-clientul vrea initial sa achizitioneze 50 de scaune asa ca ii fac o prima factura de avans pentru 40% din valoarea totala, factura care nu a fost achitata inca
-apoi se hotaraste ca mai vrea 50 de scaune, deci 100 per total
-ca sa nu anulez prima factura de avans, am facut inca o factura tot de avans pentru diferenta pana la 100 de buc.
-aceasta ultima factura am facut-o in felul urmator:
1 pozitie. am trecut contravaloarea totala a unui avans de 40% pentru 100 de scaune
2 pozitie. am trecut storno prima factura de avans, facuta pt. 50 de scaune, si imi da la total diferenta ce o are de platit clientul pt. avans la 100 scaune.
e corect in felul asta?! asa clientul are de platit 2 facturi de avans, una pt. 50 de scaune, si una pt. diferenta pana la 100.
intrebarea e daca am intocmit corect ultima factura de avans, trecand la pos.2 storno prima fact, sau trebuia pur si simplu sa fac inca o fact. de avns si sa trec direct diferenta ce o are de platit, fara sa mai trec stornoul la prima factura?!








