Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 25 February 2009 - 11:19 AM
#1
Postat 05 October 2007 - 11:45 AM
#2
Postat 05 October 2007 - 11:58 AM
#3
Postat 05 October 2007 - 05:32 PM
Un caz identic am avut si eu . Am facut adresa la AFP Oradea.
Raspuns: nu putem sa va dam un raspuns , am trimis cazul mai departe la Ministerul de finante . Cand o sa primim raspuns de la ei revenim cu un raspuns. Am asteptat 3 luni. Nimic. Am facturat tot fara TVA .
#4
Postat 08 October 2007 - 12:44 PM
#5
Postat 02 January 2008 - 08:49 PM
Pe factura si contract valoarea e 550.000 ron si scrie imobil cu teren aferent, nu e trecuta separat valoarea terenului, ci doar valoarea totala (hala+teren), iar in raportul de evaluare: 562.387 ron, valoarea terenului considerat liber fiind de 75400 ron?
Chleltuielile de la notar se includ in valoarea halei? dar cele de modernizare? in stadiul in care se gaseste acum nu poate fi folosita, mai trebuie facute multe imbunatatiri incepand cu acoperisul si care vor dura luni intregi. Se recalculeaza amortizarea lunar in functie de manopera si materialele pt modernizare, pt ca in fiecare luna se va mai face cate ceva la ea?
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 04 September 2008 - 05:44 PM
#6
Postat 03 January 2008 - 05:34 PM
lucrarile care se fac le duci pe valoarea imobilului si incepi sa la amortizezi in momentul recepetiei, pe baza PV de receptie a lucrarilor. in el ar trebui sa apara si valoarea totala a acestora. pana atunci sumele partiale ale acestor lucrari le poti tine in imobilizari in curs. va fi si mai usor de urmarit.
ch de la notar eu nu le-as baga in valoarea imobilului.
Alinutza
#7
Postat 03 January 2008 - 08:03 PM
Restul de lucrari de modernizare le poti prinde pe imobilizari in curs iar la sfarsit cand se termina la inlcuzi in valoarea halei respective.
Daca mai vrei lamuriri te ajut cu mai multe explicatii.
Spor.
#8
Postat 04 January 2008 - 10:57 AM
o parte s-a achitat cu compensare intre garantiile depuse de noi la primarie pt participare la licitatii si cealalta parte cu op din banca
eu am o mare nelamurire si nu stiu cum amune sa inregistrez
pt ca de la primarie am inteles ca nu dau factura pentru terenul cumparat.
va rog sa ma ajutati eu am facut 408=5121 cand am efectuat plata dar nu sunt convinsa ca e bine.
Va rog sa ma ajutati cat mai repede posibil.
va multumesc anticipat
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 04 September 2008 - 04:05 PM
#9
Postat 04 January 2008 - 11:24 AM
2111=404
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 27 November 2008 - 02:17 PM
citare mesaj anterior
#10
Postat 04 January 2008 - 05:52 PM
#11
Postat 04 January 2008 - 07:23 PM
404. Furnizori de imobilizări
caci e vorba de o imobilizare, e vorba de un furnizor (nu conteaza ce fel este) si nu exista o legatura directa intre documentul factura si contul 404.
#12
Postat 05 January 2008 - 02:13 PM
#13
Postat 05 January 2008 - 11:05 PM
#14
Postat 06 January 2008 - 04:16 PM
#15
Postat 07 January 2008 - 12:47 PM
Eventual inregistrarile contabile si ce se intampla cu TVA -ul daca vand in romania masina ?
#16
Postat 07 January 2008 - 04:36 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 27 November 2008 - 02:17 PM
#17
Postat 07 January 2008 - 10:22 PM
#18
Postat 09 January 2008 - 03:19 PM
dar 105 nu e cont de pasiv si ar tb sa aiba sold creditor?
#19
Postat 06 February 2008 - 02:18 PM
#20
Postat 14 February 2008 - 06:33 PM
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi