#121
Postat 16 November 2007 - 10:28 AM
#122
Postat 16 November 2007 - 12:56 PM
Iar raportul casei il arhivezi la registrul de casa, intr-un dosar separat...Citeste, de asemenea, si legea.
#123
Postat 17 November 2007 - 10:34 AM
madalinab, la Nov 16 2007, 12:56 PM, a spus:
Iar raportul casei il arhivezi la registrul de casa, intr-un dosar separat...Citeste, de asemenea, si legea.
#124
Postat 17 November 2007 - 04:27 PM
Nu am auzit de caiet de sarcini - in legatura cu casa de marcat. Uite un extras din norme:
Art. 6. - (1) În situația defectării aparatului de marcat electronic fiscal utilizatorii consemnează în cartea de intervenții a aparatului de marcat electronic fiscal, prezentată în anexa nr. 1, data și ora la care au anunțat defectarea acestuia și păstrează confirmarea scrisă, respectiv telex, fax sau altele asemenea, privind anunțarea defectării aparatului de marcat electronic fiscal.
(2) Până la repunerea în funcțiune a aparatului defect, utilizatorii, cu excepția taximetriștilor, înregistrează tranzacțiile efectuate în această perioadă într-un registru, denumit în continuare registru special, care se completează fără ștersături sau fără spații neutilizate.
#125
Postat 27 November 2007 - 12:22 PM
am si eu o intrebare. Am achizitionat casa de marcat acum 2 saptamani, dar nu am apucat sa ajung sa depun actele pentru fiscalizare deoarece sunt in situatia de a-mi cauta un alt sediu lucrativ. Pot sa o inregistrez si la sediul social? sau trebuie intai sa-mi gasesc spatiul pentru sediul lucrativ si apoi sa fac fiscalizarea? si daca in acest timp vine un control?
Multumesc mult pentru raspunsuri.
#126
Postat 29 November 2007 - 07:46 PM
#127
Postat 29 November 2007 - 08:19 PM
#128
Postat 29 November 2007 - 09:02 PM
ursu mihai, la Nov 29 2007, 09:46 PM, a spus:
Daca nu prea ai incredere in " ia " de ce nu iti iei alta contabila?Este plina lumea de contabili. Daca in relatia patron - contabil nu este incredere se duce dracului totul .( Dar in cazul de fata contabila are dreptate.Mai cugeta, poate ca totusi este demna de incredere.)
#129
Postat 09 January 2008 - 09:02 PM
#130
Postat 10 January 2008 - 01:01 PM
ursu mihai, la Nov 29 2007, 07:46 PM, a spus:
#131
Postat 10 January 2008 - 08:06 PM
am si eu o problema;emit facturi catre clienti cu taxare inversa;conform legii sunt obligata sa dau bon fiscl si nu chitanta;ce fac in situatia asta,pt ca pe boinul fiscal apare si tva-ul aferent?
sincer eu am batut bon pe intreaga suma,am inregistrat factura corect in conta si plata aferenta prin casa.poate am gresit.
multumesc
#132
Postat 10 January 2008 - 11:41 PM
Oare?
Pai sa vedem faptic: la ora 10 tai bon de casa de marcat de 2.000 lei cat face produsul expediat, il bag in colet si pleaca la coletarie. La ora 12 am control de la Garda Financiara. Cum justific lipsa banilor din casa de marcat? Stiti ca s-a dat amenda inclusiv pentru banii care sau scos din sertar pentru plata furnizorilor?
#133
Postat 11 January 2008 - 07:55 AM
danutanitulescu, la Jan 10 2008, 08:06 PM, a spus:
am si eu o problema;emit facturi catre clienti cu taxare inversa;conform legii sunt obligata sa dau bon fiscl si nu chitanta;ce fac in situatia asta,pt ca pe boinul fiscal apare si tva-ul aferent?
sincer eu am batut bon pe intreaga suma,am inregistrat factura corect in conta si plata aferenta prin casa.poate am gresit.
multumesc
#134
Postat 11 January 2008 - 10:39 AM
danutanitulescu, la Jan 10 2008, 08:06 PM, a spus:
am si eu o problema;emit facturi catre clienti cu taxare inversa;conform legii sunt obligata sa dau bon fiscl si nu chitanta;ce fac in situatia asta,pt ca pe boinul fiscal apare si tva-ul aferent?
sincer eu am batut bon pe intreaga suma,am inregistrat factura corect in conta si plata aferenta prin casa.poate am gresit.
multumesc
Faci 2 gestiuni diferite: in una dintre ele lucrezi numai cu persoane fizice - si dai fc + bf (inregistrezi monetarul - tot monetarul, da?) si in a doua doar penru peroane juridice, unde folosesti fc + chit. Cele doua gestiuni trebuie sa fie delimitate si fizic
#135
Postat 12 January 2008 - 07:50 PM
Legislatia in vigoare nu face delimitarea ca perosanelor fizice le dai bon fiscal si celor juridice chitanta. La fel de bine poti sa dai si celor juridice bon fiscal.
Aceasta postare a fost editata de Iaro: 12 January 2008 - 07:54 PM
#136
Postat 13 January 2008 - 08:52 PM
si atunci revin la problema mea cu factura cu taxare.
mersi
#137
Postat 13 January 2008 - 10:53 PM
Referitor la cabinet medical ca si SRL, avem de-a face cu servicii medicale prestate in majoritate (daca nu chiar in totalitate) catre persoane fizice, iar acest lucru prevede existenta unei case de marcat, fiscalizate, in acea societate.
Magazinele on-line cu plata numerar de catre clienti, la livrarea produselor, presupune emiterea unei chitante impreuna cu factura (in caz ca nu se doreste bon fiscal, atasat la factura). Se poate ca aceasta chitanta sa fie livrata ulterior clientului, insa acest aspect, presupune inca o serie de cheltuieli suplimentare din partea magazinului on-line. De regula, se trimite odata cu produsele, factura, chitanta, manual de utilizare in limba romana si certificat de garantie.
#138
Postat 23 January 2008 - 11:27 AM
#139
Postat 24 January 2008 - 09:28 PM
ade31, la Jan 23 2008, 11:27 AM, a spus:
#140
Postat 25 January 2008 - 11:08 AM
Similar Topics
8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi






