Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


* * * * * 1 Voturi

care ar fi tarifele / salariu ...?


419 replies to this topic

#41 Bambucha

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Location:TARGOVISTE

Postat 01 April 2006 - 06:52 AM

Eu am observat ca volumul de munca se poate reflecta in totalurile claselor 6 si 7. Ce parere aveti de un procent de 1% din fiecare? Asta doar pentru partea de contabilitate. Iar pentru partea de director economic sa mai cerem inca pe atat?



#42 dalila1ro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 107 Postari:

Postat 18 May 2006 - 08:25 AM

Care ar fi tariful pentru a tine contabilitatea de la A la Z(de la evidenta,depus declaratii,intocmit si semnata balante,bilanturi etc) la o cafenea?
Cafeneaua are 2 asociati,6 chelneri si 1 bucatar.Se vinde atat cafea cat si bere,mancaruri pt.mic dejun(omlete,cornuri...).Voi cat ati cere?




#43 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 19 May 2006 - 07:48 PM

min. 7-8 mil
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#44 Ciobotari Mihaela

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:

Postat 19 May 2006 - 08:25 PM

Buna!Tin acum la o soc nou infiinata si contab primara si financiara.Soc are ca obiect de activitate comercializarea produselor alimentare.Cam ce pret as putea sa cer.Are un singur angajat.



#45 Biz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Location:Brasov

Postat 28 August 2006 - 02:10 PM

Pentru o spalatorie auto unde registrul de casa este facut de administrator, care af fi suma pe care trebuie sa o cer pentru inregistrarea actelor, balanta, salarii, decalratii?!!!!! Firma are 3 angajati.



#46 dexter

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 228 Postari:
  • Location:Timis

Postat 28 August 2006 - 06:13 PM

4 ani-minim 10000 ron!
6000 avans ,restul la depunerea situatiilor financiare!



#47 dexter

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 228 Postari:
  • Location:Timis

Postat 28 August 2006 - 06:26 PM

Scuze! Raspunsul meu era dat pentru oanag!
O alimentara marunta, cu doi agajati parerea mea =300 ron
Spalatoria=250



#48 botirolando

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:
  • Location:rm valcea

Postat 30 August 2006 - 10:46 AM

pai si ce facem cu cei care tin evidente la 200-300 mii lei maxim 500 eu am gasit firma de contabiliate care tinea ev la 700 la o firma cu 4 salariati



#49 julia607

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 414 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 30 August 2006 - 11:00 AM

Eu imi pun intrebarea: cat de corecta era munca prestata? Cat de bun era cel care o presta? Eu cred ca oamenii care stiu ca sunt capabili, pusi la punct cu legislatia si tot ce trebuie, nu cer astfel de tarife. Poate doar cei ce vor sa invete, sa experimenteze. Iar ca adm. de firma, n-as indrazni sa angajez un contabil de acest fel. Unii sunt ieftini la faina (contabil) si scumpi la tarate (amenzi). Si daca asta vor asta au.

Reciproca insa nu e valabila. Ma rog, asta e parerea mea.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 July 2008 - 08:32 AM

Julia S



#50 dexter

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 228 Postari:
  • Location:Timis

Postat 30 August 2006 - 07:36 PM

Eu am gasit facturate servcii contabile de 50 ron!Nu are nici o relevanta factura!
Nu cred ca mai exista firme de contabilitate care sa se preteze la un astfel de serviciu la un astfel de tarif.
In fond de ce n-am pune pret si pe prostitutia intelectuala?!



#51 Sakura

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 242 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2006 - 08:12 PM

Vezi postareaBambucha, la Apr 1 2006, 07:52 AM, a spus:

Eu am observat ca volumul de munca se poate reflecta in totalurile claselor 6 si 7. Ce parere aveti de un procent de 1% din fiecare? Asta doar pentru partea de contabilitate. Iar pentru partea de director economic sa mai cerem inca pe atat?
Nu cred ca se poate generaliza ca volumul de munca se reflecta in totalurile claselor 6 si 7. Iti dau un exemplu: noi am avut 20 de facturi pe total in primele 3 luni si valoarea lor trecea de 300.000 de euro (fara TVA). Avem cateva facturi furnizori pe luna...fara stocuri...Deci volumul de munca nu e mare dar sumele sunt mari.
Dar ce te faci la o firma amarata din en-gros-ul Europa de exemplu care nici intr-un an nu face suma asta si te usuca cu stocurile de faci o gramada de hartogaraie...?
Nu stiu daca e cea mai buna solutie...

Aceasta postare a fost editata de Sakura: 30 August 2006 - 08:12 PM




#52 mihavesa

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1623 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2006 - 09:12 PM

....

sunt de acord, nu conteaza neaparat vol de munca, cat raspunderea sumelor vehiculate

Incercam sa nu mai citam aiurea postul anterior mihavesa?

Aceasta postare a fost editata de LUCK33RO: 15 September 2006 - 09:15 PM




#53 freducluj

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Location:cluj napoca

Postat 30 September 2006 - 07:56 PM

Buna as avea o intrebare am terminat in iulie facultatea de Stiinte Economice sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune si ce salar as putea primi pentru 8 ore ca si contabil la o firma.
@myhutz



#54 kimba

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Tg Mures
  • Interests:to rule the world

Postat 30 September 2006 - 09:22 PM

E greu de spus asa. Da mai multe detalii:
- ai mai lucrat? ai ceva experienta?
- ce ar trebui sa faci?
- cat de mare e firma? CA?
- esti singur(a) sau mai sunt si alti contabili?etc.
Don't save it all for Christmas day,
Find a way to give a little love every day!



#55 freducluj

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:
  • Location:cluj napoca

Postat 01 October 2006 - 02:59 PM

La o firma de textile ca si gestionar si contabil/evidenta operativa, evidenta contabila primara, operarea facturilor, avizelor care compun gestiunile, tinerea si eliberarea situatiilor pe furnizori, tinerea si eliberarea situatiilor pe clienti. Este o firma de textile care are aproximativ 40 de angajati si mai are 2 contabili.
@myhutz



#56 Inside

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 5 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2007 - 09:37 PM

Dragi colegi am citit topicul dar nu am gasit ceva ce m-ar putea "lumina".
Contabilitate + Gestiune de la A la Z, firma importatoare textile China ( media 4 importuri pe an ). 7 angajati. Cifra de afaceri nu prea mare, in jur de 120.000 € , (deoarece preturile sunt mici). Facturi vanzare fluctuant - medie cel putin 100/luna).
Vesnica intrebare ? Cat ? Chiar nu stiu !
Va multumesc anticipat !



#57 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14039 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2007 - 11:45 PM

15 mil NET / luna minim sau 500 euro - si mai bine !

succes !!! :lostit (13):



#58 ramonagroza

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Location:zalau

Postat 18 January 2007 - 02:58 PM

salut. stie cineva cam cat ar costa semnatul bilantului la:
- o firma cu CA 2007 cam 90.000 eur, 3 angajati,
- o firma cu CA 2007 cam 1.300.000 eur, 11 angajati?



#59 kimba

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1675 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Tg Mures
  • Interests:to rule the world

Postat 18 January 2007 - 05:24 PM

si o firma care a fost infiintata in luna aug si in afara de faptul ca a castigat un proiect de finantare, suma care i-a intrat in cont, nu a facut nimic decat a cumparat pe 2 facturi? :biggrin:
dar declaratii trebuiau depuse, bilant trebuie intocmit etc.
Don't save it all for Christmas day,
Find a way to give a little love every day!



#60 Roxanee

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 104 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 05 March 2007 - 12:01 PM

Salut!
Cred ca traim in lumi diferite.....
Eu sunt incepatoare si de anul trecut ma ocup de o firma care are un salariat si cateva facturi pe luna - mentionez ca-i fac toata contabilitatea de la NIR, Op pana la declartii si balatasi am cerut 100 RON si i s-a parut enorm.
De curand un prieten s-a aratat nemultumit de contabilul sau (ii facea toata contabilitatea) si mi-a propus o asociere, are intre 50-100 de receptii pe luna cu minim 20 de pozitii pe fiecare si il platea pe acesta cu 80 RON pe luna. I-am spus ca eu nu pot lucra pe un asemenea tarif chiar daca sunt incepatoare si mi-a raspuns ca oricum i se pare mult si atat..........asa ca ........nu mai stiu ce sa spun
:lostit (13):






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL