Am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv. In Revisal versiunea veche, daca un angajat avea concediu fara plata de 1 zi, nu se putea introduce “data sfarsit suspendare” si “data incetare suspendare” ca fiind aceeasi data cu "data inceput suspendare" (ex.: concediu fara plata pe 05.12.2011, "data inceput suspendare"= 05.12.2011, “data sfarsit suspendare”= 05.12.2011 si “data incetare suspendare”= 05.12.2011), ci trebuia introdusa obligatoriu ziua urmatoare( in exemplul de mai sus: "data inceput suspendare"= 05.12.2011, “data sfarsit suspendare”= 06.12.2011 si “data incetare suspendare”= 06.12.2011). Urmarind niste forumuri, am constatat ca in noua versiune a Revisal, se pot face inregistrarile "data inceput suspendare"= 05.12.2011, “data sfarsit suspendare”= 05.12.2011 si “data incetare suspendare”= 05.12.201. Am dorit sa corectez in Revisal "erorile", insa nu stiu cum sa fac acest lucru. Mentionez ca pentru toate contractele suspendate au incetat suspendarile, deci nu mai apar ca fiind active.
Va multumesc anticipat.