Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Lucrari executate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Lucrari executate

5 replies to this topic

#1 *ivonne*

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 23 March 2009 - 04:45 PM

buna ziua !
doresc sa va cer ajutorul in privinta urmatoarei situatii:
firma noastra realizeaza o lucrare pt firma x: inreg factura: 4111=704,4427.
doar ca noi primim de la firma y o factura de manopera pentru lucrarea cere am facut-o firmei x. factura de la y e pe baza de deviz....adica pe langa manopera contine si niste materiale folosite de ei la lucrare. cum contabilizez acea factura ?
4426,628=401? sau (3021,4426=401 + 628,4426=401)? adica introduc in stoc acele materiale si apoi le consum 6021=3021?



#2 leu50

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 646 Postari:

Postat 23 March 2009 - 09:26 PM

Factura primita pentru lucrari pe baza de deviz si contract
628
4426
% =401 pentru ca nu ai primit materialele separat.




#3 *ivonne*

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 24 March 2009 - 01:42 PM

sa inteleg ca nu trebuie sa introduc in stoc materialele folosite la lucrare si nici sa le trec pe consum la sfarsitul lunii. acest lucru trebuia facut doar daca primeam factura separata pentru acele materiale?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 05 April 2009 - 02:12 PM




#4 leu50

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 646 Postari:

Postat 24 March 2009 - 06:26 PM

Ai inteles bine.
Materialele pe care le-ar fi primit firma trebuiau receptionate, la eliberarea lor spre consum trebuia sa se intocmeasca bon de consum, etc, pentru ca in inregistrarile in contabilitate le facem pe baza de documente justificative.



#5 MirceaSCALAT

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 128 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:RO

Postat 25 March 2009 - 01:16 PM

In subantrepriza - Subantreprenorul ca si orice prestator de servicii consuma materiale si deci pe factura nu apare decit c/v lucrarii cond'form contractului de subantreprinza, deci desi poate pe DDE apar materialele, manopera+adiacente s.a.m.d. factura reprezinta partea din C+M efectuata si deci nu trebuiesc contabilizate separat materialele inglobate mai ales ca petru acestea Antreprenorul nu a primit DOCUMENTE JUSTIFICATIVE LEGALE FINANCIAR-CONTABILE, ci eventual un DECONT - SITUATIE DE LUCRARI confirmat de DIRIGINTELE DE SANTIER.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 05 April 2009 - 02:13 PM




#6 *ivonne*

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 32 Postari:

Postat 26 March 2009 - 04:02 PM

va multumesc mult pentru lamauriri






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL