Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
fise fiscale - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 7

Salt la continut


fise fiscale

180 replies to this topic

#121 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 13 February 2009 - 09:02 PM

Vezi postareamflorin, la Feb 13 2009, 03:53 PM, a spus:

cred ca nu ai inteles.. fisa fiscala de la angajator am, dar e nula pt banca
fisa fiscala o cer doar pt dovada platii impozitelor, si ii intereseaza doar fisa din anul precent
valoarea salariului net este atestata de clasica adeverinta.. nu ma incalzeste cu nimic ce scrie pe fisa aia


Eu cred ca te ajuta fisa fiscala pe 2008 , iar fisa fiscala nu are nimic in comun cu plata contributiilor ,
Fisa fiscala atesta impozitul calculat si declarat pe parcursul anului,
S-ar putea la banca sa-ti ceara fisa pe 2008 , intreaba, asa ar fi normal .
Succes !



#122 tati_chi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 17 February 2009 - 04:54 PM

AJUTOOOOOOOOOOOOR!!!!!!!!
LUCREZ LA O FIRMA, AM RAMAS DOAR EU, CEA CARE SE OCUPA A PLECAT. SI NU STIU CUM TREBUIE SA FAC ACESTE FISE FISCALE PE 2008 (CHIAR NU AM PE CINE INTREBA) SI NICI NU STIU CUM TREBUIE DEPUSE. :sad: :frusty: :frusty:
AM INTELES CA ESTE SI UN TERMEN LIMITA.
DE ACEEA VA ROG AJUTATI-MA .........CE TREBUIE SA FAC SI CUM.
ANGAJATORUL MI-A ZIS SA FAC SI ATAT.




#123 gradinita175

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 47 Postari:

Postat 18 February 2009 - 01:08 PM

Nu e cine stie ce greutate. Doar sa nu intri in panica.
In primul rand descarci programul de fise fiscale - ATENTIE 2008, nu 2009 (ca au aparut si astea). Sunt pe mfinante.ro.
Instalezi programul in calculator si citesti intructiunile. Iti spune tot ce trebuie sa faci.
In al doilea rand iti trebuie datele firmei, toate statele de salarii din 2008 si toate buletinele angajatilor (pentru adresa exacta).
Din state iei venitul brut, deducerile .......... impozitul pentru fiecare angajat, luna de luna. Trebuie sa sti daca si cine are persoane declarate in intretinere (CNP si perioada). Multe din aceste date le poti gasi in programul de fise fiscale pentru 2007, daca este in calculator. dar trebuie sa verifici totul f bine. Pot fi modificari.
Atentie! Trebuie sa sti cine este cu functia de baza la voi - faci FF1 - si cine nu este cu functia de baza la voi - faci FF2.
Introduci datele pentru fiecare angajat, faci toate fisele fiscale.
Verifici inca o data tot.
Listezi borderoul, semnat stampilat in 2 ex si pui si pe discheta. Astea le duci la Administratia Financiara din sectorul unde are firma sediul.
Termenul limita de depunere ultima zi lucratoare din luna februarie.
Listezi fisele fiscale in 2 ex, un ex. il arhivezi la firma, un ex. il dai fiecarui angajat pe semnatura.
Sper ca nu ai multi angajati.
Spor la treaba.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 19 February 2009 - 08:39 PM
citare mesaj anterior




#124 tati_chi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 18 February 2009 - 02:45 PM

Vezi postareagradinita175, la Feb 18 2009, 01:08 PM, a spus:

Sper ca nu ai multi angajati.

MULTUMESC DIN SUFLET PT RASPUNSUL RAPID.
AM VREO 30 DE SALARIATI.
SPER SA MA DESCURC.

MULTUMESC INCA ODATA. :frusty:



#125 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 02:56 PM

Va rog sa nu mai scrieti integral cu majuscule, deoarece e ca si cum ati tipa pe forum.



#126 tati_chi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 19 February 2009 - 08:38 PM

Scuzeee!
Nu am stiut. :frusty:

Mai am o intrebare daca ma poate ajuta cineva:
Am un salariat care intre timp si-a schimbat domiciliu, (adica la angajare avea un domiciliu cand s-a completat CIM, iar acum are alt domiciliu), cum fac la completarea fiselor fiscale? ce adresa trec?
Ajutati-ma.
Multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 19 February 2009 - 10:26 PM




#127 Ligia Georgescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 403 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2009 - 08:52 PM

Pe cea actuala.
Scopul adresei din fisa este pentru a putea "lua legatura" cu salariatul.



#128 tati_chi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 20 February 2009 - 08:22 AM

Multumesc.
Mai am o problema: am o salariata care pana in octombrie a fost in concediu pt. cresterea copilului, in octombrie a fost angajata pt. cateva zile ca apoi tot in octombrie sa i se desfaca contractul de munca.
Ii fac fisa fiscala pt oct, dar la celelallte luni in care a fost in concediu pt cresterea copilului se trece ceva?
Sau doar oct??



#129 tati_chi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 20 February 2009 - 12:22 PM

De ce nu imi ramane scris la data angajarii? adica vreau sa scriu 01/09/2005 dau sa trec la data plecarii scriu 07/08/2008 si apare la data angajarii 01/09/2008.
De ce ????
Imi poate zice cineva????
Multumesc.



#130 krina03

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:

Postat 20 February 2009 - 12:45 PM

Se trec doar modificarile survenite in anul respectiv. Deci daca data angajarii a fost in 2005 , nu se trece nimic.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 20 February 2009 - 01:27 PM
citare mesaj anterior




#131 camistu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 67 Postari:

Postat 20 February 2009 - 12:49 PM

daca citesti cu atentie instructiunile de completare vei vedea ca se scrie data angajarii si lichidarii numai daca s-a intamplart in cursul anului-in cazul tau 2008.
daca e angajata in 2005 nu ai ce sa treci la data angajarii, ci doar la data plecarii.



#132 fboji

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1114 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2009 - 01:29 PM

Am o problema minora cu fisele astea :biggrin: : PCul meu este mai tanar (achizitionat inainte de criza... ) si nu mai are unitate de floppy.
Iar la Adm Fin vor fisierul pe discheta :frusty: .
Cum le pot comunica celor care fac softul, ca ar fi nevoie de o actualizare a suportului pe care se salveaza date? Ca au aparut intre timp CD-uri ... E drept ca nu m-am uitat la Finante daca au cititor de CD la calculatoare.
Daca ti se pare simplu ce ai de facut... inseamna ca nu cunosti toate amanuntele Imagine postata



#133 tati_chi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 20 February 2009 - 01:48 PM

Alta problema:am un angajat care si-a facut lichidarea in sept 2008, am bagat venit brut in program si am dat sa calculeze automat in fisa, dar apar diferente cu ce am eu in statul de plata si cu ce da programul cu vreo 93 de lei.
De ce???
Tre sa de a exact cum e in statul de plata, nu e corect daca dau calcularea automata pt tab V, sa le bag pe rand: venit brut, deducere, venit BC, impozit..........
Sau cum sa fac??? :sad: :frusty:
Ca nu vreau sa fac prostii....... sa ma "stranga careva de gat".
Ajutati-ma
MULTUMESC



#134 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 21 February 2009 - 07:59 PM

" Fboji: Iar la Adm Fin vor fisierul pe discheta ."
Nu am depus inca FF dar in Anexa 3- Procedura de depunere- scrie :"3. Fisele fiscale se depun la organul fiscal competent, in format electronic, pe suport magnetic sau optic, cu respectarea conditiilor prevazute in anexa nr.4, insotite de un borderou privind continutul acestora, semnat si stampilat conform legii."
Eu le-am salvat pe port memorie USB si nu am de gand sa le salvez pe discheta, daca nu mi le preiau ii pun sa scrie motivul, data si sa semneze.


Pt.Tati_chi:
1. Este specificat la calculul automat : "Atentie ! Nu se foloseste calculul automat cand baza de calcul pt.contributiile sociale difera de venitul brut." Daca cazul tau se incadreaza aici , completeaza manual.
2. Daca nu te incadrezi la pct.1 nu ar strica sa verifici si calculul facut de tine lunar.

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 21 February 2009 - 08:00 PM

Dana




#135 Ligia Georgescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 403 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2009 - 09:25 PM

Saptamana trecuta la Adm. sector 5, o doamna venise cu USB. A fost trimisa la alt birou cu rugamintea sa-i salveze datele de pe USB pe discheta si abia dupa, cu discheta i-a primit declaratiile.



#136 brenda_sv_ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 249 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Suceava
  • Interests:sa invat cat mai multe

Postat 22 February 2009 - 08:15 AM

Nu inteleg de ce nu vreti unii sa salvati pe discheta, cand se specifica folosirea acesteia. Dupa preluarea informatiilor de pe discheta, discheta ramane la Administratia Financiara. Doar nu vreti sa va lasati USB-urile la ei.

Aceasta postare a fost editata de brenda_sv_ro: 22 February 2009 - 08:16 AM

sunt un mic invatacel, dar o sa cresc si eu mare ca voi



#137 Ligia Georgescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 403 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2009 - 09:18 AM

Pur si simplu unele calculatoare nu mai sunt dotate cu unitate pentru discheta.



#138 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2009 - 07:04 PM

Eu nu inteleg de ce sunt atat de "caposi" - cei de la A.F. - si nu vor sa accepte ca odata cu trecerea anilor a evoluat si tehnologia...Fratilor, s-au facut o groaza de licitatii, s-au cheltuit mormane de bani - din banii nostrii, ai tuturor - pentru dotari IT in institutiile de stat si nu numai...Mi se pare normal sa te razvratesti cand constati ca ei inca trag cu dintii de amarata de discheta.
Madalina



#139 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 22 February 2009 - 08:52 PM

Ligia, multumesc pt.informatie.

Brenda, trebuie sa adaug ca in ziua de astazi discheta este numai pt.nostalgici, este cel mai mic si mai lent mediu de stocare a fisierelor. Din 1981 de cand Sony a lansat pe piata floppy disk-ul de 3,5 inch au trecut cativa anisori...

Madalina, ai perfecta dreptate, ar trebui sa facem ceva, nu stiu, o Adresa, Petitie sau altceva, macar noi cei care le furnizam informatiile..."caposi" este un cuvant prea elegant si spune prea putin, dar avand in vedere ca suntem oameni civilizati, merge,...banii nostri...cine stie pe ce s-au cheltuit ? Noi sigur nu vom afla. Nu se cunoaste evolutia tehnologiei ? Uitati-va ce frumos se joaca unii si citesc presa pe laptop-uri de ultima generatie...No comment !
Si va urma bilantul...tot pe discheta...

Dana




#140 tati_chi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 23 February 2009 - 01:59 PM

Calculul nu il fac eu lunar.
inca o intrebare: la un venit brut de 167(la o pers care si-a facut lichidarea) deducerea este de 250 sau nu? d-na care face calculul lunar a scris in statul de plata venit brut 167, venit net 139 si deducere 139.
deducerea nu e de 250?






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL