Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
negry - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


negry

Inregistrat la: 12 Sep 2007
Offline Ultimul click: Jan 02 2013 10:28 AM
-----

Topicele mele

Problema

29 February 2012 - 01:40 AM

Va rog ajutor cu urmatoarea problema


Citeaza

SC. X SRL primeste din partea SC Y SRL solicitarea de a proiecta si implementa pentru aceasta un sistem de securitate si supraveghere.

In urma proiectarii si implementarii realizate SC X SRL elibereaza factura ce cuprinde:

1. Total Materiale si echipamente (fara tva) - 3480.15
Valoare tva - 835.24
Valoare materiale si echipamente - 4315.39

2. Total manopera - 350
Valoare tva - 84
Valoare manopera - 434

Total 4749.39

Explicati care sunt inregistrarile ce trebuie realizate de catre SC Y SRL.

Optimizarea Costurilor Fiscale

30 April 2011 - 11:44 AM

Prin optimizarea costurilor fiscale se intelege:
Orice activitate desfasurata in limita legislatiei al carui scop este reducerea obligatiilor fiscale prin:
- Scutirea, reducerea, amanarea obligatiilor fiscale
- Recuperarea in timp corespunzator a creantelor fiscale sau evitarea detinerii de creante fiscale permitand obtinerea de costuri reduse de finantare a obligatiilor fiscale
- Posibilitatea recuperarii pierderilor fiscale din rezultatele fiscale ulterioare
- Fructificarea legislatiei fiscale pentru obtinerea maximului deducerilor fiscale si minimizarea situatiilor in care nu se accepta deducerile fiscale
- Desfasurarea/efectuarea operatiunilor impozabile in zonele unde nivelul de taxare, costurile si riscurile fiscale sunt cele mai scazute
- Nu este rezultatul unor abuzuri de interpretare a legii fiscale sau de acte care sa contravina legislatiei fiscale.
Solutiile de optimizare fiscala presupun interpretarea legislatiei fiscale, de regula conform interesului legiuitorului si nu prin argumentatii sau interepretari ale legii numai in favoarea contribuabilului.
Operatiunile, tranzactiile, baza impozabila, subiectii tranzactiei si alte informatii aferente optimizarii fiscale sunt detaliate transparent si corespunzator in toate raportarile contabile si fiscale obligatorii ale contribuabilului.Solutiile aleg desfasurarea/efectuarea operatiunilor impozabile in zonele unde nivelul de taxare, costurile si riscurile fiscale sunt cele mai scazute pentru contribuabil.

Acestea fiind spuse:
Voi ce tehnici de optimizare fiscala folositi?
Ar fi de mare folos informatiile de acest tip pentru toata lumea de pe forum avand in vedere vremurile turbulente pe care le traim.



p.s. Propun ca acest topic sa fie pinned.

HACCP

27 January 2011 - 02:11 PM

Buna.

Findca este inceput de an, au venit SI baietii cu HACCP-ul pe la noi zicand ca trebuie facut din nou. Cel de anul trecut a expirat zilele trecute.
Iar anul acesta mi-au prezentat o lista cu lucruri, foarte scumpe, care urmeaza sa fie cumparate (matura-70lei, detergent 10Litri - 156lei etc.) si un pret de 1800lei separat pt implementare sistemului HACCP :thumbup: plus un dosar mare cu liste, fise si tabele care trebuie completate din nou TOATE de cate 1-2-3 ori pe zi.

Le-am spus politicos, sa revina peste 2 saptamani pt ca stam foarte prost cu bugetul. :laugh: Acesta este adevarul. :sad:
De cand a inceput anul si pana acum , daca ar fi sa includem si HACCP-ul pe langa toate cheltuielile (medic intreprindere, carnete sanatate etc.) ajung la putin sub 3500lei care este deja muuult prea muuult pt puterile firmei.

Firma este un magazin in format ABC, impartit in 3 parti (alimentare, imbracaminte, industriale) , cu 4 angajate/2schimburi si cu o suprafata nu mai mare decat un apartament cu 3 camere.
CAEN-ul firmei este 4729 Comerț cu amănuntul al altor produse alimentare, în magazine specializate.

Intrebarea mea este, cum sa fac sa reduc costurile inutile cu HACCP-ul?
Recomandari, sugestii?


p.s. Este de speriat felul in care statul trage banii de pe noi pentru lucruri absolut inutile. :smile:

Nelamurire - avertisment scris.

28 September 2010 - 12:17 AM

Buna.
Am o vanzatoare problema care in ultimile luni a tot facut greseli mari si am ajuns la capat cu intelegerea.
Ultima creatie - a tastat gresit pe casa de marcat un bon care s-a incheiat cu muuuulte zerouri in coada

Asa ca am decis sa-i fac un avertismet scris dar m-am lovit de urmatoarea problema:
Pentru a intocmi un avertisment scris trebuie obligatoriu intocmit un referat? Iar pentru a intocmi acel referat trebuie obligatoriu facuta o cercetare disciplinara a salariatului? Sunt putin in ceata , trebuie sa urmez exact acesti pasi (cercetare>referat>avertismet)?

sau


Pot sa inchei un avertisment sub alta forma:

"In temeiul prevederilor art .... - Codul Muncii, avand in vedere:
- declaratia/sesizare pe proprie raspundere intocmita de d-na vanzatoare la......
- procesul verbal/decizie nr. .... intocmit la ....... de catre administrator,
din care reiese savarsirea de catre salariata .... a urmatoarei fapte:
abatere privind utilizarea eronata a obiectului de inregistrare fiscala
- incalcarea, prin savarsirea faptei de mai sus, a sarcinilor de serviciu, contractul individual de munca aplicabil, regulamentul de ordine interna. "

Multumesc anticipat. :lnr (1):

Formula de calcul a tva lunar platit catre stat.

03 September 2010 - 10:10 AM

Buna. Am cautat pe forum dar n-am gasit.

As dori sa stiu, cum calculeaza contabila tva-ul ce trebuie sa-l platesc in fiecare luna catre stat.
Stiu DOAR ca-l calculeaza in functie de facturile si raporturile zilnice emise de casa de marcat.
Dar mai departe nu stiu.

Din pacate nu am studii contabile :laugh: asa ca va multumesc anticipat. :lnr (1):

Cometa SQL