Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Otilia Alupei - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Otilia Alupei

Inregistrat la: 17 Aug 2004
Offline Ultimul click: Private
*****

Postari ale mele

In topicul:Scadere gestiune

Ieri, 05:25 PM

Dupa parerea mea, produsele trebuie sa intre la tine in gestiune daca prin contract ai obligatia de a le da participantilor si ele nu ti se predau de catre beneficiar - tu urmand doar sa le imparti, ci trebuie sa le si cumperi ca sa ai ce sa imparti.
Costurile/cheltuielile tale cf. contract includ si aceste materiale, chiar daca nu le facturezi separat.

Descarcarea de gestiune se face cu bon de consum (cantitate cf contract sau situatiei reale de la eveniment), ca la orice iesire din gestiune de acest tip.

:smile:

In topicul:reevaluare mijloace fixe

Ieri, 10:59 AM

Da, inregistrarile contabile sunt corecte.

Rezervele din reevaluarea mijloacelor fixe constituite de catre o societate platitoare impozit pe veniturile microintreprinderii nu sunt incluse in baza impozabila a impozitului pe venit microintreprindere, cf art. 53 din Codul fiscal. Inteleg ca nu ai fost platitor de impozit pe profit in per. in care ai amortizat cladirea, deci nu te incadrezi la exceptii.

In topicul:Concediu medical

13 November 2018 - 03:29 PM

Raspunsul la intrebarea ta se gaseste in OMS 15/2018, art. 33, alin. 2)
http://www.conta.ro/...-oms-nr-152018/ CITESTE la acest link, am dat extras cu cele 3 exemple de calcul.

ART. 33
......................
(2) În situația în care unui asigurat i se acordă două sau mai multe concedii medicale pentru aceeași afecțiune, fără întrerupere între ele, durata lor se cumulează, iar plata se suportă conform art. 12 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 158/2005, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările și completările ulterioare. În această situație, la calculul indemnizațiilor pentru certificatele de concediu medical în continuare se menține baza de calcul determinată pentru certificatul de concediu medical inițial.

O.U.G. nr. 158/2005
Art. 12
Indemnizația pentru incapacitate temporară de muncă se suportă după cum urmează:
A. de către angajator, din prima zi până în a 5-a zi de incapacitate temporară de muncă;
B. din bugetul Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate, începând cu:
a) ziua următoare celor suportate de angajator, conform lit. A, și până la data încetării incapacității temporare de muncă a asiguratului sau a pensionării acestuia;
b) prima zi de incapacitate temporară de muncă, în cazul persoanelor asigurate prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. B și C și alin. (2).

In topicul:Lista numerelor de telefon pentru asistenta contribuabililor

13 November 2018 - 12:47 PM

https://www.anaf.ro/...QLsh0VAehpyH4!/

Indiferent de organul fiscal din regiunea București (Municipiul București sau județul Ilfov), la care sunteți arondat, datele de contact sunt:
- pentru îndrumare și asistență telefonică folosiți numărul unic de telefon 031.403.9160
- pentru asistență online accesați formularul pentru asistență la https://www.anaf.ro/asistpublic/
Pentru vizualizarea datelor de contact destinate asistenței contribuabililor din cadrul tuturor Direcțiilor Regionale, accesați link-ul următor:
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm

In topicul:impozitul restituit=venit brut?

13 November 2018 - 11:02 AM

Cine primeste banii/ incaseaza, ala da chitanta ! Cum tu esti persoana fizica, nu poti emite chitanta fiindca persoanele fizice nu au voie sa emita facturi ori chitante.

Ti se putea da un ex. al dispozitiei de plata prin caserie cu care ei au platiti acei bani, insa fie au omis acest aspect (rusinica !!), fie nu au intocmit-o in cate ex. trebuia, dar nu mai ai ce-i face acum, trece-o in registru fara document fiindca ANAF are restituirea in sistem.
Daca ai cont in SPV, se vede restituirea si acolo, dai o listare a paginii respective si ai documentul necesar.

Cu drag si alta data ! :smile:

Cometa SQL