Sau ma insel?
#41
Postat 09 July 2009 - 09:09 AM
Sau ma insel?
***
#42
Postat 10 July 2009 - 11:31 AM
kamila, la Jul 8 2009, 04:43 PM, a spus:
leu50, la Jul 3 2009, 03:20 PM, a spus:
va rog sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu calculul impozitului minim, in situatia in care am pierdere fiscala pe 2008, CA inrtre 0-52000= 2200 lei/an , am pierdere pe trim I si II 2009, cum calculez ?
ori este 367
ori este o patrime din 2200 cf OUG 34, deci 92
sorry am calculat 92 la mai si iunie
daca am vandut o cladire , am inregistrat.o la 7581 , se introduce in baremul de impozitare?????????????????????????????
in legatura cu firmele pe pierdere de ce au mai introdus chestia cu ''o patrime din impozitul minim '' daca tot nu se ia in considerare
in legatura cu bilanturile asa zise rectificative se pot rezolva numai pana la data raportarii de catre administratiile finante locale la directii generale la judet, apoi........................
multumesc
#43
Postat 10 July 2009 - 11:23 PM
DENISA GRIGORITA, la Jul 9 2009, 10:09 AM, a spus:
Sau ma insel?
Bilanturile corectate erau depuse dupa perioada de depunere a lor , dar cum am spus prin modificarea bilanturilor bune cu cele gresite si mentinerea aceluiasi numar de inregistrare.
#44
Postat 10 July 2009 - 11:42 PM
#45
Postat 13 July 2009 - 11:02 AM
Ma confrunt cu o nelamurire la calculul impozitului pe profit. Ce reprezinta o diferenta de sume venituri ce nu se inchid prin 121? Din cate mi-am dat seama este vorba de suma aferenta inregistrarii unor deseuri si anume:
346 711- intrare in gestiune
711 346- iesire din gestiune
411 703- vanzare deseuri
Este gresit sa apara aceasta diferenta la calculul in registrul de evidenta fiscala generat de calculator?
Va multumesc anticipat pentru o eventuala lamurire. Sunt inca la inceput in domeniu, fara alt ajutor si va rog sa ma intelegeti.
#46
Postat 13 July 2009 - 11:50 AM
#47
Postat 13 July 2009 - 07:42 PM
#48
Postat 13 July 2009 - 08:06 PM
sorinela, la Jul 13 2009, 12:02 PM, a spus:
346 711- intrare in gestiune
711 346- iesire din gestiune
411 703- vanzare deseuri
Este gresit sa apara aceasta diferenta la calculul in registrul de evidenta fiscala generat de calculator?
#49
Postat 15 July 2009 - 02:23 PM
Am si eu o intrebare:
In cazul in care la trimestrul 1 eram pe peirdere, iar acum la trimestrul 2 ies pe profit care este mai mare decat impozitul minim (deci este cel pe care il declar si il platesc) imi pot acoperi pierderea din primul trimestru ? (impozitul ramane mai mare decat cel minim, chiar daca acopar pierderea)
Multumesc
Scuze, acum am realizat ce prostie am postat si nu aveam cum sa sterg.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 August 2009 - 05:42 AM
#50
Postat 15 July 2009 - 07:50 PM
Indrumarea si asistenta acordata de organele fiscale se limiteaza la aplicarea legislatiei fiscale cu privire la impozitele, taxele, contributiile sociale si alte venituri bugetare administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.Acestea se asigura la nivel central prin Directia de indrumare si asistenta a contribuabililor din cadrul A.N.A.F. si la nivel judetean prin serviciile sau birourile de asistenta ale D.G.F.P. a municipiului Bucuresti si D.G.F.P.-urile judetene
Indrumarea si asistenta acordata este asigurata fie in baza solicitarii platitorilor de impozite si taxe, fie din initiativa organului fiscal. Aceasta initiativa se manifesta prin furnizarea de servicii ajutatoare indeplinirii obligatiilor fiscale sau prin actiuni de educare in domeniul fiscal atat la nivel central, cat si la nivel local. Practic, indrumarea din initiativa organului fiscal se poate realiza prin:
-transmiterea formularelor de declaratii si furnizarea de programe informatice pentru completarea acestora;
-intocmirea si distribuirea de ghiduri, brosuri si pliante;
-difuzarea in presa scrisa de articole si comunicate pe diverse teme;
-intalniri de lucru cu grupuri de contribuabili;
-furnizarea de informatii in cadrul emisiunilor informative ale posturilor de radio si televiziune.
Prin O.M.E.F. nr. 1.338 din 30 septembrie 2008, publicat in M.Of. nr. 706 din 17 octombrie 2008, s-a aprobat Procedura privind indrumarea si asistenta contribuabililor de catre organele fiscale.
Raspunsurile se limiteaza la furnizarea de informatii cu caracter general referitoare la procedura care trebuie urmata de catre fiecare contribuabil pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a aduce la indeplinire obligatiile fiscale care revin.
Indrumarea si asistenta pot fi acordate prin diverse modalitati:
1. direct la sediul unitatii fiscale, prin prezentarea spetei si primirea verbala a raspunsului;
2. in scris, sub semnatura reprezentantului legal al contribuabilului si precizarea datelor de identificare: numele si prenumele sau denumirea societatii, domiciliul fiscal, codul de identificare;
3. prin e-mail, cu precizarea datelor de identificare si formularea solicitarii in mod clar si concis;
4. prin telefon, sub rezerva utilizarii celorlalte modalitati de acordare a asistentei in situatia in care problematica fiscala solicitata prezinta un grad ridicat de complexitate si dificultate.
Continutul raspunsului la intrebarea formulata
Pentru formularea unui raspuns, compartimentul de asistenta care a primit intrebarea verifica daca raspunsul respectiv exista deja in baza de date cu intrebari si raspunsuri a ANAF.
In situatia in care acesta exista, in vederea aplicarii unitare a legislatiei fiscale la nivel national, compartimentul de asistenta il preia ca atare din baza de date si il transmite solicitantului.
Daca raspunsul solicitat nu se regaseste in baza de date, intrebarea se solutioneaza la nivel local prin formularea raspunsului adecvat.
In situatia in care contribuabilul considera ca raspunsul primit nu este suficient pentru rezolvarea problemei sale, are posibilitatea sa se adreseze in scris Directiei de indrumare si asistenta din cadrul A.N.A.F., cu obligativitateade a anexa la adresa inaintata copia intrebarii si a raspunsului primit. Raspunsul astfel redactat de catre A.N.A.F. are la baza punctul de vedere formulat de catre directia de specialitate avizata, in functie de natura impozitului asupra caruia se solicita asistenta.
Serviciile de indrumare si asistenta nu ofera informatii care se incadreaza intr-una dintre urmatoarele categorii:
-informatii solicitate de contribuabil in perioada in care se afla in inspectie fiscala pentru o situatie supusa verificarii;
-informatii referitoare la solutionarea unor situatii care fac obiectul unor contestatii formulate impotriva actelor administrative fiscale;
-informatii care cuprind solutii si modalitati de optimizare a sarcinii fiscale;
-informatii care nu intra in sfera de competenta a ANAF;
-informatii care contravin principiului secretului fiscal;
- informatii legate de reclamatiile privind incalcarea prevederilor codurilor de conduita de catre personalul angajat in cadrul unitatilor fiscale;
-informatiile de interes public solicitate in baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
-alte informatii a caror furnizare este interzisa prin anumite legi.
#51
Postat 16 July 2009 - 02:10 PM
trebuie sa depun si eu declaratie pe impozit profit la 25 iulie?
multumesc
#52
Postat 16 July 2009 - 02:24 PM
Dana
#53
Postat 16 July 2009 - 06:41 PM
Posibilitatea inregistrarii bonurilor fiscale sub 100 ron in contabilitate pe cheltuieli aparea in Ordinul 293/2006 pentru modificarea Ordinului MFP 1714/2005 privind aplicarea prevederilor Hotararii Guvernului 831/1997.
In Monitorul Oficial 105/2009 a aparut ABROGAREA HG 831/1997.
Intrucat HG 831/1997 se aproba implicit si Ordinul MFP 1714/2005 este abrogat, si implicit si ORdinul 293/2006.
In conditiile actuale ar trebui ca toate bonurile fiscale indiferent de valoare, care nu sunt insotite de facturi NU POT fi considerate cheltuieli deductibile.
Stiti cumva daca a mai aparut ceva intre timp in acest sens ?
#54
Postat 16 July 2009 - 07:18 PM
De cind e faza cu controlul de fond???? Eu am facut trim trecut o asemenea cerere si a fost totul ok(cel putin pina acum).Sa ma astept la vreun control de acum incolo???
Astep parerile voastre si daca cineva a "patit-o " deja, pt ca ma gindeam si luna asta sa fac la fel (ca inca a mai ramas o suma necompensata).
Si inca ceva daca se poate sa ma "luminati" putin:
am urmat situatie:
- la dec 2007 pierdere fisc ce rezulta din D 101 =2150
- la martie 2008 pierdere fiscala(stric din an 2008)
la iunie 2008 rezulta prof impozabil 28850 , dar nu aplic la asta 16% ci la 28850-2150 adica 26700 rezultind imp pe porf 4272
- la sept pierdere fiscala din nou
-la dec pierdere fiscala strict din an 11088
Avand in vedere ca la iunie am avut porf si am luat in calcul inainte de impozitare pierderea fisca;a de la 2007, la decembrie trebuia sa o mai adun la pierderea din 2008 de 11906 lei???
#55
Postat 16 July 2009 - 07:37 PM
Pt.Vulpisor : intrebarea ta nu are ce cauta in acest topic, cauta pe forum, subiectul a fost dezbatut destul de mult.
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 16 July 2009 - 07:39 PM
Dana
#56
Postat 16 July 2009 - 10:31 PM
jani, la Jul 16 2009, 08:18 PM, a spus:
- la martie 2008 pierdere fiscala(stric din an 2008)
la iunie 2008 rezulta prof impozabil 28850 , dar nu aplic la asta 16% ci la 28850-2150 adica 26700 rezultind imp pe porf 4272
- la sept pierdere fiscala din nou
-la dec pierdere fiscala strict din an 11088
#57
Postat 17 July 2009 - 07:19 PM
Ideea era ca in cazul in care intr-un an, la un anumit trimestru(dar nu ultimul) ai profit si reusesti(provizoriu) sa acoperi pierderea ce o ai de recuperat din dec 101 , la sfirsitul anului daca iti rezulta pe cumulat pierdere se considera ca si cum nu ai fi recuperat-o ,(asta spun mai pe scurt) , doar daca ai la sf anului profit pe cumulat care este mai mare decit pierderea de )recuperat din anul sau anii (7) precedenti, at se considera acoperita.
Am crezut ca prin exemplele mele numerice ma fac mai bine inteleasa dar vad ca am dat-o in bara...
#58
Postat 20 July 2009 - 01:11 PM
Daca oate sa ma ajute cineva cu un "calculator" impozit pe profit realizat in Excel, sau poate in alt format i-as ramane indatorat? Multumesc!
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 August 2009 - 05:43 AM
#59
Postat 25 July 2009 - 12:47 PM
va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme. O firma amortizeaza accelerat un mijloc fix. La declararea si calculul impozitului pe profit s-a considerat aceasta amortizare deductibila. Dupa cate am constatat ulterior amortizarea ar fi trebuit considerata deductibila doar la nivelul amortizarii liniare. Declaratia e depusa, impozitul platit. Ce e de facut? Se regleaza la urmatoarea declaratie? Am dreptate in legatura cu amortizarea?
Multumesc anticipat
#60
Postat 25 July 2009 - 07:08 PM
Daca nu te incadrezi in cele de mai sus stornezi inregistrarea si faci declaratie rectificativa la cea gresita.
Similar Topics
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi