Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
monografie lucrari de tamplarie pvc - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

monografie lucrari de tamplarie pvc


60 replies to this topic

#1 cami75

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Location:timisoara
  • Interests:de contabilitate

Postat 11 March 2005 - 02:51 PM

Va rog sa ma ajutati cu o monografie in cazul situatiei mele:Am o micro. intrp.al carei obiect principal de activitate este lucrari de tamplarie si dulgherie.Si anume cumparam de la furnizori tamplaria de pvc si geamul term. iar noi o montam la clienti, pe langa acestea mai facem montaje de rulouri, jaluzele, amenajari interioare.
In momentul de fata pt. tamplaria cumparata de la furnizor operez
%= 401
3021- valoarea tamplariei( sau rulouri, jaluz)
4426
Pt vanzare
411=%
704
4427
Va rog sa i-mi spune-ti daca este corect.
Clienti nostri sunt pers fizice, este necesar sa intocmesc contracte, devize, pentru fiecare in parte , pe langa fact si chit?
Mentionez caci nu avem punt de lucru iar activit. noastra se desfasoara pe teren, si anume la beneficiari .
mai am o intrebare , si anume pot presta si activitatea de comert daca este trecuta ca obiect secundar.
Marfurile pot fi vandute la acelasi pret la care le-am cumparat?
va multumesc.



#2 raipol2000

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 75 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 11 March 2005 - 08:09 PM

1 Societatea presteaza servicii obligatoriu contract
2 Cu devizul de lucrari executate iti justifici in contabilitate necesarul de materiale si pretul practicat
ContraEx: daca cumperi televizoare color, covoare, faianta, gresie pe care le dai angajatilor nu poti sa le scazi din gestiune




#3 moni-andreea

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 220 Postari:
  • Location:Bacau

Postat 11 March 2005 - 10:03 PM

Ai nevoie de consumurile de materiale (devize => bonuri de consum) pentru operatiunea 6021=3021
Durerea e inevitabila, suferinta este optionala



#4 cami75

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Location:timisoara
  • Interests:de contabilitate

Postat 12 March 2005 - 10:33 PM

Nu mi-ati spus daca pe langa activit. principala declarata mai pot face si alte din act. secundare declarate.
Va multumesc.



#5 arret

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 578 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 13 March 2005 - 09:06 AM

da;la bilant va trebui sa treci cod caen activitatea cu venituri preponderente;sa vinzi cu cat ai cumparat trebuie sa ai motive bine intemeiate;ce afacere este asta,daca nu urmaresti profitul?



#6 IngeMihalik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 182 Postari:
  • Gender:Female

Postat 03 August 2005 - 12:06 PM

Imi scrie si mie cineva cum sa inregistrez usa de termopan.
Pe factura imi apare ceva de genul
tamplarie aluminiu mp 3.3 si geam termopan 2.64 . Si mai este ceva, avand contract de inchiriere pe spatiu aceasta investitie intra in chirie pe car eiar nu stiu cum sa inregistrez



#7 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 03 August 2005 - 01:12 PM

Te rog sa reformulezi intrebarea, mai ales ultima parte :?



#8 IngeMihalik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 182 Postari:
  • Gender:Female

Postat 03 August 2005 - 03:43 PM

Spatiul unde magazinul isi desfasoara activitatea este luata in chirie cu coontract de inchiriere. Ne-am inteles cu proprietarul ca montam usa si geamuri termopan in contravaloarea chiriei. Adica eu pun geamuri in val de 1000 euro si mi se ia ca si cum am platit chiria pe patru luni 4*250 euro.



#9 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 03 August 2005 - 04:29 PM

IngeMihalik a spus:

Spatiul unde magazinul isi desfasoara activitatea este luata in chirie cu coontract de inchiriere. Ne-am inteles cu proprietarul ca montam usa si geamuri termopan in contravaloarea chiriei. Adica eu pun geamuri in val de 1000 euro si mi se ia ca si cum am platit chiria pe patru luni 4*250 euro.

In acest caz este vorba de o investitie la un spatiu inchiriat.
Daca intelegerea a fost asa cum spui, trebuie sa-i platesti chiria pentru cele 4 luni, sa-i refacturezi proprietarului usa si geamurile si montarea acestora si sa incasezi de la el c-val. acestora.



#10 IngeMihalik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 182 Postari:
  • Gender:Female

Postat 03 August 2005 - 05:03 PM

bina dar cum inregistrez in conta. Eu am gandit astfel
la achizitie 231=404
404=5311

inregistrez chiria 612=401 chiria
si 401=231
dar pe ce baza? un proces verbal de compensare exista?
eu raman cu Tva-ul deductibil?



#11 danieladorca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 Postari:

Postat 03 August 2005 - 05:17 PM

tu facturandu-i usa colectezi Tva, iar pe urma faci un proces verbal de compensare



#12 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 03 August 2005 - 09:41 PM

Nu este nevoie de PV de compensare.
Tu ii platesti chiria si vei avea o dispozitie de plata semnata de proprietar(care inteleg ca este persoana fizica), iar de la el incasezi banii pe factura emisa si ii dai chitanta.
S-ar putea ca cele doua sume sa nu fie egale.



#13 IngeMihalik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 182 Postari:
  • Gender:Female

Postat 05 August 2005 - 12:25 PM

Bine si cum sa recafturez daca eu il contabilizez in 231. O mongrafie va rog.



#14 O.Dinu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 217 Postari:
  • Location:Abrud
  • Interests:Contabilitate

Postat 05 August 2005 - 01:09 PM

SOLUTIE PRACTICA:inregistrezi factura,inclusiv TVA pe ct.612-chirii si anexezi intelegerea scrisa cu proprietarul.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx



#15 ctanela

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1277 Postari:
  • Location:constanta

Postat 05 August 2005 - 09:33 PM

Este o solutie!



#16 IngeMihalik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 182 Postari:
  • Gender:Female

Postat 09 August 2005 - 11:49 AM

Pot sa inregistrez direct pe 612 chiar daca imi reprezinta latceva. este legal acest lucru?



#17 IngeMihalik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 182 Postari:
  • Gender:Female

Postat 23 August 2005 - 03:02 PM

Chiar nu mai stie nimeni sa-mi raspunda. Pot sa trec direct pe 612 termopanul cumparat in contul chiriei cu un proces verbal de compensare?



#18 ANUSKA

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 12 July 2006 - 11:53 AM

ma intereseaza daca cineva tine contabilitate la o firma dealer timplarie pvc?
atunci cand cumpara timplaria de la o firma care vinde timplarie pvc, cum se inregistreaza in contabilitate?
302? sau 371?
el vinde timparia la un pret mai mare la care isi adauga montajul



#19 audi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 22 Postari:
  • Location:sibiu

Postat 12 July 2006 - 01:05 PM

Foloseste 371. La intrare eu folosesc pret de achizitie ,iar la vanzare pret
de vanzare ( care este mai mare cu adaosul ). Depinde ce program
folosesti.Al meu face descarcare de gestiune automat si stabileste 378.
La facturare mai adauga o pozitie cu montajul ,daca nu il ai prins in adaos
audi



#20 ANUSKA

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 4 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 12 July 2006 - 01:16 PM

activitatea de baza a societatii este de prestari servicii nu de vanzare,
nu ar fi corect inregistrat pe 302 apoi la factura catre clienti se face deviz ?






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL