Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
administrator firma, diverse aspecte - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 4

Salt la continut


administrator firma, diverse aspecte


137 replies to this topic

#61 irina armanu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 15 November 2008 - 01:25 PM

Multumesc mult pentru raspuns si imi cer scuze daca am deranjat cu postarea acestei intrebari aici.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 15 November 2008 - 04:53 PM
citare mesaj anterior




#62 beatrice1971

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 519 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 November 2008 - 02:26 PM

Nu, pe mine nu m-ai deranjat. Dar nu-mi place cand vad ca bransa noastra a ajuns sa ne ocupam si de modificarile in actul constitutiv. Mai exista si juristi pe lumea asta, nu numai contabili!
Dar poate nu faci parte din bransa...
O zi buna!

Viata e ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri.



#63 andreeastanciu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 15 December 2008 - 02:10 PM

Buna ziua!

Daca asociatul unic al unui SRL este si administrator, dar nu este remunerat pentru niciuna dintre aceste functii, este obligat la plata contributiilor de santatate sau asigurari sociale?

Multumesc!



#64 brenda_sv_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 249 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:sa invat cat mai multe

Postat 15 December 2008 - 02:36 PM

Eu stiam ca se plateste 5.5 % din valoarea dividendelor primite.
sunt un mic invatacel, dar o sa cresc si eu mare ca voi



#65 george1984

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 26 February 2009 - 12:19 PM

buna, as dori sa aflu daca am o firma de web design, cheltuielile pentru inregistrarea domeniului www si a serverului (platit server) intra la categoria cheltuieli sau pot fi trecute ca mijloace fixe.

am discutii cu asociatul cu privire la acordul pentru efectuarea platilor, dorim ca sa nu putem sa facem plati fara acordul celuilalt, dar sincer nu intelegem ce presupune asta exact si daca treb sa precizam in actul constitutiv sau in regulamentul intern al societatii. nu stim implicatiile unei eventuale contradictii din regulamentul intern cu privire la obligatiile administratorilor (drepturi 50-50) deoarece actul constitutiv spune ca operatiile necesare pentru efectuarea obiectului de activitate pot fi efectuate independent, fara acordul celuilalt administrator.

ar fi o ideie mai buna sa avem un singur administrator si un 'casier' altul decat administratorul pentru a evita asemenea situatii de neclaritate? deasemenea, casierul (cel responsabil cu platile din banii din casa) poate sa aprobe sau dezaprobe achizitiile?

va multumesc din suflet pentru informatii



#66 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 26 February 2009 - 02:41 PM

1. Pt. inreg. achizitiei domeniului si a serverului dati o cautare pe forum dupa domeniu web, sunt mai multe situatii de luat in calcul: pe ce perioada l-ati achizitionat, scopul etc. Cu siguranta nu se incadreaza la mijl.fixe pt.ca nu exista forma materiala.
2. Referitor la administratori: L.31/1990 privind societatile comerciale precizeaza obligatiile si raspunderea adm. Administratorii soc. fac toate operatiunile cerute pt.indeplinirea obiectului de activitate al societatii in afara restrictiilor cuprinse in actul constitutiv si raspund de actiunile lor, depinde de ce fel de societate aveti . Casierul este un simplu angajat al societatii, nu dispune ce plati se fac, nu aproba sau dezabroba achizitiile, nu semneaza ordine de plata, el nu gestioneaza societatea, face ceea ce i se spune, nu-i puteti transmite responsabilitatea si nu poate fi intermediar intre Dvs.si celalalt administrator. Cu privire la platile si incasarile prin instrumente bancare se poate conditiona acceptarea unui OP pe baza a doua semnaturi principale. Intelegeti-va cu partenerul Dvs. de afaceri ...acesta ar fi sfatul meu.

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 26 February 2009 - 02:50 PM

Dana




#67 ILDI38

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 27 February 2009 - 08:28 AM

Buna ziua.Poate să mă ajute cineva ? Daca un contabil autorizat independent care ţine contabilitatea la o firma X ( nu exista grad de rudenie, nimic)cu Contract de prest., poate să accepte să fie denumit administratorul aceluiaşi firme?
Multumesc.



#68 vioreld

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:Buzau
  • Interests:Informare

Postat 27 February 2009 - 11:12 AM

Nu. Atata timp cat are contract de prestari servicii, nu.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:21 PM

vioreld



#69 fulger2007

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 20 April 2009 - 06:14 PM

Buna tuturor
Suntem doi administratori (asociati) la o societate comerciala si as dorii sa o trec pe sotia mea ca si administrator in locul meu la aceasta firma.
Cum se poate face aceasta treaba?
multumesc

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 24 April 2009 - 09:12 AM




#70 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 20 April 2009 - 08:01 PM

Cu contract de mandat. Ar trebui modificari si la Registrul Comertului.



#71 GAMA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Brasov
  • Interests:Dialogul este cea mai buna cale de a ajunge mai repede la solutii pozitive

Postat 21 April 2009 - 12:19 AM

Modifici actul constitutiv si inregistrezi modificarea la Reg.Com. Nu este obligatoriu ca asociatii sa fie si administratori,sau este posibil sa fie,pe langa asociat si o alta persoana cu drepturi de administrare,eventual mentionate aceste drepturi in actul aditional de modificare,la fel si modalitatea in care va fi platit acest administrator



#72 kristinapitesti

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 02 June 2009 - 06:01 PM

Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat in urmatoarea problema:
la o societate comerciala suntem 2 asociati cu drepturi egale 50% si 50%. Daca asociatul A este numit prin actul constitutiv administrator cu puteri depline asupra societatii, iar asociatul B semneaza un contract de inchiriere a unui spatiu pe respectiva societate, fara ca sa se faca AGA, prin care administratorul soc sa dispuna acest lucru, se poate anula actul respectiv?



#73 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2009 - 09:52 AM

Daca a semnat ca asociat si nu ca administrator , nu se poate anula.



#74 kristinapitesti

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 03 June 2009 - 02:03 PM

a semnat ca reprezinta societatea..nu se specifica daca este asociat..sau daca este administrator....de exemplu...societatea x..reprezentata de B etc.



#75 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2009 - 02:36 PM

Se poate doar rezilia cu acordul ambelor parti (Proprietar spatiu si chirias ), dar administratorul nu il poate anula daca nu e de acord cu el decat dand asociatul in judecata.



#76 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 03 June 2009 - 02:59 PM

Actionarii fixeaza prin AGA directiile principale de actiune si stabilesc administratorul firmei.
Firma este condusa si reprezentata in raport cu altii doar de administrator, de conducatorul firmei.
Si eu pot fi actionar la cateva firme dar nu pot face nici un act prin care sa reprezint firma. Si chiar daca as face nu-l ia nimeni in serios.
Si nici un contract de firma nu e valabil fara stampila. Sa nu-mi spuneti ca s-a pus stampila firmei (care trebuie sa stea la administrator) pe semnatura unui actionar oarecare!?
Actul respectiv nu se poate rezilia caci este o hartie fara valoare. Nu poti rezilia o hartie fara valoare. Dar daca vreti, puteti s-o reziliati, sau sa dati un comunicat ca hartia respectiva nu are rol de contract din cauza de vicii de procedura: nu a semnat-o persoana care reprezinta firma.
Pur si simplu faceti un contract corect si rupeti toate exemplarele anterioare, daca partea cealalta mai e de acord.
Asta e parerea mea.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#77 kristinapitesti

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 04 June 2009 - 08:08 PM

chiar daca dupa semnarea contractului de catre asociatul B s-a infiintat un punct de lucru acolo, si a inceput sa-si desfasoare o activitate? repet ca asociatul A nu a stiut de semnarea acestui contract? pls un raspuns..multumesc

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:21 PM




#78 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 04 June 2009 - 08:57 PM

contestati decizia asociatului care a inchiriat spatiul, contestati punctul de lucru, si cereti ca asociatul vinovat sa raspunda.
Administratorul trebuia sa intocmeasca aceste acte -sa raspunda de decizia de a infiinta un punct de lucru, daca este si asociatul care nu stie, aveti castig de cauza ........in fata justitiei corecte si competente :wink:



#79 vics

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 209 Postari:
  • Gender:Male
  • Interests:IT

Postat 05 June 2009 - 08:37 AM

Vezi postareaDana42, la Feb 26 2009, 03:41 PM, a spus:

1. Pt. inreg. achizitiei domeniului si a serverului dati o cautare pe forum dupa domeniu web, sunt mai multe situatii de luat in calcul: pe ce perioada l-ati achizitionat, scopul etc. Cu siguranta nu se incadreaza la mijl.fixe pt.ca nu exista forma materiala.

Domeniul (numele de domeniu, ex www.conta.ro) este imobilizare necorporala daca achizitia este permanenta (cazul uzual), altfel, se poate si pe perioade fixe e cheltuiala.

Serverul, mai exact spatiu disponibil pe un server unde se regaseste domeniul la un moment dat, uzual este prin inchiriere pe diverse perioade, deci este o cheltuiala.
Daca suportul fizic (calculatorul) apartine societatii, e o imobilizare necorporala (mijloc fix) daca are valoarea >1800 (fara tva), sau obiect de inventar. In acest caz spatiul pe disc este doar o disponibilitate a imobilizarii si nu intra in aceasta discutie.

E corect ?



#80 dalila1ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 107 Postari:

Postat 05 June 2009 - 04:55 PM

Buna ziua!
Am o mica rugaminte,daca ma puteti ajuta...
Am un SRL cu asociat unic.Conform legii 31/1990 acesta poate fi si salariat dar asociatul nu doreste sa aiba salariu pe firma.Nu are nici contract de mandat.
Practic,el nu are nici o remuneratie pentru munca prestata(este medic),dorind sa incaseze numai dividende.E ste legal sa nu fie remunerat?
Si tot legat de asta,daca nu este salariat pot sa-i dau diurna?In codul fiscal se specifica numai pt.cheltuieli de transport si cazare ca sunt deductibile atat pt.salariati cat si pt.administratori,dar la diurna spune numai salariati
Tot SRL-ul in cauza...are obiect de activitate prestare servicii medicale ambulatorii si altele.Pot sa-l declar microintreprindere cu impozit pe venit(nu depaseste pragul de 100.000)avand in vedere ca are un salariat si desfasoara alte servicii decat de consultanta si management?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.






Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL