Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
paul_ursan - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


paul_ursan

Inregistrat la: 13 Jun 2008
Offline Ultimul click: Jun 22 2010 09:08 AM
-----

Topicele mele

factura storno

21 June 2010 - 10:40 AM

buna ziua,
Ma confrunt cu urmatoarea problema:Sistemul de facturare a firmei unde lucrez e distinct de sistemul in care se fac inregistrarile contabile.
Facturile emise se transfera printr-o interfata comuna in sistemul contabil.
Problema e ca aferent lunii aprilie,s-au emis doua facturi catre un client din grup(o factura de livrari bunuri si in aceeasi zi s-a emis o factura storno cu aceeasi valoare catre acelasi client.Problema ar fi ca la transferul celor 2 documente in sistemul contabil s-a produs o eroare si niciunul din cele 2 documente nu s-a transferat,declaratia 300 intocmindu-se fara a include cele 2 documente,care au ajuns la client si care au fost inregistrate de acesta.Am sesizat problema doar acum,in iunie
Cat de grava e situatia de mai sus si ce mai poate fi facut,avand in vedere ca vorbim de o luna deja inchisa?
Va multumesc

Modicare art. 201 cod fiscal, incepand cu 1 aprilie

02 April 2010 - 10:54 AM

Buna,
Poate careva sa imi spuna si mie daca s-a abrogat/modificat cumva de la 1 aprilie art 201 cod fiscal,referitor la scutirea de la plata accizei pt produse energetice incepand cu 1 aprilie 2010?
Multumesc anticipat

PLATA AVANS SALARIAL PE DURATA PREAVIZULUI

16 September 2009 - 01:13 PM

Buna,
Va prezint urmatoare situatie si as dori feedback-ul vostru,eventual sustinut si de prevedri legale:
Ma aflu in preaviz din data de 4 septembrie,acordandu-mi-se termenul legal de 15 zile calendaristice.Ultima zi la actualul loc de munca va fi pe 18 septembrie 2009(inclusiv).In data de 15 septembrie trebuia sa iau avansul salarial aferent perioadei lucrate in decursul 01.septembrie 2009-15 septembrie 2009.Dar surpriza,cei de la HR mi-au comunicat ca dat fiind faptul ca ma aflu in preaviz nu sunt in masura sa primesc acesti bani acum,ci va trebui sa astept data de 30 septembrie,atunci cand voi lua suma integrala pt intreaga perioada lucrata in septembrie(Adica 01 septembrie 2009-18 septembrie 2009).Intrebarea mea este:E legal acest demers?Adica e in regula sa imi amane plata drepturilor salariale pe o perioada deja lucrata,mai ales ca nu exista o prevedere de aceasta natura in contractul individual de munca?
Va multumesc

NECONCORDANTA INTRE SOLD 4423 SI BALANTA DE VERIFICARE

29 July 2009 - 08:09 PM

BUNA,
Va spun atentiei urmatoare speta si as dori niste pareri avizate in privinta asta.Situatia sta in felul urmator;
E plauzibila varianta ca in situatia in care,sa spunem,o societate comerciala prezinta la finalul unei luni,im balanta de verificare,o suma de 10 lei reprezentand sold final creditor la contul 4423(T.V.A.) de plata,iar in declaratia 300 pe care o depune pana pe data de 25 a lunii viitoare pt luna curenta are inregistrata suma de doar 5 lei T.V.A de plata?managerul companiei declara ca in intervalul cuprins intre finalul lunii curente si data depunerii declaratiei 300(25 a lunii viitoare) a efectuat plati catre bugetul de stat in suma de 5 de lei,iar ca atare el considera ca suma care se cuvine a fi trecuta in declaratia 300 e doar de 5 lei(adica diferenta intre cat avea in balanta la finalul lunii curente si cat a platit el pana la dat depunerii declaratiei?)
Mie personal mi se pare o aberatie deoarece aceea declaratie se refera la o perioada financiara deja incheiata si nu ar trebui sa aiba vreo influenta asupra sumei inregistrate in declaratia 300.
Astept pareri si opinii!daca poate careva sa ma ajute si cu perspectiva legala dpdv fiscal asupra acestei spete,v-as fi recunoscator!

Va multumesc

fisa de lichidare...URGENT!

30 July 2008 - 12:01 AM

BUNA,
am si eu o nedumerire....situatia mea e in felul urmator:pana in ianuarie 2008 am fost angajat la Bancpost,in Timisoara.fiind in ultimul an de facultate,mi-am dat demisia la inceputul anului,am respectat termenul normal de preaviz de 15 zile,am semnat procesele verbale referitoare la bunurile pe care le-am avut in gestiune si pe care le-am predat la plecare.de asemenea am semnat si propria mea fisa de lichidare,fara ca eu sa primesc un exemplar al acesteia.in luna iulie m-am angajat la o firma in bucuresti,iar cei de aici mi-au cerut la angajare acea adeverinta care tine locul cartii de munca,adeverinta care se gaseste la centrala bancpost.si acum problema:cei de la Bancpost Centrala declara ca nu imi elibereaza cartea mea de munca pana nu vor primi fisa de lichidare si mai mult de atat,doamna de la Resurse Umane de acolo mi-a spus ca e de datoria mea ca fost angajat sa ma asigur ca aceea fisa de lichidare ajunge de la sediul fostului angajator(bancpost timisoara),la divizia resurse umane de la nivel central(Bancpost Bucuresti).INTREBARE:ERA OARE DE DATORIA MEA SA MA ASIGUR CA ACEEA FISA DE LICHIDARE AJUNGE DE LA BANCPOST TOT LA BANCPOST? NU ERA ASTA UNA DIN ATRIBUTIUNILE MANAGERULUI DE UNITATE DE A GESTIONA FLUXUL DOCUMENTELOR INTRE DIFERITELE NIVELE ALE INSTITUTIEI?AS DORI,DACA STIE CINEVA,SI PARAGRAF DIN LEGEA DE UNDE SE POATE DEDUCE CLAR SI FARA ECHIVOC CUI II REVINE ACEASTA OBLIGATIE!MERSI ANTICIPAT

Cometa SQL