie de timp si costuri)
#71
Postat 15 December 2007 - 11:29 PM
m.alexandru, la Dec 15 2007, 11:17 PM, a spus:
Am vreo 2 intrebari momentan..
1. daca nu am RO in fata la codul de inregistrare inseamna ca musai sunt neplatitor de tva? (m-as uita pe mfinante.ro daca ar functiona!!! si ca sa dau un tel acum e cam tarziu)
2. ce pot sa fac ca sa trec ca platitor de tva? (si ce inseamna in materie de timp si costuri)
#72
Postat 16 December 2007 - 08:47 AM
hai sa ma intreb o chestie atunci ca printre cunostinte n-am aflat raspuns:
facturile trimise prin e-mail si printate se pot inregistra in contabilitate?? (de ex pentru un hosting, o primesc prin email in format pdf cu stampila, nr etc)
#73
Postat 03 January 2008 - 12:40 PM
In august 2007 s-a infintat un srl cu asociat unic. Firma nu a avut activitate. In septembrie s-a depus declaratia 100 cu imp pe profit 0, angajati nu exista inca. In decembrie insa firma a cumparat un camion si o remorca in leasing, in consecinta firma de leasing a facturat in decembrie avansul si prima rata. In contabilitate nu s-a inregistrat inca nimic, nici cheltuielile de constituire si nici varsarea capitalului social si nici plata avansului. Intrebarea mea este ce declaratii trebuiau depuse pna acum si daca trebuie intocmit bilant pe 2007.? Daca da balanta fac numai pe decembrie balanta si in luna aia inregistrez si varsarea cap social ?
Va rog sa ma ajutati ca sunt in ceata
Unde mai trebuie sa ma duc sa depun declaratii?
#74
Postat 03 January 2008 - 01:50 PM
Din cate stiu eu, parerea mea este ca ai 2 variante .
Poti sa -ti inregistrezi ca aport la capitalul social mijloacele de transport cumparate prin leasing si atunci trebuie sa fie prinse si in bilantul de la 31 decembrie 2007 sau a doua varianta este sa nu iti inregistrezi mijloacele de transport ca aport la capital social si sa ramana in continuare in posesia unei persoane fizice pina la momentul in care vei decide sa-ti maresti capitatul social.
Exista si avantaje si dezavantaje in acest caz, daca iti inregistrezi mijloacele de transport ca aport la capitalul social al firme atunci iti maresti capitalul social si in acest caz poti obtine credite de la banci in valoare mai mare , precum si in momentul in care inregistrezi in contabilitate mijloacelele de transport, normal calculezi amortizare si in cazul acesta se reduce impozitul pe profit, existinand in acest caz o cheltuiala cu amortizarea mijloacelor de transport.
#75
Postat 04 January 2008 - 08:33 PM
E bine sa-ti faci microintreprindere (2.5% impozit din venituri in 2008) dar ai grija ca trebuie sa angajezi 1 salariat in termen de 60 de zile de la infiintare, altfel o sa fii platitoare de impozit pe profit (16%)
#76
Postat 07 January 2008 - 01:30 PM
inter, parerea mea este ca inregistrarile contabile trebuiesc facute din momentul in care onrc a eliberat certificatul de inmatriculare. mai ales ca in decembrie sunt deja operatiuni.
declaratiile ce trebuiau depuse erau 1)sept: decl 100(este ok pt ca ai depus), decont 300 daca esti platitor de tva;2) urmeaza dec2007 -pana la 25ian 2008 - decl100/decont 300-dupa caz. De asemenea bilantul la 2007, in prealabil apare programul pe mfinante.
Cat despre balanta la decembrie, eu insist ca documentele sa fie inregistrate la momentul la care se refera, respectiv in lunile in care au fost emise/primite, asa cum spune legea contabilitatii referitor la inregistrarea cronologica a documentelor.
#77
Postat 10 January 2008 - 10:46 AM
Am infiintat o firma cu denumirea S.C. X Consulting SRL. Am infiintat si un punct de lucru, un magazin si i-am facut firma deasupra usii pe care scrie X Computers. Din punct de vedere legal este vreo problema ca i-am pus denumire magazinuui diferita de cea a firmei? trebuie sa inregistrez undeva denumirea punctului de lucru? aveti idee cum se procedeaza?
Va rog mult, orice informatie e utila, nu vreau sa fac prostii. Multumesc!
#78
Postat 08 February 2008 - 10:45 AM
driaana, la Jan 10 2008, 10:46 AM, a spus:
Am infiintat o firma cu denumirea S.C. X Consulting SRL. Am infiintat si un punct de lucru, un magazin si i-am facut firma deasupra usii pe care scrie X Computers. Din punct de vedere legal este vreo problema ca i-am pus denumire magazinuui diferita de cea a firmei? trebuie sa inregistrez undeva denumirea punctului de lucru? aveti idee cum se procedeaza?
Va rog mult, orice informatie e utila, nu vreau sa fac prostii. Multumesc!
daca gresesc corectati-ma
#79
Postat 18 February 2008 - 09:10 AM
Imi puteti explica detaliat ce inseamna asta?
Bilantul trebuie depus lunar, semestrial...?
Daca nu desfasor nicio activitate timp de cateva luni trebuie sa depun vreun act...?
#80
Postat 27 February 2008 - 05:47 PM
Sunt student in anul 4 si as dori sa imi fac firma.M'am, documentat si am aflat ca prima etapa este rezervarea denumirii firmei respective, pe baza unei cereri ce am atasat'o.Intrebari:
1. Ce este CIF-ul?Ce trebuie completat la "in calitate de..."?(administrator sau asociat?)
2. Cum imi recomandati sa fac firma.Sa fie cu asociat unic si eu sa fiu administrator sau sa fie cu 2 asociati(sa trec si un parinte) si eu administrator?
3. E nevoie sa fac angajari?In cat timp trebuie sa angajez pe cineva?Pot sa fiu propiul angajat?
4. De la ce taxe sunt scutit ca student in anul 4 din 5(sunt la Poli) fara restante?
Multumesc anticipat!
PS: cererea e prea mare dar cred ca stiti cam cum arata:)
Aceasta postare a fost editata de Zoolander: 27 February 2008 - 05:51 PM
Similar Topics
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi