Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 November 2008 - 04:53 PM
citare mesaj anterior
#61
Postat 15 November 2008 - 01:25 PM
#62
Postat 15 November 2008 - 02:26 PM
Dar poate nu faci parte din bransa...
O zi buna!
#63
Postat 15 December 2008 - 02:10 PM
Daca asociatul unic al unui SRL este si administrator, dar nu este remunerat pentru niciuna dintre aceste functii, este obligat la plata contributiilor de santatate sau asigurari sociale?
Multumesc!
#64
Postat 15 December 2008 - 02:36 PM
#65
Postat 26 February 2009 - 12:19 PM
am discutii cu asociatul cu privire la acordul pentru efectuarea platilor, dorim ca sa nu putem sa facem plati fara acordul celuilalt, dar sincer nu intelegem ce presupune asta exact si daca treb sa precizam in actul constitutiv sau in regulamentul intern al societatii. nu stim implicatiile unei eventuale contradictii din regulamentul intern cu privire la obligatiile administratorilor (drepturi 50-50) deoarece actul constitutiv spune ca operatiile necesare pentru efectuarea obiectului de activitate pot fi efectuate independent, fara acordul celuilalt administrator.
ar fi o ideie mai buna sa avem un singur administrator si un 'casier' altul decat administratorul pentru a evita asemenea situatii de neclaritate? deasemenea, casierul (cel responsabil cu platile din banii din casa) poate sa aprobe sau dezaprobe achizitiile?
va multumesc din suflet pentru informatii
#66
Postat 26 February 2009 - 02:41 PM
2. Referitor la administratori: L.31/1990 privind societatile comerciale precizeaza obligatiile si raspunderea adm. Administratorii soc. fac toate operatiunile cerute pt.indeplinirea obiectului de activitate al societatii in afara restrictiilor cuprinse in actul constitutiv si raspund de actiunile lor, depinde de ce fel de societate aveti . Casierul este un simplu angajat al societatii, nu dispune ce plati se fac, nu aproba sau dezabroba achizitiile, nu semneaza ordine de plata, el nu gestioneaza societatea, face ceea ce i se spune, nu-i puteti transmite responsabilitatea si nu poate fi intermediar intre Dvs.si celalalt administrator. Cu privire la platile si incasarile prin instrumente bancare se poate conditiona acceptarea unui OP pe baza a doua semnaturi principale. Intelegeti-va cu partenerul Dvs. de afaceri ...acesta ar fi sfatul meu.
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 26 February 2009 - 02:50 PM
Dana
#67
Postat 27 February 2009 - 08:28 AM
Multumesc.
#68
Postat 27 February 2009 - 11:12 AM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:21 PM
#69
Postat 20 April 2009 - 06:14 PM
Suntem doi administratori (asociati) la o societate comerciala si as dorii sa o trec pe sotia mea ca si administrator in locul meu la aceasta firma.
Cum se poate face aceasta treaba?
multumesc
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 24 April 2009 - 09:12 AM
#70
Postat 20 April 2009 - 08:01 PM
#71
Postat 21 April 2009 - 12:19 AM
#72
Postat 02 June 2009 - 06:01 PM
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat in urmatoarea problema:
la o societate comerciala suntem 2 asociati cu drepturi egale 50% si 50%. Daca asociatul A este numit prin actul constitutiv administrator cu puteri depline asupra societatii, iar asociatul B semneaza un contract de inchiriere a unui spatiu pe respectiva societate, fara ca sa se faca AGA, prin care administratorul soc sa dispuna acest lucru, se poate anula actul respectiv?
#73
Postat 03 June 2009 - 09:52 AM
#74
Postat 03 June 2009 - 02:03 PM
#75
Postat 03 June 2009 - 02:36 PM
#76
Postat 03 June 2009 - 02:59 PM
Firma este condusa si reprezentata in raport cu altii doar de administrator, de conducatorul firmei.
Si eu pot fi actionar la cateva firme dar nu pot face nici un act prin care sa reprezint firma. Si chiar daca as face nu-l ia nimeni in serios.
Si nici un contract de firma nu e valabil fara stampila. Sa nu-mi spuneti ca s-a pus stampila firmei (care trebuie sa stea la administrator) pe semnatura unui actionar oarecare!?
Actul respectiv nu se poate rezilia caci este o hartie fara valoare. Nu poti rezilia o hartie fara valoare. Dar daca vreti, puteti s-o reziliati, sau sa dati un comunicat ca hartia respectiva nu are rol de contract din cauza de vicii de procedura: nu a semnat-o persoana care reprezinta firma.
Pur si simplu faceti un contract corect si rupeti toate exemplarele anterioare, daca partea cealalta mai e de acord.
Asta e parerea mea.
#77
Postat 04 June 2009 - 08:08 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:21 PM
#78
Postat 04 June 2009 - 08:57 PM
Administratorul trebuia sa intocmeasca aceste acte -sa raspunda de decizia de a infiinta un punct de lucru, daca este si asociatul care nu stie, aveti castig de cauza ........in fata justitiei corecte si competente :wink:
#79
Postat 05 June 2009 - 08:37 AM
Dana42, la Feb 26 2009, 03:41 PM, a spus:
Domeniul (numele de domeniu, ex www.conta.ro) este imobilizare necorporala daca achizitia este permanenta (cazul uzual), altfel, se poate si pe perioade fixe e cheltuiala.
Serverul, mai exact spatiu disponibil pe un server unde se regaseste domeniul la un moment dat, uzual este prin inchiriere pe diverse perioade, deci este o cheltuiala.
Daca suportul fizic (calculatorul) apartine societatii, e o imobilizare necorporala (mijloc fix) daca are valoarea >1800 (fara tva), sau obiect de inventar. In acest caz spatiul pe disc este doar o disponibilitate a imobilizarii si nu intra in aceasta discutie.
E corect ?
#80
Postat 05 June 2009 - 04:55 PM
Am o mica rugaminte,daca ma puteti ajuta...
Am un SRL cu asociat unic.Conform legii 31/1990 acesta poate fi si salariat dar asociatul nu doreste sa aiba salariu pe firma.Nu are nici contract de mandat.
Practic,el nu are nici o remuneratie pentru munca prestata(este medic),dorind sa incaseze numai dividende.E ste legal sa nu fie remunerat?
Si tot legat de asta,daca nu este salariat pot sa-i dau diurna?In codul fiscal se specifica numai pt.cheltuieli de transport si cazare ca sunt deductibile atat pt.salariati cat si pt.administratori,dar la diurna spune numai salariati
Tot SRL-ul in cauza...are obiect de activitate prestare servicii medicale ambulatorii si altele.Pot sa-l declar microintreprindere cu impozit pe venit(nu depaseste pragul de 100.000)avand in vedere ca are un salariat si desfasoara alte servicii decat de consultanta si management?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
OMF 4268/2022 privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor, ... |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
ORDIN Nr. 4291/2022pentru reglementarea unor aspecte contabile |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
emitere factura catre firma din SUA |
Contabilitate PFA | mihaci |
|
||
fisa postului - CONSTRUCTII SI INSTALATIIdiverse fise de post din acest domeniu |
FISA POSTULUI | Welcome |
|
||
OMF 85/2022 privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor contabile anuale ale operatorilor economici la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor ... |
Bilanturi | Otilia Alupei |
|
4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi