Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ggf's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 16

Salt la continut


ggf's Content

There have been 388 items by ggf (Search limited from 25-December 07)



Sort by                Order  

#133502 Ordin nr. 702

Postat de ggf on 08 June 2007 - 01:38 PM in Arhiva

Vezi postareaandreea, la Jun 8 2007, 02:07 PM, a spus:

eu astept cu interes ca firma de la care am programul de contabilitate sa mai bage un up-date cu declaratia 394. sper sa fie in timp util...oricum au 1 luna la dispozitie..... cat despre onor MF....daca le listam jurnalele de vanzari si cumparari de ce nu e bine? ca oricum e acelasi lucru.....sau poate ma insel eu...dar sunt mica, inca si am timp sa invat.. :smile:


Pentru ca jurnalele ar trebui incarcate manual in baza de date a MF iar asta ar insemna o munca titanica si o armata de operatori .
Pentru ca in jurnale ai si livrari/achizitii catre/de la neplatitori de TVA , iar acestia nu prezinta interes pt MF .

Am descarcat azi declaratie si am incarcat o parte din operatiuni , nu-i mare filozofie , mai ales daca ai o baza de date bine pusa la punct . Iar daca programul de conta poate fi updatat pentru cu respectiva declaratie , cu atat mai bine .



#133687 corectie erori contabile

Postat de ggf on 11 June 2007 - 01:52 PM in Arhiva

Vezi postarearobert.i, la Jun 8 2007, 02:27 PM, a spus:

O societate a avut activitate doar in luna decembrie 2006,perioada ian.07-mai 07 a suspendat temporar activitatea si din iunie 2007 anunta inceperea activitatii.O singura luna de activitate si e gresita mai ales ca, bilantul a fost predat.
S-au facut urmatoarele greseli:
1.cheltuielile de constituire au fost amortizate integral si val.este mare 800 lei
2.cheltuielile cu obiectele de inventar la fel a fost scazuta ,val.este de 2200 lei.
6811=2801 800 lei
603=303 2200 lei deci,din start chltuielile sunt denaturate( societatea a inreg.pierdere la luna decembrie)
3.inreg.contabile ptr.achizitionare de marfuri au fost facute :
371%
401
378
si descarcarea contului de marfa:
%371
378
4428
607
si bineinteles ca 4428 are sold debitor.A fost folosit 4428 doar la vanzare nu si la intrari.Hmmmm.
Am citit in acest topic si am cateva idei cu inreg.in contul 1174 dar, nu vreau sa scriu tampenii.
Ajutati-ma va rog sa fac inreg.contabile si sa-mi spuneti daca trebuie facut si altceva, acte/declaratii.!!!
Eu nu le stiu pe toate dar, recunosc si intreb mai ales aici pe forum .Cat sunt eu de incepator nu cred ca, puteam sa fac acele inreg.contabile si ma repet ,,mai bine intreb,, ca nu imi este rusine cum de altfel fac pe acest forum.
Va multumesc.

Daca obiectele de inventar au fost date in folosinta , era firesc sa le scoata pe consum , adica 603 = 303.
Nu-i un capat de tara ca a amortizat integral cheltuielile de constituire , putea exista o hotarare a AGA in acest sens , atata doar ca , eu le-as considera nedeductibile fiscal daca sunt neacoperite de venituri .

Cat despre 4428 , poti face acum inregstrarea de reglare 371 = 4428 cu suma debitata din cont , insa zic sa verifici intai daca a fost calculata corect descarcarea de gestiune . Nu prea vad eu cum a calculat coeficientul de descarcare , neavand TVA neexigibil inregistrat la achizitie .

Si nu ne-ai spus , societatea este platitoare de impozit ppe venit , sau pe profit ?



#133757 corectie erori contabile

Postat de ggf on 12 June 2007 - 08:17 AM in Arhiva

Vezi postarearobert.i, la Jun 11 2007, 05:46 PM, a spus:

Societatea este platitoare de impozit pe profit.
Pai da dar,nu toata valoarea de 2200 lei.Nu trebuia 2200:36 luni=61,12/ luna,incepand cu urmatoarea luna?
Societatea a inregistrat pierdere la 31.12.2006 deci nu mai putem sa le consideram nedeductibile!

Obiectele de inventar nu se amortizeaza , se dau pur si simplu in folosinta .... daca se dau . Evidenta lor se tine extrabilantier , in contul 8039 - stocuri de natura obiectelor de inventar .
Cheltuielile nedeductibile micsoreaza pierderea contabila , vei avea o pierdere fiscala mai mica .



#133790 Scapare (greseala )la noul decont de tva ?!

Postat de ggf on 12 June 2007 - 10:56 AM in Arhiva

Vezi postareaocoleanuionut, la Jun 12 2007, 11:37 AM, a spus:

In legatura cu facturile emise conf art 160 (ctii montaj ) !!!!
Cand emit eu o astfel de factura o trec in decont la randul 10 .
Cand primesc eu o astfel de factura fac 4426=4427 si trec in decont la randul 9 (TVA UL COLECTAT ),IAR TVA UL DEDUCTIBIL unde l il mentionez , in corespondenta cu ce rand ????????????
ASTIA AU SCAPAT CHESTIA ASTA ,SUNT dusi rau !!!


La randul 16.



#133804 Scapare (greseala )la noul decont de tva ?!

Postat de ggf on 12 June 2007 - 12:36 PM in Arhiva

Tu ai mare dreptate , insa nu vad unde in alta parte a decontului poti trece acel TVA . Am sunat la asistenta contribuabili , sunt total pe dinafara , nu a stiut ce raspuns sa-mi dea. In final , am cazut la consens " treceti-l la randul 16 ca nu verifica nimeni in amanunt " ..... ridicol .....
Eu voiam sa duc maine decontul :smile:



#133805 Ordin nr. 702

Postat de ggf on 12 June 2007 - 12:39 PM in Arhiva

Vezi postareacristina5859, la Jun 12 2007, 01:34 PM, a spus:

din instructiuni am citit ca, nu se trece autofacturarea si taxarea inversa , dar tva-ul achitat in vama se trece ??? :smile:

TVA achitat in vama nu-i aferent unei achizitii pe teritoriul national .



#133890 Ordin nr. 702

Postat de ggf on 13 June 2007 - 08:39 AM in Arhiva

Vezi postareavery, la Jun 12 2007, 02:50 PM, a spus:

Ma confrunt si eu cu o situatie: am un service auto care repara masini pe asigurare casco,emite factura pe client care este proprietarul masini dar factura nu ajunge niciodata la client ci la societatea de asigurare care plateste dauna.Cum declar aceste facturi in declaratia 394,pt ca clientul societate nu are factura de la mine si deci nu o va declara?


Factura emisa de service ajunge si la client , in copie . Iar clientul o inregistreaza , asa ca ar trebui sa o declare .
Iar daca nu o face , e problema lui , nu a firmei de service .



#133892 Scapare (greseala )la noul decont de tva ?!

Postat de ggf on 13 June 2007 - 08:55 AM in Arhiva

Vezi postareacalipsso, la Jun 12 2007, 06:07 PM, a spus:

mi se pare corect sa le prindem in 17 si 18,ca si cum TVA ar fi scris pe facturile de cumparare si apoi prin 9 sa le si colectam.


De acord cu logica , in conditiile in care am taxare inversa la o factura de achizitie . Dar daca eu emit factura ?!
Mie , in privinta asta , mi se pare ca au facut o mare salata : emitentul nu inscrie TVA pe factura ci scrie doar "taxare inversa", nu evidentiaza acest TVA in jurnalul de vanzari ci doar in cel de cumparari , dar il evidentiaza in decont si pe colectat si pe dedus ( ramane de ghicit pa ce rand ) .... beneficiarul isi scrie frumusel cu pixul pe factura primita TVA ul , il evidentiaza in ambele jurnale si in decont .....
So ..... in fiecare luna ( am mereu rambursare de TVA ) trebuie sa explic "organului " de ce TVA colectat din fisa sah/balanta nu-i la fel cu cel din jurnalul de vanzari , stau sa fac exercitii de logica , permutari si combinatii de n luate cate k de fiecare data cand fac decontul ..... de parca alta treaba n-am !

In definitiv , de ce sa fie totul simplu si clar , cand poate fi "simplificat " made in Romania ? :smile:
Miercuri 13 ......



#135198 bilant in limba engleza

Postat de ggf on 22 June 2007 - 03:51 PM in Arhiva

Poate iti e de ajutor si acesta.

Fisiere atasate




#137093 ORDIN Nr. 577 din 27 iunie 2007 - E posibil ?

Postat de ggf on 13 July 2007 - 08:29 AM in Arhiva

Era firesc sa fie abrogat , se batea cap in cap cu 702 .... incredibil e ca s-au trezit asa tarziu ...



#143058 ou47/31.08.2007-declaratiile fiscale anuale -trebuiesc certificate de catre c...

Postat de ggf on 10 September 2007 - 12:10 PM in Arhiva

Vezi postarearobertantal, la Sep 10 2007, 12:28 PM, a spus:

Pana una alta, eu n-am sa tin cont de aceasta lege, ci am sa tin cont de lucrurile firesti si cu putinta de aplicat si gestionat !!

De acord , voi proceda la fel .
De ce ? Pai dintr-un singur motiv. Cum poate un consultant fiscal , adica o persoana din afara firmei , care nu stie nimic despre activitatea firmei , care nu are un contract de confidentialitate cu firma pana la urma , sa cerifice , de pilda , declaratia 101 ? Sa certifice ce ? Ca am scris in randurile corecte ? Poi ca sa cerifici ca impozitul ala declarat in 101 e corect , trebuie sa verifici modul de calcul , adica sa-mi faci un audit, un control amanuntit al evidentei contabile . Ca doar n-o sa platesc doar pentru o semnatura de "primar" . E ilogic . Ca sa nu mai vorbesc de partea nepractica , despre care vorbea robert ...... tara lui incurca-lume suntem ....



#143060 update

Postat de ggf on 10 September 2007 - 12:27 PM in Arhiva

Vezi postareaconta_ro, la Aug 17 2007, 06:00 PM, a spus:

Am facut un nou update
daca sunt probleme va rog sa-mi spuneti

Mie mi se pare foarte nepractica noua modalitate de vizualizare a posturilor . Fiecare postare ma costa un click in plus si secunde de asteptare in plus ....
E o parere personala , insa intreb : nu era mai simplu sa pot vizualiza cursiv postarile ( intrebare , raspunsuri , comentarii ) pentru o anumita teme , pe o singura pagina ? Doar eu am o problema cu asta ?



#230106 cosmetizare cheltuieli - FACTURI ... SUPERBE !

Postat de ggf on 20 August 2010 - 02:14 PM in Arhiva

Interesant topic :lnr (1):

In situatii gen ATV , mobilier de 30000 ron, eu as inregistra pe imobilizare valoarea bruta, inclusiv TVA, sau inregistrez TVA pe chelt . nedeductibile . Nu-l amortizez, dar prinde bine sa fie in patrimoniu, macar are AFP ce executa in caz ca ... Daca ramane odrasla patronului fata ATV pentru ca firma taticutului nu si-a achitat taxele la buget, poate ca a doua oara "taticutul" gandeste de doua ori inainte de a face o asa " afacere" .

Facturile de la Metro, Billa, whatever , cu carnaciori si alte delicatese, le inregistrez in 6458 ( dar numai daca societatea nu acorda salariatilor tichete de masa ) si le deduc in limita de 2% din fondul din salarii, cf. legii . Pana acum, nu m-a tras fiscul de urechi pt. asta .

Mi s-a intamplat sa primesc facturi continand pampersi, biberoane...de-astea .... Probabil au considerat-o cheltuiala in vederea obtinerii de venituri ...intr-un viitor indepartat .....
Am refuzat sa inregistrez asemenea facturi . Desigur, " patronul" si-a gasit alt contabil si m-a inlocuit . Insa, sunt 100% de acord cu Alupei Otilia : nu merita sa-ti risti probitatea profesionala, libertatea chiar, pentru o "cauza" atat de gratuit de nesimtita .




Cometa SQL