Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratii nedepuse la termen - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 5

Salt la continut


declaratii nedepuse la termen


200 replies to this topic

#81 mt2007

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 71 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 06 November 2008 - 06:44 PM

Declaratiile 390 sunt monitorizate le Bucuresti , nu se pot rezolva sub nici o forma . Probleme foarte urate sunt si la D394 . Am trimis odata prin posta o D394 si s-a intamplat ceva , n-au introdus-o si a venit somatie cu 6000 lei amenda .Cu dovada de la posta mi-au preluat-o , am scapat . Erau in situatie de nedepunere enorm de multi , un dosar cu cateva sute de firme notificate . Sfatul meu vizavi de D394 , nu apucati sa introduceti toate facturile , trimiteti asa si depuneti rectificative dupa , amenda este pentru nedepunere nu pentru corectitudine ( deocamdata ) .Declaratiile 100,300,101 sunt in ,,bucataria" administratiei si mai inchid ochii , dau cate un avertisment . Bafta multa si sa nu traiti nici o secunda stressul unei 39... nedepuse !



#82 danae

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 951 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 07 November 2008 - 03:42 PM

si eu la fel am patit!
am depus cu intarziere 101 (adica am pus la posta pe 16.04 si mi-au trimis hartie acasa ca sunt in intarziere fara sa-mi inregistreze declaratia, asa ca m-am dus in iunie) si mi s-au calculat penalitati desi am platit suma la timp
probabil programul lor se duce in balarii

in cazul meu nu e o suma mare si nu-mi pun mintea dar chiar sunt curioasa cum se rezolva




#83 onlyviu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 07 November 2008 - 06:21 PM

buna..nu am depus bilantul din 2005..societatea a avut activitate aprox. 6 luni si dupa aia am renuntat.nu a mers.am tot primit notificari ca trebuie sa depun bilantul,nu am avut ce sa depun,ca nu am avut activitate.am fost la administratia financiara.am ramas cu impresia ca am rezolvat problema.astazi am primit o citatie,fiind chemat in instanta ca parat,pt nedepunerea bilantului.firma,mai exact.eu nu am vreau firma.vreau sa imi spuneti care sunt riscurile de a nu merge la tribunal.e foarte ok daca o sa fie dizolvata firma.un raspuns,va rog..multumesc



#84 CLEO

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 31 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta

Postat 07 November 2008 - 06:52 PM

Pai, in mod normal, ar trebui sa ti innregistreze declaratia cu data de 16, mergi cu recipisele de la posta, si cu declaratia la Adtie (sa ai si disketa). Daca iti intra cu 16, penalitatile acelea ar treb sa dispara!!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 November 2008 - 01:21 AM
citare mesaj anterior




#85 Alina_C

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 07 November 2008 - 10:01 PM

pai cum nu ai ce depune daca initial zici ca ai avut activitate vreo 6 luni?
daca la registru nu il depui in speranta de a-ti inchide firma din oficiu mai merge, insa la administratie ar trebui depus deoarece risti sa iei amenda, iar o firma cu datorii fiscale mai greu sa se inchida din oficiu.
asta ce stiu eu..
Cu respect,
Alinutza



#86 Cristina Grigoras

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 610 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Hmmmmm!!!

Postat 07 November 2008 - 10:53 PM

Cine v-a dat in judecata? Administratia sau Registrul Comertului?
Daca Registrul Comertului, inseamna ca se deschide procedura de lichidare. Daca nu va prezentati la proces, se va pronunta lichidarea in lipsa.
Nu te certa niciodata cu un idiot: te aduce la nivelul lui, apoi te bate cu experienta !



#87 onlyviu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 08 November 2008 - 12:45 AM

Vezi postareaAlina_C, la Nov 8 2008, 12:01 AM, a spus:

pai cum nu ai ce depune daca initial zici ca ai avut activitate vreo 6 luni?
daca la registru nu il depui in speranta de a-ti inchide firma din oficiu mai merge, insa la administratie ar trebui depus deoarece risti sa iei amenda, iar o firma cu datorii fiscale mai greu sa se inchida din oficiu.
asta ce stiu eu..
pai,pentru alea 6 luni,am depus bilantul.si dupa aia nu am mai avut niciun fel de activitate.mersi;)

Vezi postareaCristina Grigoras, la Nov 8 2008, 12:53 AM, a spus:

Cine v-a dat in judecata? Administratia sau Registrul Comertului?
Daca Registrul Comertului, inseamna ca se deschide procedura de lichidare. Daca nu va prezentati la proces, se va pronunta lichidarea in lipsa.

Registrul Comertului m-a chemat in judecata..mersi pentru ajutor :thumbup:



#88 Morenita_Bianca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 02 December 2008 - 07:15 PM

Buna seara! Am si eu o intrebare... nu a fost depusa o declaratie inventar pentru 2007 nici pana la data asta... este vreo problema? care e data limita pt depunerea declaratiei inventar pt anul trecut? la Administratia financiara am intrebat daca sunt in regula cu actele depuse si nu mi-a atras atentia asupra inventarului... am sa il depun luna asta ... este vreo problema?



#89 nelly_contab

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 03 December 2008 - 06:55 AM

Vezi postareaSERBAN MARIANA, la Jun 30 2008, 02:51 PM, a spus:

de fapt GODZILA ce ai raspuns tu -nimic-daca nu stii sa iti dai cu parerea taci , de ce sa isi dea altii cu parera cand puteai tu sa o faci daca stiai
- de fapt trebuie sa depuneti toate bilanturile atat la admin financiara cat si la reg comertului de la infiintare si pana la 31.12.2007 si chiar cred ca va fi nevoie de cel de la 30.06.2008
- dupa aceea mergeti si lichidati societatea
-la amenzile primite , notificate sau nu, nu aveti ce sa faceti , trebuie sa le platiti
- atentie firma nu se radiaza daca nu ai depus trei bilanturi ci platesti pentru ca nu le-ai depus

cauta o contabila care sa te ajute


noroc!
Scuze dar gresesti,nu i-ti radiaza firma ci o dizolva prin Tribunalul Bucuresti,du-te la Registrul Comertului si la TMB sa vezi acolo cate frme sunt in dizolvare ca nu au depus bilantul la Registru(alta aberatie a birocratiei romanesti)



#90 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2008 - 06:07 PM

Vezi postareaMorenita_Bianca, la Dec 2 2008, 07:15 PM, a spus:

nu a fost depusa o declaratie inventar pentru 2007 nici pana la data asta...
Despre ce este vorba, mai exact?!
Daca te referi la declaratia inventar pt contributii sociale: aceasta s-a depus o singura data, prin 2004 parca, pentru anul 2003.
Madalina



#91 Morenita_Bianca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 04 December 2008 - 12:56 PM

Este vb d un SRL neplatitor de TVA, care se ocupa cu productia de tamplarie din PVC si distributia acesteia. Pentru anul 2007 nu s-a intocmit inventarul. stiu ca odata cu bilantul la 31.12.2007 se declara si inventarul, sau ma rog, se intocmea inventarul pe 2007.... habar nu am, sunt paralela eu, cred



#92 IRINA05

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 80 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:CONSTANTA

Postat 04 December 2008 - 02:05 PM

Oare sa fie vorba de declaratia inventar ce trebuia depusa la ITM...cu comisionul restant ?



#93 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 04 December 2008 - 02:40 PM

Cred ca se refera la inventarul anual propriu-zis. Acesta este obligatoriu, dar nu pre il cere nimeni. La 80% din firmele pe care le stiu nu au facut niciodata un inventar conform Legii inventarului. Inventarul nu se depune o data cu bilantul. Ramane la firma. Poti sa-l faci si acum pe cati ani in urma doresti, dar sa pui data inventarului de atunci. Desigur ca metoda asta nu prea merge cu soldurile debitorilor si creditorilor, dar ceva tot se poate face.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#94 Morenita_Bianca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 04 December 2008 - 03:37 PM

Multumesc nopris foarte mult pentru informatie... da, despre inventarul anual vorbeam...m-am uitat in acte sa vad daca la Ministerul Finantelor a fost depusa vreodata vreo declaratie, de cand functioneaza societatea si imi puneam o mie de semne de intrebare pentru ca nu am gasit sa fi fost depusa vreodata... am sa ma mai uit sa vad daca am si ce am in firma si am sa intocmesc pe cele care lipsesc. Multumesc frumos, am scapat cat de cat de o piatra de pe inima... Sa aveti o zi cat mai placuta in continuare si Sarbatori Fericite tuturor ( asta pt cazul in care nu am sa mai apuc sa va urez!)



#95 cristianamatache

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 292 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 23 January 2009 - 05:21 AM

Stiti cumva daca s-a aprobat plata unor amenzi la mai mult de 3 rectificative pe an? Cand am trecut impozitul pe profit in registrul fiscal am constatat o eroare de calcul la impozitul declarat in 100 pe sept (am decl si platit in plus fata de real) si acum apar cu o diferenta de 800 lei intre decl si registru. Nu stiu daca sa fac rectificativa sau nu la sept (am mai rectificat odata aceeasi decl cu 10 lei pt un drept de autor).



#96 a.d.n.

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 537 Postari:
  • Gender:Female

Postat 23 January 2009 - 06:44 PM

Ar putea sa se aprobe asa ceva???? :frusty: (Sper sa nu primim vreun raspuns ca deja s-a aprobat !!!)

Si cu rectificativele la D101 pentru modificari prin 1174 pentru "corectarea erorilor" facute de fiecare data cand apare cate o factura aferenta anului trecut, pe care eu nu o primesc la timp de la furnizor ( nu mai zic de la patron) cum ramane?

Tot eu iau amenda????

Aceasta postare a fost editata de a.d.n.: 23 January 2009 - 06:45 PM




#97 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 23 January 2009 - 07:08 PM

este vorba de faptul ca daca suma pe care ai declarat-o initial de plata la bugetul de stat acum s-a marit si de fapt nu ai platit cat trebuie,
daca ai declarat mai mult si ai platit nu este nici o problema la rectificativa
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#98 katinca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 250 Postari:
  • Gender:Female

Postat 23 January 2009 - 08:22 PM

Cristiana se refera la OUG 192/2008, MO 815/04.12.2008 care a fost abrogat de OUG 226/2008 MO 899/31.12.2008

OUG 192/2008
(11) In cazul in care, ca urmare a inspectiei fiscale, se constata diferente ale obligatiilor de plata ca urmare a declararii unor sume mai mici decat cele datorate, organul de control va obliga contribuabilul la plata diferentelor, a bonificatiei de 5% acordate in conditiile alin. (8), precum si a majorarilor de intarziere aferente.
(12) In cazul in care, ulterior declararii obligatiilor de plata, contribuabilul corecteaza din proprie initiativa obligatia de plata, in sensul majorarii acesteia, este obligat la plata diferentelor, a bonificatiei de 5% acordate in conditiile alin. (8), precum si a majorarilor de intarziere aferente.

..............................................
3. La articolul 219 alineatul (1), dupa litera b1) se introduc doua noi litere, literele b2) si b3), cu urmatorul cuprins
"b2) corectarea declaratiilor fiscale depuse la 3 termene de declarare din cadrul unui an fiscal sau consecutive, in sensul majorarii obligatiilor de plata datorate;
b3) declararea, din eroare, de sume de plata, reprezentand obligatii fiscale la bugetele administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, mai mici decat cele datorate si care astfel ar intra sub incidenta prevederilor art. 114 alin. (8) privind acordarea bonificatiei;".

4. La articolul 219 alineatul (2), dupa litera d) se introduc doua noi litere, literele d1) si d2), cu urmatorul cuprins:
"d1) cu amenda intre 4% si 5% din sumele reprezentand diferente declarate in plus, in cazul savarsirii faptelor prevazute la alin. (1) lit. b2);
d2) cu amenda intre 4% si 5% din sumele reprezentand diferentele constatate ca urmare a efectuarii inspectiei fiscale, in cazul savarsirii faptelor prevazute la alin. (1) lit. b3);".



OUG 226/2008
Art. 14
Pe data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta se abroga Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 192/2008 privind aprobarea unor masuri de relaxare fiscala in vederea cresterii economice si a numarului locurilor de munca, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 815 din 4 decembrie 2008.




#99 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 24 January 2009 - 09:44 AM

Trebui sa depun rectificative la somaj, cas si cass pentru luna noiembrie.In afara de declaratia rectifictiva propriu-zisa mi s-a mai cerut la somaj copie dupa contractul de munca al persoanelor anjatate(e rectificatica de adaugare) + o declarati e pe propie raspundere.Ce trebuie scris in acesta declaratie?Pot face un singur model de declaratie si sa-l depun si la somaj si la cas si la cass, sau fiecare institutie are particularitatile ei si trebuie anumite mentiuni in aceasta declaratie?



#100 Ionescu Sanda

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:
  • Location:Medgidia

Postat 25 January 2009 - 02:48 PM

eu am avut de facut rectificativa doar la cas.declaratia poate fi una singura pentru toate cele trei institutii si (cel putin eu asa am intocmit-o) subsemnatul..., reprezentant al s.c.(cu toate datele de identificare) declar pe proprie raspundere ca in declaratia initiala depusa cu nr..../data am omis si inregistrarea angajatului...(cu toate datele de identificare)
Este bine sa o semneze si administratorul sau cineva pe a carui semnatura se poate aplica si stampila pentru ca vor si asta.
Nu stiu daca la cass iti vor cere dar e mai bine sa o ai.
Ionescu






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL