Exista vreo implicatie fiscala datorita casarii? Din cate stiu eu, nu nici la impozitul pe profit nici la tva dar mi-ar prinde bine daca as mai afla si alte opinii.Multumesc!
#241
Postat 08 October 2009 - 05:01 PM
Exista vreo implicatie fiscala datorita casarii? Din cate stiu eu, nu nici la impozitul pe profit nici la tva dar mi-ar prinde bine daca as mai afla si alte opinii.Multumesc!
#242
Postat 08 October 2009 - 08:42 PM
Dana
#243
Postat 09 October 2009 - 08:23 AM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 09 October 2009 - 05:38 PM
#244
Postat 09 October 2009 - 07:12 PM
Multumesc
#245
Postat 10 October 2009 - 12:17 AM
Daca ne uitam in Ordinul 1752/2005, din punct de vedere contabil, activele imobilizate sunt recunoscute doar in functie de durata de utilizare si utilitatea lor, iar mat.de natura ob.de inventar date in folosinta sunt considerate active contingente, nefiind recunoscute in sit. financiare cu exceptia cazului in care ar fi sigura obtinerea unor beneficii economice in urma lor...dar oricum nu acesta era obiectul intrebarii tale.
In situatia in care aceste ob.de inventar nu mai pot fi utilizate sau vandute din diverse motive, consider ca se poate face de catre Comisia de casare un PV si se pot scoate din evidenta ct. 8035.
Dana
#246
Postat 14 October 2009 - 10:22 AM
Am primit urmatoarea factura:
- laptop 1600 lei, fata tva
- memorie RAM 100,57 lei, fara tva
- discount 100,57 lei.
Inteleg ca laptopul il trec la obiecte de inventar, memoria la piese schimb.... insa cum ramane cu discount-ul? Am citit pe forum ca reducerea comerciala micsoreaza valoarea de intrare a activului respectiv. Dar in cazul meu, cum pot sa inregistrez memoria RAM la valoarea 0? Sau sa aplic reducerea la valoarea laptopului?
Iar pentru laptop: mai este valabila scrierea unui cod (numar de inventar) pe el (ca pe vremuri)?
Multumesc!
#247
Postat 14 October 2009 - 10:44 AM
eu as inregistra 303=401 1600lei si 603=303 cand il dai in fol
da, teoretic trebuie sa ai numere de inventar scrise pe pe fiecare. Practic nu am vazut decat la administratia financiara :biggrin:
#248
Postat 14 October 2009 - 11:31 AM
tes, la Oct 14 2009, 10:44 AM, a spus:
eu as inregistra 303=401 1600lei si 603=303 cand il dai in fol
da, teoretic trebuie sa ai numere de inventar scrise pe pe fiecare. Practic nu am vazut decat la administratia financiara :biggrin:
scuze, am uitat sa mentionez ca memoria RAM este un cadou (in plus), iar ca sa fie cadou, i-au atasat si un discount. Laptopul e functionabil, are RAM inclus, dar aceasta memorie este asa, pe langa... Deci cum credeti ca e treaba cu discountul?
#249
Postat 28 October 2009 - 09:57 AM
am si eu catvea intrebari:
este gresit sa se aloce numar de inventar unui obiect de inventar?
Colegul meu din productie asa procedeaza si nu stiu daca e gresit sau nu.
O alta intrebare ar fi:
- stiu ca pentru un ansamblu ce formeaza un mijloc fix trebuie date nr. suplimentare, colegul meu a dat numere de inventar diferite..e gresit?
Astept raspuns.
Multumesc!
#250
Postat 28 October 2009 - 03:17 PM
corneliuss, la Oct 14 2009, 12:31 PM, a spus:
tes, la Oct 14 2009, 10:44 AM, a spus:
eu as inregistra 303=401 1600lei si 603=303 cand il dai in fol
da, teoretic trebuie sa ai numere de inventar scrise pe pe fiecare. Practic nu am vazut decat la administratia financiara :biggrin:
scuze, am uitat sa mentionez ca memoria RAM este un cadou (in plus), iar ca sa fie cadou, i-au atasat si un discount. Laptopul e functionabil, are RAM inclus, dar aceasta memorie este asa, pe langa... Deci cum credeti ca e treaba cu discountul?
si discoun-ul asa:401=767
si teoretic toate obiectele de inventar si mijloacele fixe trebuie sa aiba numere de inventar si fise
#251
Postat 29 October 2009 - 02:53 PM
Conform Ordinului 1752/2005 : " 54. (1) Costul de achiziţie al bunurilor cuprinde preţul de cumpărare, taxele de import şi alte taxe (cu excepţia acelora pe care persoana juridică le poate recupera de la autorităţile fiscale), cheltuielile de transport, manipulare şi alte cheltuieli care pot fi atribuibile direct achiziţiei bunurilor respective.
(2) Reducerile comerciale acordate de furnizor nu fac parte din costul de achiziţie."
Pt. Neia23 :
Intrebarea nr. 1 : colegul a procedat corect.
Intrebarea nr.2 : cnf. Ordinului 3512/2008, instructiunile de completare a Reg. nr. de inventar : "Pentru mijloacele fixe complexe (formate din mai multe obiecte componente) şi pentru mijloacele fixe a căror evidenţă se ţine pe tronsoane (conducte de distribuţie gaz metan, drumuri, linii electrice etc.), pe fiecare obiect se indică numărul de inventar atribuit. În aceste cazuri, este necesar ca, pe lângă numărul de inventar respectiv, să se folosească şi numere suplimentare."
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 29 October 2009 - 02:55 PM
Dana
#252
Postat 10 November 2009 - 03:49 PM
#253
Postat 12 December 2009 - 04:43 PM
am o intrebare: am achizitionat pentru un restaurant ob. de inventar (vesela, scaune, diferite obiecte pentru bucatarie, fiecare cu val. < 1800 lei) in valoare totala de aprox. 100.000 ron. Este corect sa inregistrez intreaga valoare: 603=303, si debit 8035 in luna inaugurarii restaurantului? (imi afecteaza considerabil contul de profit si pierdere)
Astept raspuns
Multumesc
#254
Postat 13 December 2009 - 01:16 PM
Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 13 December 2009 - 01:18 PM
#255
Postat 13 December 2009 - 01:34 PM
mihaela_cva, la Dec 13 2009, 01:16 PM, a spus:
Multumesc pentru raspuns,
Am sa esalonez pe durata contractului de inchiriere, din care mai sunt vreo 18 luni.
Puteti va rog sa-mi spuneti si care ar fi inregistrarile pentru folosirea 471?
#256
Postat 13 December 2009 - 02:15 PM
si apoi 603=471
Eu asta am folosit intr-un caz similar
#257
Postat 13 December 2009 - 02:50 PM
O dupa-masa placuta!
Aceasta postare a fost editata de a.d.n.: 16 December 2009 - 03:44 PM
#258
Postat 01 April 2010 - 11:16 AM
#259
Postat 01 April 2010 - 11:08 PM
303=7588, credit 8035
371=303
4111=707, 607=371 etc
#260
Postat 02 April 2010 - 07:37 AM
credit 8035
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi






