Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
infiintare societate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 8

Salt la continut


- - - - -

infiintare societate

aprobari acte necesare taxe autorizatie infiintare salarii
334 replies to this topic

#141 GEA2007

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 09 July 2008 - 11:21 AM

Este posibil,mai ales daca nu apare numele firmei pe ele,dar de ce nu vrei sa le inregistrezi?



#142 angelabiris

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:

Postat 09 July 2008 - 01:14 PM

pt.bubu2

toti cei care-si deschid o afacere, sunt direct interesati sa-si recupereze banutii, pusi la bataie.
ma mira faptul ca nu doriti acest lucru.
nu cred ca e prevazut nicaieri, ca esti obligat sa inregistrezi acele cheltuieli de constituire.

poate mai sunt si alte pareri ...




#143 bubu2

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 09 July 2008 - 01:28 PM

Evident ca vreau sa-mi recuperez banii. Firma se va infiinta in cateva zile (cel putin asa sper..actele sunt bagate la RC) este declarata fara activitate la sediul social si in 2-3 luni vreau sa deschid un punct de lucru. Ideea este ca intre timp nu stiu daca o sa am activitate si daca nu vand...nici cheltuieli nu vreau sa inregistrez in conta...pt ca asta presupune ca am activitate. Ch de constit sunt in jur de 1000 RON (deci nu-i mare lucru)..iar in primele 2-3 luni voi avea ceva chelt, dar daca nu vor depasi sa zicem 2000 RON, nu prea le-as inregistra in conta (ca sa ramnana asa fara activitate..si banuiesc ca declaratiile vor fi pe zero). Cand incep sa vand evident ca voi inreg si V si Ch. Nu stiu cat de bine este ceea ce spun eu... Astept sfaturi..multumesc!

Nu m-am hotarat cu contabilul: sa apelez oare la o firma de expertiza sau la un contabil part time (1-2 ore). Voi ce ziceti? (cum spuneam la inceput activit o sa fie slaba)



#144 angelabiris

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:

Postat 09 July 2008 - 02:08 PM

nu le inregistrati acum, ci in momentul in care o sa incepeti activitatea, pe baza unui tabel(in care se vor insira toate), se pot inregistra in contabilitate si chiar amortiza (daca se vrea).atunci o sa va recuperati si banutii (putini, multi, cati or fi).declaratiile se vor depune cu 0, depinde ce s-a declarat in 010 + declaratie de inactivitate, daca de la infiintare si pana la data depunerii bilantului nu a avut activitate.

cu partea finala, ma abtin.
poate am omis ceva, scuze
alte pareri?



#145 bubu2

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 09 July 2008 - 02:37 PM

Ok, multumesc. Legat de 010, mai trebuie depusa la administratie in termen de 30 zile? Cica datele legate de vectorul fiscal vor fi transmise de la RC catre administratia financiara. Oricum, eu i-am spus avocatului (care s-a ocupat de infiintarea firmei) ca vreau sa fiu platitor de TVA la 3 luni si de impozit pe profit la 3 luni. Trebuia declarat tot la RC ca va fi fara activitate? In acest caz, cand incep activitatea, trebuie depusa declaratie de incepere a activitatii? Speta este urmatoarea: eu nu voi desfasura activitatea legata de obiectul principal in primele 2-3 luni deoarece mai am de facut niste studii de piata si in plus imi trebuie si un spatiu pe care il caut. Dar imi doresc sa fac ceva legat de obiectul secundar de activitate, care presupune prestari servicii si presupune activitate pe teren sau la sediul clientului (stiu ca poate este indicat sa ma concentrez doar pe activitatea principala, dar vreau sa am si o rezerva). In acest caz, daca nu am declarat activitate la sediul social si nu am nici punct de lucru, trebuie sa depun declaratie de incepere a activitatii? Multumesc.



#146 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2008 - 09:11 PM

bubu, eu iti recomand sa iei legatura cu o persoana pregatita in domeniu (contabil/firma). Teoretic, iti va lamuri/rezolva toate neclaritatile.
Pe de alta parte, pentru informarea ta, da o cautare pe forum si vei gasi multe discutii legate de spete asemanatoare...daca le pricepi pe acelea este ok, iar daca nu, inseamna ca este inutil sa continuam aici discutiile pentru ca oricum nu ai intelege.
Madalina



#147 bubu2

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 10 July 2008 - 10:48 AM

madalinab, cu siguranta ca o sa iau legatura cu un contabil/firma, insa vroiam sa stiu in avans ce si cum...sa fiu informat

am cautat pe forum, si nu am gasit intocmai raspunsurile la intrebarile mele, am gasit multe pareri diverse, nu stiu ce sa mai cred...

"...daca le priceppi pe acelea este ok, iar daca nu..." sa stii ca pricep, numai sa mi se spuna...

inseamna ca este inutil sa continuam aici discutiile pentru ca oricum nu ai intelege care discutii? mi-ai raspuns la intrebari..si apoi am pus aceleasi intrebari ca tampitul?

Oricum, multumesc pentru indicatii.

Please don't kill me :frusty:



#148 Avram Daniel

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 15 July 2008 - 10:23 PM

Buna la toata lumea, iata ca sant la primul meu post pe acest forum si sper sa fie de bun augur si sa gasesc ajutor in problema mea.
Vreau sa deschid un magazin virtual, problema e ca nu stiu care sant procedurile de deschidere a unei firme, ce accte trebuie facute pe unde, etc.
Ar mai fi o problema intentionez sa ma ocup eu personal de toate hartiile deci nu am degand sa apelez la un avocat sau stiu eu ce alta persoana, stiu ca e mult de umblat dar asta nu e nici o problema.
O alta intrebare ar fi in ce masura as putea sa tin eu contabilitatea adica sa nu apelez la un contabil as prefera cam tot ce se poate sa fac eu sa nu apelez la alte persoane cel putin pentru inceput.
Ar mai fi multe intrebari dar nu imi vin acuma in minte dar am sa revin, sper sa se gaseasca cineva sa ma ajute aicea sau pe mail/privat o sa mai pun multe intrebari.

Va multumesc anticipat.



#149 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2008 - 12:55 AM

Daniel, este laudabila intentia si dorinta ta de a-ti fi propriul stapan in toate, dar va fi greut...cel putin la inceput. Practic, tu ai nevoie de scolarizare in acelasi ritm cu derularea afacerii si, desigur, cu costuri minime.
ok, pai eu te-as putea ajuta cu trimiteri la ceasloavele de capatai ale unui contabil care insa nu se limiteaza la o carte de contabilitate, ci vizeaza si legislatie, fiscalitate, drept, raporturi de munca...si multe altele. nu-i asa ca e prea mult?
Din punctul meu de vedere este foarte bine ca vrei sa te ocupi tu de documentatia pt infiintarea firmei, dar vei avea nevoie de sfatul unor specialisti, macar pe parte fiscala. Actul constitutiv nu ar fi o problema, declaratiile ce se anexeaza la dosar exista pe site onrc si au instructiuni de completare, documentele se pot semna chiar in fata judecatorului delegat si astfel se scutesc taxele notariale...dar pt datele fiscale, care vor apare ulterior in vectorul fiscal la administratia financiara, iti sunt necesare cateva cunostinte in domeniu. Codul fiscal reglementeaza treburile astea, dar nu garantez ca simpla citire te-ar lamuri pe deplin. Si, in aceasta privinta insist chiar sa gasesti o parere pertinenta - si aici precizez faptul ca nu este recomandabil a se lasa la aprecierea vreunui avocat (probabil ca sunt si exceptii).
Cat despre contabil, exista legea ctb care prezinta modalitatea de organizare si conducere a contabilitati in cadrul unei societati. Daca indeplinesti conditiile legale de a-ti tine singur ctb, este ok, altfel nu respecti legea.
uite cateva link-uri pe care le-am gasit repejor, folosind functia CAUTARE (stiu ca fff multi colegi o ignora si unii chiar n-o pot suferi, dar asta-i alta poveste):
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry131613
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry162896
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry149735
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...l=onrc&st=0
sunt convinsa ca mai sunt si alte discutii legate de problema ta, dar atat am selectat la o cautare rapida.
nu vreau sa mai continui aici discutia pentru ca aglomeram forumul cu informatii repetitive; daca doresti o detaliere mai ampla scrie pe p.m.
sau iti vor raspunde colegii care doresc sa re-aprofundeze tema aceasta.
succes.
Madalina



#150 valentin83

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 18 July 2008 - 03:44 PM

Buna ziua!
As dori si eu un ajutor in legatura cu infiintarea unui club de dans sportiv. Am citit legislatia in vigoare (Legea 69/2000, HG 884/2001, HG 759/2003, OG 26/2000, OM 1417/2006), dar as mai avea cateva nelamuriri.

1. Am inteles ca imi trebuie un extras de carte funciara al apartamentului, caci acesta va fi sediul. Este vreo problema daca extrasul de carte funciara este pe numele parintilor celei ce deschide clubul? Va putea fi acceptat ca sediu al clubului daca parintele este doar vicepresedinte iar fiica acestuia presedintele?

2. Obtinerea avizului privind disponibilitatea denumirii de la Ministerul Justitiei se face personal de catre presedintele clubului s-au se poate deplasa orice persoana la Minister cu cererea semnata de presedintele clubului?

3. Din cate am inteles imi trebuie o sigla si culori ale clubului? Si o stampila?

4. Stiti cam cat dureaza toata procedura de infiintare? In principiu am optat pt constituire CLUB SPORTIV PERSOANE JURIDICE DE DREPT PRIVAT.

Va multumesc aniticipat.



#151 filip florentina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:

Postat 29 July 2008 - 02:34 PM

Buna ziua
nu stiu daca am nimerit bine, dar am o intrebare:
la firma unde lucrez sunt 2 administratori, dar nici unul nu are studii superioare. Obiectul de activitate este de productie. Intrebarea mea este daca ei nu au studii superioare, ce fel de studii trebuie sa aiba angajatii, ca seful de hala, directorul comercial, agentul livrari etc ?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 November 2008 - 01:46 AM




#152 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 29 July 2008 - 11:02 PM

Studiile angajatilor nu au legatura cu studiile administratorilor !
Angajatii trebuie sa aiba studiile corespunzatoare pentru a putea ocupa acele posturi !

Vezi postareairina petcu, la Jul 6 2008, 11:47 PM, a spus:

Nu pierzi nimic daca nu e microintreprindere. Ba dimpotriva.
Las-o platitoare de impozit pe profit si TVA.
Si eu , dupa 9 ani de cand sunt contabil , am ajuns la concluzia ca cel mai bine este sa ai o firma platitoare de impozit pe profit si TVA !
Impozit pe profit si Tva nu platesti decat daca iese de plata , si daca stii cum sa te misti poti sa nu platesti nimic sau doar niste sume simbolice !
Plus ca 19 % din cheltuieli poti sa le deduci , poti sa obtii rambursare de tva ca sa platesti diversi furnizori care vor plata la 90 de zile , poti sa te descurci .
O factura de 100 de lei emisa de un neplatitor de tva este echivalenta cu una de 119 lei emisa de un platitor de tva .
Foarte putine firme sunt neplatitoare de tva si cei care sunt platitori nu prea sunt dornici sa nus-i mai recupereze tva-ul !
Fara tva merge numai daca prestezi servicii catre persoane fizice !

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 November 2008 - 01:48 AM




#153 xl1560

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 11 August 2008 - 10:06 AM

este posibil ca , economist fiind, sa pot infiinta o societate pt evidente contabile? sau in cazul in care sunt expert contabil stagiar?!



#154 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 11 August 2008 - 02:50 PM

Numai consultanta(contabilitate primara) - nu poti semna bilanturi , poate sa te asociezi cu cineva expert , pana iti iei examen Aptitudini .
Firma poti sa faci caen 7022 si mai sunt cateva , sunt si pe situl ceccar sau consulta un avocat.



#155 werssus

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 13 August 2008 - 12:14 PM

buna ziua! am primit o noua sarcina de la seful meu. sa ma interesez cam ce acte ar fi necesare pt o firma de constructii? societatea lui are ca activitate principala ; comert cu ridicata al materiallului lemnos si al materialelor de constuctii si echipamentelor sanitare -4673.
ce vrea el de fapt? vrea sa presteze servicii gen izolatii exterioare dar pt asta are nevoie de anumite autorizatii.
am apelat la dv si sper sa nu fi gresit pt ca eu am cautat peste tot (zic )



#156 yona

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 18 August 2008 - 03:26 PM

ma poate ajuta cineva cu privire la actele necesare inffintarii unei societati comerciale cu raspundere limitata???

va multumesc



#157 AlexSavin

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 20 August 2008 - 08:47 AM

Salutare!

Vreau sa imi deschid o firma de programare dar nu as vrea sa am nici un angajat, cel putin la inceput, ca sa nu achit toate darile de rigoare pentru el. Din cate am inteles se poate, dar nu stiu exact cum.

Ma puteti ajuta?

Mersi,
Alex



#158 AnaB

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 215 Postari:

Postat 20 August 2008 - 02:36 PM

ce sa se poata??? sa iti faci o firma fara sa ai angajati?
daca tu esti administratorul firmei si tot tu muncesti pt aceasta firma nu este nevoie sa te angajezi pe firma



#159 AlexSavin

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 20 August 2008 - 03:04 PM

Vezi postareaAnaB, la Aug 20 2008, 03:36 PM, a spus:

ce sa se poata??? sa iti faci o firma fara sa ai angajati?
daca tu esti administratorul firmei si tot tu muncesti pt aceasta firma nu este nevoie sa te angajezi pe firma
Pai asta vroiam sa stiu dar din cate am inteles sunt niste conditii referitoare la statutul firmei. Puteti sa imi spuneti care ar fi ele ?
Multumesc



#160 mariacristina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:București

Postat 20 August 2008 - 03:09 PM

Te referi la modul de declarare a firmei ca micro (platitoare de impozit pe venit - 2.5% pe anul 2008, 3% pe anul 2009) unde trebuie sa ai un angajat in maxim 60 de zile de la infiintare, sau platitoare de impozit pe profit (16%) unde nu trebuie sa ai angajati.
Trebuie sa analizezi cum iti convine mai mult, pe viitor. Daca ai cheltuieli mari, cum ar fi un spatiu inchiriat, etc., iti recomand a doua varianta.
Ai grija ca la semnarea bilantului ori ai angajat un director economic/contabil sef, ori faci un contract cu o persoana autorizata/firma care iti vor emite factura.
Sau a treia solutie e sa te faci PFA.
Tu decizi.






Similar Topics Collapse

28 useri citesc topicul

0 membri, 28 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL