Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 8

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#141 RMD_82

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 25 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 21 May 2008 - 11:43 AM

Vezi postareanopris, la May 21 2008, 12:54 AM, a spus:

Daca esti angajat pe 2 ore pe zi atunci venitul de 100 euro pe luna e minim acceptabil daca e net si daca muncesti doar 2 ore.
Imi place conta cu tot ce implica ea... conta societatii lor o tin acasa, pentru ca muncesc cu norma intreaga si la o alta firma, iar dupa orele de program, merg acasa si ma ocup de ei si de obicei ne vedem cam 1-2 ori pe sapt, in medie imi ia mai mult de 2 ore pe zi, iar la sf de sapt - sambata - periodic merg la magazin sa vad ce mai e pe acolo... asociatii sunt tineri, cam de aceeasi varsta cu mine, si nu au mai avut de a face cu administrarea unei societati si tot ce trebuie facut pentru ca aceasta sa functioneze, iar eu sunt primul lor contabil si implicit omul care rezolva tot si toate, ca eu am experieta, mica dar variata si folositoare, iar ei sunt total pe langa subiect... practic i/am luat de la 0 si pe ei si vanzatorul lor, le/am explicat statutul lor, ce tip de societate suntem, ce impozite si taxe se platesc si ce inseamna fiecare, cand si cum se platesc, ce documente primare trebuie sa cumparam, sa intocmim si cum se intocmesc, ce este obligatoriu ... angajarea mea a fost facuta pentru semnatura ... in concluzie pentru toate deciziile lor, legate sau nu de partea de conta, vin si cer sfatul meu...
Acum vin cu intrebarea: de obicei un contabil tine si partea de gestiune sau inregistreaza strict nir-urile dupa soldurile calculate de vanzator si rap z, fara a fi interesat de produsele vandute, de inventar, ci doar de soldul contabil al marfurilor in relatie cu rap de gest???? :wink: mai face cineva contracte si tot felul de liste de produse, se mai implica cineva in modul de calculare al preturilor???? ... ca am senzatia ca nu e chiar treaba mea...
Multumesc mult pentru sfat!
mio



#142 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 22 May 2008 - 12:28 PM

Un contabil in general nu tine si partea de gestiune, dar daca trebuie... Numai sa fii platit pt munca asta! Eu zic ca in jur de 300-350 de euro trebuie sa ceri pentru ceea ce faci!

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 14 June 2008 - 01:23 PM




#143 lore14

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Location:cluj napoca

Postat 27 May 2008 - 07:01 PM

Datorita modificarii legii contabilitatii multi patroni au angajat economisti pentru partea de contabilitate, bineinteles cu contract pe o perioada cat mai mica pentru a nu plati prea mult la stat.
In aceasta situatia ar fi interesant de stiut:
- care anume sunt responsabilitatile contabilului? mi se pare normal sa raspunda de inregistrarea corecta a actelor conform principiilor contabile, sa depuna declaratii la timp...dar pana unde e normal sa raspunda un contabil??
- care amenzi (daca chiar e cazul) revin acestuia si care anume revin firmei?
Probabil mai sunt cateva intrebari, dar astea ne framanta acuma...daca aveti mai multa experienta si ne puteti ajuta va multumim anticipat



#144 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 May 2008 - 09:34 PM

Legat de raspunderea contabilului , acesta raspunde pentru toate inregistrarile care le face .
Legat de amenzi pe contabilitate , depinde daca amenda a fost " doar pentru contabilitate " sau cum e de obicei pentru acoperirea diverselor nereguli ( asa ca trebuie vazut de ce sa dat amenda pe contabilitate si daca firma " accepta contestarea amenzi " ( deoarece de multe ori mi sa intamplat sa iau amenda pe conta la care garantat daca contestam o castigam , dar nu aveam acceptul firmei ca sa fac conestatie )



#145 editor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:
  • Gender:Female

Postat 31 May 2008 - 06:24 PM

ai dreptate nopris, in sensul ca intr-adevar e o interpretare fortata a legii 82 :thumbup:

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 14 June 2008 - 01:22 PM




#146 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 13 June 2008 - 08:50 AM

Vezi postareabubu2, la May 8 2008, 10:42 PM, a spus:

...pentru un SRL nou noutz, platitor de TVA trimestrial, impoz pe profit trim, nu are angajati, primele trei luni activitate relativ putina...

cam cat costa contabilitatea pe luna? multumesc
100-150 euro

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 14 June 2008 - 01:23 PM




#147 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 11 July 2008 - 01:56 PM

Vezi postareamikka, la May 6 2007, 02:54 PM, a spus:

Buna! As avea nevoie de un sfat. Mi s-a propus sa tin contabilitatea la un SRL, prestare de serviciu in constructii, cu un nr de aproximativ 60 de salariati. Volumul de munca nu este enorm, in conditiile in care bonurile de consum, contractele de munca, actele aditionale nu le intocmesc eu. Care ar fi tariful pe care l-as putea cere?
eu zic ca 1000 de euro ar fi necesar! Ganditi-va si la raspunderea pe care o are



#148 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 18 July 2008 - 02:15 PM

Ptr conta cu 60 salariati : Pai atunci e mai simplu ,ai un program de conta salarii bun care face statele si face si declaratiile aferente pe care acum le depui pe internet,nu mai faci decat 3 op lunar ,acum s-a simplificat iar mult,revisalul se depune tot pe internet,asta daca il faci tu sau altcineva,eu nu cred ca e asa greu chiar daca sunt 60 salariati. 1500 lei e rezon



#149 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 24 July 2008 - 05:37 PM

Vezi postareaiuli73, la Jul 18 2008, 03:15 PM, a spus:

Ptr conta cu 60 salariati : Pai atunci e mai simplu ,ai un program de conta salarii bun care face statele si face si declaratiile aferente pe care acum le depui pe internet,nu mai faci decat 3 op lunar ,acum s-a simplificat iar mult,revisalul se depune tot pe internet,asta daca il faci tu sau altcineva,eu nu cred ca e asa greu chiar daca sunt 60 salariati. 1500 lei e rezon
Nu va subapreciati munca! Daca e vreo problema contabilul raspunde de tot! Cum sa fie suficient 1500 lei?
Cel care face asta doar pentru atat, eu cred ca isi va batea joc de contabilitate! Un serviciu competent trebuie platit! 1000 de euro nu e mult deloc!



#150 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 10 October 2008 - 12:12 PM

Si eu sunt tot din Oradea! Am o firma de contabilitate cu 5 angajati, dar noi nu mergem dupa hartii la clienti! Cred ca tarifele pe care le-ai spus sunt cam mici in acest caz. La o firma cu activitate nu vad cum poti cere sub 300-350 euro?



#151 lyv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 10 October 2008 - 02:04 PM

[quote name='angelamama70' date='Oct 10 2008, 01:12 PM' post='184052']

La ce firme te referi cu tarifele de 300-350 E ? Aveti numai firme mari? Pt ca eu daca le maresc la ai mei la aia mici ( ex. pietari cu un angajat, magazine cu amnuntul care-si fac ei conta primara, prestari servicii cu doua , trei facturi de iesiri si 10-15 intrari pe luna) la 200-250 E , pleaca .Tot din Oradea sunt si eu. Sau tarifele astea sunt doar pt firme mai mari?



#152 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 11 October 2008 - 11:07 AM

[ote name='lyv' date='Oct 10 2008, 03:04 PM' post='184061']

Vezi postareaangelamama70, la Oct 10 2008, 01:12 PM, a spus:

La ce firme te referi cu tarifele de 300-350 E ? Aveti numai firme mari? Pt ca eu daca le maresc la ai mei la aia mici ( ex. pietari cu un angajat, magazine cu amnuntul care-si fac ei conta primara, prestari servicii cu doua , trei facturi de iesiri si 10-15 intrari pe luna) la 200-250 E , pleaca .Tot din Oradea sunt si eu. Sau tarifele astea sunt doar pt firme mai mari?
la un abc de ex (dar ii fac eu receptiile si reg de casa) ii cer 320 euro +tva



#153 lyv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 278 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Postat 11 October 2008 - 01:03 PM

Am inteles cu receptii cu tot si registru de casa e ok tariful. Sa faci tu NIR pe fiecare factura e un pic de lucru la ABC . Eu nu le fac receptii, reg de casa si raport de gestiune.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 13 October 2008 - 11:09 AM




#154 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 11 October 2008 - 01:41 PM

ce inseamna un ABC?
cate inregistrari intr-o luna?
Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#155 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2008 - 02:27 PM

daca mai tin bine minte, magazinele ABC erau ca niste buticuri de azi, dar cu produse nealimentare gen parfumerie, galanterie ...
ca nr de inreg.... depinde cat vand, dar cred ca sunt de ordinul sutelor de art. contabile (cu salarii si inchidere), mai ales daca nu cumpara cant. mari o data si probabil ca nu o fac fiindca astfel de buticuri nu au lichiditati semnificative si nici profilul activ. nu le-o permite.



#156 uana.be

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 13 October 2008 - 09:05 AM

Eu ziceam de 200 media asa empiric...in sensul ca avem firme fara activitate la care facturam in jur de 80euro +TVA si firme mari la care avem si 1000 de euro sau peste (in general cele de productie cu multi angajati) . ABC-uri nu luam pt ca e foarte mult de lucru la ele ...au un volum foarte mare de intrari si iesiri , iar adaosul lor e destul de mic...asa ca nu-si prea pot permite sa plateasca cat am cere noi..defapt in general cam ce tine de comert nu prea luam ..pt ca nu-s ei dispusi sa plateasca . Inreresant ar fi sa aflam si in restul tarii cum se sta cu tarifele...ca vad ca Oradea a raspuns pana acum:)
ABC-urile sunt acele magazine de la coltul blocului unde gasesti orice : de la paine la produse de curatenie , la mancare etc TOT. Denumirea lor e preluata de la unguri..asa se numesc la ei..si asa s-au numit si la noi de imediat dupa revolutie



#157 irimiamh

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 13 October 2008 - 09:03 PM

''Daca e vreo problema contabilul raspunde de tot!''

cat adevar spui dar totusi consider 15mil un pret f bun



#158 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 14 October 2008 - 10:54 AM

Vezi postareaangelamama70, la Jul 24 2008, 06:37 PM, a spus:

Un serviciu competent trebuie platit!
f. adevarat !!!
calitatea costa, non-calitatea costa si mai mult !! acest slogan nu e creatia mea, dar sunt absolut de acord cu el ! :thumbup:



#159 uana.be

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 15 October 2008 - 09:10 AM

sunt total de acord cu faptul ca (virgula) calitatea trebuie platita...dar totusi...nu stiu cati oameni sunt dispusi in Romania de azi sa dea 1000 de euro la o firma nu tocmai mare...Si mai am o intrebare : cati dintre voi , care aveti cabinete contabile , va platiti angajatii cu 1000 de euro pe luna?? Totusi..ei ar merita si mai mult , dat fiind faptul ca tin cate 10 firme nu una intr-o luna! Nu prea cred ca sunt care sa plateasca/primeasca atata! Pe banii altuia toti suntem viteji:)



#160 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2008 - 12:28 PM

uana.be :biggrin: ,

tu ai drepate in ce spui (mai putin partea cu vitejia pe banii altora - asta nu mi-a placut deloc)
numai ca in cazul firmei cu cei 60 de salariati era vb de un sal. de 1000 euro, cred ca ti-a scapat asta ... gandeste-te ca daca are 60 de salariati inseamna ca acolo se desfasoara o activitate destul de importanta ca volum, nu-i asa ?

apoi, ca o linie generala, stii bine ca salariile au crescut simtitor, 15 mil lei vechi e un salariu relativ mic aplicat unui contabil mai rasarit, cat de cat. cred ca ai fi surprinsa sa afli cat de multe firme isi platesc menajera cu 10 mil/luna net la un colectiv de max. 15 persoane / 4-5 birouri si dependinte.

chiar si firmele de conta au inceput sa-si plateasca contabilii angajati cu sume mai mari decat in anii trecuti, un sal de 15 mil. net il ia un contabil cu experienta relativ putina (2-3 ani), care lucreaza firme mici si cu spete usoare, firme care se termina in max 2 zile cu totul fiecare. acest tip de salariat, de obicei, nu are tot timpul ocupat cu conta ci mai face deplasari si la sediul clientului, etc ...

parerea mea ... :thumbup:





7 useri citesc topicul

0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL