Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
OU 47/2007 - CASA DE MARCAT - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


OU 47/2007 - CASA DE MARCAT


180 replies to this topic

#61 Cristina Vanghele

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 198 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:informare si cunoastere

Postat 25 September 2007 - 01:11 PM

Raportul casei de marcat se primeste si la Sectorul 1. Numai luna august.
De luna viitoare nu mai e cazul. Asa anunta o inspectoare, acolo, pe hol :wink:



#62 Roxanee

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 104 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 26 September 2007 - 09:00 AM

Vezi postareaics21, la Sep 25 2007, 12:58 PM, a spus:

buna, tuturor


Poate sa posteze cineva total ordinul acesta vrajit? va multumesc anticipat!

Ordonanta 47 / 2007



Scuze am atasat-o de doua ori.... :notworthy: ...e la fel doar ca dimensiunea fisierului difera.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Roxanee: 26 September 2007 - 09:02 AM




#63 ics21

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 169 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Miercurea Ciuc

Postat 26 September 2007 - 09:37 AM

Multam mult Roxanee! :notworthy: :biggrin:



#64 Mihaela A

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 108 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 28 September 2007 - 08:01 AM

Am si eu o multime de nelamuriri in legatura cu casa de marcat. Produc tamplarie din lemn (ferestre, usi de acces si usi de interior) atat pt persoane fizice, cat si pentru persoane juridice. dupa apariti ordonantei 47 trebuie sa imi achizitionez casa de marcat. Pentru toti clienti eu am contract si fac facturi. O factura de avans, ca sa ne apucam de comanda lui si o factura finala cand ii livram marfa. Fiecare produs are pret diferit (lucram doar pe comanda). Mentionez ca in Saga nu introduc produsele finite separat, productia o fac in excel si introduc in articole contabile doar sumele finale. Ma ajuta cu ceva sa imi iau casa de marcat si sa o conectez cu saga? Bonurile fiscale le voi inregistra doar ca incasare, avand in vedere ca pentru inregistrarea bazei si TVA-ului voi avea facturi? Pot sa scriu pe bon cv factura, sau sunt obligata sa scriu ferestre n pozitii cu n preturi diferite? Oricum produsele expediate le scriu pe factura detaliat. Daca incasez o factura dupa un an, tot cu bon fiscal? Pentru facturile catre persoane juridice dau tot bon fiscal daca incasez prin casa? Chitantele le mai folosesc la ceva?


Multumesc frumos oricui imi poate risipi ceata........



#65 Ramona_nicolae

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Location:craiova
  • Interests:contabilitate

Postat 29 September 2007 - 10:38 AM

Vezi postareamarian.apetre, la Sep 23 2007, 08:05 PM, a spus:

Vezi postareaMIRELA-bc, la Sep 23 2007, 02:50 PM, a spus:

Daca am 50 de articole care le trec in factura, le mai bat pe fiecare si in casa ???

NORME pct. 75 (art. 155 al.5)
"Pe facturile emise și achitate prin numerar pe bază de bonuri fiscale emise conform OUG nr. 28/1999 privind obligația agenților economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, nu este necesară menționarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate, fiind suficientă mențiunea <conform bon fiscal nr./data>"

buna
eu nu gasesc acest paragraf
as dori daca se poate sa faca cineva o postare a normelor in totalitate sau macar numar de monitor in care au aparut



#66 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 29 September 2007 - 03:42 PM

Vezi postareaRamona_nicolae, la Sep 29 2007, 11:38 AM, a spus:

buna
eu nu gasesc acest paragraf
as dori daca se poate sa faca cineva o postare a normelor in totalitate sau macar numar de monitor in care au aparut

e vorba de codul fiscal si normele sale :wink:

Aceasta postare a fost editata de robertantal: 29 September 2007 - 03:43 PM

Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#67 mirelap

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 01 October 2007 - 01:10 PM

Buna ziua.
Abia am cumparat casa de marcat si nu stiu cum sa procedez. Firma mea vinde legume en-gross de obicei, la persoanane juridice dar avem si cativa cumparatori persoane fizice. Astazi am scris o factura si am taiat o chitanta pentru o persoana juridica. Trebuie sa introduc suma de pe chitanta in casa de marcat, asa cu introduc si banii de buzunat ai casierului sau nu? Sunt considerate doua gestiuni separate? Raspunsul dvs m-ar ajuta foarte mult. Multumesc



#68 Sakura

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 242 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2007 - 01:53 PM

Vezi postarealenuta.pop, la Sep 21 2007, 09:44 AM, a spus:

Ieri au fost cei cu care am contract pentru casa de marcat, sa faca modificarile, nu stiau nici ei prea bine ce si cum, dar mi-au adus un registru tiparit pentru acesti bani care se declara.
Pentru modificari au zis ca se intorc astazi.
Sa vedem ce o sa faca.
pana la urma ce facem? introducem banii pt.rest pe casa (in cazul meu 100 RON/fiecare casa) si ii scoatem la sfarsitul zilei? sau cum?.....ce ati trecut la explicatia de pe casa de marcat?
si declaram banii doar cei de la locatiile unde sunt casele de marcat? ca nu scrie clar in lege....cei de la sediu ce facem? ar fi tare sa il pun pe directorul firmei sa isi scoata banii din buzunar si sa se treaca in registru de cate ori vine la birou....
offff....tara lui papura voda...



#69 Sandra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Gender:Female

Postat 02 October 2007 - 10:14 PM

Eu nu inteleg o treaba. Sa presupunem ca in registru de casa am la inceputul zilei sold 220 lei. Dupa care bat pe casa sa zicem sold 100 lei (pe care ii scot la sfarsitul zilei) pt a avea sa dau rest. Cati bani tre sa am eu in sertar.....eu zic ca 320 dar nu inteleg de ce tre sa mai bat pe casa daca oricum eu am bani in sertar dupa cum se vede in registul de casa. Nu stiu imi scapa ceva?????Eu nu inteleg o treaba. Sa presupunem ca in registru de casa am la inceputul zilei sold 220 lei. Dupa care bat pe casa sa zicem sold 100 lei (pe care ii scot la sfarsitul zilei) pt a avea sa dau rest. Cati bani tre sa am eu in sertar.....eu zic ca 320 dar nu inteleg de ce tre sa mai bat pe casa daca oricum eu am bani in sertar dupa cum se vede in registul de casa. Nu stiu imi scapa ceva?????



#70 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 02 October 2007 - 11:16 PM

hai sa o luam mai simplu: de ex, am 100 de lei in casa de marcat. Incasez 150 lei in cursul zilei (deci un total de 250 lei) iar seara predau la contabil, administrator sau cui vreti voi, suma de 225 lei. Restul de 25 lei raman in casa de marcat pt rest si soldul de a doua zi. In concluzie tinem 2 registre de casa: cel de la magazin (sa zicem) si cel reprezenand casa centrala (cea in care colectam banii predati care mai apoi ajung in cont sau plati la fzi). E vreo problema sa am mai multe case (registre de casa)? cred ca e o idee. ce spuneti?
si inca ceva, acel faimos registru, il tin numai la magazin unde am obligatia de a utiliza casa de marcat (acolo actionez ca "operator economic", nu?)
Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#71 uiliv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:
  • Location:Pascani

Postat 03 October 2007 - 07:02 AM

Daca ai 100 lei pt rest ii introduci dimineata in casa de marcat iar daca incasezi 150 lei in cursul zilei tb sa-i bati in casa deci ai in casa 250 lei .Daca faci raportul z rezulta 250 lei.Inainte de a face raportul z scoti din casa cei 100 lei rezulta z=150 lei restul de 100 lei ii introduci dimineata urmatoare din nou in casa.Cred ca trebuie sa predai la caserie banii care ii ai in raportul z.



#72 anca_d77

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 7 Postari:
  • Location:Cluj Napoca

Postat 04 October 2007 - 07:26 PM

In cazul in care modalitatea de plata este avans la semnarea contractului si restul la livrarea marfurilor, ce ar trebui sa fie trecut pe bonul fiscal care se emite la incasarea avansului?? Daca trec " avans conform comanda x", atunci la livrarea efectiva a bunurilor, ar trebui sa trec pe bon valoarea totala a marfii si " storno avans incasat " ceea ce e imposibil pentru ca nu pot marca sume cu minus. Eu m-am gandit ca la incasarea unui avans de 30% , de exemplu, sa scriu: dulap 100 lei si la livrare dulap 200 lei, presupunand ca pretul total este de 300 lei si facturile sa ramana ca si pana acum cu FACT =avans 100 , FACT =marfa 300, storno avans 100=200
Va rog, daca mai sunt si alte persoane care se confrunta cu aceeasi problema, care este solutia corecta?



#73 ionut2000

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 04 October 2007 - 07:47 PM

Vezi postareaSakura, la Oct 1 2007, 02:53 PM, a spus:

Vezi postarealenuta.pop, la Sep 21 2007, 09:44 AM, a spus:

Ieri au fost cei cu care am contract pentru casa de marcat, sa faca modificarile, nu stiau nici ei prea bine ce si cum, dar mi-au adus un registru tiparit pentru acesti bani care se declara.
Pentru modificari au zis ca se intorc astazi.
Sa vedem ce o sa faca.
pana la urma ce facem? introducem banii pt.rest pe casa (in cazul meu 100 RON/fiecare casa) si ii scoatem la sfarsitul zilei? sau cum?.....ce ati trecut la explicatia de pe casa de marcat?
si declaram banii doar cei de la locatiile unde sunt casele de marcat? ca nu scrie clar in lege....cei de la sediu ce facem? ar fi tare sa il pun pe directorul firmei sa isi scoata banii din buzunar si sa se treaca in registru de cate ori vine la birou....
offff....tara lui papura voda...
eu vad chestiunea cam asa:
intra organu si mai intai face monetarul ,deci ce bani ai in sertarul casei de marcat(sa zicem 200 lei )Apoi iti zice sa scoti raportul X care arata cat ai batut pe casa (sa zicem ca mai putin ,150 lei ca n-ai reusit sa bati tot ca a fost aglomeratie ,ai uitat etc }eu ii zic ca diferenta de 50 de lei gasita in plus sunt banii mei personali si nu marfa care a fost vanduta si pentru care eu nu am emis bon fiscal.organu imi cere caietul cu bani personali si daca eu m-am trecut la prima ora cu 50 lei am scapat de amenda ,daca nu ......



#74 uiliv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:
  • Location:Pascani

Postat 05 October 2007 - 05:35 PM

Vezi postareamimi_elena, la Oct 5 2007, 11:43 AM, a spus:

Vindem acoperisuri din tabla pe baza de conada de la client. Marfa nu se depoziteaza la firma, se duce direct de la fabrica la client. In cazul de fata cum procedam cu casa de marcat? Factura catre client se face exact ca factura de la furnizor . Marfa are regim en-gros. Trebuie sau nu bon fiscal?

Cred ca depinde de codul caen pe care il ai.Am vazut multi producatori care au magazin de desfacere la poarta fabricii si-si vand produsele acolo direct populatei si atunci tb casa de marcat.Nu cred ca ai voie sa vinzi en-gros la persoane fizice.E parerea mea.



#75 annamara

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 6 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 05 October 2007 - 08:44 PM

stie cineva daca acest registru trebuie si ptr soferii de taxi? Eu am o firma de taximetrie si nu stiu ce sa fac? :smile:



#76 SUZIE

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Gender:Female

Postat 06 October 2007 - 01:20 PM

Vezi postareaannamara, la Oct 5 2007, 09:44 PM, a spus:

stie cineva daca acest registru trebuie si ptr soferii de taxi? Eu am o firma de taximetrie si nu stiu ce sa fac? :smile:
In mod normal si soferii de taxi trebuie sa declare acesti bani.



#77 ionut2000

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 06 October 2007 - 07:41 PM

Daca acord discount la factura pentru plata in momentul livrarii unei cantitati de bunuri, de o valoare apreciabila, in functie de valoarea cumparata, intocmesc chitanta.
[/quote]
deja vinzi cu ridicata



#78 GeForce

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:
  • Gender:Male

Postat 07 October 2007 - 12:37 PM

Erau expuse mai multe modalitati pentru care este util sa se intocmeasca chitanta. :smile:



#79 Alisia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 07 October 2007 - 02:05 PM

La societatea unde lucrez casierul preda la sfarsitul zilei toti banii in contabilitate cf raportului Z. Acum cateva luni i s-a acordat casierului un avans de 100 de ron pentru care s-a taiat dispozitie de casa sub forma unui fond de casierie - pentru rest clienti sau alte urgente. In situatia asta mai este necesar sa introduc soldul initial la inceputul fiecarei zile in casa de marcat, pentru ca cei 100 de lei in plus pot fi justificati oricand cu DP ma gandesc...



#80 gabri_elle

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 09 October 2007 - 11:45 AM

Va rog lamuriti-ma si pe mine...acest caiet pentru inregistrarea banilor angajatilor...este completat doar de casier, sau si de administrator, sau alte persoane din firma?

Daca stie cineva, va rog spuneti-mi si mie. Multumesc






Similar Topics Collapse

41 useri citesc topicul

0 membri, 41 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL