#161
Postat 15 October 2008 - 12:52 PM
#162
Postat 15 October 2008 - 02:52 PM
.Totusi imi mentin si parerea ca ar trebui platiti in primul rand mai bine cei ce lucreaza la firme de conta : 1. pt ca in general tarifele cerute de la clienti se incadreaza intre 80-1000 euro (poate si mai mult si mai putin) si sa zicem ca facem o medie de 200 euro pe firma ..angajatii au undeva la 10 firme/cap ceea ce inseamna ca "aduce" 2000 de euro / luna ...iar toti stim care sunt costurile de functionare a unei firme de conta...destul de mici ..nu degeaba rata profitul este cea mai mare in servicii 2. pt ca volumul de munca este mai mare ..in general..exista si exceptii in mod sigur... Eu sincer ma tot minunez cand ma duc la clientii mei si se plang cat au de lucru...iar acel lucru orice om din firma de conta daca se pune bine pe el il termina in max 2 zile...ei "lucreaza" 8 ore pe zi / ~20 zile pe luna pe asta si tot se plang ca e prea mult si de aia nu reusesc sa aduca actele la timp:)
Nu mi-o lua in nume de rau dar te cam contrazici ..... Ia vezi ce declarai zilele trecute .....
Eu lucrez la un cabinet de contabilitate si nu cred ca as putea fi mai multumita decat sunt...Sa incepem cu programu : 8:30 - 4:30 dar fiecare e liber sa plece in general pe la 4 daca si-a terminat treaba (bineinteles ca daca nu se sta si peste program..dar nu prea e cazul..asta depinde de fiecare cum isi dozeaza timpul de munca) , fiecare ultima vineri din luna este libera...pt ca oricum nu prea mai are nimeni treaba...cum bine stiti luna e incheiata , actele depuse , iar pt urmatoarea n-au venit.
#163
Postat 15 October 2008 - 03:25 PM
#164
Postat 15 October 2008 - 03:37 PM
prin urmare, nivelul de trai e cam acelasi cu provincia, ca sa nu zic "mai scazut" - raportat la un salariu de 20 mil / luna ... vreau sa spun ca te descurci mai bine in provincie cu 20 mil net decat o poti face in Bucuresti.
numai bine.
#165
Postat 15 October 2008 - 03:38 PM
iuli73, la Jul 18 2008, 03:15 PM, a spus:
Dar contabilitatea nu presupune numai salarii , bonurile de consum le intocmeste altcineva , dar ele trebuie introduse in programul de contabilitate , facturi de la furnizori , facturi , catre clienti , etc, asa ca 1000 Eur
#166
Postat 15 October 2008 - 03:54 PM
#167
Postat 15 October 2008 - 05:46 PM
La noi e inclus totul in tarif...adica mi se pare putin de porc sa le cerem bani pt cateva dischete ,dosare si coli ..adica dosare isi cam fac ei..ca se tine conta primara acolo la majoritatea si atunci actele vin deja indosariate...avem foarte putini clienti care vin cu actele "in plasa" si fara baze de date . Totusi , ma repet..mi s-ar parea aiurea sa le cerem bani de dischete la unii care ne platesc 600 sau 800 de euro pe luna:)
#168
Postat 17 October 2008 - 10:24 AM
uana.be, la Oct 15 2008, 06:46 PM, a spus:
oricum, la firme cu activitate cat de cat sa stiti ca chelt. cu papetaria se simte chiar si lunar, daramite anual, ganditi-va ca daca va costa numai 50 ron/luna la o singura firma - pe an se ridica la 600 ron cel putin, fara sa socotim si deschiderea unui an nou cand se "deschid" (scuzati-mi repetitia) dosare noi, bibliorafturi noi ...
eu le iau bani lunar pt. papetarie, chelt. incluse in tarif. fiindca la mine nu-si face nimeni conta primara, vin cu actele in plasa (mai putin o firma - din sept. incepand)
inca ceva : inchiderea de an v-o platesc in plus ?? sau o includeti si pe asta in tariful lunar ??? daca mai prindeti / faceti inchiderea - bine (ca se poate intrerupe colaborarea in cursul anului), daca nu - nu ... ??
si daca v-o platesc separat, cam care e % din tariful lunar ??
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 17 October 2008 - 10:26 AM
#169
Postat 17 October 2008 - 04:58 PM
#170
Postat 18 October 2008 - 12:11 PM
sincer, eu am o firma la care inchiderea de an dureaza mai mult decat inchiderea unei luni normale tocmai din cauza inventarierii patrimoniului si nu ma refer preponderent la ob. de inv. si mijl. fixe (desi au destule, slava Domnului) ci la confirmarile de sold cu clientii si fz. - asta imi mananca o multime de vreme, e f. migaloasa, iar cand mai apar si probleme de neconcordantaaaaa ... am pus-o (hai cu fisele de cont, bifam, vb la tel., vai de noi cat timp se pierde
parerea mea ...
#171
Postat 20 October 2008 - 11:42 AM
#172
Postat 21 October 2008 - 10:51 AM
uana.be, la Oct 20 2008, 12:42 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 21 October 2008 - 11:54 AM
#173
Postat 22 October 2008 - 01:04 PM
Avand in vedere ca nu e f darnic eu m-am gandit la minim 10 milioane
Aceasta postare a fost editata de ralsera: 22 October 2008 - 01:04 PM
#174
Postat 22 October 2008 - 01:28 PM
#175
Postat 22 October 2008 - 01:50 PM
#176
Postat 22 October 2008 - 02:07 PM
si asa (10 mil. pt. astea 3-4 zile de munca) este un tarif rezonabil, adica nu e mult deloc.
daca lucrezi pt. patronul asta mai mult de cele 3-4 zile/luna, atunci te sfatuiesc sa-i iei mai mult, in fct. de cat muncesti.
cu drag.
#177
Postat 22 October 2008 - 02:19 PM
Total buget de cheltuieli pt conta la o firma mica spre medie reprezinta 3-3,5 % din total buget de cheltuieli al firmei, asa ca faceti o socoteala simpla, reduceti rezultatul cu procentele aferente taxelor salariale (CAS etc) deoarece este un serviciu externalizat, mai aplicati un discount de 10-15 %, ca asa e fair, si veti obtine suma corecta pe care ar trebui sa o incasati de la client. Ca de cele mai multe ori nu incasati (incasam) nici 10% din aceasta suma deja e alta discutie, pe care batem apa in piua de multa vreme.
Aceasta postare a fost editata de eugen ursache: 22 October 2008 - 02:20 PM
#178
Postat 22 October 2008 - 02:29 PM
#179
Postat 22 October 2008 - 02:42 PM
mult succes !
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi




