Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 18

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#341 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 19 February 2010 - 11:13 PM

Nu cred ca sunt offtopic daca scriu ca tarifele care sunt acuma pe piata sunt asa cum sunt din cauza concurentei neloiale practicate de bugetarii care au prea mult timp liber si care distorsioneaza piata serviciilor contabile .

Am fost si eu angajat la o firma cu 8 ore pe zi , din care munceam doar 7 , si dupa ce terminam programul de lucru nu mai eram in stare sa mai fac evidentele contabile la alte firme cu care colaboram , asa ca dupa o saptamana am renuntat .

Cand ma uit ce salarii nesimtite au bugetarii astia din domeniul financiar nu am cuvinte sa ma exprim .

Ca sa castigi 2000-2500 de lei lunar la o firma privata trebuie sa te pricepi bine de tot , si salariul este minim pe economie plus bonuri de masa , iar restul salariului este platit in mana .

Pentru venituri de 4000 de lei in sectorul privat trebuie sa muncesti zi lumina , sa nu te imbolnavesti decat cel mult o zi pe an si sa fi disponibil la orice ora din zi si din noapte , plus ca nu iei concediu decat pe hartie , iar daca iti da concediu ( fractionat , desigur) , cand te intorci din concediu le gasesti mai incurcate decat le-ai lasat , sau muncesti 2-3 luni de iti sar capacele ca sa fie toate asa cum trebuie .

Chiar daca am scris ca tariful minim este de 10 lei pentru 50 de minute , asta este tariful minim ca sa nu se sperie clientul si sa fie o baza de calcul , tariful normal fiind minim 20 lei pentru 50 de minute daca e o conta simpla si 30-50 lei pentru 50 de minute daca este o evidenta contabila unde trebuie sa gandesti .

Am fost anul asta ajutor de contabil la o firma si am cerut si eu un tarif minim de 200 de lei pentru 8 ore de munca , iar actionarii au marait ca li se pare mult , asa ca dupa o ora si jumatate de munca , timp in care doar m-am documentat in legatura cu situatia firmei , am plecat pentru ca le-am spus ca nu pot sa ma pricep la ce au ei acolo fara 30 de lei pe ora si ca daca au nevoie de mine pot sa ma sune .

A doua zi mi-au spus ca sunt de acord si au venit sa ma ia de acasa , asa ca le-am cerut banii inainte , si dupa niste mutre inimaginabile au acceptat ( eu credeam ca o sa ma ia actionarii la bataie ).

La o saptamana distanta am aflat din surse sigure ca eu am fost cel mai ieftin contabil , urmatorul " clasat " cerand minim 10 euro pe ora , iar contabilul lor a cerut 50 de lei pe ora ca sa aduca alt contabil competent .

Cu ocazia asta am simtit si eu cat de important este considerat contabilul lor , pentru ca mi-a facut si adus cafeaua actionarul principal personal , el nefacandu-si cafea singur , plus ca mi-a mai facut si niste sandwichuri tot personal , iar atunci cand m-am dus la WC m-a insotit de credeam ca vine sa ma tina de :smile: , ca sa iasa mai repede .



#342 conta_ro

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1223 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2010 - 11:23 AM

1. Cifra de afaceri
2. Numar de angajati
3. nr de facturi
4. tip companie : servicii , productie,...
5. Tipul de client - putem pune : simplu , mediu , complicat
6. Ce avem de facut : are AIC, prestari serv intracomunitare, valuta, schimbari dese de angajati, fac Revisal sau nu, fac docum primare sau nu, il invat sa le faca
Mai adaug
7 . experienta pe care o am in contabilitate
8. Cat de mult imi doresc inca un client

Va rog sa mai propuneti.

conta_ro



#343 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2010 - 12:30 PM

Vezi postareaDana42, la Feb 18 2010, 12:46 AM, a spus:

De unde este procentul de fix 35 %, Florin ?

Din buzunar, atat le cer in plus daca vor musai contract cu expert, deoarece si cheltuielile sunt mai mari decat ca economist.



#344 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2010 - 01:52 PM

- imprumut +leasing
- cine duce declaratiile
- diverse situatii pt. banci, licitatii,adeverinte



#345 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 20 February 2010 - 11:41 PM

Eu cred ca la calculul tarifului cel mai mult conteaza si de timpul pe care-l petreci cu clientul , pe langa complexitatea evidentei contabile , si de rapiditatea cu care iti parvin actele .

Dupa parerea mea tariful mai depinde foarte mult si de cum este intocmita evidenta contabila primara si cum a fost intocmita evidenta contabila anterioara , pentru ca daca vine cu actele in ultimele zile si a mai si avut o contabilitate vraiste iti vine greu spre imposibil sa intocmesti o evidenta contabila corespunzatoare .

Asa cum remarca si Doina P , conteaza si daca are imprumuturi si cate extrase de cont are , ca daca are 7-8 banci plus cont(uri) la trezorerie , si 5-6 imprumuturi ( in lei si valuta ), adica linie de credit , imprumut pe termen scurt , lung , refinantare , leasing , card , conturi in valuta trebuie sa ai mare grija , si daca te-ai mai pricopsit si cu un client care are rambursare de tva macar de 2-3 ori pe an , tariful trebuie sa fie corespunzator , altfel muncesti degeaba .

Vad ca nu se propusa si cum si cand iti da banii , adica daca e un client care stii ca plateste sigur la o anumita data e de preferat unuia care mai intarzie cu plata cateva zile , sau chiar te mai sare cate o juma de luna sau o luna-doua , asta intamplandu-se in special cu clientii care nu au angajati si platesc TVA trimestrial .

Nu vreau sa starnesc zambete , dar cred ca trebuie sa adaugam la criterii si daca e un client pagubos sau nu , ca daca iti da banii cu mana rea nu te alegi cu nimica sau muncesti suplimentar . Am avut o firma unde mereu mi se intampla sa nu-mi mearga cate ceva , ba se bloca discketa , ba se bloca foaia in imprimanta tocmai la firma aia , ba nu mergea stickul , ba diverse chestii , si asta in fiecare luna . Dupa ce am facut investigatii am aflat si ca fosta contabila patea acelasi lucru si ca si firma de contabilitate unde s-a dus pateste la fel cu ea .

Mai sunt si patroni care nu acorda suficienta atentie organului sau organelor de control , si asta se reflecta in rezultatele controlului , rezultate care sunt imputate contabilului , mai ales ca organele lasa sa se inteleaga ca este vina contabilului care nu a respectat toate prevederile legale .



#346 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 12:05 AM

de acord , dar nu mereu o amenda pe legea contabilitati tine de contabilitate, am luat n amenzi pe legea contabilitati ca sa "nu se vada" diferenta din gestiune, care defapt era vanzare la negru.

Aceasta postare a fost editata de Florin_76: 21 February 2010 - 12:06 AM




#347 butelie

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 188 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina
  • Interests:timpul liber

Postat 23 February 2010 - 12:41 AM

:smile: Pai o amenda pe legea contabilitati e mult mai mica decat daca s-ar calcula diferente .



#348 conta_ro

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1223 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2010 - 08:04 AM

1. Cifra de afaceri
2. Numar de angajati
3. nr de facturi
4. tip companie : servicii , productie,...
5. Tipul de patron- putem pune : simplu ( cu bun simt si face ce ii spun) , mediu (aste ocupat si nu ma asculta), complicat (nu-l intereseaza ce-i zic)
6. Ce avem de facut : are AIC, prestari serv intracomunitare, valuta, schimbari dese de angajati, fac Revisal sau nu,
7fac docum primare sau nu, il invat sa le faca
8 . experienta pe care o am in contabilitate
9. Cat de mult imi doresc inca un client
10.linie de credit , imprumut pe termen scurt , lung , refinantare , leasing
11 diverse situatii pt. banci, licitatii, adeverinte
12 nr conturi banci
13 rambursare de tva
14 cine duce declaratiile
15- patronul plateste taxele la stat la timp, acorda suficienta atentie organului sau organelor de control

Mai aveti ceva?
conta_ro



#349 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2010 - 10:38 AM

tinuta pretinsa la birou : gen office - care ma costa mai mult sau casual - care ma costa mai putin, adica chelt. cu imaginea obligatorie in firma (aici poate intra chiar si parfumul, nu radeti :smile: )

si inca 2 de adaugat la tipul patronului :
- nu are studii economice si nu intelege nimic din ce-i spun si se enerveaza rau, a i se explica ceva e o misiune "matrix"
- e baiat destept, face evaziune si te implica fara sa vrei, te baga in fata, munca cu el e o batalie continua pt. a te proteja de eventualele consecinte ale actiunilor lui (e pe principul "fac eu si raspunzi/platesti tu !! "



#350 conta_ro

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1223 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2010 - 01:39 PM

1. Cifra de afaceri
2. Numar de angajati
3. nr de facturi
4. tip companie : servicii , productie,...
5. Tipul de patron- putem pune :
a.cu bun simt si face ce ii spun
b.este ocupat si nu ma asculta
c, nu-l intereseaza ce-i zic
d. nu are studii economice si nu intelege nimic din ce-i spun si se enerveaza rau, a i se explica ceva e o misiune "matrix"
e. e baiat destept, face evaziune si te implica fara sa vrei, te baga in fata, munca cu el e o batalie continua pt. a te proteja de eventualele consecinte ale actiunilor lui (e pe principul "fac eu si raspunzi/platesti tu !! "
6. Ce avem de facut : are AIC, prestari serv intracomunitare, valuta, schimbari dese de angajati, fac Revisal sau nu,
7fac docum primare sau nu, il invat sa le faca
8 . experienta pe care o am in contabilitate
9. Cat de mult imi doresc inca un client
10.linie de credit , imprumut pe termen scurt , lung , refinantare , leasing
11 diverse situatii pt. banci, licitatii, adeverinte
12 nr conturi banci
13 rambursare de tva
14 cine duce declaratiile
15- patronul plateste taxele la stat la timp, acorda suficienta atentie organului sau organelor de control

Mai aveti ceva?
conta_ro



#351 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 24 February 2010 - 07:50 PM

Eu nu vad relevanta la urmatoarele:
8 . experienta pe care o am in contabilitate :smile:
15- patronul plateste taxele la stat la timp, acorda suficienta atentie organului sau organelor de control
-daca fac un contract cu el, treaba mea e sa ii spun ce are de plata, nu sa verific daca plateste, asta-i treaba lui si nu ma intereseaza pe mine. Statul sa isi plateasca oameni sa recupereze debite, eu nu sunt platita de stat.
-daca acorda sau nu suficienta atentie e iarasi treaba patronului, doar nu il invat sa dea o cafea sau sa interina relatii, cat timp eu nu am probleme pe legea contabilitatii si respect contractul cu el.
Amendamente la
2. Numar de angajati
-poate sa aiba si 100, daca sunt aceeasi, fara miscare, iar de adeverinte nu ma ocup eu contabil, ci secretara.
-poate sa aiba 4 si toata ziua schimba tipul cCIM, nr ore, salariu, angajeaza si desface, per total tot 3-4 raman lunar (am eu un asa client)
9. Cat de mult imi doresc inca un client
-daca mi-l doresc foarte mult ii fac ctb cu 50 lei (comert cu salariati), ma vand pe nimic?! Sau apropo de topicul cu CECCAR, sunt fericita ca poate imi plateste la pensie.
13 rambursare de tva
-eu pot sa fac cerere de rambursare la cererea clientului, dar el sta cu organele de control (sunt innebunita dupa expresia asta , organele :biggrin: ), eu vin la discutia finala. Fac altfel ctb daca am rambursare de tva si altfel daca nu am? Eventual imi plateste suplimentar timpul pierdut.
14 cine duce declaratiile
-fiind contabili noi stim cum e cu declaratiile, doar nu iau cu mine 10 si pe a 11-a o las acasa ca si-o duce patronul. Partea asta face parte din munca de contabil. Daca vine prea tarziu cu docum., atunci decl se pot trimite prin posta sau sa si le duca personal.

De adaugat:
-limba in care vorbesc -ar trebui sa fim platiti pentru utilizarea unei limbi straine

Sa nu mi-o luati in nume de rau, eu asa gandesc

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 24 February 2010 - 07:51 PM




#352 michu61

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 25 February 2010 - 02:58 PM

Am citit comentariile legate de conducerea evidentei contabile, de tarife practicate, si de multe inginerii financiare care trebuie facute de contabili pentru a arata ca sunt capabili, astfel incat patronii sa fie multumiti. Pot sa spun ca am condus evidente contabile pana in 2003 dupa care "am pus pusca in cui" pentru ca asemnator celor prezentate in acest topic tot timpul patronul avea impresia ca plateste prea mult desi suma era derizorie. Bineanteles nu am respectat cuvintele unui profesor de contabilitate care spunea de cate ori avea ocazia "NU VA VINDETI IEFTIN". Am ajuns sa urasc aceasta disciplina. In prezent nu conduc evidente contabile, dar studiez in continuare si daca mi se cere o parere si am posibilitatea sa o pot oferi nu spun nu. Pe acest forum am gasit multe lucruri interesante. Nu sunt de acord cu afirmatiile care se fac la adreasa contabililor si cred ca ar trebui cerute tarife care sa justifice consum nervos, intelectual, fizic la care se poate adauga si un spor de calculator avand in vedere ca in momentul de fata nu se mai conduc evidente contabile manual. :good:



#353 gigi

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Male

Postat 27 May 2010 - 06:33 AM

cat ati lua(cere, obtine :cool: ) la un srl pt conta cap-coada(bilant), 1.700.000ron/2009, comert amanunt 75%, ridicata 25%, 1 gestiune global-valorica, 7 angajati, imp. profit, tva lunar, gestiune cantitativa pt ob. inventar (nu prea multe), 15 m.fixe, registru casa, jurnal banca, intocmire nir/ facturi clienti- medie 15 linii pe document(optional, ocazional- e cineva acolo pt asta), aprox. 300 documente/luna, evidenta analitica (la nivel de factura) clienti/furnizori, 1 linie credit, 1 leasing? executie impecabila, 100% pe calculator.
fara "dumping"! :frusty:



#354 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 27 May 2010 - 11:24 AM

1500lei+tva



#355 tchibos

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 154 Postari:
  • Location:Constanta

Postat 27 May 2010 - 08:09 PM

Pe langa cele enumerate...

Calitatile de care dispun si sunt expres cerute de angajator. Ii iubesc pe cei care ma intreaba daca sunt expert contabil / consultant fiscal etc. Poate nu fac nimic in plus, dar o asemenea intrebare duce la cresterea pretului. E felul meu de a-mi amortiza cheltuielile facute cu pregatirea profesionala. E ca o minge ridicata la fileu pe care nu o pot rata.

O alta chestiune pe care nu o iert este partea a doua de la punctul 15, Abia astept sa prind un patron care ma intreaba la inceput ori pe parcurs "cine plateste amenzile la control?", ca imediat incepe o noua negociere in care ii fac rapid un calcul la salariul pe care trebuie sa mi-l achite pentru ca el sa nu "acorde suficienta atentie organului sau organelor de control". Cand va auzi suma, cu siguranta va fi de acord sa plateasca el direct fondul de protocol al organelor.

Orice efort care il fac este cuantificat in salariu. Daca sediul este prea departe, creste salariu. Daca vrea sa ii platesc eu comisionul ITM de exemplu in numerar ca vrea sa scape de comisioane bancare, daca vrea sa apelez la relatiile mele pentru a-i rezolva problemele sau stiu eu ce alte ciudatenii presupun consum de resurse pecuniare sau nu, toate se cuantifica. Ba chisr si serviciile care nu implica eforturi mari cum sunt declaratiile pe care le duc si care nu ma costa decat 5 minute la inregistrare (pentru ca drumul oricum il fac) E serviciu, se plateste.



#356 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 11:54 PM

Bune idei , o sa le pun si eu in aplicare.



#357 abcde

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 75 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:oltenita

Postat 02 June 2010 - 02:30 PM

pentru intreprinderi individuale care ar fi tarifele?? (cu salariati sau fara)



#358 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2010 - 08:57 PM

Vezi postareaabcde, la Jun 2 2010, 02:30 PM, a spus:

pentru intreprinderi individuale care ar fi tarifele?? (cu salariati sau fara)
Pentru salariati iau 150 ron pt. primi 10 si cate 50 ron pentru fiecare 10 salariati, in rest in functie de volumul de munca, dar numai putin de 150 ron.



#359 abcde

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 75 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:oltenita

Postat 04 June 2010 - 04:24 PM

Vezi postareaFlorin_76, la Jun 2 2010, 09:57 PM, a spus:

Vezi postareaabcde, la Jun 2 2010, 02:30 PM, a spus:

pentru intreprinderi individuale care ar fi tarifele?? (cu salariati sau fara)
Pentru salariati iau 150 ron pt. primi 10 si cate 50 ron pentru fiecare 10 salariati, in rest in functie de volumul de munca, dar numai putin de 150 ron.





Am o II productie de mobilier, nu are salariati dar ii fac plata pt administrator la cas si cass prin mandat postal . Cat sa-i cer? ms anticipat pt sfat.



#360 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2010 - 09:35 PM

Ceva detalii legat de volumu de munca se poate ?





36 useri citesc topicul

0 membri, 36 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL