Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 11

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#201 ovidiu79b

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 41 Postari:

Postat 16 December 2008 - 05:33 PM

Eu intocmesc cam 80% din receptii.
La numarul de articole din registrul jurnal, programul numeroteaza fiecare pozitie de marfa intrata - se ia in calcul?
Iar pentru lucrarile separate cam cat ?



#202 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 19 December 2008 - 10:14 AM

Vezi postareaovidiu79b, la Dec 15 2008, 04:24 PM, a spus:

Cam cat ati cere voi pe o contabilitate completa la o societate cu urmatoarea situatie: comert cu amanuntul 3 gestiuni, 40-50 niruri lunar + cateva facturi servicii, 4 conturi la banci, 4 salariati, mijloace fixe(dintre care si un mijloc transport), obiecte de inventar, intocmire si depunere declaratii?
Multumesc anticipat.
Cam 2000- 3000 de ron




#203 robertantal

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice

Postat 12 January 2009 - 01:06 AM

cam cat ar fi tariful corect si cel de piata pentru o firma de presa avand vanzari de abonamente si o mica gestiune cu bucata, cu 350 documente introduse in medie lunar, cca 1000 inregistrari si toata conta financiara dusa pana la bilant inclusiv + decalaratii fiscale (ad fin) + tot tacamul ce tine de inchidere

ce mai are firma dar nu prestez eu: 12 salariati (nu fac state si nici declaratii salariale); nu fac nir-uri (fac numai financiar)

multumesc

p.s. cifra de afaceri pe 2008 estimata la 1.200.000 lei dar pe pierdere (inca nu stiu). totusi ar fi un aspect pe care deocamdata nu doresc sa-l iau in calcul (ca doare e munca lui nu a mea, nu ?! :biggrin: )

Aceasta postare a fost editata de robertantal: 12 January 2009 - 01:07 AM

Important in viata nu este ceea ce faci, ci sa faci bine ceea ce faci! Astfel, vei deveni un om mai bun ... Continua sa te straduiesti mai mult!



#204 catavasilescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 04 February 2009 - 08:23 PM

Buna.

Sunt pareri foarte bune in acest topic si as dori un sfat al specialistilor.
In sensul in care nu am destula esperienta pentru a face unui client o oferta de pret.

Cum considerati ca ar trebui sa fie in functie de factorii urmatori:

1 Sunt contabil particular, nu firma
2 Nu am multa experienta
3 Preturile s-au mai schimbat, care ar fii unul actual?
4 Oferta sa fie mai concisa, in functie volum si numar de angajati de exemplu?

Depinde de particularitatile firmei, dar discutia cu un client porneste de la un pret aproximativ si as vrea sa pot oferi unul corect.

Va multumesc,
Catalina Vasilescu



#205 ralucag

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 06 February 2009 - 07:44 PM

Buna ziua!
As dori sa aflu parerea dumneavoastra legat de urmatorul aspect:
Este suma de 500 RON mult sau putin ca salariu platit expert contabilei ce se ocupa de o societate comerciala cu un singur angajat, al carei profil de activitate este medicina dentara? Mentionez deasemenea, pentru eventualitatea in care are importanta, ca incasarile pe luna sunt mici, cabinetul nefunctionand de mult timp.
Va multumesc pentru timpul acordat!



#206 iuli73

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 148 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Pitesti

Postat 07 February 2009 - 09:53 AM

Eu sunt firma de conta din Pitesti,pentru ceea ce spui tu acolo eu cer in mod frecvent 200 lei,cu factura,contract si fac totul,la bilant mai cer extra 100 lei.Atat.Doar daca esti dintr-un oras mai mare...



#207 petrisor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 56 Postari:
  • Gender:Male

Postat 07 February 2009 - 10:23 AM

De-aia a ajuns meseria asta ce-a ajuns.



#208 ador

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 09 February 2009 - 07:08 PM

Vezi postareapetrisor, la Feb 7 2009, 06:23 PM, a spus:

De-aia a ajuns meseria asta ce-a ajuns.


de acord cu tine petrisor :frusty:



#209 vioreld

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:Buzau
  • Interests:Informare

Postat 15 February 2009 - 04:34 PM

http://www.conta.ro/forum/index.php?act=at...ost&id=4209
vioreld



#210 sima_laura

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 180 Postari:

Postat 15 February 2009 - 07:00 PM

Va rog sa imi spuneti si mie ce ati inteles. Pana la urma care sunt tarifele minime practicate si daca sunt obligatorii.



#211 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2009 - 07:11 PM

Depinde ce sunteti dumneavoastra.
Daca sunteti economista si lucrati independent aplicati ce tarife doriti.
Eu personal tarifez in functie de volumul de munca si complexitatea activitatii clientului.
La firmele de Conta nu stiu daca nu exista tarife minime impuse de CECCAR .



#212 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 16 February 2009 - 01:09 AM

Vezi postarearalucag, la Feb 6 2009, 07:44 PM, a spus:

Buna ziua!
As dori sa aflu parerea dumneavoastra legat de urmatorul aspect:
Este suma de 500 RON mult sau putin ca salariu platit expert contabilei ce se ocupa de o societate comerciala cu un singur angajat, al carei profil de activitate este medicina dentara? Mentionez deasemenea, pentru eventualitatea in care are importanta, ca incasarile pe luna sunt mici, cabinetul nefunctionand de mult timp.
Va multumesc pentru timpul acordat!
Este exagerat de mult !
Ce sa-i faci fiecare cu norocul lui ! :sad:
Experta contabila arata bine ?
Mai presteaza si alte servicii ? :frusty:



#213 iadryana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 21 Postari:

Postat 17 February 2009 - 03:23 PM

Salut tuturor, :good:

vedeti ca a aparut in monitorul oficial nr. 87 din 2009 regulamentul privind stabilirea criteriilor si modalitatilor de determinare a onorariilor, indemnizatiilor si compensatiilor cuvenite expertilor contabili .......

Un punct bun pentru profesia noastra! :frusty:

Imi pare rau, fisierul este prea mare, singura solutie a fost sa-l salvez intr-o anumita forma si strang putin.

Adryana

Fisiere atasate





#214 lupoaica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 138 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2009 - 02:10 PM

500 ron e pretul corect. Gandeste-te ca are de facut 4 drumuri LUNAR numai pt salarii: pensii, somaj, itm (cu stat si comision) si sanatate.
Nu compari preturile din provincie cu ce e in Bucuresti. Pana la urma pretul ti-l face piata. Eu sunt de parere ca un contabil care face totul ca la carte, nu poate sa ia putin. Cand pretul este mic, ceva nu e in regula. Am intalnit n cazuri in care nu le-a depus declaratiile. Chiar acu o saptamana imi zicea cineva ca nu i-a depus contabilul declaratiile la pensii din 2002 pana anul asta. L-am intrebat cat il platea si mi-a zis ca 150 ron/luna. La cat i-a dat, atata primit! Asa ca fiti cu bagare de seama, sa faceti contracte de pres serv financiar-contabile.
preda



#215 catavasilescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 18 February 2009 - 06:46 PM

Buna!
Un notar public m-a rugat sa-i dau o oferta pentru serviciile mele de contabilitate.
Va rog sa ma ajutati s-o intocmesc.
Sunt economist, lucrez in contabilitate de aproximativ 4 ani, nu sunt expert contabil.
Va multumesc



#216 contcons2009

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 19 February 2009 - 07:35 PM

In MO nr. 87/2009 gasiti Hotararea CECCAR nr. 09/144 privind onorariile !.
Mai multe detalii pe www.monitoruloficial.ro

Aceasta postare a fost editata de contcons2009: 19 February 2009 - 07:42 PM




#217 catavasilescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 19 February 2009 - 10:54 PM

Vezi postareacontcons2009, la Feb 19 2009, 08:35 PM, a spus:

In MO nr. 87/2009 gasiti Hotararea CECCAR nr. 09/144 privind onorariile !.
Mai multe detalii pe www.monitoruloficial.ro
Mie mi s-au parut cam diferite de cele din realitate.
Voua vi se par ok de luat ca reper?
Multumesc



#218 mirelan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 02 March 2009 - 02:34 PM

mie una mi-e rusine cateodata de ce fel de contabili se gasesc prin breasla asta
sora mea a lucrat pentru o experta care cerea unor clienti, chiar si inactivi, 50 lei/luna.
asta e bataie de joc! macar noi ar trebui sa ne respectam ca altfel nu ne respecta nimeni. personal, mi se pare bataie de joc sa lucrezi orice sub 100 euro (si asta pentru ceva infim)



#219 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 02 March 2009 - 03:36 PM

Doar așa ca să nu vă răpesc timpul, vă-ntreb: Ați studiat Regulamentul CECCAR?! Ah, nu sunteți membru CECCAR, atunci nu e OBLIGATORIU! Dar dacă da... atunci ce părere aveți, câte acte adiționale la contractele pe care le aveți încheiate puteți iniția, doar și pentru că, uită, acum avem Regulamentul publicat în M.Of.R. Și-l puteți anexa la oferta dvs. dacă credeți că patronul, administratorul, reprezentantul clientului dvs. chiar nu vă crede pe cuvânt! Iar dacă e un client "vechi" îi puteți face și un calcul demostrativ cam cât vi s-ar fi cuvenit drept "COMPENSAȚII " pentru eforturile și nervii dvs. pe lunile anterioare. Și că de acu înainte ...uită nu aveți încotro...Corpul vă obligă...
(ce bine ar fi!- spun eu, dar mai bine nu doar suntem majori și știmmce e bun pentru noi!)
Și acum știți cât vi se cuvine pentru prezența sau absența dvs din cabinet (nu în sau din bucătărie, și nici de lîngă pătuțul noului născut!).
Deci dacă până acum ați negociat "de capul dvs." uită acum aveți la dispoziție un Regulament de aplicat. Și care prevede pentru o contabilitate cu 500 de documente de înregistrat contabil pe lună 1388 lei ! Și dacă sunt mai multe atunci puteți să mai pretindeți între 35 și 62 lei pentru fiecare 100 de documente de înragistrat contabil. Și dacă clientul dvs. cere completarea unor situații contabile periodice importante vi se mai cuvin între 35 și 105 lei pentru fiecare balanță, jurnale și fișe de cont sau cartea mare ori pentru diverse declarații sau deconturi TVA, în parte. Ei, da , numai dacă cere, și de ce să ceară?! Păi pentru că-i oferiți să le aibă în arhivă! Să știe ce ați lucrat!
Că ...din aceste "COMPENSAȚII" în anumite situații puteți face reduceri de 15% sau 30/% ori chiar 50% , este adevărat. Dar ... chiar vă-nteresează? Sau numai eventualele majorări pentru complexitate, dificultate sau urgență?Dacă da...
Cât despre colega experta pentru 50 lei , trimiteți-i prin poștă Regulamentul. Poate se va trezi cât valorează!



#220 mirelan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 76 Postari:

Postat 02 March 2009 - 03:57 PM

nu mi-e colega, pentru ca altfel ar fii avut mai multa minte
ceea ce stabileste corpul sunt doar minime, mult prea mici dupa parerea mea





2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL