infiintare societate
#141
Postat 09 July 2008 - 11:21 AM
#142
Postat 09 July 2008 - 01:14 PM
toti cei care-si deschid o afacere, sunt direct interesati sa-si recupereze banutii, pusi la bataie.
ma mira faptul ca nu doriti acest lucru.
nu cred ca e prevazut nicaieri, ca esti obligat sa inregistrezi acele cheltuieli de constituire.
poate mai sunt si alte pareri ...
#143
Postat 09 July 2008 - 01:28 PM
Nu m-am hotarat cu contabilul: sa apelez oare la o firma de expertiza sau la un contabil part time (1-2 ore). Voi ce ziceti? (cum spuneam la inceput activit o sa fie slaba)
#144
Postat 09 July 2008 - 02:08 PM
cu partea finala, ma abtin.
poate am omis ceva, scuze
alte pareri?
#145
Postat 09 July 2008 - 02:37 PM
#146
Postat 09 July 2008 - 09:11 PM
Pe de alta parte, pentru informarea ta, da o cautare pe forum si vei gasi multe discutii legate de spete asemanatoare...daca le pricepi pe acelea este ok, iar daca nu, inseamna ca este inutil sa continuam aici discutiile pentru ca oricum nu ai intelege.
#147
Postat 10 July 2008 - 10:48 AM
am cautat pe forum, si nu am gasit intocmai raspunsurile la intrebarile mele, am gasit multe pareri diverse, nu stiu ce sa mai cred...
"...daca le priceppi pe acelea este ok, iar daca nu..." sa stii ca pricep, numai sa mi se spuna...
inseamna ca este inutil sa continuam aici discutiile pentru ca oricum nu ai intelege care discutii? mi-ai raspuns la intrebari..si apoi am pus aceleasi intrebari ca tampitul?
Oricum, multumesc pentru indicatii.
Please don't kill me
#148
Postat 15 July 2008 - 10:23 PM
Vreau sa deschid un magazin virtual, problema e ca nu stiu care sant procedurile de deschidere a unei firme, ce accte trebuie facute pe unde, etc.
Ar mai fi o problema intentionez sa ma ocup eu personal de toate hartiile deci nu am degand sa apelez la un avocat sau stiu eu ce alta persoana, stiu ca e mult de umblat dar asta nu e nici o problema.
O alta intrebare ar fi in ce masura as putea sa tin eu contabilitatea adica sa nu apelez la un contabil as prefera cam tot ce se poate sa fac eu sa nu apelez la alte persoane cel putin pentru inceput.
Ar mai fi multe intrebari dar nu imi vin acuma in minte dar am sa revin, sper sa se gaseasca cineva sa ma ajute aicea sau pe mail/privat o sa mai pun multe intrebari.
Va multumesc anticipat.
#149
Postat 16 July 2008 - 12:55 AM
ok, pai eu te-as putea ajuta cu trimiteri la ceasloavele de capatai ale unui contabil care insa nu se limiteaza la o carte de contabilitate, ci vizeaza si legislatie, fiscalitate, drept, raporturi de munca...si multe altele. nu-i asa ca e prea mult?
Din punctul meu de vedere este foarte bine ca vrei sa te ocupi tu de documentatia pt infiintarea firmei, dar vei avea nevoie de sfatul unor specialisti, macar pe parte fiscala. Actul constitutiv nu ar fi o problema, declaratiile ce se anexeaza la dosar exista pe site onrc si au instructiuni de completare, documentele se pot semna chiar in fata judecatorului delegat si astfel se scutesc taxele notariale...dar pt datele fiscale, care vor apare ulterior in vectorul fiscal la administratia financiara, iti sunt necesare cateva cunostinte in domeniu. Codul fiscal reglementeaza treburile astea, dar nu garantez ca simpla citire te-ar lamuri pe deplin. Si, in aceasta privinta insist chiar sa gasesti o parere pertinenta - si aici precizez faptul ca nu este recomandabil a se lasa la aprecierea vreunui avocat (probabil ca sunt si exceptii).
Cat despre contabil, exista legea ctb care prezinta modalitatea de organizare si conducere a contabilitati in cadrul unei societati. Daca indeplinesti conditiile legale de a-ti tine singur ctb, este ok, altfel nu respecti legea.
uite cateva link-uri pe care le-am gasit repejor, folosind functia CAUTARE (stiu ca fff multi colegi o ignora si unii chiar n-o pot suferi, dar asta-i alta poveste):
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry131613
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry162896
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...mp;#entry149735
http://www.conta.ro/forum/index.php?showto...l=onrc&st=0
sunt convinsa ca mai sunt si alte discutii legate de problema ta, dar atat am selectat la o cautare rapida.
nu vreau sa mai continui aici discutia pentru ca aglomeram forumul cu informatii repetitive; daca doresti o detaliere mai ampla scrie pe p.m.
sau iti vor raspunde colegii care doresc sa re-aprofundeze tema aceasta.
succes.
#150
Postat 18 July 2008 - 03:44 PM
As dori si eu un ajutor in legatura cu infiintarea unui club de dans sportiv. Am citit legislatia in vigoare (Legea 69/2000, HG 884/2001, HG 759/2003, OG 26/2000, OM 1417/2006), dar as mai avea cateva nelamuriri.
1. Am inteles ca imi trebuie un extras de carte funciara al apartamentului, caci acesta va fi sediul. Este vreo problema daca extrasul de carte funciara este pe numele parintilor celei ce deschide clubul? Va putea fi acceptat ca sediu al clubului daca parintele este doar vicepresedinte iar fiica acestuia presedintele?
2. Obtinerea avizului privind disponibilitatea denumirii de la Ministerul Justitiei se face personal de catre presedintele clubului s-au se poate deplasa orice persoana la Minister cu cererea semnata de presedintele clubului?
3. Din cate am inteles imi trebuie o sigla si culori ale clubului? Si o stampila?
4. Stiti cam cat dureaza toata procedura de infiintare? In principiu am optat pt constituire CLUB SPORTIV PERSOANE JURIDICE DE DREPT PRIVAT.
Va multumesc aniticipat.
#151
Postat 29 July 2008 - 02:34 PM
nu stiu daca am nimerit bine, dar am o intrebare:
la firma unde lucrez sunt 2 administratori, dar nici unul nu are studii superioare. Obiectul de activitate este de productie. Intrebarea mea este daca ei nu au studii superioare, ce fel de studii trebuie sa aiba angajatii, ca seful de hala, directorul comercial, agentul livrari etc ?
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 November 2008 - 01:46 AM
#152
Postat 29 July 2008 - 11:02 PM
Angajatii trebuie sa aiba studiile corespunzatoare pentru a putea ocupa acele posturi !
irina petcu, la Jul 6 2008, 11:47 PM, a spus:
Las-o platitoare de impozit pe profit si TVA.
Impozit pe profit si Tva nu platesti decat daca iese de plata , si daca stii cum sa te misti poti sa nu platesti nimic sau doar niste sume simbolice !
Plus ca 19 % din cheltuieli poti sa le deduci , poti sa obtii rambursare de tva ca sa platesti diversi furnizori care vor plata la 90 de zile , poti sa te descurci .
O factura de 100 de lei emisa de un neplatitor de tva este echivalenta cu una de 119 lei emisa de un platitor de tva .
Foarte putine firme sunt neplatitoare de tva si cei care sunt platitori nu prea sunt dornici sa nus-i mai recupereze tva-ul !
Fara tva merge numai daca prestezi servicii catre persoane fizice !
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 November 2008 - 01:48 AM
#153
Postat 11 August 2008 - 10:06 AM
#154
Postat 11 August 2008 - 02:50 PM
Firma poti sa faci caen 7022 si mai sunt cateva , sunt si pe situl ceccar sau consulta un avocat.
#155
Postat 13 August 2008 - 12:14 PM
ce vrea el de fapt? vrea sa presteze servicii gen izolatii exterioare dar pt asta are nevoie de anumite autorizatii.
am apelat la dv si sper sa nu fi gresit pt ca eu am cautat peste tot (zic )
#156
Postat 18 August 2008 - 03:26 PM
va multumesc
#157
Postat 20 August 2008 - 08:47 AM
Vreau sa imi deschid o firma de programare dar nu as vrea sa am nici un angajat, cel putin la inceput, ca sa nu achit toate darile de rigoare pentru el. Din cate am inteles se poate, dar nu stiu exact cum.
Ma puteti ajuta?
Mersi,
Alex
#158
Postat 20 August 2008 - 02:36 PM
daca tu esti administratorul firmei si tot tu muncesti pt aceasta firma nu este nevoie sa te angajezi pe firma
#159
Postat 20 August 2008 - 03:04 PM
AnaB, la Aug 20 2008, 03:36 PM, a spus:
daca tu esti administratorul firmei si tot tu muncesti pt aceasta firma nu este nevoie sa te angajezi pe firma
Multumesc
#160
Postat 20 August 2008 - 03:09 PM
Trebuie sa analizezi cum iti convine mai mult, pe viitor. Daca ai cheltuieli mari, cum ar fi un spatiu inchiriat, etc., iti recomand a doua varianta.
Ai grija ca la semnarea bilantului ori ai angajat un director economic/contabil sef, ori faci un contract cu o persoana autorizata/firma care iti vor emite factura.
Sau a treia solutie e sa te faci PFA.
Tu decizi.
Similar Topics
20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi






