Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Externalizare Contabilitate Primara - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Externalizare Contabilitate Primara


2 replies to this topic

#1 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 31 January 2010 - 10:35 AM

Buna ziua,

as vrea sa discutam despre eventuale probleme care ar putea aparea (daca este cazul) atunci cand:

registrul de casa, nir-urile, raportul de gestiune, bonurile de consum - se fac in afara magazinului, depozitului, atelierului de productie, sediului social (adica la un om polisportiv numit contabil care lucreaza independent).

aceasta "maculatura" trebuie listata pe hartie? sau se merge ca la cartea mare, registrul jurnal cu listari la cerere?

ipoteza suplimentara: firmele (si sunt multe) nu organizeaza control intern asupra gestionarului, casierului (ca acestia sa trebuiasca sa semneze raportul de gestiune, registrul de casa) si atunci unicul scop ramas este respectarea disciplinei financiar-contabile iar patronul (administratorul firmei) semneaza tot.

stim ca se practica f mult acest mod de lucru si cred ca este f. important, cred ca va deveni si mai important in urmatoarea perioada cand va creste concurenta in interiorul profesiei contabile si criza va aduce tarife micsorate.



#2 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2010 - 11:41 AM

Da " maculatura " se listeaza pe hartie ( eu le fac in dublu exemplar si ii pun pe cei responsabili sa semneze ( gestionar, casier etc.)), adevarat ca ii pun de 2 ori pe luna sa le semneze dar ii pun pe cei care raspund de ele, iar daca gestionarul e diferit de patron facturile de marfa , materiale etc le iau pe baza de opis semnat de mine si gestionar.




#3 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 31 January 2010 - 12:00 PM

vroiam sa pun accentul pe acele controale "operative" sau "inopinate" despre care stim cu totii cata bunavointa contin:

conta primara se face tot la sfarsitul lunii, ca si conta financiar-fiscala;

daca e un control-sa ma lase o zi sau cateva ore sa INREGISTREZ fluxul monetar si de materii prime/marfuri (adica registrul de casa si raportul de gestiune) acolo unde acesta e externalizat - nu vad unde ar fi indisciplina la externalizarea contab primare (la agentii mici, binenteles).

eventual, la locul de munca/punctul de lucru, marfa receptionata sa fie consemnata printr-o simpla stampila "Receptionat,data,denumirea" iar fluxul i-l fac eu ulterior.

deci e vorba de noi "misiuni" incredintate profesionistului contabil, pt ca acesta sa castige o paine si patronul (mic) sa nu-si mai bata capul cu fluxul.

dar...organizarea casieriei si a gestiunilor are la baza acte normative din deceniul...6-7.

mai sunt totusi cativa ani (2-3-4) pana cand codul de bare ne va inghiti cu totul si atunci mai raman doar: informaticienii, consultantii fiscali ("atacati" de sistemul administrativ-forfetar) si auditorii, binenteles, cei mai tari profesionisti contabili.






Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL