Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
CorinaEne - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


CorinaEne

Inregistrat la: 19 Jan 2008
Offline Ultimul click: Nov 24 2011 12:11 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Formular A1 - Contributii sociale in UE

23 November 2011 - 09:55 AM

Multumesc pentru raspuns, asa e, cotele le-am gasit pe site-ul ministerului muncii din Cehia, si am avut grija sa le listez cu data la care sunt valabile. Eu ma gandeam totusi la un act oficial de care sa ma pot folosi. In formularul A1 nu se specifica cote de contributii, poate, eventual, sa-i emita o anexa.
Am trimis aceasta intrebare si la ANAF si la Ministerul Muncii si in diverse alte forumuri.
Chiar mi-e greu sa cred ca as fi singura care are problema asta ...

In topicul:REVISAL - 2010

01 February 2010 - 06:52 PM

Buna ziua.
Lamuriti-ma si pe mine va rog, poate cineva a fost intr-o situatie similara. Lucrez intr-un cabinet de contabilitate. Am avut in Revisal mai multe firme. Mi s-a stricat calculatorul si acum trebuie sa reconstitui revisalurile. Reiau de la inceput, cu toti angajatii, sau doar cu cei care sunt activi la data reconstituirii ?
Multumesc

In topicul:decl. 094 / topic 2010

07 January 2010 - 08:34 AM

Firmele platitoare de TVA care au ca perioada trimestrul, depun 010, completat cu toate datele din vectorul fiscal, in 010 se scrie CA obtinuta in 2009. 010 este insotit de o declaratie pe propria raspundere a administratorului ca in anul 2009, societatea nu a efectuat achizitii intracomunitare.
Am inteles (asta nu e chiar 100% sigur) ca firmele care au ca termen luna (dar nu cele care au trecut la luna obligatoriu cu 092) depun si ele aceasta declaratie pe propria raspundere in care vor trece in plus fata de celelalte si cifra de afaceri din 2009.

Cometa SQL