Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita informeaza contribuabilii interesati ca au fost aduse unele modificarile pe portalul ANAF si/sau in cadrul Spatiului Privat Virtual.
Formularul web de inregistrare a persoanelor fizice in serviciul SPV, pe baza de credentiale (NPOTP), in speta nume de utilizator si parola, a fost actualizat astfel incat informatiile obligatoriu a fi furnizate, prevazute la art. 17 alin. (3) lit. a) si e) din O.P.A.N.A.F. nr. 1090/2022 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre organul fiscal central si persoanele fizice, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica, respectiv numarul de telefon mobil si adresa de posta electronica, sa fie unice in sistemul informatic ce deserveste serviciul Spatiul Privat Virtual.
De mentionat faptul ca in situatia in care o persoanele fizice care solicita inregistrarea in SPV, in nume propriu, pe baza de user si parola, inscriu in formularul web un numar de telefon si/sau o adresa de posta electronica asociate deja altor conturi de utilizatori ai serviciului SPV, inregistrati in nume propriu pe baza de user si parola ori utilizate anterior de alti solicitanti in cererile de inregistrare in SPV, in nume propriu, neaprobate inca, se vor afisa urmatoarele mesaje, dupa caz:
"Aceasta adresa de posta electronica este utilizata pentru alt cont SPV. Va rugam sa inscrieti in formular o alta adresa de posta electronica."
"Acest numar de telefon mobil este utilizat pentru alt cont SPV. Va rugam sa inscrieti in formular un alt numar de telefon mobil ."
Mentionam faptul ca, Spatiului Privat Virtual este un serviciu electronic disponibil pe portalul ANAF, usor de accesat, gratuit si disponibil 24 de ore din 24, care consta in punerea la dispozitia persoanelor fizice, persoanelor juridice si altor entitati fara personalitate juridica a unui spatiu virtual aflat pe serverele Ministerului Finantelor/Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Prin intermediul acestui serviciu se efectueaza comunicarea electronica a informatiilor si inscrisurilor intre utilizatori si organul fiscal central, in legatura cu situatia fiscala proprie a acestora.
Foto: pixabay.com