voi ce ziceti?
#41
Postat 21 September 2008 - 02:09 PM
voi ce ziceti?
#42
Postat 21 September 2008 - 03:41 PM
lili nicula, la Sep 21 2008, 02:09 PM, a spus:
lili nicula, la Sep 21 2008, 10:43 AM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 21 September 2008 - 06:02 PM
#43
Postat 22 September 2008 - 05:20 PM
sorry...asta era o completare ptr problema 234
studenta IV, la Sep 21 2008, 04:41 PM, a spus:
...oare nu avem aceeasi carte??? Enuntul din cartea mea de la problema 212 suna cam asa: "SC ABC SRL detine un teren cu o valoare contabila de 900.000. La sfarsitul exercitiului N+3, terenul este reevaluat la valoare justa de 1.100.000 lei.
Conform IAS 16..., care este valoarea rezervei din reevaluarela sfarsitul anului N+3?"
Asta e tot.... ...cartile de la vandute la Iasi, fac parte din alt lot...
#44
Postat 22 September 2008 - 08:34 PM
am voie sa amortizez asa...un activ...sa-mi deduc asa o cheltuiala mare...doar pentru ca intentionez sa-l vand in 5 ani?
Pai asa...cumpar in fiecare an cate un activ...il exploatez la maxim, imi inregistrez niste ch cu amortizarea uriase si nu mai platesc nici un impozit....
#45
Postat 22 September 2008 - 08:44 PM
#46
Postat 22 September 2008 - 09:15 PM
2.5 * nr de rotatii (10.300) = 25.750
sper ca e ok si asa...
#47
Postat 22 September 2008 - 09:30 PM
la pb.311 –da, e bine ca e cf.IAS 16
la pb.234- este gresit in carte, la marfuri se scade si neexigibilul. – in functiunea contului ,,marfuri’’ zice: ,,in debit se inreg.valoarea adaosului comercial şi taxa pe valoarea adăugată neexigibilă, în situaţia în care evidenţa mărfurilor se ţine la preţ cu amănuntul (378, 4428).
***
#48
Postat 22 September 2008 - 09:39 PM
iar la 234...tva neexigibil...e cel dat din carte sau e cel calculat de lili nicula, ca procent de 19% din valoarea marfii?...merci mult
#49
Postat 22 September 2008 - 10:01 PM
lili nicula, la Sep 21 2008, 10:56 AM, a spus:
problema 201- punctul d), aceeasi problema ca la 200....inteleg eu gresit?
***
#50
Postat 22 September 2008 - 10:09 PM
iar la 234...tva neexigibil e cel dat din carte; soldul lui 4428 aproape mereu are ceva diferente, dar sa nu ne legam de valoarea lui mai ales ca avem si ajustari.
in concluzie mf= 146.000; cumulat 236.000
O seara buna si mult spor!
***
#51
Postat 22 September 2008 - 10:13 PM
In primul rand...lucrarea e o amenajare de teren si nu mareste valoarea terenului ( ptr ca altfel nu s-ar amortiza)...si asta ar putea fi amortizata
In al doilea rand...provizionul se constituie pentru o plata ce va avea loc in viitor, ori aceasta cheltuiala a avut loc deja
Deci...amenajarea de teren ar putea sa fie efectuata de cineva, iar inregistrarea ar fi 2112=404, sau ar putea fi facuta in regie proprie si atunci ar fi 2112=722
si apoi...da...s-ar amortiza: 6811=2811
O sugestie??
#52
Postat 22 September 2008 - 10:19 PM
http://209.85.129.104/search?q=cache:oy5Bq...;cd=1&gl=ro
***
#53
Postat 22 September 2008 - 10:31 PM
#54
Postat 23 September 2008 - 11:03 AM
#55
Postat 23 September 2008 - 11:03 AM
betsaida, la Aug 20 2008, 07:44 PM, a spus:
765???!
atasez un doc. unde am adunat mai multe date si comentam dupa(pt.ca nu se aranjeaza bine.)
Si pt. Mirela, la pb.268-un alt fisier reduceri
Fisiere atasate
***
#56
Postat 23 September 2008 - 11:37 AM
marra_2000, la Sep 2 2008, 10:15 PM, a spus:
Ba nu! in carte este incomplet pentru ca ce? Salariatul este consumatorul final(pt. partea lui) si sigur ca datoreaza PJ si TVA aferenta si nu putem da vina pe text ca e inv permanent sau altceva deoarece clar mi-a aratat ca PJ-ul este platitor de TVA si ca atare trebuie sa-l inregistreze si pe acesta.
Ia uite ce scrie in functiunea lui 428 : ,,În debitul contului 428 - cota-parte din valoarea echipamentului de lucru suportată de personal (758, 4427);
Nu e mai clar acum, ce zici?
***
#57
Postat 23 September 2008 - 12:25 PM
marra_2000, la Sep 3 2008, 10:18 AM, a spus:
mihaser, la Sep 3 2008, 10:05 AM, a spus:
e logic ca la 27.600 care reprezinta 50% din bunuri suportate de salariati, trebuie sa se calculeze tva-ul
CE BALAMUC!
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 23 September 2008 - 01:16 PM
***
#58
Postat 23 September 2008 - 07:04 PM
La 326...in afara de faptul ca multe dintre operatiuni nu sunt contabilizate, as vrea sa ma lumineze cineva de ce incasarile de dobanzi si dividende pe de o parte se incadreaza in fluxul de investitii, si platile de dobanzi si dividende pe de alta parte se incadreaza la fluxul de finantare...lasand la o parte pe cele aferente activitatii de exploatare
Plsssss....nu se specifica nicaieri de la cine si catre cine se fac incasarile, respectiv platile
Pentru mine, aceste fluxuri generate de operatiuni cu actiuni, obligatiuni, titluri de participare...tot ce inseamna conturile 109, 261, 501...sunt asa....un "tot'...de neinteles.....
Poate cineva sa ma ajute cu problema 326?????
#59
Postat 23 September 2008 - 07:24 PM
Iau ca exemplu probl 328
Valoarea justa a veniturilor este de 568.75, venituri in avans 431.25
Daca nu ar fi fost dobanda de 60%, valoarea veniturilor la sfarsitul anului N ar fi fost 100+500=600
Pentru ca dobanda este de 60%, valoarea veniturilor la sfarsitul anului N este de 100+312.50=412.50
La sfarsitul anului N, valoarea din 472 care se va inregistra pe dobanzi va fi de 600-412.50=187.50
Similar, pentru anul N+1, desi nu se cere...doar ca sa-mi spuneti daca gresesc:
Veniturile neafectate de dobanda ar fi fost in anul N+1 de 100+500+400=1000
Datorita dobanzii de 60%, veniturile in anul N+1 sunt de 100+500+156.25=756.25
La sfarsitul anului N+1, partea din 472 care se va inregistra pe venituri din dobanzi este de 1000-756.25=243.75
Pentru verificare, total venituri in avans 431.25=187.50+243.75
Gresesc??? E ok??? Sunt singura? Nu mai lucreaza nimeni la conta????
#60
Postat 23 September 2008 - 09:09 PM
Acum...inteleg ca se face reevaluarea tinand cont de variatia valorii juste...inregistrand asta pe venituri/cheltuieli care se vor eflecta in contul de profit si pierdere...dar nu inteleg un lucru:
daca in anul N s-a inregistrat anularea amortizarii din anul N de 500 lei 9pentru 6 luni), nu ar fi trebuit anulata si amortizarea aferenta anului N+1...si anume....presupunem pentru 12 luni...1000 lei?
...sunt eu pierduta???...toata lumea e asa cuminte...incat am impresia ca doar mie nu-mi convin o gramada de chestii.....
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
ONG - Contabilitate |
ONG | SARINA |
|
||
Reprezentantii D.G.R.F.P Brasov si membrii CECCAR Brasov reuniti intr-o intalnire pe tema „Noutati fiscale prevazute de O.G. nr.16/2022” |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
||
Important ! HG 1164/2022 - Procedura de acces online al salariatilor sau fostilor salariati la datele din REVISAL, a modalitatii de generare si descarcare a extrasului, precum si a conditiilor in care prin extras se poate dovedi vechimea in munca |
REVISAL | Otilia Alupei |
|
||
Contabilitate OnlyFans |
COMERT ONLINE, FREELANCING, PAYPAL | LeonR |
|
||
Prelucrarea documentelor inainte de contabilitate |
COMERT ONLINE, FREELANCING, PAYPAL | Adi.stanciu93 |
|
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi