Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 9

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#161 uana.be

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 15 October 2008 - 12:52 PM

@Otilia...da am citit de ultimul caz de care spui tu cu 60 de angajati...dar ma refeream asa in general la cate s-au mai perindat prin topic...le0am cam citit pe toate (paginile si posturile) ..si cam asta era concluzia : ceretzi mult...sunt de acord..nu spune nimeni sa-ti bati joc de tine cerand minimul pe economie,departe gandul de mine..Totusi imi mentin si parerea ca ar trebui platiti in primul rand mai bine cei ce lucreaza la firme de conta : 1. pt ca in general tarifele cerute de la clienti se incadreaza intre 80-1000 euro (poate si mai mult si mai putin) si sa zicem ca facem o medie de 200 euro pe firma ..angajatii au undeva la 10 firme/cap ceea ce inseamna ca "aduce" 2000 de euro / luna ...iar toti stim care sunt costurile de functionare a unei firme de conta...destul de mici ..nu degeaba rata profitul este cea mai mare in servicii 2. pt ca volumul de munca este mai mare ..in general..exista si exceptii in mod sigur... Eu sincer ma tot minunez cand ma duc la clientii mei si se plang cat au de lucru...iar acel lucru orice om din firma de conta daca se pune bine pe el il termina in max 2 zile...ei "lucreaza" 8 ore pe zi / ~20 zile pe luna pe asta si tot se plang ca e prea mult si de aia nu reusesc sa aduca actele la timp:) Iar despre salariile de care ziceai tu..nu le contest , dar ele probabil ca exista in Buc. (unde toata lumea stie ca exista alta dinamica a pietei munci , implicit si a salariilor) , dar in rest nu cred ca sunt remunerati ( contabilii) la nivelul la care ar trebui..de aici si paradoxul castigurilor unei femei de serviciu fata de un absolvent cu studii superioare (indiferent pana la urma in ce domeniu) . Bine sunt de acord si cu categoriile de asa-zisi absolventi (sa clarific ca sa nu sara nimeni) ..ca har domnului sunt si o gramada care nu stiu cum dumnezeu au reusit sa-si ia licentele ..am vazut o gramada si din astia..chiar "economisti" ...care la afirmatia (discutia era refertoare la un proiect ) "deci A iti e egal cu P , asa-i?" , iar domnisoara (anul 4) raspundea senin " Pai normal ca nu! Cum sa fie?!?!?" :))))



#162 lyv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 15 October 2008 - 02:52 PM

[quote name='uana.be' date='Oct 15 2008, 01:52 PM' post='184414']
.Totusi imi mentin si parerea ca ar trebui platiti in primul rand mai bine cei ce lucreaza la firme de conta : 1. pt ca in general tarifele cerute de la clienti se incadreaza intre 80-1000 euro (poate si mai mult si mai putin) si sa zicem ca facem o medie de 200 euro pe firma ..angajatii au undeva la 10 firme/cap ceea ce inseamna ca "aduce" 2000 de euro / luna ...iar toti stim care sunt costurile de functionare a unei firme de conta...destul de mici ..nu degeaba rata profitul este cea mai mare in servicii 2. pt ca volumul de munca este mai mare ..in general..exista si exceptii in mod sigur... Eu sincer ma tot minunez cand ma duc la clientii mei si se plang cat au de lucru...iar acel lucru orice om din firma de conta daca se pune bine pe el il termina in max 2 zile...ei "lucreaza" 8 ore pe zi / ~20 zile pe luna pe asta si tot se plang ca e prea mult si de aia nu reusesc sa aduca actele la timp:)

Nu mi-o lua in nume de rau dar te cam contrazici ..... Ia vezi ce declarai zilele trecute .....

Eu lucrez la un cabinet de contabilitate si nu cred ca as putea fi mai multumita decat sunt...Sa incepem cu programu : 8:30 - 4:30 dar fiecare e liber sa plece in general pe la 4 daca si-a terminat treaba (bineinteles ca daca nu se sta si peste program..dar nu prea e cazul..asta depinde de fiecare cum isi dozeaza timpul de munca) , fiecare ultima vineri din luna este libera...pt ca oricum nu prea mai are nimeni treaba...cum bine stiti luna e incheiata , actele depuse , iar pt urmatoarea n-au venit.




#163 uana.be

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 15 October 2008 - 03:25 PM

@lyv - nu ti-o iau in nume de rau:) da nu vad unde ma contrazic...da lucrez la un cabinet de conta si da sunt multumita per total...si da sustin ca in GENERAL aceste posturi ar trebui sa fie mai bine platite...si da consider ca lucrez mai mult decat o fac cei de la clientii mei (pe conta primara) si NU nu consider ca as merita mai putin ca remuneratie...si DA am intrebat de salarii in stanga si-n dreapta...si DA cel putin la noi (oradea) salariile la cabinete sunt intre 10-20(cu indulgenta) in functie de vechimea in cabinet ,volumul de munca si marimea (dificultatea) firmelor ce-ti sunt atribuite...in schimb am clienti italieni in general care platesc pt conta primara si 2-3 drumuri la banca pe luna aprox 40 mil de lei...si ca sa anticipez intrebarea (posibila) care-mi va fi adresata : NU nu vreau sa ma duc sa lucrez pe astfel de posturi pt ca nu pt asta m-am pregatit in facultate..pt aia puteam sa fac si 3 luni de cursuri undeva...si revin per TOTAL sunt multumita! Dar lyv scrisesem putin altceva...in sensul ca dintre cei care avansau opinii pt cat ar trebui unul sau altul sa ceara remuneratie se afla destui care conduc astfel de cabinete...dar nu cred ca e careva sa plateasca 1000 de euro unui angajat de`al sau...sau ma rog...daca exista sunt EXTREM de putini..si cred ca le-ar rade in fata unuia care ar veni cu asemenea pretentii salariale chiar daca ar fi calificat ! Cam asta trebuia sa se inteleaga:)



#164 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2008 - 03:37 PM

e adevarat ca salariile sunt mai mari in Bucuresti, dar crede-ma ca si preturile la cam toate sunt mai mari - incepand cu mancarea :thumbup:
prin urmare, nivelul de trai e cam acelasi cu provincia, ca sa nu zic "mai scazut" - raportat la un salariu de 20 mil / luna ... vreau sa spun ca te descurci mai bine in provincie cu 20 mil net decat o poti face in Bucuresti.

numai bine.



#165 amandeal

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 22 Postari:

Postat 15 October 2008 - 03:38 PM

Vezi postareaiuli73, la Jul 18 2008, 03:15 PM, a spus:

Ptr conta cu 60 salariati : Pai atunci e mai simplu ,ai un program de conta salarii bun care face statele si face si declaratiile aferente pe care acum le depui pe internet,nu mai faci decat 3 op lunar ,acum s-a simplificat iar mult,revisalul se depune tot pe internet,asta daca il faci tu sau altcineva,eu nu cred ca e asa greu chiar daca sunt 60 salariati. 1500 lei e rezon


Dar contabilitatea nu presupune numai salarii , bonurile de consum le intocmeste altcineva , dar ele trebuie introduse in programul de contabilitate , facturi de la furnizori , facturi , catre clienti , etc, asa ca 1000 Eur



#166 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2008 - 03:54 PM

in tarifele practicate va includeti si consumabilele de birou ?? sau sunteti aprovizionati de catre client cu ce le cereti ca papetarie ?



#167 uana.be

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 15 October 2008 - 05:46 PM

@Otilia - da la voi sunt niste chirii de te doare mintea :) si niste preturi la locuinte de asemenea... In schimb la mancare , haine (nu vorbesc de fitze:P ) stati ceva mai bine...dar cum ziceam problema locuintei e groaznica .Vorbesc in cunostinta de cauza pt ca mama mea e din Buc si mergem acolo din cand in cand , iar costul unui trai decent e ok ..mai putin locuinta..care da..e cea mai importanta!
La noi e inclus totul in tarif...adica mi se pare putin de porc sa le cerem bani pt cateva dischete ,dosare si coli ..adica dosare isi cam fac ei..ca se tine conta primara acolo la majoritatea si atunci actele vin deja indosariate...avem foarte putini clienti care vin cu actele "in plasa" si fara baze de date . Totusi , ma repet..mi s-ar parea aiurea sa le cerem bani de dischete la unii care ne platesc 600 sau 800 de euro pe luna:)



#168 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2008 - 10:24 AM

Vezi postareauana.be, la Oct 15 2008, 06:46 PM, a spus:

mi s-ar parea aiurea sa le cerem bani de dischete la unii care ne platesc 600 sau 800 de euro pe luna:)
la banii astia, sigur ca da :biggrin:, mai ales daca vin cu conta primara facuta.
oricum, la firme cu activitate cat de cat sa stiti ca chelt. cu papetaria se simte chiar si lunar, daramite anual, ganditi-va ca daca va costa numai 50 ron/luna la o singura firma - pe an se ridica la 600 ron cel putin, fara sa socotim si deschiderea unui an nou cand se "deschid" (scuzati-mi repetitia) dosare noi, bibliorafturi noi ...

eu le iau bani lunar pt. papetarie, chelt. incluse in tarif. fiindca la mine nu-si face nimeni conta primara, vin cu actele in plasa (mai putin o firma - din sept. incepand)

inca ceva : inchiderea de an v-o platesc in plus ?? sau o includeti si pe asta in tariful lunar ??? daca mai prindeti / faceti inchiderea - bine (ca se poate intrerupe colaborarea in cursul anului), daca nu - nu ... ??
si daca v-o platesc separat, cam care e % din tariful lunar ??

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 17 October 2008 - 10:26 AM




#169 jojoro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 36 Postari:

Postat 17 October 2008 - 04:58 PM

la sfarsitul anului eu cer inca un salar



#170 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2008 - 12:11 PM

mi se pare f. corect daca lucrarile de inchidere (mai ales inventarierea patrimoniului) implica un volum de munca egal cu cel curent. :thumbup:
sincer, eu am o firma la care inchiderea de an dureaza mai mult decat inchiderea unei luni normale tocmai din cauza inventarierii patrimoniului si nu ma refer preponderent la ob. de inv. si mijl. fixe (desi au destule, slava Domnului) ci la confirmarile de sold cu clientii si fz. - asta imi mananca o multime de vreme, e f. migaloasa, iar cand mai apar si probleme de neconcordantaaaaa ... am pus-o (hai cu fisele de cont, bifam, vb la tel., vai de noi cat timp se pierde :tongue: ). ca sa inchizi anul la primul termen (15.02) tre' sa fii beton armat cu toata evidenta si asta e f. greu mai ales la o conta externalizata.

parerea mea ... :tongue:



#171 uana.be

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 20 October 2008 - 11:42 AM

@Otilia - nu cerem nimic in plus la inchiderile de an...avem un tarif negociat la inceput pe un an de zile cu continuare automata si in anii urmator pana cand partile nu reziliaza , tarif care se indexeaza cu procentul de crestere a salariilor cand acest lucru de intampla. In general nu se pun mari probleme la inchiderile de an pt ca nu exista neconcordante intre ce avem noi aici si ce au ei la sediu ...lucram pe acelasi program(impus de noi)pe care il verificam cand preluam actele si bazele de date la fiecare inceput de luna , iar dupa ce au trecut pe la noi la verificat/corectat/listat/inchis etc. se returneaza cu noua baza de date si se face restaurarea ....adica la fiecare sfarsit de luna exista o concordanta perfecta intre ce e la noi si ce e la ei...In plus li s-au limitat caile de acces in calc pt a nu putea umbla in programe mai mult decat e nevoie (am avut destule cazuri in care au facut varza) ..plus programele noastre sunt in mai multe module care trebuiesc interconectate si astfel ii prindem la orice greseala! Conta primara cum am zis e tinuta la ei...dar noi le instruim oamenii si noi ii invatam programele..si normal ca la noi suna pt orice nelamurire sau blocaj...nu este o masura de comoditate , dar pana la urma legea ii obliga sa aiba o serie de doc la zi..adica mai toata conta primara . Oricum nu prea luam firme mici ..care sa nu-si permita acest mod de lucru , avem prea putine firme de genul acesta si astea doar pt ca sunt alte "firmulite" ale unor clienti mari sau 1-2 prieteni care au tinut mortis sa lucreze cu noi , in rest majoritatea firmelor sunt de la medii in sus ..a! si nu luam pfa si alte organizatii de genul...doar srl sau sa! Probabil dificultatea pe care o intampini tu este de natura programelor cu care lucrezi...nu stiu..nu-mi explic...la noi (dupa ce actele sunt atent verificate) inchiderea efectiva este la 3 click-uri distanta...E drept..s-a lucrat foarte mult la aceste programe cu furnizorii nostrii...se lucreaza cu ei din 1992 (noi fiind primii clienti) ...si absolut toti algoritmii sunt dupa indicatiile noastre..de aceea este mult simplificata munca si au fost eliminate multe probleme care necesitau timp. Singurele chestii care mai trebuiesc introduse manual sunt declaratiile catre AF (100 , 300 etc) , dar si acestea le listam din program si atat doar ca le introducem . Cred ca pana la urma aceasta organizare eficienta a condus la faptul ca nu exista om care sa plece acasa mai tarziu de 5 si nu ne prinde data de 25 cu declaratiile nedepuse...de multe ori se depun mult inainte de aceasta data. De "fusareala" nu se pune problema , nu am avut pana acum nicio problema cu cei de la finante si maximul de lucru de care s-au putut lega vreodata a fost ca registrul nostru de casa nu are linie continua ca cel din cod ci e punctata (pt ca asa o scoate programul)



#172 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2008 - 10:51 AM

Vezi postareauana.be, la Oct 20 2008, 12:42 PM, a spus:

Probabil dificultatea pe care o intampini tu este de natura programelor cu care lucrezi...nu stiu..nu-mi explic...
nu e de natura programului cu care lucrez ci tine exclusiv de lipsa oricarei conta primara tinuta la ei. cred ca au doar vreun excel pt evidenta plati furnizori (am avut doar 1-2 cazuri de plati duble si la sume mici), oricum eu le dau si pe mail sit. fz. la fiecare sf. de luna, daca o cer fiindca de listat o listez si o indosariez lunar.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 21 October 2008 - 11:54 AM




#173 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 22 October 2008 - 01:04 PM

Cat ati cere ptr un hotel de 3 stele cu vreo 25-30 camere si 10 angajati ? Eu fac toata contabilitatea , plus ca patronul isi face si o pensiune in regie proprie iar intrarile de materiale ma cam omoara
Avand in vedere ca nu e f darnic eu m-am gandit la minim 10 milioane

Aceasta postare a fost editata de ralsera: 22 October 2008 - 01:04 PM

serafimescu



#174 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2008 - 01:28 PM

10 mil. e fff putin :tongue: , asta-i tarif pt. 3-4 zile de munca la o firma, draga mea :thumbup:



#175 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 22 October 2008 - 01:50 PM

Draga Otilia nu am inteles prea bine ce ai vrut sa zici ( decat ca e foarte putin :thumbup: )Nu sunt angajata la ei ,merg o data pe saptamana si iau actele
serafimescu



#176 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2008 - 02:07 PM

am vrut sa zic ca tariful de 10 mil. e cam pt. 3-4 zile de munca la o firma, cu totul, adica conta primara, inregistrari, inchideri, decl.
si asa (10 mil. pt. astea 3-4 zile de munca) este un tarif rezonabil, adica nu e mult deloc.
daca lucrezi pt. patronul asta mai mult de cele 3-4 zile/luna, atunci te sfatuiesc sa-i iei mai mult, in fct. de cat muncesti.

cu drag. :thumbup:



#177 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 22 October 2008 - 02:19 PM

Extras din CFO - panel (aproximativ, din amintiri, ca nu am acces in acest moment la date):
Total buget de cheltuieli pt conta la o firma mica spre medie reprezinta 3-3,5 % din total buget de cheltuieli al firmei, asa ca faceti o socoteala simpla, reduceti rezultatul cu procentele aferente taxelor salariale (CAS etc) deoarece este un serviciu externalizat, mai aplicati un discount de 10-15 %, ca asa e fair, si veti obtine suma corecta pe care ar trebui sa o incasati de la client. Ca de cele mai multe ori nu incasati (incasam) nici 10% din aceasta suma deja e alta discutie, pe care batem apa in piua de multa vreme.

Aceasta postare a fost editata de eugen ursache: 22 October 2008 - 02:20 PM

Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#178 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 22 October 2008 - 02:29 PM

Multumesc foarte mult ptr raspuns , cam asa e de munca 3-4/zile
serafimescu



#179 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2008 - 02:42 PM

na, ca sa vezi ce s-a potrivit :thumbup:

mult succes !



#180 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 22 October 2008 - 03:09 PM

Vezi postarearalsera, la Oct 22 2008, 03:29 PM, a spus:

Multumesc foarte mult ptr raspuns , cam asa e de munca 3-4/zile
eu cred ca ar trebui sa ceri minimum 1800 ron





20 useri citesc topicul

0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL