Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
infiintare societate - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 14

Salt la continut


- - - - -

infiintare societate

aprobari acte necesare taxe autorizatie infiintare salarii
334 replies to this topic

#261 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2009 - 03:29 PM

Daca nu ai certificare CECCAR nu poti face firma, cel putin 50% din actionari trebuie sa aibe certificare.
Dragos



#262 ioana405

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 22 July 2009 - 04:36 PM

Vezi postareanegocont, la Jul 22 2009, 04:29 PM, a spus:

Daca nu ai certificare CECCAR nu poti face firma, cel putin 50% din actionari trebuie sa aibe certificare.
Va multumesc pentru raspuns




#263 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 22 July 2009 - 05:11 PM

Pana gasesti o solutie poti sa-ti faci un contract de asigurare la Casa de Pensii si la Casa de asig.sociale de sanatate, mai ales ca doresti sa ai un copil si este pacat sa nu poti beneficia de indemnizatie.
:lostit (13):

Dana




#264 Lili Pet

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 22 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2009 - 12:23 PM

Sau poti sa iti deschizi firma de contabilitate primara, deci contabilitate pa la nivel de bilant. Vei trece denumirea codului caen asa cum este el si in paranteza vei scrie ''contabilitate primara''.
Vei auzi ca nu se poate eu iti spuns ca se poate, exista deja pe piata ceva firme si chiar deschise in 2009.
Lily



#265 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2009 - 11:14 AM

ioana405,

folosirea functiei de cautare e obligatorie pe acest forum !! nu ai voie sa deschizi topice noi cand exista deja cel putin unul care trateaza aceeasi tema. tu ai facut-o desi mai exista un topic despre infiintare firme de conta chiar aici pe pag., cateva pozitii mai jos, uite aici : http://www.conta.ro/...showtopic=31764
din ce-mi aduc aminte, mai sunt mesaje pe tema asta, dar ai primit deja raspunsul, asa ca nu mai trebuie sa cauti de data asta.

esti nou venita si de aceea ai doar avertisment public (cea mai usoara sanctiune) !
te rog sa recitesti regulamentul forumului si sa-l respecti, in caz contrar risti si alte sanctiuni ce pot duce pana la blocarea IP-ului.

numai bine.



topic inchis temporar si marcat pt unire !



#266 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 August 2009 - 07:32 PM

topice unite !



#267 sageco

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 18 August 2009 - 12:36 PM

Este necesar ca o firma de administrare personal, resurse umane, salarizare sa aiba un asociat cu o anumita specializare?



#268 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 18 August 2009 - 04:32 PM

Nu.
Teoretic, asociatul participa la capitalul social si are atributiile specificate in actul constitutiv, iar pregatirea profesionala nu reprezinta o conditie de necesitate, indiferent de domeniul de activitate (cu exceptiile existente, desigur).
Madalina



#269 ramona28

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 22 August 2009 - 12:42 PM

Daca am primit toate certificatele si hotararile pentru deschidere SRL in dat de 28 iulie 2009 dar inca nu am deschis magazinul care este neplatitor de TVA inca nu am angajati si inca se mai lucreaza la amenajare ,urmand a fi deschis in 1 sept 2009 trebuie sa depun ceva declaratii?



#270 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 22 August 2009 - 01:10 PM

Ramona, deocamdata nu ai de depus nici o declaratie daca nu ai angajati. Perioada fiscala de raportare a imp.pe profit/venit, este trimestrul. Pt. trimestrul III (iulie-august-septembrie) va trebui sa depui declaratia 100 pana in 25.10. si D.102 daca ai angajati incepand cu luna septembrie + declaratiile lunare (pt.angajati) la CAS, CASS, Somaj si ITM.

Dana




#271 ramona28

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 22 August 2009 - 09:58 PM

Multumesc frumos pentru raspuns.pe mine ma nedumerea faptul ca auzisem ca la 1 septembrie cand dau drumul la firma ar trebui sa de pun o declaratie cum ca pana la acea data nu am avut activitate.Deci nu trebuie depus nimica pana nu am angajati si incepe sa functioneze magazinul



#272 paul_ursan

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 21 October 2009 - 08:54 AM

Daca in cazul in care se constituie o societate de contabilitate care este procentul minim care trebuie sa fie detinut de persoana care este acreditata CECAR?”

Multumesc



#273 marra_2000

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 508 Postari:

Postat 21 October 2009 - 09:08 AM

Anunt important
privind inregistrarea societatilor comerciale de contabilitate si expertiza contabila

In conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, societatile comerciale care solicita inregistrarea in evidenta C.E.C.C.A.R. (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania), trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

1. Denumirea societatii trebuie sa fie in concordanta cu domeniul de activitate (ex. S.C... Consulting SRL, SC ...Audit si Expertiza SRL), fara referire la activitati comerciale (ex. SC ... Impex);

2. Partile sociale sa fie detinute in majoritate de unul sau mai multi membri C.E.C.C.A.R. (membri Corpului trebuie sa fie majoritari ca numar de asociati si sa detina cel putin 51% din valoarea partilor sociale/actiunilor).

3. Administratorul societatii sa fie asociatul/actionarul majoritar.

4. Domenii de activitate:

a. Cod-uri CAEN acceptate pentru societati comerciale la care actionarii sau administratorii au calitatea de expert contabil:
6209 “Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei”
6420 “Activitati ale holdingurilor”
6619 “Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si
fonduri de pensii”
6920 “Activitati de contabilitate si audit financiar, consultanta in domeniul fiscal”
7022 “Activitati de consultanta pentru afaceri si management”
7320 “Activitati de studiere a pietii si de sondare a opiniei publice”
8299 “Alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi”
7490 “Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.”
6831 “Agentii imobiliare”
6621 “Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor”

b. Cod-uri CAEN acceptate pentru societati comerciale la care actionarii sau administratorii au calitatea de contabil autorizat:
6920 „Activitati de contabilitate si audit financiar, consultanta in domeniul fiscal”

5. In statutul societatii nu se admit activitati secundare de natura comerciala.

6. Membri CECCAR, persoane fizice si juridice, nu pot fi asociat unic decat intr-o singura societate comerciala membra a Corpului.

7. O societate comerciala cu raspundere limitata, membra a Corpului, nu poate avea ca asociat unic o alta societate comerciala cu raspundere limitata, membra a Corpului, alcatuita dintr- o singura persoana.

8. I se interzice unei persoane fizice sa exercite concomitent peste 5 mandate de administrator, cu exceptia cazului in care detine cel putin 25% din totalul actiunilor sau este administrator al unei societati ce detine acest procent.

9. Societatile comerciale membre C.E.C.C.A.R. nu pot avea participari financiare in unitati patrimoniale industriale, comerciale, agricole, bancare, de asigurari.

sursa: ceccarbacau.ro



#274 ioanaelena

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 05 November 2009 - 02:42 PM

Imi puteti spune, va rog, in cazul in care asociatul unic dintr-o campanie, tatal, doneaza toate partile sociale fiilor: 50%-25%-25%, care sunt inregistrarile contabile si cand trebuie efectuate.

Multumesc



#275 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 05 November 2009 - 02:51 PM

Intrucat nu s-a modificat capitalul social al societatii, respectiv valoarea partilor sociale a ramas aceeasi, nu inregistrezi in ctb. In registrul actionarilor (deschis in baza legii 31/90) modifici numele si p.s.



#276 ioanaelena

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 05 November 2009 - 03:03 PM

Si in acest caz suma care era in 4551 se repartizeaza pe analitice in functie de procentul fiecarui nou asociat, nu?

Multumesc pentru raspuns!



#277 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 05 November 2009 - 06:11 PM

exact. daca faci nota contabila pe analitic (depinde cum lucreaza programul tau), nu uita sa stornezi sinteticul ca sa nu ai rulaje incarcate degeaba.



#278 ioanaelena

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 06 November 2009 - 08:06 AM

Am sa tin cont de asta. Multumesc.



#279 kr13t14n

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Petroșani

Postat 06 November 2009 - 09:54 AM

Salutare la toata lumea.
Doresc sa infiintez o societate comerciala si sa desfasor activitati de distributie, dar sunt destule aspecte pe care nu le cunosc/inteleg. Iata cateva:
1. Societatea va fii infiintata de o alta persoana (prietena mea). Cum putem face, in asa fel incat ea sa fie doar asociat unic iar eu doar administrator? Adica ea sa fie "proprietara" societatii dar de administrarea activitatii sa ma ocup eu (inclusiv in relatia cu banca, cu autoritatile etc), fara sa mai facem mai stiu eu ce procura sau imputernicire pe la notar.
2. Activitatea desfasurata va fii: cumpar consumabile (role pt. casa de marcat), in cantitate mare, apoi umblu si le vand "la buc." cu un adaos de x%.Care este cea mai potrivita "forma" de activitate(S.R.L., P.F.A., II, microintreprindere etc) si care sunt impozitele si taxele ce trebuiesc platite in situatia asta? Eventual cu un angajat (eu, angajat ca administrator). Mentionez ca am de gand sa ma tin de treaba si chiar sa-mi dezvolt afacerea.
3. Unde pot gasi modele gata completate ale formularelor de infiintare, sa le pot lua ca exemplu. Am gasit formularele pe ONRC, dar mi-am cam prins urechile, de exemplu, la cererea de rezervare de nume, completez cu datele mele ca si persoana fizica si la un moment dat e o rubrica de genul: "In calitate de:......." ?!? Ce trebuie trecut acolo?
4. Ce aspecte ar trebui sa "am in vedere" la inceput, adica la infiintare si imediat dupa?
...
Cam atat deocamdata, o sa revin pe masura ce situatia evolueaza.
:pullhair:



#280 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 06 November 2009 - 12:47 PM

1. treceti in actul constitutiv (statut) actionarul-dvs si administratorul-prietena la SRL. La PFI nu, la II-cred ca da.
2. depinde cam ce cifra (venituri si chelt) estimati din afacere. Puteti sa va faceti singur calculele:
-se plateste 16% din venitul net (venit brut-chelt.) la II
-se plateste -acum in 2009-3% la venit brut -la microintreprindere, SRL+impozit dividende 16%
-se plateste 16% din profit -la SRL, +impozit dividende 16%
3. ONRC
4. Dupa ce stabiliti ce vreti sa fiti, cautati pe forum si veti gasi toate raspunsurile






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL