Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
kr13t14n - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


kr13t14n

Inregistrat la: 09 Jun 2009
Offline Ultimul click: Sep 13 2022 10:00 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Contabilitate complexă

15 August 2021 - 02:57 PM

Am încheiat contract cu contabilă, doar că e la mare (vine joi) și am crezut că va dura mai mult organizarea la mine. Dar, surprinzător, ARR-ul s-a mișcat foarte repede și sunt gata de a începe.
Am preferat varianta forumului, în ideea să n-o deranjez din concediu, dar la nevoie, asta e...
Și nu cred că voi primi vreodată răspuns greșit de la un contabil )))) Asta chiar ar fi una...

In topicul:Contabilitate complexă

14 August 2021 - 03:26 PM

Bun, continui aici, ca să nu mai deschid alt subiect.
2 situații, în care eu sunt intermediar, dar:
Situația 1: Eu (casă de expediții din RO), trebuie să facturez contravaloarea unui transport către un CLIENT (ce poate fi de 3 feluri: client din RO, din U.E. sau din afara U.E.), apoi (după încasarea facturii) COLABORATORUL (firma de transport care a efectuat transportul și care este din RO) trebuie să factureze și el către mine, serviciile prestate. Care și cum ne facturăm aici, ca să nu ne păcălim cu TVA-ul maică-sii...
Situația 2: Eu intermediez organizarea transportului, dar COLABORATORUL este cel care facturează către CLIENT. Aceeași întrebare și în acest caz...

In topicul:C.I.M. pentru șoferi

18 September 2012 - 09:15 PM

56 views, dar nici un răspuns...

In topicul:infiintare societate

17 November 2009 - 01:41 PM

Firma pe care vreu sa o infiintez se va ocupa de distributia de consumabile (role pt. casele de marcat, plase, pungi, etichete, preturi, benzi adezive etc). Produsele le voi achizitiona in cantitati mari, le depozitez intr-un garaj, apoi vor fii distribuite pe baza comenzilor primite la sediul clientilor.Care e codul CAEN pentru o astfel de activitate? M-am gandit la 4799- Comertul cu amanuntul altfel efectuat in afara magazinelor, standurilor, chiscurilor si pietelor. Asta o fii? Mai este problema punctului de lucru. Trebuie sa-mi declar punctul de lucru in garajul respectiv? Problema aici e ca nu se poate face contract pt garajul in cauza (nu exista nr. alocat). Sediul social se afla intr-un apartament, proprietatea mea, dar care in momentul de fata este gol. Il pot folosi, la nevoie, ca si spatiu de depozitare, doar ca mi-e cam incomod (et. 2). ce parere aveti? Ce ar trebui sa fac?

In topicul:infiintare societate

06 November 2009 - 09:54 AM

Salutare la toata lumea.
Doresc sa infiintez o societate comerciala si sa desfasor activitati de distributie, dar sunt destule aspecte pe care nu le cunosc/inteleg. Iata cateva:
1. Societatea va fii infiintata de o alta persoana (prietena mea). Cum putem face, in asa fel incat ea sa fie doar asociat unic iar eu doar administrator? Adica ea sa fie "proprietara" societatii dar de administrarea activitatii sa ma ocup eu (inclusiv in relatia cu banca, cu autoritatile etc), fara sa mai facem mai stiu eu ce procura sau imputernicire pe la notar.
2. Activitatea desfasurata va fii: cumpar consumabile (role pt. casa de marcat), in cantitate mare, apoi umblu si le vand "la buc." cu un adaos de x%.Care este cea mai potrivita "forma" de activitate(S.R.L., P.F.A., II, microintreprindere etc) si care sunt impozitele si taxele ce trebuiesc platite in situatia asta? Eventual cu un angajat (eu, angajat ca administrator). Mentionez ca am de gand sa ma tin de treaba si chiar sa-mi dezvolt afacerea.
3. Unde pot gasi modele gata completate ale formularelor de infiintare, sa le pot lua ca exemplu. Am gasit formularele pe ONRC, dar mi-am cam prins urechile, de exemplu, la cererea de rezervare de nume, completez cu datele mele ca si persoana fizica si la un moment dat e o rubrica de genul: "In calitate de:......." ?!? Ce trebuie trecut acolo?
4. Ce aspecte ar trebui sa "am in vedere" la inceput, adica la infiintare si imediat dupa?
...
Cam atat deocamdata, o sa revin pe masura ce situatia evolueaza.
:pullhair:

Cometa SQL