Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
administrator firma, diverse aspecte - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 5

Salt la continut


administrator firma, diverse aspecte


137 replies to this topic

#81 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 05 June 2009 - 06:17 PM

1. este legal sa nu fie remunerat, in fapt, remuneratia lui consta in dividendele ce le ridica.
2. diurna nu poate primi
3. daca firma la constituire a ales sa fie platitor de impozit pe profit, ai dreptul(si indeplinesti conditiile) s-o declari platitor de impozit pe venit. insa ma intreb, de ce ai dori sa faci acest lucru? din 2010 nu mai exista aceasta forma de impozitare... si optiunea de trecere se aplica incepand cu anul urmator... deci?
Bea



#82 dalila1ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 107 Postari:

Postat 05 June 2009 - 08:50 PM

In primul rand,multumesc mult pentru raspunsuri.Da,ma gandeam ca diurna nu poate primi daca citesc mot-a-mot codul fiscal , dar speram sa fie o portita :),avand in vedere ca la chelt.de transport si cazare sunt specificati si administratorii.
De ce spui ca din 2010 nu va mai fi sistemul de impozitare pe venit?Unde scrie treaba asta?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:22 PM




#83 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 05 June 2009 - 11:07 PM

nu scire expres niciunde(rog sa ma corecteze cei cunoscatori), insa din simplul fapt ca nici nu este vreo cota stabilita pentru 2010... cred ca nu va mai fi aceasta optiune...
Bea



#84 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2009 - 01:42 PM

si ce cauta acest topic la "declarati" ??

topic mutat !



#85 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 08 June 2009 - 08:28 PM

atunci cand a fos creat impozitul pe veniturile microintreprinderilor a fost specificat clar ca se va aplica pe perioada de ... pana in 2009 inclusiv. Ulterior s-au adus modificari cotei.
Scrie undeva cu siguranta.



#86 adris

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 16 June 2009 - 09:12 AM

Buna ziua,
Sunt administrator al unul SRL cu asociat unic. Inca de anul trecut mi-am depus demisia, dar asociatul unic nu a facut nici o modificare a actului constitutiv, amanandu-ma de la o perioada la alta. Firma
are activitatea suspendata din anul 2005 si mai nou este inactiva conform OPANAF 1167/29.05.2009, deoarece nu s-au depus bilanturi pe perioada suspendarii. Ce hartie, act imi trebuie sa ies oficial din firma pentru ca mai nou asociatul nu este de gasit?
Va multumesc anticipat.



#87 bliliana

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 12 September 2009 - 12:20 PM

Am si eu o problema pe care va rog sa ma ajutati sa o lamuresc : am o firma 50 -50 cu un partener, fara nici un angajat, din 2003 ,el fiind administrator,eu avand drept d esemnatura in banca si in relatiile cu tertii .In actul constitutiv nu este perecizata perioada pe care este numit administrator . Am intels de la avocat ca dupa 3 ani trebuia sa facem o noua numire de administrator ? Daca nu exista o noua hotarare a AGA privind numirea administratorului ,ce pot face in acest caz ,pentru a fi in legalitate? El nu a facut nimic pt firma , acum nu ii cunosc adresa si nu il pot contacta ;ultima data am reusit sa-l contactez , cand l-am chemat sa-mi cedeze partile sociale din firma ,dupa ce initil a spus da , in fata avocatului a renuntat .Eu am imprumutat firma ,cu bani in 2008 ,firma este pe pierderi in 2008 .Care ar fi cea mai buna solutie data fiind situatia data : continuarea activitatii pana recuperez banii imprumutati ,suspendarea activitatii,cedarea catre partener a partilor sociale ,inchiderea definitiva a firmei ?



#88 adriana.r

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:

Postat 08 October 2009 - 08:42 PM

CAZ :Societate pe actiuni in care actionarul majoritar este administrator unic si angajat cu carte de munca pe functia de director general. Este legal? (conform art. 137 din legea 31/1990)

Aceasta postare a fost editata de adriana.r: 08 October 2009 - 08:44 PM




#89 adriana.r

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:

Postat 20 October 2009 - 07:25 PM

AM CATEVA INTREBARI LEGATE DE INDEMNIZATIA ADMINISTRATORULUI LA SRL CU ASOCIAT UNIC, IN CAZUL IN CARE ASOCIATUL UNIC ESTE SI ADMINISTRATOR UNIC.
1. CE RELATIE CONTRACTUALA TREBUIE SA EXISTE INTRE SOCIETATE SI ADMINISTRATOR? CONTRACT DE MANDAT/ADMINISTRARE SAU INDEMNIZATIA POATE FI PREVAZUTA DOAR IN ACTUL CONSTITUTIV?
2. IN CAZUL IN CARE PERSOANA NU ARE CONTRACT DE MUNCA LA O ALTA FIRMA SI DORESTE SA FIE ASIGURAT, ASEMENEA UNUI ANGAJAT, CUM SE PROCEDEAZA CU ACESTE ASIGURARI? TREBUIESC INCHEIATE CONTRACTE INTRE ADMINISTRATOR SI CASELE DE PENSII/SANATATE SI LA SOMAJ?..IMPOZITUL PE VENIT SI CONTRIBUTIILE LE PLATESTE ADMINISTRATORUL SAU FIRMA?
3. CUM SE INREGISTREAZA IN CONTABILITATE ACESTE OPERATIUNI? ( DE EX. INDEMNIZATIA? LA FEL CA LA SALARII? 641=421 SAU ALTFEL?
4. AM VORBIT CU O CONTABILA SI M-A BAGAT IN CEATA ... A ZIS CA ASOCIATUL UNIC CARE ESTE SI ADMINISTRATOR NU ARE DREPT LA INDEMNIZATIE DACA FIRMA ESTE PE PIERDERE...?



#90 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2009 - 07:33 PM

nu mai scrie integral cu majuscule, e neregulamentar si risti sa-ti pierzi mesajul

ai avertisment public pt nerespectarea regulam. priv. postarea (mesaj integral cu majuscule si deschidere topic nou desi exista unul deschis deja pe tema administratorului - diverse aspecte) am unit topicele

te rog sa recitesti regulam. si sa-l respecti, altfel nu vei mai putea activa pe acest forum

numai bine. :pullhair:



#91 ioanadanciu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 10 November 2009 - 04:35 PM

Buna ziua,

Cum poate o firma sa platesca administratorul, daca acesta nu are un contract de angajare in firma?

Poate administratorul sa emita o factura, iar firma sa o plateasca, fara ca administratorul sa fie pfa?

Multumesc anticipat!



#92 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 10 November 2009 - 04:54 PM

Exista contract de mandat , si este deductibila si cheltuiala cu acesta plata. Trebuie doar sa vezi ce taxe se calculeaza.



#93 tmscmarika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 06 January 2010 - 12:28 PM

Buna ziua, intrucat in 2009 activitatea a stagnat ,inregistrandu-se pierdere s-a optat pentru inchiderea contractului de munca al administratorului cu art 65.1 CM , care este procedura in acest caz in relatia cu ITM , RC ? ce alte variante ar mai fi?
va multumesc



#94 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 January 2010 - 07:15 PM

Nu inteleg exxact ce vreti sa intrebati.
Se face decizie de incetare la care se ataseaza notificarea pe care a semnato angajatul prin care era instiintat de preaviz.
Legat de variante sau rc reveniti cu ceva detalii sau intrebari mai clare.



#95 XabaCs

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 19 February 2010 - 08:03 PM

As avea cateva intrebari intrebari:

1.un SRL cu 2 asociati, unul strain, celalalt rezident, ambii pot fi administratori?
2.neaparat trebuie sa primeasca indemnizatie (adica exista o suma minima obligatorie?)? Trebuie ceva acte, documente pentru a tine evidenta acestui lucru de a nu primi? Nu mai trebuie stat de salariu pentru nici unul, nu?

Multumesc anticipat!



#96 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 20 February 2010 - 12:44 PM

1.da
2.nu
Daca nu au venituri din alta parte terbuie sa faca un contract de asigurare, ca pers fizice, cu Casa Pensii si Casa Sanatate.



#97 v-alin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 25 February 2010 - 08:04 PM

Stiti , cumva, ce suma are voie asociatul sa aduca in firma ca si creditare, fara sa justifice provenienta banilor? Stiam ca are voie pana in 50000 daca nu cumva s-a modificat legea. Numai bine! Spor la munca!



#98 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2010 - 01:26 AM

sub 15 000 euro intr-o singura operatiune.



#99 v-alin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 27 February 2010 - 10:27 AM

Poate sa faca mai multe operatiuni intr/un an de acest fel? Adica intrebarea mea este daca contul 4551 poate sa aiba orice suma fara a fi necesara dovada provenientei banilor. Eu stiam ca nu e voie sa depasim 50000 lei pe firma la un moment dat .Pentru tot ce este peste aceasta suma trebuie justificare la bani.



#100 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2010 - 08:28 PM

Daca faceti creditare de 14 000 euro pe luna nu e necesara declararea sumei nicaieri chiar daca aceasta creditare se face lunar timp de un an, e posibil ca politia economica sa va puna sa justificati de unde aveti acesti bani , dar nu e obligatorie declararea lor .






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL