Buna ziua,
Si sarbatori fericite.
Ma ocup mai mult cu management si resurse umane, si cu partea mai "miuca" de contabilitate, iar pana acum m-am compensat cu clientii mei, prin OC-uri pe care le emiteam doar eu, specificand pe verso ambele facturie emise de catre furnizor si client, cu sumele compansate, ex albastru la ei la mine rosu, nu.
Insa....
Azi am intalnit un caz, cei carora le-am facut ordin de compensare, mi-au facut si ei, iar pe verso apare doar factura emisa de ei, suma ce le-o datoram eu, ori eu am citi regulamentul de compensare si am vazut ca acolo nu mentioneaza nik depsre faptul ca trebuie emise oc-uri de ambele parti, vazand insa raspunsurile tae, Bibi, am intrat la "banuieli", si as vrea cu aceasta ocazie sa ma lamuresc, atasez ptr voi si reglementarile pe care le am eu, daca mai aveti altceva as dori si eu,
Mesik
PS: aaa si cand nu aveam OC-uri, faceam niste procese de compensare (va pun un model) in word unde dadeam aceleasi explicatii, fiecare dintre pers juridica sa-si evidentieze compensare in contabilitate,
Deci e corect si asha, numai de o parte oc?? caci multi clienti, nu stiu, si chiar nu au oc-uri, dar atat timp cat au evidentiat si au integitrat corect in contabilitate, si nu mai apar debite, sa fie oare o porblema??
Bibi as astepta de la tine o lamurire.
Cu bine
o zi superba